7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Šimek 15.9.2011 10:44

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

myslím, že ještě hůř než vy, by dopadl Rys......chudák jeho anál!

P. Hofman 15.9.2011 10:44

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

Ano, máte pravdu, to by byla snad jediná výjimka, kterou k těm ostatním zařadit nelze. Jak by to řekl on (mistr) sám, kompostně-spontánněřádová světová supertřída.

F. Šimek 15.9.2011 10:49

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

pak ještě zbejvá -tajemný-neviditelný démon a špílmachr......to by byl president! Topolánek se chlubil, že je ogar z gulema. Nejsem si až tak jistej, že to samý ale může říkat špílmachr ...

P. Hofman 15.9.2011 10:55

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

Dětí má ale sekundér Péťa prý dost?

Jinak jsem zaznamenal názor jedné mé kolegyně, který mi pak již na mé záměrné dotazy potvrdily i další Ženy, že na ně tento hoch působí absolutně asexuálně. Já to pochopitelně u chlapa nepoznám, ale když to říkaly! Já mohu pouze konstatovat: ať je, čím je rád, ale špílmachrem prosím ne.

F. Šimek 15.9.2011 10:59

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

máte u mne palec nahoře! Fakt sem se s chutí zasmál....

J. Dlohoš 15.9.2011 10:42

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

Máte pravdu v tom, že v podstatě kohokoli. Vezmu-li dřívější uchazeče o funkci presidenta, každý by byl nebetyčně lepší. Asi i Miloš Zeman, kterého opravdu nemusím. Nicméně ani on by nejspíše nešířil nenávistnou ideologii a narcismus v takové míře.

Abych byl konkrétní - Jan Sokol, Petr Pithart, Jan Švejnar, dále např. Karel Schwarzenberg.

Jinak to srovnání s komunismem myslím vážně v tom smyslu, že nyní stejně jako za Husáka je na hradě člověk, jehož názory jsou mi zcela cizí a jehož charakterových vlastností nemohu vážit. Samozřejmě celková politická situace je naštěstí zcela jiná.

J. Franke 15.9.2011 11:17

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

Nuže, uvedl jste své kandidáty. Já se naopak domnívám, že funkce presidenta je naprosto zbytečná a také u nás v SRKS jsme presidenta nikdy neměli a míti nebudeme. Bohatě nám stačí premiér a vláda k tomu.

Mimochodem, u mne jste se strefil jen jednou. Já jsem stoupencem byvšího Rakouska a nynější občan Schwarzenberg by byl docela slušnou náhradou za zbytečně rozbouranou velmoc, která mohla hrát v nynější zpovykované EU prim.

Tu se podívejte, koho si to tam platíme:

http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55

V. Kolman 15.9.2011 10:46

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

A nějaké arugumenty pro vaše tvrzení stran "škodlivosti" pana prezidenta by pane Dluhoši nebyly? Dle mého postřehu má pan Klaus téměř vždy pravdu. V oblasti t.zv. "globálního oteplování" naprosto vždy.

P.S. - Úvaha "sedláka". Když pálíme uhlí - tak vlastně do atmosféry jenom VRACÍME! CO2, který ty prapřesličky a praplavuně tenkrát z luftu vycucly :-))

J. Franke 15.9.2011 11:19

Re: Skutečný naprostý nekonečný nesmysl ...

Kdysi se tomu říkalo zákon zachování hmoty...

V. Hajková 15.9.2011 9:52

Naše veřejno- právní televize

je  neuvěřitelný  bulvár.  Ještě  včera  večer-  aby  se  zabránilo  spekulacím  o  odchodu  z   vedení  ČEZU-  vydal  p.  Roman   vysvětlení,  že  to  je  na  jeho  žádost,  kterou  už  před   6  měsíci  projednal  s  předsedou  vlády!  Přesto  všechno-  od  rána  ČT.24-   SPEKULUJE-  co  v  tom  asi  bude??  Právě  tak   se  chovají  i  naše  hlavní  deníky-  přesně  ve  stylu  bulváru  """jestlipak  se  na  toho  Romana  něco  nevytahlo"""??? 

J. Kanioková 15.9.2011 9:55

Jo, jo, konspirace, spekulace, na to nás užijou..

P. Rajman 15.9.2011 9:50

Zalijeme Západu chřtán

naší mírovou energií - otřepané, ale pořád to u českých nácků zabírá.

R. Tesařík 15.9.2011 9:52

Re: Zalijeme Západu chřtán

člověče, vzpamatujte se, už je ráno.

P. Rajman 15.9.2011 9:53

Re: Zalijeme Západu chřtán

Á pan Tesařík, vy už jste tu zase ? Good morning.

J. Franke 15.9.2011 9:17

Zajímavé,

že ve Svobodné Republice Králický Sněžník žádných emisních povolenek nemáme a také žijeme. Z komínů se i bez nich kouří, ostatně to i v sousední ČR. Čím však topit, když cena elektřiny je vysoká a všechny ostatní zdroje tepla onen oxid vypouštějí stejnou měrou? Ostatně i ona elektřina je povětšinou zasažena vypouštěním téhož.

U nás v SRKS na kraviny není čas a tak jen pro zasmání snad nechtěný žert internetového Šumperského Reje, kam zařadit presidenta ČR a šumperského starostu. Už se mi rozsvítilo!!!

http://www.srks.net/Bavici.jpg

P. Fiala 15.9.2011 9:01

Působení průmyslu a zemědělství - globální vlivy

""Jde doslova o hospodářskou sebevraždu, kterou si ve jménu spásy zeměkoule hlásané ideology environmentalismu nadiktovala Evropská unie. Zbytek světa se jen potměšile pochechtává, když vidí, jak si pod sebou starý kontinent řeže větev. ""

Pokud je mi známo je sytém respektován i v USA a Canadě. A nejde jen o průmyslové či dopravní exhaláty, ale také o zemědělství - orbu, a také o žáření lesního porostu. Dle mne získáváme stále nové znalosti a na rozdíl od komunististických vlád je reflektujeme a hledáme řešení na nešvary.

Vzpomeňme na naše exhaláty z továren a polí či dopravy před rokem 1989 (ani ta naše auta neměla katalyzátory, a kvalita benzínu?). Věděli to vědci v Akademii, věděli to politici-komunisté, byla vůle ulevit občanům v základním právu na život? Až po r.1989 došlo k nápravě. Náprava stála obrovské miliardy ze státního (občanského) rozpočtu, a i proto jsme si museli utáhnout opasky. Povolenky jsou velmi slabý odvar dříve vynaložených miliard, aby se obyvatelstvo na severu Čech či na ostravsku, či jinde nedusilo, nechytalo rakovinné bujení a rodící se generace nepodléhala degeneracím.

P. Boublíková 15.9.2011 9:15

Re: Působení průmyslu a zemědělství - globální vlivy

Už jsem to vysvětlovala níže paní Martinovské, leč asi zbytečně:-) : povolenky zohledňují jen obsah oxidu uhličitého v emisích, vůbec je nezajímá, jak moc skutečně nebezpečných látek emise obsahují.

Oxid uhličitý sám o sobě nikoho neudusí (v té koncentraci, jaká je v ovzduší), není to karcinogen ani mutagen.

Čili je to celé nastaveno úplně špatně.

V. Hajková 15.9.2011 9:21

Re: Působení průmyslu a zemědělství - globální vlivy

Naprosto  jsem   vás   pochopila.  Stačí jen  v  klidu  vaše  řádky  číst.  Nechápu-  za co  madam  Martinovská  chce  tu   někoho  roznášet  na  kopytech!

J. Kanioková 15.9.2011 9:54

Príma den všem,

díky za vysvětlení, tuhle problematiku moc neznám, neorientuju se. Takže jsem ráda za každou podrobnější informaci :))  a dík za dřívější snahu. Už jsem děkovala několikrát, ale ty komentáře tady vždycky za chvilku mizí dozadu, tak jste si možná nevšimla..

P. Boublíková 15.9.2011 10:02

Re: Príma den všem,

Teď jsem si všimla. Není zač:-)

V. Kolman 15.9.2011 11:03

Re: Působení průmyslu a zemědělství - globální vlivy

Pane Fialo, nezaměňujte prosím zdraví neškodný CO2 za oxidy síry a popílek, které jsou na rozdíl od neškodného CO2 opravdu škodlívé a to velmi!!!

     P.S. - Jsem zvědavý, kdy mi EU bude chtít zakázat pít sodovku, která přece také obsahuje CO2 :-))

J. Šejnoha 15.9.2011 8:57

ono to blbnutí skončí samo

Bohužel až po  bankrotu většiny  Západních ekonomik.

My se samozřejmě  svezeme  s nimi, ačkoliv jsme  tu blbost  nevymysleli  a  dokonce  ji, až na naše  zelenorudé,  trochu  přibržďujeme.

Všechno jednou končí i prosperita mocných říší.  Většinou vlastní blbostí.   

A. Fritscher 15.9.2011 8:44

Má pravdu a ač mi buzeranti nevaděj, ty nabubřelý a arogantní mi vaděj asi víc, jak nabubřelý heteráci :o(

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/208215.aspx

J. Kanioková 15.9.2011 9:58

Že by sebekritika?

P. Vandas 15.9.2011 8:27

Odcházím na houby.

Podám zprávu.

L. Brabencová 15.9.2011 8:29

Re: Odcházím na houby.

Přineste plný koš.

M. Martinovská 15.9.2011 8:25

JAG se mýlí. To nevidíte ten zjevný nesmysl? Ve větě Suma sumárum jde jen o ... CO2

Kopíruju z knihy o matematických modelech používaných v ŽP: Emise skleníkových plynů – oxidu uhličitého, metanu a oxidu dusného – i emise hlavních látek znečišťujících ovzduší – suspendovaných částic, oxidu siřičitého, oxidů dusíku, těkavých organických látek (VOC), polycyklických aromatických uhlovodíků (PAH) a amoniaku mají původ v podobných kategoriích zdrojů (spalování fosilních paliv ve stacionárních a mobilních zdrojích, průmyslové a zemědělské aktivity), jsou tedy emitovány společně.  Řada opatření k omezení emisí skleníkových plynů vede také k omezení znečišťování ovzduší .  

mají původ v podobných kategoriích zdrojů (spalování fosilních paliv ve stacionárních a mobilních zdrojích, průmyslové a zemědělské aktivity), jsou tedy emitovány společně.  Řada opatření k omezení emisí skleníkových plynů vede také k omezení znečišťování ovzduší .  V současné době se také v oblasti modelování stále výrazněji projevuje integrovaný přístup k ochraně ovzduší a ochraně klimatu, který sleduje interakce mezi látkami znečišťujícími ovzduší a skleníkovými plyny jak z hlediska zdrojů emisí (tlak), tak z hlediska dopadu a odezvy.

K tomu matematickému modelování. V některých modelech  je zobrazeno například současné a minulé zkrácení doby dožití v znečištěných oblastech.  

P. Boublíková 15.9.2011 8:41

Re: JAG se mýlí. To nevidíte ten zjevný nesmysl? Ve větě Suma sumárum jde jen o ... CO2

Jenže emisní povolenky jsou skutečně vázány jen na obsah oxidu uhličitého v emisích. Tedy z hlediska emisních povolenek má stejnou "hodnotu" např, odsířený nebo neodsířený dým uhelné elektrárny, přičemž ten neodsířený zamořuje prostředí daleko víc.

Co se týká metanu, jak již bylo v diskusi naznačeno, hlavním zdrojem je tzv. bioplyn:-) (zajímavé je, že v 70. až 80. letech se do produkce bioplynu vkládaly tytéž naděje jako dnes např, do fotovoltaiky, ale nějak to přešlo:-)  )

Oxid dusný produkují především denitrifikační bakterie v kyselých půdách (při vyšším pH běží denitrifikace až na dusík).

Na hlavní skleníkový plyn - vodní páru - se nějak zapomíná:-)

Že omezení produkce oxidu uhličitého omezuje znečištění ovzduší jinými polutanty je nabíledni, to se snad ani nemusí matematicky modelovat. Ale v extrémním případě je to "zpátky na stromy".

M. Martinovská 15.9.2011 8:46

Re: JAG se mýlí. To nevidíte ten zjevný nesmysl? Ve větě Suma sumárum jde jen o ... CO2

Jen jsem nakoukla a musím pryč - později večer vše doufám roznesu na kopytech -- tedy JAGovu větu ...jde jen o CO2... o bioplynu v té mé knize taky píšou hanlivě, bioplyn je katastrofa, o tom žádná, ale emisní povolenky jsou u nás nesmírně bezzubé. Strach o ohrožený blahobyt je zbytečný.

R. Tesařík 15.9.2011 9:03

Re: JAG se mýlí. To nevidíte ten zjevný nesmysl? Ve větě Suma sumárum jde jen o ... CO2

neroznesete.. jde o peníze.