26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Klokánky versus migranti

S velkým sebezapřením se zpronevěřuji rozhodnutí nekomentovat výroky Miloše Zemana, výsledkem lidového hlasování prezidenta republiky. Navrhoval jsem Lex Zeman, který by zněl, že „cokoli řekne nebo udělá Miloš Zeman, nemá žádný význam“. Pak by nemělo smysl o něčem diskutovat, Zeman jede s Putinem na vojenskou přehlídku do Pekingu, proč ne, máme přece Lex Zeman, proč to vnímat. Bohužel mě zastupitelský sbor nevnímá dost pečlivě a Lex Zeman nedal do agendy. Snad se teď vzpamatuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 29.7.2015 21:55

Re: Janyško, víte co vy jste?

Nechte to na trhu, jakou má kdo hodnotu. Hayek má pravdu.

J. Jílek 29.7.2015 21:54

Richard von Weizsäcker, první prezident sjednoceného Německa

Do Československa přijel na pozvání Václava Havla již v roce 1990 a 15. března se osobně omluvil za německou okupaci

někdo to holt dokáže, jiná to za jiné trapně okecává

M. Mařák 29.7.2015 21:52

Re: Nacionalismus = kmenový altruismus,

Kapitalismus je podle Vás obsahem mysli každého z nás. Je tedy podle Vás světový, nebo snad ne?

J. Jílek 29.7.2015 21:52

Richard von Weizsäcker, první prezident sjednoceného Německa

31. 1. 2015 - Do Československa přijel na pozvání Václava Havla již v roce 1990 a 15. března se osobně omluvil za německou okupaci

někdo to holt dokáže, jiná to za jiné trapně okecává

K. Janyška 29.7.2015 21:52

Re: Nacionalismus = kmenový altruismus,

Nemáte pravdu, proč  ze sebe děláte vola úplně zbytečně. Samozřejmě, že jste nic nenastudoval a samozřejmě, že není postavena na nevolených lidech... Dzp.

J. Láníček 29.7.2015 21:52

Janyško, víte co vy jste?

Podle vašeho Hayeka, který hlásal úplnou deregulaci práce, jste jen komoditou, která se nijak neliší od jiných komodit. A hodnota jednotlivce by prý měla být v první řadě bez sentimentu určována trhem. Jakou asi máte tržní cenu, když už nic neděláte? Vy jste v podstatě nulová cenová skupina. Co nulová, vy se cenově pohybujete v záporných číslech.

P. Boublíková 29.7.2015 21:50

Re: Už se Rusko omluvilo za okupaci ČR?

Vy neumite číst?

M. Mařák 29.7.2015 21:49

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Lháři. Citujte mi jediné místo z americké ústavy, kde se hovoří o americkém národu a hluboce se Vám omluvím.

K. Janyška 29.7.2015 21:49

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Jenže musíte psát pravdu. To je základ. Pravdu... Dzp.

K. Janyška 29.7.2015 21:48

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Ale kdepak. SŘLI je proto, že jsou lidé. Když nebudou lidé, nebude ani SŘLI... Dzp.

J. Jílek 29.7.2015 21:48

Re: neděláš dobře Jaromíre, to se ti vymstí....

Přesto historici zásluhy kontroverzního duchovního uznávají: svou kolaboraci podle mnohých vykoupil záchranou mnoha Židů, zejména dětí, které ukrýval před okupanty nejen v řeckokatolických kostelích a klášterech, ale i u sebe doma.

K. Janyška 29.7.2015 21:47

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

...v USA...

K. Janyška 29.7.2015 21:46

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Jinak to ani mejde. Tolik národovectví až šovinismu co v ASA, nikde nevidět... Dzp.

K. Janyška 29.7.2015 21:45

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Ano, je... Dzp.

M. Mařák 29.7.2015 21:45

Re: Nacionalismus = kmenový altruismus,

Hayekova demarchie je postavená na nikým nevolené a kýmsi v jakémsi elitním klubu stejných ročníků jmenované občanské společnosti.

M. Prokop 29.7.2015 21:44

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Vaše tvrzení o EU ovšem není jen nedokonalé, to je přímo lživé.

K. Janyška 29.7.2015 21:44

Re: Tak "investoři" typu Soros

Všem v Evropě však sere na hlavu Evropská unie... Dzp.

J. Jílek 29.7.2015 21:44

Re: Tak "investoři" typu Soros

Ukrajina kupuje zboží....kde to žijete, soudruhu?

K. Janyška 29.7.2015 21:43

Re: Tak "investoři" typu Soros

On je to socialistické prase, jako vy, Svobodní... Dzp.

M. Prokop 29.7.2015 21:43

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Opravdu fungují jen USA, možná i GB. V ostatních těch státech jsou jisté, místy dost značné problémy.

J. Jílek 29.7.2015 21:43

mh17

je bezúčelné zřizovat tribunál, pravil Putler a Rusko právě zřízení vetovalo, jako jediné

K. Janyška 29.7.2015 21:42

Re: Nacionalismus = kmenový altruismus,

Nemáte pravdu, trdlo. To, že učil po celém světě v žádném případě neznačí, že věřil v jakýsi jeden světový kapitalismus, jak tu pořád básníte. Naopak. Velmi přesně s dopodrobna popsal  funkce státu a navrhl místo demokracie demarchii, aby správa vecí veřejných ve státě respektovala to  to, že lidský svět je spontánním řádem a ne organizací... Dzp.

M. Prokop 29.7.2015 21:41

Re: Tak "investoři" typu Soros

No a Řecko, ti si na hlavu nasrali sami. Na rozdíl od jiných zemí nejen socany, ale i údajnou pravicí, i když socani s tím začali.

M. Prokop 29.7.2015 21:40

Re: Tak "investoři" typu Soros

Co těm Ukrajincům poskytnete vy? Pokud jen kecy, tak to jim více prospěje ten Sörös.

J. Tolman 29.7.2015 21:40

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Úsilí je pouze slovo. Lidská řeč je nedokonalá a občas si musí pomoci, nějaký výrazem, který přesně nepopisuje situaci. Navíc na takovémto fóru.

M. Mařák 29.7.2015 21:38

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Vy jste již naplácal tolik nesmyslů a pořád nevisíte.

Třeba ten o tom, že i Ústava USA je postavena na národu a podobně...

:-)

M. Mařák 29.7.2015 21:36

Re: Nacionalismus = kmenový altruismus,

Hayek byl světoobčan a nikoliv kolektivistický nacionalista. Jiná věc je, že byl sluníčkářský trouba a svou od reálného světa odtrženou kabinetní utopii postavil na občanské společnosti...

M. Mařák 29.7.2015 21:34

Re: Už se Rusko omluvilo za okupaci ČR?

Pro Vás je to uzavřená záležitost, jistě k tomu máte dobré osobní důvody. Pro mne to není uzavřená záležitost a omluvu z oficiálních míst bych přivítal. Možná bych pak pozměnil názor na ruský imperialismus.

K. Janyška 29.7.2015 21:31

Re: Nacionalismus = kmenový altruismus,

Pak zůstal malým dítětem i mistr Hayek... Dzp.

K. Janyška 29.7.2015 21:30

Re: EU, má-li být, musí stát na negativní smlouvě. Jen ta

Tomu rozumím, co vám zbývá ? Smát se nebo se jít oběsit... Dzp.