2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Kouření odloženo

Málokdo věřil, že protikuřácký zákon projde. Je příliš mnoho tabakistů mezi poslanci a nátlakové peníze zainteresovaných loby jsou příliš důrazné. Přitom ta logika je neúprosná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Růžička 9.12.2015 15:16

Vaše myšlenkové eskamotérství, pane Tricku

má nepochybně hluboké kořeny a dlouhou tradici. Pod tíhou vašich jiskřivých argumentů seznávám, že diskuze s blbcem jest zbytečnou.

J. Slanina 9.12.2015 15:20

Re: Vaše myšlenkové eskamotérství, pane Tricku

No konečně!!!

A. Trick 9.12.2015 15:29

Re: Vaše myšlenkové eskamotérství, pane Tricku

Pán ráčí být v koncích a tak seznal, že nejlepší bude diskuzi ukončit nadávkou.

R. Langer 9.12.2015 16:03

Re: Vaše myšlenkové eskamotérství, pane Tricku

Ne, diskusi ukončil trefným konstatováním. :-P

A. Trick 9.12.2015 16:08

Re: Vaše myšlenkové eskamotérství, pane Tricku

A Vy máte něco k tématu nebo hodláte též skončit nadávkou?

M. Varadinková 9.12.2015 14:44

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Pletete si svobodu s právem na kuřáckou hospodu.

Svoboda přece není právo na hospodu, ať kuřáckou nebo nekuřáckou.

Svoboda je pouze možnost nabízet služby (například službu "kuřácká hospoda" či službu "nekuřácká hospoda" nebo třeba službu "mateřské centrum" nebo "pánský klub"...). A svoboda je také možnost si z nabízených služeb (jsou-li nějaké nabízeny) vybrat takovou, která dotyčnému vyhovuje.

J. Franke 9.12.2015 15:57

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Moje svoboda je v tom, že když mi opravdu půjde o kuřáckou hospodu, založím ji.

M. Gavlák 9.12.2015 14:55

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Nesmysl. Stát má právo tohle ničení zdraví nekuřáků omezit, od toho je k tomuhle podnikání potřeba koncese.

J. Růžička 9.12.2015 15:09

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Ano, napsal jste čirý nesmysl. Stát má velké kulové, ne právo...

J. Slanina 9.12.2015 15:19

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Proč mám takový nutkavý dojem, že pan Gavlák je státní úředník,nejspíš dokonce s razítkem?

A. Trick 9.12.2015 15:30

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Ani dohlédnout na hygienické předpisy?

R. Langer 9.12.2015 16:04

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Já to třeba vůbec nepotřebuju. Nemluvě o tom, jak vypadá například dohled státu nad pančovaným alkoholem, že, soudruhu. :-P

A. Trick 9.12.2015 16:10

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Pančovaný alkohol stát kriminalizuje, nesoudruhu.

L. Novák 9.12.2015 17:17

Re: Zda v hospodě kouřit či nekouřit

Stát kriminalizuje hlavně ten alkohol, za který se mu nepodařilo vybrat nehorázně vysokou spotřební daň a DPH z ní.

Ten bývá ale na trhu nejžádanější. ;-)

J. Vobr 9.12.2015 14:01

KDE JE MAMINKA VÁCLAVÍKOVÁ ???

Nějak to vítání flinká !!!

________________________________________________

:-))))

J. Veselý 9.12.2015 13:42

Zákazy nepřehánět.

Na ruzyňském letišti si nezapálíte. Ne že by chtěl jeden kouřit v odbavovací hale nebo při čekání na nástup do letadla, ale jedna dobře odvětraná cimra 5x5 m by se asi dala při miliardové investici zvládnout. Letištěm projde ročně 10m cestujících, z toho je statisticky cca 3 mil. kuřáků a to už je počet na který by se mohl brát ohled. Nestojím o to, aby mě správa letiště vychovávala.

Zajímavé je, že jediné místo po odbavení, kde si legálně zapálíte, je zrovna restaurace. Ovšem, musíte si zde něco koupit - třetinku piva za 120 olezlou žemli za 90 , půllitr vody za 60 apod. U dveří stojí děžurná, která to kontroluje.

Tomu říkám péče o zákazníky.

O. Uživatel 9.12.2015 13:48

Uživatel požádal o vymazání
J. Vobr 9.12.2015 13:59

GANGSTERKA V REÁLU !!!

Tu-ááá.

M. Varadinková 9.12.2015 14:51

Re: Zákazy nepřehánět.

Proč by na to někdo měl brát ohled a poskytovat k toma ZDARMA své prostory, když je může za nemalé peníze pronajmout například nějakému obchodu?

Vy nestojíte o to, aby Vás správa letiště vychovávala, ale chcete po ní, aby Vám zdarma poskytovala nějakou službu. Vaše závislost na kouření jí přece může být zcela ukradená. Budete snad kvůli té kuřácké cimře častěji létat?

J. Veselý 9.12.2015 15:18

Re: Zákazy nepřehánět.

To je divný přístup. S Vaší logikou by např. na letišti nemusela téct nikde teplá voda - umejt jste se měla doma. A nebo prostor na přebalení dětí - co je komu do nějakých fakanů? To by byly úspory!

M. Varadinková 9.12.2015 15:38

Re: Zákazy nepřehánět.

Nemusela. Je přece spousta veřejných WC, kde teče jen studená.

Ale jsou i dobré důvody, proč je lepší teplá (lépe umyté ruce - méně bacilů v daném prostoru). Ze stejných důvodů je lepší přebalit dítě na místě k tomu určeném, než aby lidé manipulovali s pokakanou plínkou někde na lavici mezi čekajícími lidmi.

Zatímco důvody, proč vycházet kuřákům vstříc v jejich závislosti, já nevidím žádné. Pokud je ovšem majitel/provozovatel vidí, nechť tak činí.

J. Veselý 9.12.2015 15:44

Re: Zákazy nepřehánět.

To, že nevidíte důvod proč vycházet třem milionům zákazníků vstříc, je právě to smutné na celé věci. Stejně asi uvažuje i vedení letiště.

Ovšem na druhé straně považujete za samozřejmé, že kuřáci budou ohleduplní k Vám.

M. Varadinková 9.12.2015 16:52

Re: Zákazy nepřehánět.

Považuju za samozřejmé, že mně nebudou obtěžovat kouřem na místech, kde majitel kouření zakázal a že si nebudou vynucovat na majiteli jakýchkoliv prostor, že jim MUSI část těch prostor vymezit pro provozování jejich zlozvyků.

Zrovna tak považuji za samozřejmé, že já jako nekuřák nebudu vynucovat na majiteli těch prostor, které se on (ten majitel, ne ti kuřáci) dobrovolně rozhodl nabízet kuřákům k provozování jejich zlozvyků, že mi ten zrovínka ten prostor MUSÍ vymezit jako výhradně nekuřácký.

Nevím, co na tom furt nechápete. Ať je to majitel, kdo rozhodne, v jakém režimu bude daný prostor provozovat a případní návštěvníci ať mají svobodu volby, zda k němu chtějí nebo nechtějí chodit.

F. Doušek 9.12.2015 13:39

NWR přitvrdilo ve vydírání státu.

To má Mládek z toho, že přistoupil na ten nesmysl s dotováním pracovních míst prodělečného soukromého dolu státem.

Nakonec bude větším "škůdcem" než celá Vitásková.

F. Doušek 9.12.2015 13:28

Foto našeho-vašeho auta na STK bude od příštího roku

drahé jakoby ho pořídil sám Saudek.

J. David 9.12.2015 13:14

Svoboda, kouzelné slůvko

Moje svoboda, Tvoje svoboda, jako "Moje teta/Tvoje teta", gotýsek. Můžeš vsadit, ale nemusíš. Chceš si dát pivko, dej, ale rozmysli (mozkem), kam na to pivo lezeš, alternativa rozhodnutí, či do kuřácké, nebo nekuřácké hospody. Obecně, kuřák si vybere, nekuřák brsní, když jako "hovado obecné" vleze do kuřácké knajpy, nebo do bordeláku, i když všici tito poskytovatelé služeb mají na dveřích loga. Pak spustí vyrvál, že mu smrdí roucho, když ho ráno stará vyjebe, že je nekuřák a smrdí tabákem a v pantalonech mu našla zaschlé "sedláky". Klasika. Nekuřáci, malá rada, lezte pouze tam, kde se Vám to líbí, a nelezte tam, kde se to líbí jiným, rozdílných mázorů a skutků. Oč je kuřák tolerantnější v cukrárně, když se u kafe, novin a Sacheru nedožaduje kuřby tabáku, než Vy, v hospodě u pivka nekouření okolí? Jednoduchá rada, nelezte tam, když Vás to obtěžuje. Ještě přípodotek, musulmani kouří vodní dýmky, pijí kouř. Také jim to zakážete, až se uchopí moci? Jak u blbejch.

O. Uživatel 9.12.2015 13:16

Uživatel požádal o vymazání
J. Vobr 9.12.2015 13:36

A V BORDELU NESOULOŽTE !!!

:-)))

:-)))

F. Doušek 9.12.2015 13:41

Re: A V BORDELU NESOULOŽTE !!!

Osvěžovna jako osvěžovna.

O. Uživatel 9.12.2015 13:48

Uživatel požádal o vymazání