30.6.2024 | Svátek má Šárka


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Dachmeister 13.5.2024 11:23

prodej roste úměrně s dotacemi ....ale to se ví !!

PS. ... proč to neví ta Pražanda ???

I. Pávek 13.5.2024 11:23

Smažené zelné karbanátky

300g hlávkového zelí, 2 žemle 1/16 litru mléka,2 vejce, 2 stroužky česneku, 60g skopového loje, sůl, pepř, strouhanka, 2 natvrdo uvařená vejce

Rozdělenou hlávku na čtvrtky podusíš v osolené vodě a necháš okapat. Po té zelí umeleš, přidáš v mléce namočené a vymačkané žemle, nadrobno nakrájené vejce, syrová vejce, sůl, pepř a podle potřeby strouhanku. Těsto propracuješ, - nezapomeň si omýt ruce - vytvoříš ploché karbanátky, obalíš je ve strouhance a do zlatova usmažíš na oleji.

M. Pivoda 13.5.2024 11:22

https://www.youtube.com/watch?v=MK0tu6VXbPs

Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti.

P. Jirkovský 13.5.2024 11:22

Vy jste ale vůl, četl jste to vůbec? ;-D

P. Dachmeister 13.5.2024 11:21

je to celé nesmysl a nepotřebuji, aby mi radil nějaký redaktor a už vůbec né Václavíková !!

PS .....vyjímkou jsou jen hračky pro děti na dálkové ovládání .....kucky.

P. Jirkovský 13.5.2024 11:21

Logicky musí mít taková expanze "výpadky", navíc při překotným růstu kvality baterií. Taky je nutný vzít v úvahu poněkud zaostávající infrastrukturu. Ale jako trend je elektroauto prostě jasný.

V. Čermák 13.5.2024 11:20

No a Čína tomu nasadí Čepicu..;-D

J. Černý 13.5.2024 11:19

Amíci nic neprohlašovali a svrhli je.

P. Jirkovský 13.5.2024 11:18

Aledityzpovykanejnájezde.

V. Čermák 13.5.2024 11:18

Rozkvetlý Karfiole, tobě to dneska zase Sekne. Jsi širší jak delší...;-D

P. Jirkovský 13.5.2024 11:17

Pro pana Kučeru: jestlipak si pamatujete zahajovací koncert PJ roku 2011?

J. Černý 13.5.2024 11:16

Vosel Jirkovský se nenápadně pochlubil 🤣🤣

M. Pivoda 13.5.2024 11:16

Kdo chce s vlky býti musí s nimi výti? “who wants to hang out with wolves, has to howl together with them”, ...

Politik je politik!

J. Černý 13.5.2024 11:15

Zajímavé

V. Mokrý 13.5.2024 11:13

NO STOUPÁ,

když to kupují státní správy zpovykované.

Soukromník leda tak do města, rozhodně ne na běžný provoz, zvlášť ti, co mají roční nájezd vyšší nad 50tisíc km ročně.

F. Doušek 13.5.2024 11:13

A dosud to vehementně sám popíral?

To ovšem těm "jeho" poskokům nějak nedochází.

F. Doušek 13.5.2024 11:12

Že si opilec vzpomněl "po letech"?

P. Jirkovský 13.5.2024 11:10

Hluchej hlupák Beneš si myslel, že blejskne nějakým klišé. Nejste mezi svejma, tupče.

K. Filip 13.5.2024 11:09

Ilsner je hovado na úrovní P. Novotného.

J. Václavíková 13.5.2024 11:08

Celá analýza stojí za pozornost, je to ale dlouhé, zájemce ať si otevře celý status.

V. Machálková 13.5.2024 11:07

jsou

J. Václavíková 13.5.2024 11:07

Prodej e-aut tedy rok od roku STOUPÁ, narůstá o cca 3-4 mil meziročně za poslední tři roky. I v loňském roce se tak prodalo o 30% nových elektroaut meziročně více - co by za tato čísla dala každá "spalováková" automobilka!

Kde se tedy berou hrůzné titulky o konci elektroaut (v hlavách pošahaných redaktorů, chce se říci)? Protože počet prodaných e-aut v roce 2023 byl nižší, než byly předchozí odhady a projekce. To si samozřejmě zaslouží rozbor, ale s "koncem" e-aut v realitě to nic společného nemá. Upravené prognózy pro letošní rok - na základě prodejů z posledních měsíců - jsou následující:

2024: 16.7 mil (Bloomberg)

2024: 16.84 mil (EV Research)

2024: 15.6 mil (J.D. Power)

a tak dále - odhady se pohybují mezi 20-25% meziročního růstu. Opět: to je robustní růst, za který by vám jakýkoli průmyslník dal duši. https://www.facebook.com/jiri.hlavenka/posts/pfbid0HKmdWugcYYfZZBuReAz8EVCb6bfGxGQjYKXcS3B98fD8Mdo1bwAVywiVXtghQgXJl

V. Machálková 13.5.2024 11:06

Největší radost má pan Havelka, jeho peníze jdou dobře uloženy. Ne v opevnění, ale v kapsách. A kdepak jsou asi peníze z našich daní? Tipla bych Monte Carlo.

K. Filip 13.5.2024 11:06

A to vyplatí!

J. Václavíková 13.5.2024 11:04

Konec aut na elektřinu? Ale kdepak

=======================

Tomu se nedalo vyhnout: elektroauta končí, prodeje klesají, slepá ulička, návrat ke spalovákům. Desítky titulků, desítky článků - a dokonce i respektovaný Respekt se snížil k nedůstojnému clickbaitu "Elektrická auta se přestávají prodávat" (odkaz na konci). Zdá se, že se tu děje něco strašlivého!

Podívejme se tedy na suchá a nudná fakta - celosvětové statistiky prodejů elektrických aut po rocích:

2019: 2.08 mil

2020: 2.97 mil

2021: 6.5 mil

2022: 10.2 mil

2023: 13 mil

F. Doušek 13.5.2024 11:01

Nelep se, šmejde.

V. Čermák 13.5.2024 10:54

Zeman má zcela jistě pravdu, Fiala slíbil, ale pak dostal strach. Piráti by mu šli po krku...;-D

S. Lazárek 13.5.2024 10:54

A tenhle alkopsychopat je mužem číslo 2 jaderný mocnosti?

V. Čermák 13.5.2024 10:51

R^

J. Bárta 13.5.2024 10:51

Za první čtvrtletí roku 2024 automobilka Ford prodala 10 tisíc elektromobilů. Což je v meziročním srovnání pokles o 20 %. „Tržby Fordu klesly o 84 % na zhruba 100 milionů dolarů, což Ford připisoval především snižování cen elektromobilů v celém odvětví. To mělo za následek ztrátu 1,3 miliardy dolarů před úroky a zdaněním,“ informuje CNN a doplňuje, že Ford očekává, že u elektromobilů do konce roku dosáhne celkové ztráty až pěti miliard dolarů.