14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Klaus jen s velkými

Na konci roku se karta obrátila - po většinu roku mávají malé strany českou politikou v míře neúměrné jejich voličské podpoře. No a teď jsou popuzeny, že se Klaus začátkem roku setká jen s Topolánkem a Paroubkem. Že by se schylovalo k velké koalici?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vladimir 2.1.2010 16:56

Re: Klaus má pravdu

V mentalitě Cikánů je myslet jen na přítomnost - na tento den. Každý jiný rozumný člověk na budoucnost myslí. Jistěže takovým způsobem, že řeší přítomnost a zvažuje jak se to může projevit v budoucnosti. Právě proto je pitomost např. v přítomnosti kácet lesy, když za pár roků přijdou v té ktajině povodně (deště nezadrží les, když je pokácený), byť za to dřevo z lesů můžu dobře utržit ... - To je jen příklad, nikoliv odkaz na prez. projev.

Na K. projevu ale bylo špatné např. to, že říkal - nemá cenu nevyužívat dnes veškeré přírodní bohatsví a šetřit ho, když se neví, jestli to ušetřené bohatsví za pár let bude mít nějakou hodnotu ... Prostě v mnohém se projevil jako špatný hospodář, který nehledí do budoucnosti. .. Tedy, když se rychle spotřebuje třeba kamenné uhlí, jak budou fungovat koksovny, hutě atd. pak ? Když se rychle spotřebuje zemní plyn a ropa, co bude pak ... ?  

V. Skalová 2.1.2010 10:45

Konec?

test

Miloš 2.1.2010 10:23

Re: Václav Klaus a transformace:

Předchozí nick zůstal v paměti, nevšiml jsem, že tam naskočil. V žádné straně jsem nikdy nebyl a s komunisty nemám nic společného. K mému jmenování byl potřebný podpis prezidenta a předsedy vlády. Nepředpokládám sice, že víte, oč jde, ale vysvětlovat vám to nebudu. Váš styl "argumentace" je velmi pokleslý a nepovažuji vás proto za partnera do diskuse.

Savi 2.1.2010 1:50

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

neplacení pokuty NENÍ maření výkonu (soudního rozhodnutí?...ani jiného rozhodnutí)

trestní postih je možný jedině tak, že by se mu celková škoda nasčítala

Pavel Kořenský - eurosabotér 2.1.2010 1:43

Re: Pan prezident nám radí abychom si na palubě užívali dokud můžeme

A to ani nemluvím o generacích dávno, dávno minulých, které zcela nezodpovědně a v rozporu s principem předběžné opatrnosti slezly ze stromů za nesouhlasného mručení stařešinů, kteří tvrdili, že krajně nezodpovědné bylo v minulosti na ty stromy vůbec lézt. :-)))

Pavel Kořenský - eurosabotér 2.1.2010 1:39

Re: Pan prezident nám radí abychom si na palubě užívali dokud můžeme

Jinak minulé generace se k nám chovaly také krajně lehkovážně a v souladu s pořekadlem "vy nám nakonec taky můžete..." drze vymýtily lesy, vytěžily zlato, stříbro a drahé kamení v Horách Kutných i nekutných a tak podobně.

Dokonce generace nedávná i ten uran lstivě vytěžila a odvezla i když by nám vlastně k ničemu nebyl, protože v souladu s principem předběžné opatrnosti bychom ho asi neuměli nebo nechtěli štěpit :-))))

Pavel Kořenský - eurosabotér 2.1.2010 1:31

Re: Pan prezident nám radí abychom si na palubě užívali dokud můžeme

No, on je obecně vzato princip předběžné opatrnosti naprosto nesmyslný.

Kdyby se člověk jako živočišný druh držel principu předběžné opatrnosti, tak by nikdy neobjevil oheň, nedomestikoval psa a koně, nevynalezl střelný prach, neobjevil Ameriku, nevzlétl by do vzduchu v balónu či v letadle, neštěpil by atom a neletěl na Měsíc.

Princip předběžné opatrnosti je naprostý nesmysl, který jde proti všemu, co člověka dělá člověkem.

Pavel Kořenský - eurosabotér 2.1.2010 1:12

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

O krádeži do 5.000 Kč píšete Vy. Já píšu o postihu za nezaplacení pokuty udělené za dřívější krádež do 5.000 Kč.

Řetězec který popisuji a který zabrání tomu, aby si každý mohl denně ukrást za 5.000 (a přivodit tím krach obchodů, jak psal autor původního příspěvku) je celkem jednoduchý.

Krádež (přestupek) - pokuta - nezaplacení pokuty - další krádež - soud a vězení.

Budař 2.1.2010 1:10

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

Vy jste si se soudruhama PSVB netykali ? Já myslel že budeš rád, že to bude jak ve starých časech.;-€ 

Budař 2.1.2010 1:06

Re: Václav Klaus a transformace:

Pane, s nickem je to tak, že ho měníte po jedné hodině. Příspěvky nejsou žádné stupidní výkřiku, ale upozornění na to, že tady jsou také lidi, kteří o ekonomické transformaci něco vědí a Vaše stupidní příspěvky je nenechají v klidu. Argumentace na něco co nebylo, je zbytečná. Ekonomickou přednášku zde dělat nebudu. Pouze jsem se zhrozil, když se zmiňujete o " určitém jmenování ". To Vás jmenoval Flamer nějakým tajemníkem stranické skupiny ?  Vy máte ještě spolustraníky udavače, že se jich bojíte ? Nó, pamětníci vědí jak dopadl s. Stránský.;-(

Savi 2.1.2010 0:47

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

to vaše tykání na potkání odpovídá kvalitě příspěvků...je takové soudružské

AeroKarel 2.1.2010 0:39

Re: Pan prezident nám radí abychom si na palubě užívali dokud můžeme

Pochopil jste to poněkud "po svém". Pan president jen zapochyboval o účelnosti opatření, která by se v případě jejicjh reálnosti projevila až za těch sto let.

Ale hlavní problém je v té reálnosti, ta je poněkud imaginární.

Budař 2.1.2010 0:38

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

Ještě bych chtěl dodat, že jsem četl tvoje starší příspěvky, kde se snažíš o ironické poznámky na adresu pana prezidenta, na to ale nemáš. Musím tudíž opravit mojí původní doměnku, že jsi dělal nějaký policejní kurs a dojížděl do Plzně. Teď je mi vše jasné, ty jsi bývalý pomocník VB, to odpovídá kvalitě příspěvků.

Budař 2.1.2010 0:30

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

Jako bývalý sportovec piji střídmě. Savi žádné pitomosti, to jsou fakta, prostudovaného tě mám skrz naskrz. Studoval jsem celý život, teď již to nepotřebuji, život mne naučil.

Budař 2.1.2010 0:22

Re: Náš pan president Václav Klaus,

Projevujete se čím dál tím více. Za chvíli se prozradíte že jste placený Liháčem. Příspěvek  ubohý, hodný člověka postiženého středně těžkou retardací / oligofrenií / IQ 35 -49. ;-O

Savi 2.1.2010 0:16

Re: Čtení je někdy problém, že?

Protože když něco nevím, tak se zeptám a nebudu hned psát nesmyslné články.

Savi 2.1.2010 0:13

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

Že by ještě působil alkohol ? Neplácej pitomosti, nejdříve si vše prostuduj a pak to sem napiš.

Budař 2.1.2010 0:07

Re: Čtení je někdy problém, že?

Máte pravdu, přehlédl jsem to, také by mně ani ve snu nenapadlo, že by se na tohle někdo mohl ptát. Možná nějaký absolvent zvláštní školy, nebo žák třetí třídy.

Miloš 2.1.2010 0:03

Re: Václav Klaus a transformace:

S nickem je to tak, že teď používám své skutečné jméno, dříve z obavy před udavači (a před určitým jmenováním) jsem k tomu neměl odvahu. Jinak vaše příspěvky vidím až dnes a jsou to jen stupidní výkřiky, o argumentaci vůbec nejde. Proto se nijak nermoutím z toho, že se mnou nebudete "diskutovat".

Budař 2.1.2010 0:01

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

Ty máš člověče znalosti, je vidět, že jsi na školení dával pozor. Nedali ti po semináři hned titul JUDr. ? Předtím jsi šlapal chodník, nebo seděl v kanceláři ? Dojížděl si do Plzně, nebo si nemusel ? Hlavně už tady nešaškuj, jsi průhledný.

Savi 2.1.2010 0:00

Re: Václav Klaus a transformace:

Taky jsem na jiném místě uvedl, že až na jednu větu máte pravdu

Savi 1.1.2010 23:56

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

najděte podstatné rozdíly krom sazby:

http://www.trestni-rizeni.com/Trestneciny/171.html

http://www.trestni-rizeni.com/dokumenty/trestne-ciny-paragrafy/mareni-vykonu-uredniho-rozhodnuti-a-vykazani

klidně si stupňujte svou aroganci, podívejte, co to se mnou dělá

Miloš 1.1.2010 23:55

Re: Václav Klaus a transformace:

Omyl bylo uvedení KA míst Konsolidační banky, použití slova demagogie bylo asi nepřiměřené, to uznávám. (Trochu mě naštval diskutér Budař a jeho komentář s vaším jsem četl současně.) Vy jste se toho ale zase chytil z čistě puristického právnického hlediska. Podstatou sdělení však bylo to, že se tam (do Konsolidační banky) převáděly dluhy.

Budař 1.1.2010 23:55

Re: Václav Klaus a transformace:

Oprava : Savi - žák J Švorcové.  ;-€ 

JC 1.1.2010 23:53

Re: Čtení je někdy problém, že?

Kromě otazníku v nadpisu si račte všimnout i 1. věty:

"Znalí věci prozraďte: ode dneška tedy může každý občan ČR beztrestně ukrást každý den zboží v celkové hodnotě do 5000 Kč?"

Tak o jaké hotové věci hovoříte?

Budař 1.1.2010 23:53

Re: Václav Klaus a transformace:

Pane, nevím zda netrpíte nemocí z povolání / bývalého /, jestli jste nepracoval ve skrytém režimu a proto zde v příspěvcích měníte svůj nick. Na Vaše příspěvky již reagovat nebudu, jsou hloupé a o ničem. Ale diskutuje tady člověk, zřejmě ze stejné branže, který oplývá znalostí zákonů, s tím si budete rozumět, nebude Vám oponovat. Skrývá se pod nick Sali. 

Savi 1.1.2010 23:48

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

zatajil příjmy z trestné činnosti tudíž jde bručet, .....tedy vy se raději do výkladu TRZ nepouštějte. Která slova v uvedeném odstavci si myslíte, že tam jsou pro nic za nic? Která navrhujete vyškrtnout, aby se odstavec dal použít na krádež do 5000?

Savi 1.1.2010 23:41

Re: Václav Klaus a transformace:

aha, váš omyl je nepřesnost a upozornění na omyl je demagogie8-o

Budař 1.1.2010 23:34

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

Ten pán ten příspěvek psal jako hotovou věc, ne že by se ptal, zda to tak je. Právě že toho vím dost, tak jsem tvrději reagoval. Protože když něco nevím, tak se zeptám a nebudu hned psát nesmyslné články. Také se tážete na paragraf 171, jaké je to písmeno. Je to " v ", jako vykleštěný býk. Vidím že toho moc nevíte.

Pavel Kořenský - eurosabotér 1.1.2010 23:30

Re: Chápu dobře nový trestní zákoník?

No já nejsem soudce ani právník, ale čistě laicky bych se domníval, že se pokuta vyměří a pokud není zaplacena, přijde exekutor. Pokud dlužník nemá na zaplacení ani po exekuci a je přichycen opět při krádeži, lze usoudit, že příjmy z trestné činnosti zatajil a tudíž jde bručet.

Ale jak říkám, nevím, uvidíme. Každopádně jsem přesvědčen, že výklad v tom smyslu, že každý může denně ukradnout cokoli do výše 5.000 Kč je nesmysl.