Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Koho ještě vyměnit, co všechno zrušit
![]() |
P. Dachmeister 13.5.2024 11:23prodej roste úměrně s dotacemi ....ale to se ví !! PS. ... proč to neví ta Pražanda ??? |
![]() |
I. Pávek 13.5.2024 11:23Smažené zelné karbanátky 300g hlávkového zelí, 2 žemle 1/16 litru mléka,2 vejce, 2 stroužky česneku, 60g skopového loje, sůl, pepř, strouhanka, 2 natvrdo uvařená vejce Rozdělenou hlávku na čtvrtky podusíš v osolené vodě a necháš okapat. Po té zelí umeleš, přidáš v mléce namočené a vymačkané žemle, nadrobno nakrájené vejce, syrová vejce, sůl, pepř a podle potřeby strouhanku. Těsto propracuješ, - nezapomeň si omýt ruce - vytvoříš ploché karbanátky, obalíš je ve strouhance a do zlatova usmažíš na oleji. |
![]() |
M. Pivoda 13.5.2024 11:22https://www.youtube.com/watch?v=MK0tu6VXbPs Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti. |
![]() |
P. Jirkovský 13.5.2024 11:22Vy jste ale vůl, četl jste to vůbec? |
![]() |
P. Dachmeister 13.5.2024 11:21je to celé nesmysl a nepotřebuji, aby mi radil nějaký redaktor a už vůbec né Václavíková !! PS .....vyjímkou jsou jen hračky pro děti na dálkové ovládání .....kucky. |
![]() |
P. Jirkovský 13.5.2024 11:21Logicky musí mít taková expanze "výpadky", navíc při překotným růstu kvality baterií. Taky je nutný vzít v úvahu poněkud zaostávající infrastrukturu. Ale jako trend je elektroauto prostě jasný. |
![]() |
V. Čermák 13.5.2024 11:20No a Čína tomu nasadí Čepicu.. |
![]() |
J. Černý 13.5.2024 11:19Amíci nic neprohlašovali a svrhli je. |
![]() |
P. Jirkovský 13.5.2024 11:18Aledityzpovykanejnájezde. |
![]() |
V. Čermák 13.5.2024 11:18Rozkvetlý Karfiole, tobě to dneska zase Sekne. Jsi širší jak delší... |
![]() |
P. Jirkovský 13.5.2024 11:17Pro pana Kučeru: jestlipak si pamatujete zahajovací koncert PJ roku 2011? |
![]() |
J. Černý 13.5.2024 11:16Vosel Jirkovský se nenápadně pochlubil 🤣🤣 |
![]() |
M. Pivoda 13.5.2024 11:16Kdo chce s vlky býti musí s nimi výti? “who wants to hang out with wolves, has to howl together with them”, ... Politik je politik! |
![]() |
J. Černý 13.5.2024 11:15Zajímavé |
![]() |
V. Mokrý 13.5.2024 11:13NO STOUPÁ, když to kupují státní správy zpovykované. Soukromník leda tak do města, rozhodně ne na běžný provoz, zvlášť ti, co mají roční nájezd vyšší nad 50tisíc km ročně. |
![]() |
F. Doušek 13.5.2024 11:13A dosud to vehementně sám popíral? To ovšem těm "jeho" poskokům nějak nedochází. |
![]() |
F. Doušek 13.5.2024 11:12Že si opilec vzpomněl "po letech"? |
![]() |
P. Jirkovský 13.5.2024 11:10Hluchej hlupák Beneš si myslel, že blejskne nějakým klišé. Nejste mezi svejma, tupče. |
![]() |
K. Filip 13.5.2024 11:09Ilsner je hovado na úrovní P. Novotného. |
![]() |
J. Václavíková 13.5.2024 11:08Celá analýza stojí za pozornost, je to ale dlouhé, zájemce ať si otevře celý status. |
![]() |
V. Machálková 13.5.2024 11:07jsou |
![]() |
J. Václavíková 13.5.2024 11:07Prodej e-aut tedy rok od roku STOUPÁ, narůstá o cca 3-4 mil meziročně za poslední tři roky. I v loňském roce se tak prodalo o 30% nových elektroaut meziročně více - co by za tato čísla dala každá "spalováková" automobilka! Kde se tedy berou hrůzné titulky o konci elektroaut (v hlavách pošahaných redaktorů, chce se říci)? Protože počet prodaných e-aut v roce 2023 byl nižší, než byly předchozí odhady a projekce. To si samozřejmě zaslouží rozbor, ale s "koncem" e-aut v realitě to nic společného nemá. Upravené prognózy pro letošní rok - na základě prodejů z posledních měsíců - jsou následující: 2024: 16.7 mil (Bloomberg) 2024: 16.84 mil (EV Research) 2024: 15.6 mil (J.D. Power) a tak dále - odhady se pohybují mezi 20-25% meziročního růstu. Opět: to je robustní růst, za který by vám jakýkoli průmyslník dal duši. https://www.facebook.com/jiri.hlavenka/posts/pfbid0HKmdWugcYYfZZBuReAz8EVCb6bfGxGQjYKXcS3B98fD8Mdo1bwAVywiVXtghQgXJl |
![]() |
V. Machálková 13.5.2024 11:06Největší radost má pan Havelka, jeho peníze jdou dobře uloženy. Ne v opevnění, ale v kapsách. A kdepak jsou asi peníze z našich daní? Tipla bych Monte Carlo. |
![]() |
K. Filip 13.5.2024 11:06A to vyplatí! |
![]() |
J. Václavíková 13.5.2024 11:04Konec aut na elektřinu? Ale kdepak ======================= Tomu se nedalo vyhnout: elektroauta končí, prodeje klesají, slepá ulička, návrat ke spalovákům. Desítky titulků, desítky článků - a dokonce i respektovaný Respekt se snížil k nedůstojnému clickbaitu "Elektrická auta se přestávají prodávat" (odkaz na konci). Zdá se, že se tu děje něco strašlivého! Podívejme se tedy na suchá a nudná fakta - celosvětové statistiky prodejů elektrických aut po rocích: 2019: 2.08 mil 2020: 2.97 mil 2021: 6.5 mil 2022: 10.2 mil 2023: 13 mil |
![]() |
F. Doušek 13.5.2024 11:01Nelep se, šmejde. |
![]() |
V. Čermák 13.5.2024 10:54Zeman má zcela jistě pravdu, Fiala slíbil, ale pak dostal strach. Piráti by mu šli po krku... |
![]() |
S. Lazárek 13.5.2024 10:54A tenhle alkopsychopat je mužem číslo 2 jaderný mocnosti? |
![]() |
V. Čermák 13.5.2024 10:51
|
![]() |
J. Bárta 13.5.2024 10:51Za první čtvrtletí roku 2024 automobilka Ford prodala 10 tisíc elektromobilů. Což je v meziročním srovnání pokles o 20 %. „Tržby Fordu klesly o 84 % na zhruba 100 milionů dolarů, což Ford připisoval především snižování cen elektromobilů v celém odvětví. To mělo za následek ztrátu 1,3 miliardy dolarů před úroky a zdaněním,“ informuje CNN a doplňuje, že Ford očekává, že u elektromobilů do konce roku dosáhne celkové ztráty až pěti miliard dolarů. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=OmgCEAMqx54ASfe&p=AjmQKEUo%7cFBUJkYD8AQ%7cc5KAJiiDAA%7cpmOMJ9oyDK3QXnUHG9%7ccDCFOyW1A%7c9jh5JF5zVK&x=gNJcwW)