3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Kdo není diskriminován...

Kdo se necítí být diskriminován, nechť se přihlásí … na lampárně Hlavního nádraží. Za starých časů Evropu bičovaly morové epidemie, dnes je to epidemie lidských práv. Diskriminace je skloňována ne v sedmi, ale sedm krát sedmi pádech českého jazyka. Homosexuálové se v sobotu prošli Prahou, pomalovali se veselými barvami a vymysleli vtipný slogan, že jsme všichni stejně teplí. Diskriminovaní ale nejsou a pokud to tvrdí, není to pravda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kolman 17.8.2015 23:17

K POCHODU "HRDOSTI"

Všichni stejnopohlavníci mi "mohou být ukradeni". Nic proti nim nemám (bývají to inteligentní, zábavní a citliví lidé) a když se jim líbí sex se stejným pohlavím - nechť je jim to přáno.

       Ať s tím ale proboha neotravují 96% různopohlavníků! Jak jsem psal hore, nic bych proti nim neměl - ale tím exhibionistickým pochodem "hrdosti" mě docela "hnětou" (bych to napsal slušně a publikovatelně). Na co jsou vlastně hrdí a čeho tím pochodem chtějí dosáhnout?

       Mám snad já být hrdý na to, že mě Bůh (či příroda) nastavila tak, že mě přitahují hezké a pěkné ženské a mám také kvůli tomu třeštit v nějakém průvodu? To snad ne!

J. Anděl 17.8.2015 23:28

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

Ti, kteří vás hnětou, tak činí proto, aby vás hnětli. Vás, nebo prostě někoho. Ničeho víc, než hnětení, tím dosáhnout nemohou. Nemohou vás ohrozit, nemohou vám ublížit. Nenechte se hníst a respektujte dál ty, kteří vás nehnětou ;-)

V. Kolman 17.8.2015 23:47

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

....ničeho víc, než hnětení, tím dosáhnout nemohou......

Domnívám se pane Anděli, že mohou. Mě pouze hnětou a tím to pro mě končí. Ale u někoho jiného s výbušnější povahou to "hnětením" může začít. Pak mu ale mohou "bouchnout saze" v návalu "svatého rozhořčení nad tou Sodomou a Gomorou" a může křepčícímu stejnopohlavníkovi "dát na budku". Možná právě tohoto chtějí dosáhnout, aby pak následně mohli kňučet, jak jsou nepochopeni a diskriminováni. Kdo ví?

O. Kadlec 17.8.2015 23:51

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

Trefa! Právě proto "Pride"!

Už se těch "s výbušnější povahou" nebojej a uměj to dát najevo. Dobře oni!

H. Balzám 17.8.2015 23:58

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

To je hloupost, slušně vystupující člověk na budku od nikoho normálního nedostane jen proto, že je gay, obscénně se chovající na budku zaslouží, i kdyby sexuálně preferoval třeba borové šišky...

J. Anděl 18.8.2015 0:08

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

No on slušnej člověk někomu taky podle mě nedá na budku jenom proto, že někde dělá tajtrdlíky, byť by to třeba byli tajtrdlíky s borovejma šiškama.

Ale taky ještě nemusí tajtrdlíky adorovat jako hrdiny :-).

H. Balzám 18.8.2015 0:16

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

Jde mi o to, vidět někde určitou hranici. I když je pravda, že mezi námi žije spousta primitivů, chovajících se jako americký jižanský buran, přesto si troufnu říct, že většina z nás nebude řešit násilím, že má někdo legrační kostým nebo přitroublý mejkap. Ani blbé pouliční divadlo nikoho soudného asi k násilí nemotivuje. Ale pokud se bude kdokoli chovat vyloženě vulgárně, obscénně, vystrkovat pinďoura na ulici plné lidí včetně dětí, potom bych sice chuti řešit to násilím odolal, ale pochopil bych někoho, kdo by mu po té čuni dal.

J. Anděl 18.8.2015 0:05

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

Ano, to se může stát.

H. Balzám 17.8.2015 23:53

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

Už to tu jistě bylo řečeno, já jsem v diskusích psal svůj názor na tyto akce a na jejich název několikrát, pokusím se to stručně shrnout. Homosexualita byla díky křesťanským tradicím velmi odsuzována. Homosexuálové byli donedávna zločinci, nemocní lidé, opovrhovaní většinovou společností. Samozřejmě to mělo za následek, že drtivá většina z nich se za svou podstatu styděla, schovávala se. Dnes jsme bohudík jinde, normální je dnes sexuální preference neřešit, lidé dnes můžou klidně prohlásit na veřejnosti. že jsou gay/lesbička, ale i když se z toho bulvár snaží pořád vytřískat majlant, nikoho už to vlastně moc nezajímá. No a spousta lidí, kteří to dnes můžou říct naplno, to z radosti neříká, ale křičí, protože to je něco, jako když jim sundá ze zad někdo těžkej kámen. Vadí mi lidi, kteří to přehánějí a uprostřed města vystrkujou nahou řiť, ale takový tam byl letos prý sotva jeden. Těm ostatním přejme tu radost ze života ve svobodě a nechme je projít se jednou ročně Prahou, pokud nebudou překračovat meze slušnosti.

J. Anděl 18.8.2015 0:09

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

Jo.

J. Václavíková 18.8.2015 0:16

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

Jo jo.

J. Jílek 18.8.2015 0:49

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

no a co když tu řiť vystrkuje nepatrná menšina?

J. Kombercová 18.8.2015 7:43

Re: K POCHODU "HRDOSTI"

Naposledy jsem holou zadnici viděla vystrčenou na projíždějící americký konvoj letos na jaře. :)

J. Jílek 17.8.2015 22:11

2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

P. Vandas 17.8.2015 23:01

Re: 2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

A co letos? :-):-):-)

M. Ilsner 17.8.2015 23:10

Re: 2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

Letos to už je jedno :-)))

H. Balzám 17.8.2015 23:55

Re: 2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

Letos je to jinak :-)

H. Balzám 18.8.2015 0:01

Re: 2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

Vy jste někdy potkal někoho, komu by vadilo, že se do ČR přistěhují třeba Holanďani na důchod nebo nejací Němci? Jenom totální ychtil a člověk zlé vůle může srovnávat tyto lidi s invazí afrických nájezdníků.

J. Anděl 18.8.2015 0:10

Re: 2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

Nó, slyšel jsem tu a tam remcala, že nám to tu holandští důchodci skupujou a za chvíli nebudeme mít kde bydlet ;-)

H. Balzám 18.8.2015 0:20

Re: 2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

Oni sem jdou i z ekonomických důvodů, ale co vím, mají to tu rádi i proto, že máme velmi členitou krajinu, proti jejich placce (prý je to někdy úplně na zblbnutí, všude rovina, rovina), a kdyby stouplo moře, tak až sem nepřijde :-)

J. Jílek 18.8.2015 0:43

Re: 2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

jde o xenofobii obecně, nikoliv o srovnávání

J. Jílek 18.8.2015 0:42

Re: 2014: 58% Čechů bylo proti imigrantům z EU !

to je celkem jedno, jednoznačné je, že ta xenofobie je zažraná

M. Ilsner 17.8.2015 21:29

Horizont má dobré téma ....

.

J. Láníček 17.8.2015 21:07

Dý fangle hoch,

bohatýři novorosijští. Už do toho konečně práskněte, nemůžu se dočkat, až vás budu vítat na přívozu u řeky Moravy pod Lanžhotem s chlebem a solí na podnose. Už jsem si nechal vzít míru na kroj a vyhlížím si šumnou děvčicu do páru, ať to má úroveň a soudruzi donbasští se tu cítí jako mezi svými. Prahu a dál na západ to necháme mohamedánům. Moravská gubernie a Pražský chalífát. Můžeme spolu ekonomicky kooperovat a udržovat bohaté kulturní styky.

K. Janyška 17.8.2015 21:16

Re: Dý fangle hoch,

Jaroušku, vy jste cynik. Doufám, že Vrbno nebude tam, ani tam... Dzp.

M. Ilsner 17.8.2015 21:26

Re: Dý fangle hoch,

Kupujte zlato, vole. Zlevňuje! Tím u vás konečně dojde k procesu individulaizace a subjektivizace z obchodu, vole.

M. Prokop 17.8.2015 21:23

Re: Dý fangle hoch,

Za to prásknutí nestojíte, ač by spíše prospělo.

M. Prokop 17.8.2015 21:04

Tomáš Pojar velmi dobrý.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/

A třešinka na dortu: "Omlouváme se všem slušným návštěvníkům našeho webu. Kvůli neustálému porušování pravidel diskuse byla u tohoto pořadu diskuse uzavřena."

J. Kombercová 17.8.2015 22:06

Re: Tomáš Pojar velmi dobrý.

Ano.

M. Ilsner 17.8.2015 22:28

Re: Tomáš Pojar velmi dobrý.

Všimněte si reakce pana Kadlece:

http://1url.cz/7P0d