8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

Kde nic není, ani Kalousek nebere

Zažili jsme Unii svobody, teď máme Demokratický blok. Což o to, název je to pěkný, teď jde o to, aby to mělo nějaký smysl. Jde o mušketýrské souručenství čtyř sobě blízkých politických formací, tedy ODS, lidovců, TOP 09 a Starostů. Je to pěkné s tou výhradou, že dohromady dají 48 hlasů ve sněmovně, pokud se všichni dostaví, a to není ani 25 procent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 16.11.2017 19:05

Re: Co říci p.

Kdo, z koho, co udělal posoudí jiní a nepotřebuji hýkání na souhlas. Píši si sem své názory a komentuji, jak to, či ono vidím já. Topolánkovo heslo, "Hlavně se neposrat." je mi čím dál bližší. :-):-):-)

M. Varadinková 16.11.2017 19:05

Re: Co říci p.

UBOHOST a hlavně bezmeznou TUPOST tady projevujete Vy. A to každým svým příspěvkem. Tím ale nevzbuzujete zuřivost, vzbuzujete jen útrpný úsměv.

Pan Vandas má tentokrát plnou pravdu.

J. Schořík 16.11.2017 19:03

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

jestli si to nacenili na stovky tisíc a bude to za třicet, tak bude mít někdo průšvih, nebo Vás prohlásí za génia. To není špatná strategie.

Ale v té politice chybí měřitelné výsledky, vždycky to bude spíš o tom jestli jste prodal dobrý příběh..

M. Berka 16.11.2017 19:01

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Mrkněte, co jsem k tomu napsal výše...

J. Schořík 16.11.2017 19:00

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

To je fakt. Hřejeme se v teple světle "pravdolásky". To taky může být konečná :)).

M. Varadinková 16.11.2017 19:00

Re: Vědců co kolaborovali s Nacismem a jiných i stejných..

Však koncept armády pro "bratrskou pomoc" se již v Bruselu připravuje. Viz článek pana Kurase.

M. Berka 16.11.2017 18:59

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

A to jsou ty zajímavé otázky. Já třeba mám zakázku od jedné známe banky, řádově stovky tisíc. Po prostudování dokumentace jsem zjistil, že ty poptávané práce nejsou ve větší hodnotě než cca 30 000,- Já bych mohl to prodat za ty stovky tisíc, zakázku jsem dostal,ale já to nikdy neudělám... A o tom to je... A mi se takový přístup vždycky vrátil - dostal jsem jiné, další zakázky a nakonec jsem vydělal několikrát víc.

Podle mne totéž bude fungovat i v politice. Sice můžete jednorázově lidi odrbat, ale dlouhodobě se to nevyplatí...

K. Němec 16.11.2017 18:59

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Zase máte výhodu, že ti co vám nemohli přijít na jméno, teď proti Babišovi otočili a jste najednou fajnová strana hodná pozornosti a laskavého slůvka. :-)

J. Schořík 16.11.2017 18:58

Re: Vědců co kolaborovali s Nacismem a jiných i stejných..

Já nečetl ani to prohlášení vědců, nějak jsem necítil potřebu nechat si doporučit.. A nechtěl jsem vidět to líbání tvého zadku :)).

V. Hájková 16.11.2017 18:58

Co říci p.

VANDAS? - Jen, že jste doslova a do písmene potvrdil svou UBOHOST! Musel Vás muj příspěvek hodně rozzuřit- že jste ze sebe udělal takového UBOŽÁKA!

M. Varadinková 16.11.2017 18:58

Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Dtto socani. Jenom přitom víc prošustrují a nakradou.

P. Vandas 16.11.2017 18:57

Re: Vědců co kolaborovali s Nacismem a jiných i stejných..

Uděláš dobře, protože jsi ten dopis 99 pragováků nečet, ani nevíš k čemu vedl. Kdybys jej četl, ta ti pragováci (a světe div se se k nim připojilo přes 3000 osobností vědy) pouze také byli znepokojeni projevy protisovětských nálad ve společnosti a žádali pouze Moskvu, aby to nenechala bez povšimnutí. :-):-):-)

R. Neveselý 16.11.2017 18:57

Ta Adamová je pěkná ženská

i smysluplně umí mluvit, jen jednu chybičku má: je v Kalouskovo TOP.

J. Schwarz 16.11.2017 18:55

Re: Pane NEFF

Ale kdepak - vůbec by se neznemožnil, alespoň před svými voliči ne a na Kalouskovi a jeho voličích mu, předpokládám, nezáleží. Kdybych měl brát vážně Kalouskovy a Fialovy výroky na adresu EET, pak se Babiš před jejich viliči znemožnil už dávno, tak vo co go? Babišovi je nějaké znemožnění se u (_!_), jde mu o dotace z EU, o ty nechce přijít kvůli ústupkům Okamurovi a Skálovi stran referenda o EU. Jinak netuším, čeho se "demokrati" bojí - Putin daleko a většina národa přece EU miluje, nechce odejít ale naopak se nacpat do "pevného jádra"! "Demokrati" obviňují "populisty" že straší uprchlíky, ale sami straší co mohou Putinem a totální zkázou, která nás mimo náruč Bruselu čeká...

J. Schořík 16.11.2017 18:53

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Ještě to musí nějak vytáhnout. A jednoduchá marketingová smlouva napodruhé neprojde :). tam budou velké ztráty, ale jinak souhlas.

M. Berka 16.11.2017 18:51

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Vydělal skoro 200 000 000,- slušný projekt... :D

J. Schořík 16.11.2017 18:51

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Určitě, ale nějak to skloubit by stálo za pokus. Prostě některé úrovně volit napřímo celou členskou základnou..

R. Neveselý 16.11.2017 18:51

Re: Ať je Demokratický blok vymyšlem kýmkoliv

Podělal, ale Lux nenaříkal.

M. Berka 16.11.2017 18:50

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

On bude zase mít jiné problémy.... Nejsou žádná jednoduchá řešení...

J. Schořík 16.11.2017 18:49

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Okamura je jenom marketingový projekt na peníze. O nic jiného nejde.

J. Schořík 16.11.2017 18:48

Re: Vědců co kolaborovali s Nacismem a jiných i stejných..

Na to se teda koukat nebudu! :)

M. Berka 16.11.2017 18:48

Re: Vědců co kolaborovali s Nacismem a jiných i stejných..

Přesně tak to je. To jsem se snažil níže vysvětlit... Ovšem narazil jsem na jisté nepochopení... Pokud korektně tak nazvu naprostou TUPOST... :D :D :D

L. Novák 16.11.2017 18:48

Re: Kalousek je hlupák

No jo, jenomže když existuje právo národa na sebeurčení, tak je nadřazeno nějaké blbě sepsané postbolševické ústavě. Nesmíte to brát tak úzce formalisticky, protože z takového uplatňování zákona pak může vycházet naprostý nesmysl. Ostatně, z běžného života takových nesmyslů při formalistickém výkladu známe dostatek.

J. Schořík 16.11.2017 18:48

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Je to tak. Ale ten problém není až tak o politice, je to stejné v každé velké organizaci, prostě začne krnět a je nutno to tam jednou za čas očistit od zasloužilých a přátel managementu. Navíc v politické straně je to o ot horší, že jediný způsob jak jít nahoru je domlvit se se spoustou dalších. Tím nutně vznikají klientelistické vazby..

Jsem zvědavý na vývoj Pirátů, ten systém přímých voleb eliminuje vznik "bačů" místních organizací a vliv střední úrvně "managementu". Nevím jestli je to cesta dobrá, ale rozhodně je zajímavá.

M. Berka 16.11.2017 18:46

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Okamura má do jisté míry pravdu, ale taky idealizuje... Předpokládá, že lidi jsou nějací a oni takoví nejsou... Mohou se chovat jak racionálně tak neracionálně...

P. Vandas 16.11.2017 18:46

Vědců co kolaborovali s Nacismem a jiných i stejných..

.. s Bolševikem , bylo mnohem více, než 3 tisíce a přesto to byli pro kolaboranti a zrádci. Výzva , kterou tak hájíte paní Hajková (16:54) je téměř totéž, co dopis 99 pragováků . Pouze se liší znaménkem směrem do Bruselu. Klidně mi polibte prdel. :-):-):-)

L. Novák 16.11.2017 18:44

Tady to houstne, jako kdyby zítra skutečně měla vypuknout

pražská defenestrace. Máte už nachystané vidle? :-)

M. Berka 16.11.2017 18:43

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Vy sosani jste úplně normální a stejní jako všichni ostatní. Jste prostě produkt tohoto úchylného systému. Jenom se dlouho zdálo, že jste přece jenom jiní... Ten systém, tak jak byl nastaven, deformuje lidi a ti deformovaní lidé zase zpětně ovlivňují ten systém... Je dost těžké, to nějak rozseknout. Pochopitelně je to následek předchozího vývoje.

J. Schořík 16.11.2017 18:41

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Okmaura mluví v programu často o ochraně těch slušných a to by neslušná strana nedělala. To dá rozum :))

J. Schořík 16.11.2017 18:35

Re: Zbytek jsou formace, s nimiž nikdo slušný nechce nic mít?

Musím říct, že už jsem si zvykl, že jsme my sosani teda lháři a krademe. I na tu teorii spiknutí, kdy jsem vše připravili na svatého Andreje. Ale naše dnešní zařazení mezi strany se kterými nikdo neche nic mít je novum :))).