7.7.2024 | Svátek má Bohuslava


Diskuse k článku

Kontroly českých řidičů v Německu

Pražský řidič má smůlu v Brně. I jinde. Vzpomínám, jak jsem jednou dostal botičku jako jediné auto v dlouhé řadě v Plzni - jediný Pražák. Nevím, zdali Brňáci a Plzeňáci dostávají pokuty v Praze, nedivil bych se, kdyby ano. No a nás stírají Rakušáci a Němci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hadesxx 15.6.2009 13:37

Re: hadesi,

Je to fikce založená na psychologii. Až to dojde i sem, nebude tu už žádná pravidelná armády, která by vás před těmi hladovými šílenci ochránila, vy bambulko.

hadesxx 15.6.2009 13:37

Re: hadesi,

Jo, a už se to stalo. Přečtěte si něco o třicetileté válce.

ibn 15.6.2009 13:41

Re: hadesi,

To sedi...obdobi valek protokapitalistickych statu, nerizenych spolecnou nabozenskou korektivni myslenkou. Chaos nad chaos, zvlastni je, ze kazdy outsider si mysli, ze zrovna on je tim vyvolenym nejsilnejsim, ktery to v takovych dobach dokaze osefovat.

ibn 15.6.2009 13:16

Re: Nějak není rozumět, krize

v globalizovane dobe umre vsechno. Ostatne takova velka krize je nadherna prilezitost pro invazi militantniho islamu, na to byste mohl slyset.

pepa 15.6.2009 13:25

Re: Nějak není rozumět, krize

presne - kim to taky v KLDR rikal;-(

Katr 15.6.2009 13:12

Re: Nějak není rozumět, krize

Kde ho vidíte?8-o

wu-lung 15.6.2009 13:14

Re: Nějak není rozumět, krize

není už to důkaz? :-))

Katr 15.6.2009 13:17

Re: Nějak není rozumět, krize

USA?8-o

wu-lung 15.6.2009 13:22

Re: Nějak není rozumět, krize

nechápu, co tím myslíte. v usa socialismus není, nebyl a nebude :-)

důkazem o nefunkčnosti socialismu je už jen to, že je to pouze papírový projekt, vázaný na společenské a kulturní podmínky těch, co jej ve střední evropě promýšleli (čili např. severní korea je mnohem více feudální) a jako takový jím taky zůstane.

clay 15.6.2009 13:25

Re: Nějak není rozumět, krize

(socialistických) zásahů do ekonomiky a zejména finančnictví je tam ale i tak dost a dost...

Katr 15.6.2009 13:31

Re: Nějak není rozumět, krize

Socialismus zemřel před dvaceti lety.Teď máte na tapetě tzv. kapitalismus a jeho tržní hospodářství.

hadesxx 15.6.2009 13:34

Re: Nějak není rozumět, krize

Socialismus především nikdy nebyl realizován. Jediné, co "funguje", je kapitalismus, který svou pažravostí vyvolává obranné reakce, jako jsou socialismus atd. (které jsou ovšem vzápětí vytunelovány dalšími pažravými kapitalisty).

Katr 15.6.2009 13:38

Re: Nějak není rozumět, krize

Já si socialismus pamatuju.Prý to byl předstupeň komunismu.Jen nevím, kam nás vynese tento tzv. kapitalismus.

hadesxx 15.6.2009 13:41

Re: Nějak není rozumět, krize

Já si ho taky pamatuju. A právě proto vím, že ta celkem rozumná idea byla vytunelována zakuklenými kapitalisty ;-)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 15.6.2009 13:35

Re: Nějak není rozumět, krize

No, on je soicalismus pouze vyraznejsi verzi "socialne trzniho hospodarstvi"...

Katr 15.6.2009 13:41

Re: Nějak není rozumět, krize

Skutečně?Už vám zase někdo násilím zkolektivizoval majetek?(S pistolí u hlavy nutil vstoupit do akciovky.)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 15.6.2009 13:45

Re: Nějak není rozumět, krize

No, musim odevzdavat zhruba pulku vydelku. Kdyz zrovna mam pozemek tam, kde se stat rozhodl postavit dalnici, a budu ho proti statu branit, dopadnu jak? Nutil mne vstoupit do nim vytvorene "socialni pojistovny", treba. Nebo se pojistit proti pracovnimu urazu v nem vybrane pojistovne... Atd., atd.

Samozrejme, pisi "o neco vyraznejsi"... Metodu socialismu jsou o neco brutalnejsi, pravda.

Katr 15.6.2009 13:55

Re: Nějak není rozumět, krize

Půlku výdělku musíte odevzdávat, protože jsou lidé, kteří nevytvářejí nic a mají z toho zisky.To je prostá rovnováha.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 15.6.2009 13:57

Re: Nějak není rozumět, krize

Myslite statni uredniky? Nikomu jinemu, nez statu penize odevzdavat nemusim...

wu-lung 15.6.2009 13:35

Re: Nějak není rozumět, krize

socialismus a kapitalismu jsou álepky, kategorie. ale nejsou rovnocenné. zatímco socialismus je jen papírový projekt, který nikdy, nikdy (snad kromě válečného komunismu na začátku 20. let v rusku) nefungoval, protože centrální řízení ekonomiky bylo vždy něčím doplňováno, nebo saturováno, kapitalismus je od pádu feudalismu stavem světa.

to znamená, že kapitalismus je období v lidksách dějinách, socialismus nápad, který se maskoval za nové období, ale protože je nefunkční, tak zůstalo u nápadu. tyto kategorie tak nejsou na stejné úrovni, nedají se stavět proti sobě.

a dost už, teoretické kecy mě moc nebaví ;-)

hadesxx 15.6.2009 13:12

Re: Nějak není rozumět, krize

Funguje, prý jim ničí kapitalismus, který je ovšem na druhou stranu všemocný a vševládný ;-D

Petr Kunetka, sileny zlocinec 15.6.2009 13:13

Re: Nějak není rozumět, krize

Krize je integralni soucasti kapitalismu od te doby, co do nej zasadnim zpusobem zasahuje stat. Go figure.

hadesxx 15.6.2009 13:15

Re: Nějak není rozumět, krize

Ovšem stát tu byl dávno před kapitalismem, takže přizpůsobit by se měl kapitalismus, ne stát.

ibn 15.6.2009 13:19

Re: Nějak není rozumět, krize

pan Kunetka navrhuje vyzkouset neco, co nas mozna zabije, to je rada od praveho nestastnika, doslova

Petr Kunetka, sileny zlocinec 15.6.2009 13:20

Re: Nějak není rozumět, krize

Ja jsem ted neco navrhl?

ibn 15.6.2009 13:22

Re: Nějak není rozumět, krize

jiste, navrhujete aby do hospodarstvi nezasahoval stat. Bude nasledovat obvykly vykrut v zajmu udrzeni cistych rucicek?

Petr Kunetka, sileny zlocinec 15.6.2009 13:25

Re: Nějak není rozumět, krize

Ne, skutecne nikdy jsem nenavrhoval, aby do hospodarstvi vubec nezasahoval stat. Je pravdou, ze jsme navrhoval mene zasahu statu, kdyz vedou k takovym katastrofam.

To je jiz druhy Vas prispevek s ad hominem, mimochodem. Proc?

ibn 15.6.2009 13:39

Re: Nějak není rozumět, krize

protoze se z vas snazim dostat neco konkretniho. Dovidam se same ..."ale, jestlize, me to vyhovuje, venku je slunicko..." to na jakykoliv hovor nestaci, jen na postuchovani se.

Co je to "mene zasahu statu"?

Petr Kunetka, sileny zlocinec 15.6.2009 13:40

Re: Nějak není rozumět, krize

Ja myslim, ze konkretniho jsem rekl dost. Ale kdyz chcete neco konkretniho, je lepsi se konkretne zeptat, ne zacit napadat... Alespon si to myslim.

Takze, co konkretne navrhujete Vy?

ibn 15.6.2009 13:44

Re: Nějak není rozumět, krize

Krize je integralni soucasti kapitalismu od te doby, co do nej zasadnim zpusobem zasahuje stat.

Konkretne odpovidam:

Krize je integralni soucasti kapitalismu, pricemz kazde zasahovani statu je kontraproduktivnim pocinem, vedoucim jen k dalsi krizi, ktera by vsak prisla i bez nej.