1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Kauza? Ne. Účelovka, možná

Tak daleko to ještě nedošlo, o účelovce se Andrej Babiš nezmínil. Nicméně oznámil veřejnosti, že se média snaží vytvořit obraz aféry a že ve skutečnosti je Jaroslav Faltýnek pouhým svědkem, kdežto podezření že leží na Petru Rafajovi, šéfovi ÚOHS, a na šéfovi firmy Kapsch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 14.3.2019 18:32

Re: Podle Hayeka jeden z nejnebezpečnějších lidi historie. Dzp.

Koukám, že vám, primitivům, je skutečně Hayekovo dílo nedostupné a nepochopitelné. Bodejť, je nad vaše intelktuální síly. Ale nic si z toho nedělejte, jsou vás miliardy, miliardi... Dzp.

K. Janyška 14.3.2019 18:22

Re: Podle Hayeka jeden z nejnebezpečnějších lidi historie. Dzp.

Tom nevím vím jen, že primitiv jste vy, rudočerný tajtrlíku... Dzp.

M. Varadinková 14.3.2019 17:58

Facka Fialovi od Macka:-))))

...Jak píše Macek, na slova bývalého prezidenta Klause zareagoval předseda ODS. „Pokud se někdo odklonil od původní ODS, nebylo to současné vedení ODS, ale bohužel Václav Klaus. ODS byla založena jako konzervativně liberální strana s jasným prozápadním směřováním. Tak jsem ODS vždy vnímal a na tuto tradici navazuji,“ měl říci Fiala.

„Coby jeden z otců – zakladatelů ODS musím Petra Fialu opravit: Ve 2. článku stanov ODS – Hlavní cíle a úkoly strany se v bodu 1c) jasně říká ‚být stranou navazující na tradice evropské křesťanské civilizace, na humanitní a demokratické tradice první republiky a na zkušenosti současných západních demokracií‘,“ poznamenal Macek.

„Jak vidíte, o ‚jasném prozápadním směřování‘ v nich není ani slovo, neboť by šlo o termín zcela neuchopitelný – Západ totiž nebyl a není jen plný konzervativců a liberálů starého ražení, ale též socialistů všeho možného druhu, Zelených s různou mírou agresivity i mentálních komunistů různých názvů, proto ta slova o zkušenostech západních demokracií – jezdili jsme tehdy za Margaret Thatcherovou a dalšími právě za zkušenostmi ze soubojů s tamní levicí. Připadá snad Petru Fialovi dnešní eurounijní politika navázaná na tradice evropské křesťanské civilizace? To snad nemůže myslet ani v žertu. Na tradici ODS tedy rozhodně nenavazuje, ale jasně ji směruje do zelených socialistických eurounijních vod,“ zakončil svůj komentář Macek....

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jeste-jedna-facka-od-doktora-Macka-Fiala-na-zadne-tradice-ODS-nenavazuje-At-si-aspon-nastuduje-stanovy-573980

P. Jirkovský 14.3.2019 18:01

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Facka? Mně to spíš připadá jako jinej názor. Ale jsem jen blbej venkovan, kterej to ani do Béčka nedotáh.

S. Lazárek 14.3.2019 18:03

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Paní Vardinková má tohle jinak. Prostě facka.

V. Čermák 14.3.2019 18:06

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

No, někdy zrovna facka může probudit, ale v téhle konstelaci asi né....

S. Lazárek 14.3.2019 18:07

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Asi o tom s Mackem něco víte, já lidi nebiju.

V. Čermák 14.3.2019 18:05

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Ale tak se nepodceňujte. jistě, jiný názor, ale dosti chytrého ODSáka....

M. Varadinková 14.3.2019 18:09

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

To přece není jen jiný názor, ale konkrétní ukázka stanov ODS, které Fiala zjevně ani nečetl (nebo si nepamatuje, co v nich je), a konkrétní důkaz, že Fiala lže.

V. Novák 14.3.2019 18:22

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Pokud je nečetl, tak snad ani nelže...

Podobně jako Jeho Jasnost nejspíš nelhala, když tvrdila, že v Ústavě se jasně píše, že ministr zahraničních věcí jmenuje velvyslance. Jeho Jasnost prostě nečetla ani českou Ustavu, ani Vídeňskou konvenci, což je u českého ministra zahraničních věcí na pováženou - ale lež to není.

M. Varadinková 14.3.2019 18:32

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Lež z neznalosti možná není vědomá lež, ale i nevědomá lež pořád zůstává lží, tedy opakem pravdy.

M. Varadinková 14.3.2019 18:40

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

A krom toho, bez ohledu na to, jestli Fiala četl nebo nečetl text stanov, toho, že dnešní ODS je úplně někde jinde, než kam směřovala původně, si přece nemohl nevšimnout. Původně jí média nemohla přijít na jméno kvůli její euroskepsi, dnes už je k nerozeznání od těch nejeurohujerštějších stran a mezi ní a TOPkou není vidět žádný rozdíl.

Takže lže vědomě!

P. Jirkovský 14.3.2019 18:44

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Vy už to fakt máte hozený na Budějice ....

J. Schořík 14.3.2019 18:49

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Je to hrozný jak se ty věci vyvíjí.. ODSka už není ta ODSka z devadesátek. Už to není kult táty Klause se zbožštěním jeho každého slova! Dokonce chtějí vyhodit jeho nevymáchaného syna. který se po svém předchozím nedobrovolném odchodu vrátil jako bumerang! Šmarjapano! Asi holt jejich členové mají nějaký názor na to jaký mají mít program, to tak ve stranách mimo ty s kultem osobnosti bývá :).

A můžete definovat ty "zkušenosti stran západních demokracií", aby bylo jasno jak moc lže. Jestlipak nepoužívání holokaustu v přiblblých bonmotech nepatří do téhle kategorie. SPD.

J. Schořík 14.3.2019 18:53

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

"zkušenosti současných západních demokracií" - Současných jako dneska, nikoliv v 89..

P. Zinga 14.3.2019 18:13

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Žádná facka, pěstí do nosu. Doufám, že mu teče rudá...

S. Lazárek 14.3.2019 18:31

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Další ranař.....

K. Janyška 14.3.2019 18:02

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Byl jsem u všeho a Mirda Macek má pravdu... Dzp.

M. Němec 14.3.2019 18:06

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Jo, dojebali jste to všechno a nechali republiku napospas socanům, tak co tady meleš, Čendo.

K. Janyška 14.3.2019 18:08

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Rudý vole, já rozumím tomu, že tě trápí převrat, ale musíš se s tím konečně srovnat, už se nevrátíte, rudý vole... Dzp.

M. Němec 14.3.2019 18:16

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Milý Čendo.

Vidím, že jsi znamenitý člověk. Jsem muzikus.

Co chceš zahrát na poslední cestě ?

Navrhuji : Co jste hasiči, co jste dělali ? A při spouštění Bábiččin maršovský valčík.

V. Kotas 14.3.2019 18:02

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Ještě by to chtělo tu facku v reálu, jako jí dal Macek Rathovi. Fiala = kecálek.

P. Jirkovský 14.3.2019 18:04

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Kotas, už jsi viděl někdy facku? To, co předved tenkrát Macek, byl tak maximálně výchovnej pohlavek.

M. Němec 14.3.2019 18:11

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Kotas je fackovanej denně pani Kotasovou, tak má snad nárok, vyjádřit svůj názor na facku.

V. Kotas 14.3.2019 18:35

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Asi Macek neměl na to, postavit se Rathovi zoči voči a dát facku. Takže si troufl jen na facku zezadu.

J. Venc 14.3.2019 18:06

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Vrazil mu ji zezadu. A s vyplazeným jazykem tvářil se u toho jako retard.

Tak nevím - už asi chápu, proč to paní s psí hlavou připadá jako "facka".

:-)

J. Kombercová 14.3.2019 18:10

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Pravda, to byl takový záhlavec "na oko", jenže, jestli pamatujete, oni pak skončili pod pultíkem, kde na ně už vidět nebylo, a tam se mohly dít věci!

I. Semrád 14.3.2019 18:13

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

https://www.youtube.com/watch?v=CEGmYF5K1vM

J. Kombercová 14.3.2019 18:20

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Jo, takhle si to pamatuji, i ten povyplazený jazýček, značící soustředěnost. :)

J. Franke 14.3.2019 18:14

Re: Facka Fialovi od Macka:-))))

Kristepane!!! Kelišová to určitě ví...