9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Diskuse k článku

Konečně něco, čemu lidi rozumí

Kauza zákazu komunistické strany se konečně svezla na tu správnou kolej: začne se bádat, kolik dostane za expertízu zaplacen právník a politolog Pavel Uhl, který z pověření ministerstva vnitra má spolu s Ivem Svobodou vypracovat právní posudek k návrhu na pozastavení činnosti komunistické strany. Meritu věci se to samozřejmě netýká, o to víc se o tom bude debatovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 8.9.2011 18:58

Re: Kdo rozumí spontánnímu řádu lidské interakce a lidskému světu, tedy přirozeným principům, na kterých vyrostl a stojí, požaduje přirozemě zákaz činnosti socialistických politických stran, tedy zejména komunistických a fašistických... Dzp.

Jenže jak chcete zakázat někomu, aby něco chtěl? Když něco zakážete, budou to lidé chtít o to víc.

A dále: takový postoj, že "my jsme ti zorientovaní a zakažme tedy těm nezorientovaným svobodně hlásat své představy" je postojem elitářským, ba přímo pravdoláskovým.

Přece věříte, že ti nezorientovaní nakonec dostanou po čumáku od spontánního řádu, nebo nevěříte? Já myslím, že komunistické ideje už dnes poraženy jsou tak jako tak. Už jsem si to vyzkoušeli a co se týče škodlivosti komunismu, už je většina lidí zorientovaných. A neméně nebezpečné pravdoláskové strany se Vám dnes zakázat stejně nepodaří. Porazit je se podaří jedině tak, že dostatečné množství nezorientovaných se stane zorientovanými. Nemyslím si, že tento proces se dá urychlit nějakým  zákazem.

K. Janyška 8.9.2011 19:11

Re: Kdo rozumí spontánnímu řádu lidské interakce a lidskému světu, tedy přirozeným principům, na kterých vyrostl a stojí, požaduje přirozemě zákaz činnosti socialistických politických stran, tedy zejména komunistických a fašistických... Dzp.

Jak ?  Stejně jako zakáži vrahovi vraždit a když bude, pak ho potrestám. Lidé prostě vraždit nesmějí chtít a když někteří budou chtít, je nutné je eliminovat... Dzp.

M. Varadinková 8.9.2011 19:21

Re: Kdo rozumí spontánnímu řádu lidské interakce a lidskému světu, tedy přirozeným principům, na kterých vyrostl a stojí, požaduje přirozemě zákaz činnosti socialistických politických stran, tedy zejména komunistických a fašistických... Dzp.

Ale zakázat vraždu je něco úplně jiného, než zakázat hlásání nějakých (byť ujetých) představ. Svoboda slova buď je, nebo není. Svoboda sdružování buď je, nebo není. Demokratická soutěž buď je, nebo není.

O té vraždě panuje všeobecná shoda, že je potřeba ji zakázat. Ale nemůžete dost dobře zakázat představy, které sdílí tak významné množství lidí. S tím se dá bojovat jedině předložením lepší alternativy a přesvědčením těch lidí o tom, že to je lepší alternativa.

J. Václavíková 8.9.2011 18:31

Re: Kdo rozumí spontánnímu řádu lidské interakce a lidskému světu, tedy přirozeným principům, na kterých vyrostl a stojí, požaduje přirozemě zákaz činnosti socialistických politických stran, tedy zejména komunistických a fašistických... Dzp.

Pane Janyško, dobře Vám tak!

K. Janyška 8.9.2011 18:35

Re: Kdo rozumí spontánnímu řádu lidské interakce a lidskému světu, tedy přirozeným principům, na kterých vyrostl a stojí, požaduje přirozemě zákaz činnosti socialistických politických stran, tedy zejména komunistických a fašistických... Dzp.

Ano, od Vás, komoušky, to beru... Dzpú.

R. Sedláček 8.9.2011 18:11

Dnes Astone špatně

Jestli někdo nepovažuje Mašíny za hrdiny, kteří si zasluhují státní vyznamenání, to ještě neznamená, že souhlasí, nebo omlouvá komunisty. Považuji KSČ(M) za zločinnou a zrůdnou a přesto bych Mašíny nevyznamenal. Můj názor.

K. Janyška 8.9.2011 18:14

Re: Dnes Astone špatně

Myslím, že my, kteří jsem žili v 50 letech. v tom hrozném období strachu, mého otce zavřeli komouši 2 krát a sebrali mu v roce 1955 úplně všechno, 20 ha, když ho předtím tzv. rozkulačili, 4 páry koní, 25 hovězího, 50 prasat a tak, to vidíme jinak... Dzp.

R. Sedláček 8.9.2011 18:23

Re: Dnes Astone špatně

dlouhodobě nikomu názor na Mašíny neberu, ani nevnucuju. Hned v prvním přispěcku k tomuto tématu při úmrtí C.M. jsem prohlásil, že mám dilema, ale jsem proti úmyslnému zabíjení. Jen tolik.

K. Janyška 8.9.2011 18:38

Re: Dnes Astone špatně

Ano,  a zejména měli zůstat naživu zfanatizovaní nacističtí hrdlořezi ? Dzp.

V. Václav 8.9.2011 18:10

Panu Astonovi

 Pane Aastone, již několikrát jsem vám dal najevo, že v mnohém s vámi souhlasím a máte moje sympatie. Ale tentokrát v otázce zrušení komunistů s vámi nemohu souhlasit, ani do určité míry s bratry Mašíny.

Komunisty měli zlikvidovat hned v roce 1990. Dokonce pro to byly i právní berličky. Jenže to , nešlo, protože mnoho Dlouhých , Dybů ,Topolánků, Dienstbierů, Čalfů .....-.- a mnoho dalších u nich byli a měli i máslo na hlavě, takže se museli dohodnout. A to mnozí z nich nebyli pouze řadovými členy KSČ, nýbrž i StB. Jenže dnes se snaží zrušit KSČ, protože je takticky bokem nedělá chyby a raduje se z pubertálních válek mocichtivých potentátů, hlavně z ODS, takže jsou srpáči prakticky bezúhonní a čekají za bukem na příležitost jako v roce 1946, kdy se ostatní strany háfdaly podobně jako dnes a oni využili situace. Dnes zrušit KSČM by bylo vyloženě netaktické, protože by s z nich stali mučedníci a záhy by založili novou levicovou stranu, za kterou by po chybách hlavně ODS potentátů šli lidi jako v roce 1946 a nepoučili se. Jenomže, ruku na srdce, jdou do toho současní politici dobře? Jsem dokonce přesvědčen, že Nečasova vláda je to nejhorší, co tady po roce 1990 bylo.

A Mašíni? Kdyby zabili Gottwalda, nebo nějakého srpáčského tajemníka, tak bych jim fandil, ale pošťáka a policajta, který tehdy ještě nebyl možná ani komunistický, aby získali zbraně a peníze za účelem útěku z této země, tak to mi úplně nesedí.

J. Václavíková 8.9.2011 18:06

Napadlo vás to, co mě?

http://www.novinky.cz/koktejl/243995-tisic-mladych-rusek-si-nechalo-osahat-prsa-ve-jmenu-putina.html

Kolik by se jich našlo pro toho našeho?

K. Janyška 8.9.2011 18:09

Re: Napadlo vás to, co mě?

Co se Vám na tom líbí ? To je jako v pralese... Dzp.

J. Václavíková 8.9.2011 18:24

Re: Napadlo vás to, co mě?

Tak spontánní?

P. Hofman 8.9.2011 18:12

Re: Napadlo vás to, co mě?

Nejvíc by jich přišlo z Varů.

J. Václavíková 8.9.2011 17:58

Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

http://www.novinky.cz/domaci/244079-hlasovaci-podvod-poslankyne-drastichove-bude-resit-mandatovy-a-imunitni-vybor.html

P. Vandas 8.9.2011 17:59

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

Dělají z komára velblouda. Naprostý nesmysl.

K. Janyška 8.9.2011 18:08

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

Včera nějaký ústavní právník říkal v televizi, že je to maximálně přestupek na napomenutí předsedajícím. Nebylo to hlasování, ale jen amatérský pokus o sesouladění počtu skutečně hlasujících se skutečně přítomnými. Budu trochu sprostý a řeknu, baby jsou baby. A Peak tomu dala korunu, když požadovala pro ženy vyjímku z pravidel.To bylo pro grázla Ratha žrádlo... Dzp.

V. Václav 8.9.2011 18:12

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

 Pane Janyško, opět jste mne nezklamal. Ale buď jste zralý na psychiatra, nebo jste tak odvážný, že vám nevadí dávat světu najevo svou vzácnou hloupost.

K. Janyška 8.9.2011 18:19

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

Tak hloupého člověka, jako jste Vy, není těžké zklamat... Dzp.

M. Franková 8.9.2011 18:00

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

V parlamentních lavicích se podvádělo, podvádí a podváděti bude. Blahé paměti na to upozorńoval  jistý Váslav Klaus. Nastala změna pouze v tom, že nyní se z toho dělá skandál.

J. Kombercová 8.9.2011 18:02

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

Opozice má větší klřiklouny, takový Zaorálek prý svým hlasem hroutí decibelometry. :)

J. Václavíková 8.9.2011 18:02

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

Šlo jen o prodloužení schůze, taky mi to přijde nadsazené.

P. Hofman 8.9.2011 18:16

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

Tak vono když pak prostý lid vidí, jak oni dodržují zákony a pravidla, tak se taky rychle zařídí. A máme co vidíme kolem sebe. Totální bordel.

J. Václavíková 8.9.2011 18:23

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

Však nějaká pokuta či důtka je namístě, ale ten humbuk byl příliš velký.

L. Brabencová 8.9.2011 18:03

Re: Hlasovací podvod poslankyně Drastichové bude řešit mandátový a imunitní výbor

Bude to řešit,protože se Sobotka nechal syšet,že to takhle nenechají a Rath z toho měl velké téma.

L. Brabencová 8.9.2011 17:41

Kdyby měl někdo zájem,podívejte se.

http://www.np-diskuze.cz/?p=20591&cpage=3#comment-226354

K. Janyška 8.9.2011 17:49

Re: Kdyby měl někdo zájem,podívejte se.

Jo, Tomský je Tomský, i když trochu divoký, je radost ho poslouchat... Dzp.

K. Janyška 8.9.2011 17:38

Daří se velmi dobře krotit rozpočty a vůbec vytvářet prostor pro aktivity Čechů. Petr Nečas je tichý démon... Dzp.

P. Vandas 8.9.2011 17:41

Re: Daří se velmi dobře krotit rozpočty a vůbec vytvářet prostor pro aktivity Čechů. Petr Nečas je tichý démon... Dzp.

Možná. Vy však jste hlučný tupec.

K. Janyška 8.9.2011 17:44

Re: Daří se velmi dobře krotit rozpočty a vůbec vytvářet prostor pro aktivity Čechů. Petr Nečas je tichý démon... Dzp.

A Vy ukecaný blbec... Dzp.