27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Konečně něco, čemu lidi rozumí

Kauza zákazu komunistické strany se konečně svezla na tu správnou kolej: začne se bádat, kolik dostane za expertízu zaplacen právník a politolog Pavel Uhl, který z pověření ministerstva vnitra má spolu s Ivem Svobodou vypracovat právní posudek k návrhu na pozastavení činnosti komunistické strany. Meritu věci se to samozřejmě netýká, o to víc se o tom bude debatovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Novacek 8.9.2011 15:49

pro d(ilo) z pr(...ele) Janysku, Simka a ostatni

...kteri jsou presvedceni o debilite Fr. Ringo Cecha...sledujte pozorne a vydrzte az do konce, prosim:

http://jezevec-mrzout.pise.cz/64466-f-r-cech-o-korupci-a-tunelech.html

R. Tesařík 8.9.2011 15:49

Re: existence jednotlivce a skupin v "řádu"

Kajan si šel po svém, ne , že se vám bojí odpovědět. vy to motáte dohromady stejně jako jste zde smotal Breivika a Mašíny. To prostě nemá cenu.

P. Spáčil 8.9.2011 15:49

Re: Řecko je v řiti

No, některé naše banky se tam trochu zaháčkovali v dluhopisech, ale ty to rozchodí, zvednou poplatky nebo vymyslí něco jiného.

A. Fritscher 8.9.2011 15:48

Re: To že perfektně ovládáte názvosloví sochařského nářadí

Tesaříku to, že jste ji nazpíval, nebo alespoň dvě sloky snad nepopřete a proč taky proboha, kdo ji napsal je mi tak trochu jedno :o))

O. Uživatel 8.9.2011 15:45

Uživatel požádal o vymazání
A. Fritscher 8.9.2011 15:45

Re: existence jednotlivce a skupin v "řádu"

Janyška "pochopil", že to co jsem napsal je pravda a drží hubu protože pravdu on nepřizná a napodnout to nemůže. Škoda že jste neudělal totéž :o(

A. Fritscher 8.9.2011 15:43

Re: existence jednotlivce a skupin v "řádu"

Pane tesaříku vrátím se zpět jako reakce na janyškův příspěvek :

Re: Spontánní řád lidské interakce se skládá z jednotlivců a jejich subjektů, tedy organizací, které si založili za různými účely... Dzp.:

Autor: K. Janyška Datum: 08.09.2011 13:29

No, výborně, tak to jsem rád, že tomu rozumíte. A teď co to znamená pro ony prvky. Pokračujte... Dzp.

A pokračuji v mé definici toho jak si jednotlivci zakládájí organizaci, a jak se ty organizace k sobě chovají..................a to neplatí jen pro SSM nebo ODS ale všeobecně pro lidskou interakci jako takovou :o))

R. Tesařík 8.9.2011 15:39

Re: existence jednotlivce a skupin v "řádu"

uznání Kosova, to je snad něco jiného..bych řek.

R. Tesařík 8.9.2011 15:38

Re: existence jednotlivce a skupin v "řádu"

 ale to je stejné jako skaut , pionýr, nebo SSM.

A. Fritscher 8.9.2011 15:33

Re: existence jednotlivce a skupin v "řádu"

Takže založení ODS, nebo třeba odtržení a uznání Kosova nee jo:o)) Tak to si možná počkám na vysvětlení, podle čeho a jakých pravidel, že se zakládá plitická strana když ne podle principů, tak jak jsem popsal :o))

PS: pane tesaříku možná už jste "zašel" opravdu daleko, nechte chvilku působit vlastní a ne janyškuv rozum. On se z toho vylže, asi to opravdu byl politik a umí to, vám to "lhaní" ale moc nejde, vy jste kumštýř, a těm se musí věřit, jina vás obecenstvo vypíská :o(

V. Hajková 8.9.2011 15:33

Re: :)))))) Trichet kouzelníkem :)))))

To  Vám  uniklo-  ŠVÝCAŘI  si už   svuj  frank  zastropovali!  ŠMYTEC-  HUDBA!

V. Hajková 8.9.2011 15:31

Re: Řecko je v řiti

To  si  nerozumíme-   do  toho  záchraného  finančního   valu  jak  se  to  nazývá-  přispívají  všechny  čl.  státy   platící  eurem-   jeho  použití  tudíž   má  být   vázáno  100%  souhlasem  ne??  Sakryš-  kde  to  najít?

O. Uživatel 8.9.2011 15:28

Uživatel požádal o vymazání
M. Varadinková 8.9.2011 15:27

Re: Pozor na rozdíl mezi řády řízenými, tedy sestrojenými organizacemi a řády spontánními, tedy samovolně vzniklými... Dzp.

Jistě, obří firma může deformovat trh. Ale zároveň platí, že čím více podílu na trhu si firma ukousne, čím je větší, tím hůře je řiditelná (jak sám uznáváte), tím hůře je schopná se přizpůsobit novým trendům (a pokrok nejde zastavit) a dříve či později začne její vliv upadat. A to je právě ten mechanismus, jak spontánní řád pracuje proti těm, co by ho mohli narušit. Před padesáti lety nebyl ani Microsoft, ani Apple, a za padesát let kdoví, kde budou a kdo zaujme jejich místo a jaké produkty bude vyrábět....

O. Uživatel 8.9.2011 15:25

Uživatel požádal o vymazání
R. Tesařík 8.9.2011 15:23

Re: To že perfektně ovládáte názvosloví sochařského nářadí

vím jak vypadá, ale to je jedno. prostě, souhlasím s tím, co sem píše. Je to velký zločin?

V. Hajková 8.9.2011 15:18

Re: Řecko je v řiti

Přesně  tak-  jde  jen o  to,  aby   Finové-  Nizozemci  a  Slováci  -  ZABLOKOVALI   přísun   peněz  na   nutné  splátky  pujček  v  září!!  Ještě,  že  díky  Bohu   nemáme  u  Řeku   nijak  velké  pohledávky!  Pane  Rys-  snad  tomu  rozumím  dobře,  že  s  uvolněním  peněz  do  té  černé-  Řecké  díry  musí  být   100%  souhlas  všech  členu "euro-zony"???

R. Tesařík 8.9.2011 15:14

Re: To že perfektně ovládáte názvosloví sochařského nářadí

oba vedle , jak ta jedle.

R. Tesařík 8.9.2011 15:13

Re: existence jednotlivce a skupin v "řádu"

to už napsal Kajan ..kriminál , pionýrská organizace , skauti, restaurace modrá ústřice..tam ano.

O. Uživatel 8.9.2011 15:07

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 8.9.2011 14:59

Re: Pozor na rozdíl mezi řády řízenými, tedy sestrojenými organizacemi a řády spontánními, tedy samovolně vzniklými... Dzp.

Jasně, souhlas. Opravdu obrovské firmy mají dost velký vliv i na lidskou společnost. Zde tedy organizace mají velký vliv na něco, co by teoreticky mělo být spontánním řádem. Narušují tedy velké firmy spontánní řády?

M. Varadinková 8.9.2011 14:50

Re: Pozor na rozdíl mezi řády řízenými, tedy sestrojenými organizacemi a řády spontánními, tedy samovolně vzniklými... Dzp.

Hlavně byste si měl uvědomit, že lidská společnost není totéž, co firma. Firma má majitele, který (sám nebo v zastoupení jím určeným manažerem) určuje, co kdo bude dělat a určuje pravidla (bez ohledu na to, jestli psaná nebo nepsaná), kterými se chod firmy řídí.

Pokud by měla lidská společnost fungovat na podobných principech, jako firma, byla by to společnost totalitní a jejím majitelem by byl příslušný diktátor.

Firma je organizace a pro organizace platí: čím více prvků, tím hůře se ta organizace řídí.

Pro spontánní řád naopak platí: čím více prvků, tím lépe to jako celek funguje, i když to nikdo neřídí.

M. Ilsner 8.9.2011 14:47

Řecko je v řiti

jeho letošní "růst" prý bude -7%. Krach je neodvratný. Kdo bude platit?

M. Ilsner 8.9.2011 14:44

Re: A k tomu hájení svobody občanů je potřeba čeho ? Nó, schválně...:-))))))

Je potřeba tří velkých negativ, nedouku !!!

A. Fritscher 8.9.2011 14:43

Re: existence jednotlivce a skupin v "řádu"

Halóóóó, tesaříku, janyško čekám na gól no tak v čem to mám špatně.................notabene tesaříku jistě souhlasíte z kajanovou definicí myšlení jako souboru pravidel ........ to je výborná pomůcka zejména pro abstrakci tam si ty pravidla hóóódně užijete chlapi :o))

A. Fritscher 8.9.2011 14:38

Re: To že perfektně ovládáte názvosloví sochařského nářadí

Tak tomu nerozumím..........................buď jsem blbej já, nebo nevím. Víte pane tesaříku něco co my né o panu janyškovi :o))

M. Ilsner 8.9.2011 14:38

Re: To že perfektně ovládáte názvosloví sochařského nářadí

Spíš jeho bráchovi, ne?

O. Uživatel 8.9.2011 14:37

Uživatel požádal o vymazání
A. Fritscher 8.9.2011 14:37

Re: spontánní utopie

Nečiň nic, což nechceš aby druzí činili tobě.......................mně to přijde jako dobré pravidlo a lehce bych je opět přirovnal k vrozenému "pudu sebezáchovy" :o))

R. Tesařík 8.9.2011 14:35

Re: To že perfektně ovládáte názvosloví sochařského nářadí

sleduju, sleduju..zatím pro Kajana těžce s nulou.