21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Klaus podpořil politiky

Václav Klaus se nevyjádřil přímo a připustil dokonce, že by doporučení mohlo zapůsobit jako polibek smrti. Jeho volba plyne z definice toho, kdo by měl být prezidentem, tedy měl by to být politik. V tomto pohledu je politikem Zeman a také Topolánek a napůl Pavel Fischer. Podpora Topolánka je zde tedy jasná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 8.1.2018 18:08

Z dnešní recenze

.... dojem podprůměrného díla umocňuje ještě hudba. Zvuk přispívá k tomu, že se divák v dialozích občas ztrácí, a tak jediné plus seriálu představuje návrat slovenštiny na českou obrazovku.

I. Břízová 8.1.2018 18:19

Re: Z dnešní recenze

Musím se přiznat, že mne hlavně zaujal fešák detektiv. Ale i děj, takový pochmurný. Docela mě to bavilo. Uvidíme, jak se to vyvine.

K. Berka 8.1.2018 17:57

Re: Paní poslankyně Miroslava Němcová

Už je to přeloženo do JČ?

P. Spáčil 8.1.2018 18:17

Re: Paní poslankyně Miroslava Němcová

Paní knihovnice umí anglicky?

V. Kotas 8.1.2018 18:22

Re: Paní poslankyně Miroslava Němcová

Další politická mrtvola.

J. Vobr 8.1.2018 18:24

NENÍ KNIHOVNICE !!! Má střední hnojárnu !!!

Tu-ááá.

D. Švik 8.1.2018 17:41

Mladý komsomolec Mádl

Koncentovaná idiocie, arogance a pravdoláskařská nenávist

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jiri-Madl-Chci-zakazovat-weby-placene-z-Ruska-Chci-trestat-sireni-lzi-nenavisti-a-vyhruzek-Branme-CT-519138

A. Trick 8.1.2018 17:43

Re: Mladý komsomolec Mádl

Dříve komsomolec, dnes pravdoláskovec.

V. Kotas 8.1.2018 18:20

Re: Mladý komsomolec Mádl

Zřejmě by těm " umělcům " prospělo kočovné divadlo, aby poznali realitu života.

J. Franke 8.1.2018 17:49

Re: Mladý komsomolec Mádl

Kohopak to může ovlivnit, aby své názory změnil? Vás určitě ne a mě také ne. Ti, co se tím nechají inspirovat, jsou z téhož těsta a vliv to na ně beztak nemá. Ať mluví, je to jen přínosné pro mě, aspoň vím, s kým mám tu čest.

P. Bolec 8.1.2018 17:53

Re: Mladý komsomolec Mádl

Už to začíná ! Svoboda v perdeli !

J. Anděl 8.1.2018 18:02

Re: Mladý komsomolec Mádl

Mluvit o tom není svoboda v perdeli. Vím, že je to těžké pochopit, ale horší je nemluvit o tom a zavést to. Takhle fakt aspoň víte, na co si dát pozor. Do veřejné diskuze patří i nepatřičné názory. Kam jinam, než tam, kde jsou slyšet a můžete se na ně nachystat?

J. Anděl 8.1.2018 18:04

Re: Mladý komsomolec Mádl

A jinak za a) už to začalo dávno, resp. nikdy to tak úplně neskončilo, nikdy nebyla doba, kdy byste si opravdu kdekoliv mohl dovolit říkat úplně cokoliv, jen se mění (k horšímu) intenzita. Za b) netvrdím, že to chci a dokud to půjde, budu tomu vzdorovat, ale přiznám se, že o tom, že internet bude kontrolovanější, než je dnes, jsem přesvědčený už pár let.

D. Švik 8.1.2018 17:18

Těžko říct,

proč někdo, kdo o sobě tvrdí, že je pravičák a euroskeptik, bude volit socialistu a erofederaslistu Zemana. Ve druhém kole proti pravdolásce bych to pochopil, ale v prvním ? :-)

M. Varadinková 8.1.2018 17:26

Re: Těžko říct,

Jsme pravičák a euroskeptik, ale chci, aby Zeman vyhrál už v prvním kole. Zbylí dva, přicházející v úvahu (Hynek, Hannig) nemají sebemenší šanci, takže by to byl zbytečně vyhozený hlas. Topolánkovi po špatných zkušenostech už nevěřím ani slovo a ti ostatní jsou pravdoláskaři, takže ty v žádném případě.

Takoví, které bych já volila s mnohem větší chutí než Zemana, bohužel nekandidují.

D. Švik 8.1.2018 17:35

Re: Těžko říct,

Řekl bych, že usvědčujete sama sebe ze lži. Právě proto máme dvě kola, aby váš hlas nepropadl.

M. Varadinková 8.1.2018 19:38

Re: Těžko říct,

Neusvědčuju se ze lži, to jen Vy jste méně chápavý.

Dvě kola máme proto, aby šlo ve druhém kole vyšoupnout osobnost s vyhraněnými názory a nahradit ji bezbarvým kandidátem bez názoru, který prý "spojuje". Doufám, že se to mediální stoce tentokrát nepovede.

M. Hromadko 8.1.2018 17:56

Re: Těžko říct,

Plně souhlasím.

M. Prokop 8.1.2018 17:29

Re: Těžko říct,

To jsou ty paradoxy ...

D. Švik 8.1.2018 17:36

Re: Těžko říct,

Jo to jsou :-)

P. Vandas 8.1.2018 17:35

Re: Těžko říct,

To si přeberte sám, já jsem to vysvětlil dostatečně. Sleduji své zájmy a to v pořadí 1.) Drahoš ne. 2.) někdo, kdo se postaví proti eurokomunistům ve vedení EU. 3.) Z toho mála, vyberu Topolánka, ale až prokáže, že dokáže postoupit do druhého kola. 4.) i Zemanem nepohrdnu, pokud mám volbu, mezi Drahošem a Zemanem. :-):-):-) Na nějaké "pravičáctví" kašlu, když jde o život. Zvolím kohokoli, kdo mne nezavleče do Islámu.

D. Švik 8.1.2018 17:37

Re: Těžko říct,

Ano já tomu rozumím a říkám pokud do druhého postoupí Zeman proti nějaké pravdolásce, dám to Hovnometovi. Ale proč v prvním ?

P. Vandas 8.1.2018 17:52

Re: Těžko říct,

Protože v druhém se spojí všichni proti Zemanovi a podpoří Drahoše. Zeman má cca 40%. Proto nejdříve jistotu a teprve v případě, že postoupí Topolánek, tak Topolánka proti Zemanovi. Vím, že to má logické nedostatky, ale tak jsem to vyhodnotil já, jako nejméně nebezpečné. :-):-):-) Vůbec to není o nějaké náklonnosti, či snad obdivu k některému ze mnou volených. Nevidím lepší cestu. :-):-):-)

D. Švik 8.1.2018 18:01

Re: Těžko říct,

Souhlasím s tím, že to nemá logiku, ale věřím vám. Paní Varadinkové ne. Ta se v Hovnometovi vyžívá :-)

M. Varadinková 8.1.2018 19:49

Re: Těžko říct,

Nevyžívám. Jen ho hájím proti blbcům a pravdoláskařům, protože je určitě menším zlem než pravdoláskaři. I než Topolánek.

K. Němec 8.1.2018 17:43

Re: Těžko říct,

Když to říkáte pane Šviku, tak holt jo. Asi tedy nejsem pravičák a euroskeptik. :-)

D. Švik 8.1.2018 17:53

Re: Těžko říct,

Já nevím co jste vy, neznám vám a jste mi ukradený. Znám však Zemana. To on vyvěsil, za velkého potlesku Barrosa, modrý hadr na Hrad. Zcela jistě je to socialista, kovaný keynesiánskou ekonomikou. Zcela jistě je to zapálený eurofederalista a obdivovatel ojra...takže nechápu nadšení "pravičáků", kteří jej chtějí volit v prvním kole.

K. Němec 8.1.2018 17:58

Re: Těžko říct,

Tak jo, vždyť se nic neděje. Když potřebujete dělat škatulky, tak je dělejte. Nevadí mi to.

Jen když si projdete Zemanovo konání v průběhu celého jeho politického působení, tak to není tak jak píšete a byl i je v něm o dost pravicovější než ti, které za pravičáky a euroodpůrce považujete. Ale i to je jedno.

D. Švik 8.1.2018 18:14

Re: Těžko říct,

Koho považuji za pravičáky a euroodpůrce? Já ty škatulky nevytvářím, jen je pravdivě pojmenovávám. K samotnému Zemanovi, mě ani tak neudivuje , že jej budou volit "pavicoví" voliči. Mě udivuje spíš to jejich nadšení ,i když často špatně skrývané tím "je to nejmenší zlo". Má původní otázka nebyla ani tak exaktně racionální, jako spíš filosofická. Snažím se dobrat , kde se v lidech bere ten obdiv k k evidentnímu Zemanově buranství a hovadství. Pořád se bavím o "pravicovém" voliči. U levicového je to dáno jeho podstatou.

J. Anděl 8.1.2018 17:55

Re: Těžko říct,

Já už jsem na to tady tak zvyklej, že mi to ani nepřijde divný. Pomáhá podnikatelům v Číně, je proti sankcím proti Rusku, prosazuje obchod bez ideologie, EU a postmoderní korektní vynálezy barvitě kritizuje, je proti uprchlíkům a islám považuje za zločinnou ideologii.

On je to dnes v politice opravdu spíš ideologický boj různých levicových postojů, než nějaký spor levice a pravice.