17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Klaus mladší před vyhazovem

Aféra kolem VKml by nemusela být tak přitažlivá, kdyby eurovolby nepřešlapovaly za dveřmi. Přitom právě postoj k Evropské unii je jádro sporu. Eurorealistická ODS podporuje reformní koncept, kdežto VKml je stoupencem názoru, že je EU nereformovatelná, a tudíž není pro Česko jiné řešení, než vystoupit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 17.3.2019 15:30

Re: STRANU SI ROZVRACET NEDÁME

Jsem moc zvědavý, jak dopadne ODS ve volbách do EP...

I. Kellner 17.3.2019 15:31

Re: STRANU SI ROZVRACET NEDÁME

KDE JSOU PROVĚRKOVÉ KOMISE

když je nejvíce potřebujeme..??

F. Šimek 17.3.2019 15:32

Re: STRANU SI ROZVRACET NEDÁME

:-)))

F. Doušek 17.3.2019 15:50

Re: STRANU SI ROZVRACET NEDÁME

Vobře, ani vy si ji rozvracet nedáte:

"Švachula byl ve čtvrtek společně s dalším vazebně stíhaným politikem Petrem Liškutinem vyloučen z hnutí ANO.

Švachulu už zastupitelé zbavili funkce radního, sám pak dopisem složil mandát. Po tlaku premiéra a šéfa ANO Andreje Babiše navíc Švachula skončil v dozorčí radě státní firmy ČD Cargo."

Co Andrej vytlačí příště?

P. Spáčil 17.3.2019 16:05

Re: STRANU SI ROZVRACET NEDÁME

Je vazebně stíhaný? Je. Tak co je Vám na tom divného že ho zbavili funkcí?

K. Janyška 17.3.2019 15:11

Pamatujte si, amatéři, jen svoboda ohraničená a garantovaná

zákonem má smysl. Jen národní státy, a jiné ani nejsou, jsou jejím garantem. R-U, SSSR, Evropa za německé Hitlera, Jugoslávie, ČSSR atd jimi nebyly. Proto se ty slepence rozpadly.

A lidi jsou tak hloupí, že staví zločinecký slepenec další. Tentokrát Evropskou unii. Ta svobodu omezuje a ohrožuje už teď. Až se podaří zločincům EUšroub utáhnout více, bude po ní čím dále, tím více také... Dzp.

L. Kolman 17.3.2019 15:27

Re: Pamatujte si, amatéři, jen svoboda ohraničená a garantovaná

S tou EU byl úmysl dobrý, leč výsledek nic moc. Spíš nic, než moc. Obzvlášť když mezi sebe vzali vyčurané východňáry. To už byl úplný konec. Jen vypindávat a stát s nataženou rukou. Jak chcete čelit konkurenci hospodářských mamutů typu USA, Čína, Japonsko, Rusko, nastupujících asijských tygrů a v blízké době třeba i Brazílii, Mexiku atp. Být silným a rovnocenným konkurentem těchto ekonomických obrů, to byl záměr rozšíření EU. Nebo si myslíte, že ani pro USA není EU konkurentem? Stačí se podívat, jak to bere a co vyvádí Trump.

K. Janyška 17.3.2019 15:49

Re: Pamatujte si, amatéři, jen svoboda ohraničená a garantovaná

Úmysl úplně ujetý. EU je jako SSSR. Což vám, komoušům, samozřejmě imponuje, tomu rozumím... Dzp.

J. Matuška 17.3.2019 15:05

Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

Ivan David - 17. 3. 2019

Na Slovensku vyhrál Soros, Merkel, Macron a ti další a podobní globalizátoři a hubitelé národních států. Co k tomu ještě dodat. Mají peníze, a za ty si najmou experty na výběr kádrů a jejich propagaci. Za První republiky se říkalo "za peníze v Praze dům". Platí to stále. V tomto případě za peníze v Blavě hrad. Co tak dobrého pro slovenské voliče slíbila Čaputová? Co si od ní slibují? Co dobrého přinesl Slovákům Kiska? Přiznemje, že jejich najatí spindoktoři to umějí. Vyberou obličej a dodají k němu hezký příběh, držitelé fondů dodají prostor v médiích. To stačí. Z důsledků se nikdo nepoučí. Macron je jistě dnes nepopulární, ale skrze něj mají ohromnou moc ti, kteří ho dosadili. To díky té ohromné síle, kterou představuje lidská blbost. Na Slovensku to bude totéž, jen úměrně velikosti Slovenska.

http://jdem.cz/ewx6g2

P. Spáčil 17.3.2019 15:09

Re: Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

Myslím že kdo bude prezidentem je vcelku jedno, vliv na chod státu má prezident minimální.

M. Prokop 17.3.2019 15:11

Re: Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

Jo. Výběr vida, zůstal bych doma.

M. Prokop 17.3.2019 15:10

Re: Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

Tak to to zde spindoktoři nějak odflákli.

K. Janyška 17.3.2019 15:13

Re: Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

Ano, je to tak. Kompozitivní teorie to říká také... Dzp.

P. Forejt 17.3.2019 15:18

Re: Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

ano, funkce prezidenta je bezvýznamná .....ale Slováci si budou 5let klást otázku : ...kde se vzala ta exaltovaná hus a proč ji vlastně volili ?? .....a to je hrozné.

F. Doušek 17.3.2019 15:42

Re: Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

A proč vás to trápí, Forejt? My máme problém vlastní.

R. Nenechal 17.3.2019 15:20

Re: Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

J. Matuško Oni tam na Slovensku uz cekaji netrpelive na tvuj komunisticky nazor clene LM

kterou představuje lidská blbost. A ty do ni patris na 100%

J. Vobr 17.3.2019 14:57

OLOMOUCKÝ SJEZD ODS BYL ZRUŠEN !!!

... stejně jako Vysočanský sjezd KSČ !!!

__________________________________________________

PODOBNOST ČISTĚ NÁHODNÁ ???

P. Hofman 17.3.2019 15:07

Re: OLOMOUCKÝ SJEZD ODS BYL ZRUŠEN !!!

Kůůůrwa, ti sou ale vostrý.

Jen aby teď Íčko neposlal zvací dopis do Moskvy, to by měl Fiala v Kremlu co vysvětlovat.

J. Vobr 17.3.2019 15:13

Re: OLOMOUCKÝ SJEZD ODS BYL ZRUŠEN !!!

Není vyloučeno, že budou stranické prověrky !!!

__________________________________________________

:-)))

P. Forejt 17.3.2019 14:57

Klaus měl obří pravdu...

a je jen otázkou času, kdy to veřejnosti dojde. Dokonale totiž vystihl podstatu problému. Ne snad těmi židovskými výbory, ale přijímáním zákonů, které nikdo nechce !!

Situace už se všem dávno vymkla z rukou. Už ani právníci si nejsou jisti tím, jaké zákony momentálně platí a chodí se ptát zase jiných právníků, kteří mají trochu jinou specializaci. Úředníci a soudy čím dál častěji rozhodují podle vzorce „shledáme ho vinným a když se mu to nebude líbit, ať se brání a uvidíme“.u Žádný občan si nemůže být jistý, že v daném okamžiku neporušuje nějaký zákon a nehrozí mu mnohatisícová pokuta nebo rovnou kriminál.....ano i to je ta naše demokracie po česku .....n-tsssss

K. Janyška 17.3.2019 15:01

Re: Klaus měl obří pravdu...

Ano, měl. Říkám to tu pořád, neboť věci rozumím. Kompozitivní teorie ji rozumí... Dzp.

P. Forejt 17.3.2019 15:07

Re: Klaus měl obří pravdu...

jenomže problém není v Klausovi, vy kompozite .....problém je v naší Ústavě, kde ti idioti zakotvili : že mezinárodní právní normy jsou nadřazeny našim zákonům ..aha....a proto jsme od 2004 v prdeli.

J. Jelínek 17.3.2019 15:13

Re: Klaus měl obří pravdu...

Vy jste v prdeli od roku 1989 a já jsem tomu rád.

K. Janyška 17.3.2019 15:14

Re: Klaus měl obří pravdu...

Co to melete ? Cožpak jsem řekl, že problém je v Klausovi ? Je ve vzdělání vás všech. Ne jeho... Dzp.

P. Jirkovský 17.3.2019 15:03

Re: Klaus měl obří pravdu...

Pořád je tu právní jistota v tom, že blbost není trestná. Kdyby byla, tak Forejt dávno žere z ešusu.

P. Spáčil 17.3.2019 15:07

Re: Klaus měl obří pravdu...

A Vy s ním. (:-))

J. Matuška 17.3.2019 14:52

Strašení klimatickou apokalypsou je dobrý kšeft.

Ty nevzdělané děti dokonají sebevraždu naší civilizace, obává se diplomat Bašta

Někdejší diplomat v Rusku a na Ukrajině Jaroslav Bašta se ve svém nedělním komentáři, který nazval „Klimatická Johanka z Arcu a její děti“, na serveru Prvnízprávy.cz zaměřil na stávkování studentek a studentů středních škol za důslednou ochranu klimatu. Nejen na tom demonstruje, že jednu z nejoblíbenějších disciplín lidské historie představuje předvídání konce světa. „Strašení klimatickou apokalypsou není špatný kšeft,“ říká.

... Závěrem dodává, že pokud mladí klimatičtí aktivisté se svými požadavky uspějí, asi se jim nepovede kýžené planetární ochlazení, ale spáchají dokonalou technologickou sebevraždu naší civilizace, kterou umocní svou budoucí nevzdělaností. Připomněl, že někteří účastníci dětských křížových výprav se nakonec do Jeruzaléma dostali – jako otroci. „Organizátoři dětských pochodů je nalodili a pak prodali muslimům. Johanku upálili. To ten uhlík v polenech popravčí hranice,“ uzavřel.

http://jdem.cz/ewx595

P. Jirkovský 17.3.2019 14:59

Re: Strašení klimatickou apokalypsou je dobrý kšeft.

Baštův příspěvek do debaty vcelku dobře anticipuje jeho odborné názory:

https://www.youtube.com/watch?v=4Quw5wjWEMo

J. Vobr 17.3.2019 15:10

BAŠTA DIPLOMAT

... to je stejné jako když si cikánky říkají milostpaní !!!

:-)))

J. Matuška 17.3.2019 14:40

Místopředseda ČSSD Šmarda, který okouzlil sjezd

Babiš je zajištěný, necítí tak intenzivně problémy důchodců. Takže je to na nás

PŮLNOČNÍ ROZHOVOR „Sociální demokracie by měla přestat myslet na to, jak se dostat na vysoká čísla, a začít přemýšlet nad tím, jak být prospěšná lidem. Těm lidem, kvůli kterým kdysi vznikla,“ komentuje situaci ČSSD její místopředseda a starosta Nového Města na Moravě Michal Šmarda. V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz zdůraznil nutnost vrátit s k původním hodnotám. Zastat se slabších a těch v právu na každém úřadě a v každém městě. Jestliže je sociální demokracie slabá, tak protože jí voliči přestali věřit přesně v těchto chvílích.

... Další věcí je, že Zeman nepotřebuje nikoho, to je evidentní. Už nikdy nebude nikam kandidovat, všechny svoje životní bitvy vyhrál, a proto si nyní může říkat, co chce, a nemusí se ohlížet na to, jestli se tím někomu zalíbí, nebo ne. Jestli výsledkem toho je, že přestal podporovat Andreje Babiše a začal podporovat sociální demokracii, tak je to zajímavý výsledek. ParlamentníListy.cz

Vybral jsem si celkem náhodně ukázku toho, jak místopředseda ČSSD mluví, protože TO ukazuje jak mu TO myslí. I jeho mimika, odhlédnutá z dnešních OVM také něco napoví. Okouzlit sjezd se mu podařilo, tam uspěl. Můj dojem: chytrej jak rádio. Podílet se na chodu českého státu je o něco náročnější, než dělat /jinak záslužnou činnost/ starostu.