1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

Kouzlo spoluvítězství

Čeština dovede krásně čarovat se svými předponami a příponami a složeninami, zkrátka, dovede čarovat se slovíčky a této vlastnosti mohutně využívají političtí kouzelníci všech barev. Takto vzniklo proslulé nevítězství Václava Klause. Miroslav Kalousek teď vynalezl spoluvítězství a jeho Hudeček to po něm horlivě opakuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 15.10.2014 22:30

Re: Už nástěnkář Tolman nástěnkařil?

vidíte obrazy v kamnech?

F. Doušek 15.10.2014 21:05

Zeman prý tlačí na místo velvyslance v Číně

hrobaře Tvrdíka.

To by mohlo skončit i válečným konfliktem, obávám se.

M. Franková 15.10.2014 21:06

Re: Zeman prý tlačí na místo velvyslance v Číně

Tak to se opravdu zbláznil. Že by na něj něco Tvrdík vědíl?-))

M. Prokop 15.10.2014 21:16

Re: Zeman prý tlačí na místo velvyslance v Číně

Zbláznil se už kdysi dávno.

J. Stejskal 20.10.2014 21:58

Re: Zeman prý tlačí na místo velvyslance v Číně

Tomu nevěřím. To by snad ani on...

J. Václavíková 15.10.2014 20:53

Paní Franková,

vyseděly Vám ty kačky i mladé, nebo se to musí dát pod kvočku?

M. Franková 15.10.2014 20:59

Re: Paní Franková,

vyseděly. Lítají nám po zahradě a marně hledají španěláky-))

J. Václavíková 15.10.2014 21:01

Re: Paní Franková,

Já když ryju, motá se mi kačka pod rýčem, musím dávat pozor, ať ji nepřiberu. Žížaly jsou taky pochoutka. Kolik jste jí nasadila vajec a jak to probíhalo?

M. Franková 15.10.2014 21:05

Re: Paní Franková,

Nenasazuji. Na jaře začne snášet. nechám ji. Když je jich tam 15 a nesedne -březen, seberu. Snese dalších 15 , to je obvykle přelom březen duben - nechám být, sedne sama a pak jen čekáte, kolik jich vyvede. Pak hlídat.

J. Jílek 15.10.2014 20:52

Stalin se chtěl vzdát.....

http://technet.idnes.cz/stalin-se-vzdal-hitler-0bj-/vojenstvi.aspx?c=A141008_115241_vojenstvi_kuz

J. Jílek 15.10.2014 20:57

Re: Stalin se chtěl vzdát.....

19. února 1942 zformuloval Stalin pro Hitlera tuto nabídku:

Pátého května 1942 v 6 hodin ráno bude na celé linii fronty zastaven vojenský postup. Vyhlášeno bude příměří do 1. srpna 1942 do 18 hodin.

Mezi 1. 8. a 22. 12. 1942 se německá vojska stáhnou na hranici území, jenž je na přiložené mapě vybarveno červeně. Na této hranici také bude nová hranice mezi Německem a SSSR.

Po redislokaci vojsk budou ozbrojené síly SSSR koncem roku 1943 připraveny ke společným vojenským operacím s Německem proti Británii a USA.

SSSR deklaruje mírové spojenectví s Německem a obviní z rozpoutání války světové židovstvo v čele s Anglií a USA. V letech 1943–1944 povede bojové akce s cílem zavést „nový světový řád“.

M. Franková 15.10.2014 21:00

Re: Stalin se chtěl vzdát.....

A 6. letecká se převlékla do polských uniforem.(ruská)

J. Jílek 15.10.2014 21:39

Re: Stalin se chtěl vzdát.....

Sovětské impérium bylo jediným státem, který si z druhé světové války odnesl nová území

M. Mařák 15.10.2014 20:33

Dvacet pět razítek,

největší zásek od pádu komunismu. Kapitalismus Baťova typu byl možný i za komunistické totality. Stačilo jen nasbírat dvacet pět razítek, což ale ovšem bohužel dokázal jediný Čuba.

Škoda, kdyby podnikatelů Baťova typu bylo v ČSSR více, stali bychom se již za totality novodobou Čínou s třicetiletým předstihem.

:-)

S. Lazárek 15.10.2014 20:39

Re: Dvacet pět razítek,

Nepřehánějte pane Mařáku! Stačilo jich prý jen 23 a ptal jsem se, jestli by si je mohl vyběhat třeba i Havel a bylo mi řečeno, že klidně. takdy končíme chlape, na budování kapitalismu v ČSSR stačilo jen a pouze 23 razítek, ale jak to tak vypadá, tak o tom, která to jsou, měl ponětí jen soudruh Čuba.

M. Mařák 15.10.2014 20:44

Jenom dvacet tři?

Tedy, pane Lazárku, ten baťovský kapitalismus se dal patrně vybudovat ještě jednodušeji, než jsem předpokládal.

Vůbec nechápu, o co tomu Zifčákovi vlastně šlo.

S. Lazárek 15.10.2014 20:49

Re: Jenom dvacet tři?

Sametové revoluce nebylo třeba. Stačilo 23 socialistických razítek a všechno šlo po kapitalismu.

M. Franková 15.10.2014 20:46

Re: Dvacet pět razítek,

Problém je v něčem jiném.

Pro tamní je Čuba dodnes ikonou. Zvelebil region. Dal lidem slušnou a slušně placenou práci, zavedl opravdový kariérní postup. Závodní kuchyni, kde slušně vařili a závodní prodejnu, že i Tuzex bledl závistí. Čerta je zajímalo s kým a kde se na Hradě kamarádí.

Dnes, když estébák se může stát ministrem financí je dost trapné otírat se o Čubu.

I. Tellner 15.10.2014 20:50

Re: Dvacet pět razítek,

Přesně.

Jen dodávám, že estébák vystřídal zloděje, a nevím, co je horší.

M. Franková 15.10.2014 20:57

Re: Dvacet pět razítek,

Je to z louže pod okap. Ani tak ani tak. Je třeba na to kouknout zpoza rohu.

Likvidují se živé krávy, aby ty Babišovi plechové, měly co žrát. A o tom se ani nemluví, natož aby se psalo či diskutovalo, za rok se budeme divit. Včera si byl u nás vybírat jalovice Turek. Jalovice, ze stáda, které se šlechtilo deset let a je na světové úrovni. babiš zavelel. Bude fakt sranda.

M. Mařák 15.10.2014 20:56

Re: Dvacet pět razítek,

Dalo by se říct, že to o nás mnohé vypovídá.

Se slzou v oku vzpomínám na to, jak jsem zde kdysi pokoušel tak trochu obhajovat Kaddáfího argumentem, že se Libyjci měli oproti okolním státům v okolí relativně velmi dobře. No a paní Varadinková začala oponovat argumenty o svobodě a tak a o tom, že u nás se za totality lidé také měli relativně dobře.

Tak jak to tedy je?

S. Lazárek 15.10.2014 20:57

Re: Dvacet pět razítek,

Máte pavdu, pražská kavárna tehdy buď rubala uran na Bytízu, topila po kotelnách nebo válela sudy po pivavarech. To v tom lepším případě. Nevěřím, že jste tohle napsala Vy. Opravdu.

M. Franková 15.10.2014 21:03

Re: Dvacet pět razítek,

Já to psala proto, že to na Zlínsku takto bylo a je. Ne, že bych tam kdy pracovala, či s tím tenkrát i dnes jakkoli souhlasila. jen mi dnešní diskuze na téma Čuba připadá poněkud směšná.

J. Václavíková 15.10.2014 21:06

Re: Dvacet pět razítek,

To už tak bývá, když sem člověk dorazí na konec diskuze. Kdybyste se mrkla dál, dozvěděla byste se, že kapitalismus jsme tu mohli mít dávno, stačilo být tak chytrý jako Čuba a vyběhat si 23 razítek :-)

M. Franková 15.10.2014 21:08

Re: Dvacet pět razítek,

Nebyla jsem tady ale troufnu si dát typa. byla zde asi madam z Varadinů.-))

J. Václavíková 15.10.2014 21:17

Re: Dvacet pět razítek,

Jo, Čubova fanynka :-)

M. Prokop 15.10.2014 21:47

Re: Dvacet pět razítek,

Jedno svinstvo nevylučuje druhé.

Upozorňovat je třeba i na aktuálního estébáka, i na spolupráci Čuby s komouši i STB.

Nikdo se o Čubu neotíral, dokud se necpal do politiky. Současné politiky.

E. Heusinger 15.10.2014 20:39

Re: Dvacet pět razítek,

Škoda.

To by se Havlovi a jeho pochopům obtížněji likvidovalo.

J. Václavíková 15.10.2014 20:42

Re: Dvacet pět razítek,

To je síla, co? Komunismus nám bránil v žití jen těmi razítky. Kdo by to byl řekl? :-)))))))))))))

P. Hofman 15.10.2014 20:46

Re: Dvacet pět razítek,

Fascinující je, jak může takhle lhát "do očí" lidem, o kterých ví, že oni v té době žili a tak jsou v obraze. Že by schizofrenie ?!?