6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Kauza lančmít

Provalilo se, že jeden a ten samý lančmít obsahuje na západ od Chebu vepřové maso a na východ od Chebu kuřecí separát: to se vezmou kosti už opracovaných kuřat a pod tlakem se od nich odstraní zbytky a ty se pak zahustí a to je pak v tom separátu a následně v lančmítu. Jo, a ještě jeden rozdíl se dá najít, na západ od Chebu ten lančmít stojí míň než na východě. Což budí pochopitelně nelibost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 4.2.2018 17:25

Re: Sakra

Vy jste tu nový?

K. Berka 4.2.2018 17:24

Re: Ten byl vždy pružný,

Třeba by opustil i místo v dozorčí radě u Bakaly.

J. Nový 4.2.2018 17:22

Sakra

Sakra je tady ta diskuze vůbec k článku, pod kterým jí rozvíjíte?

Článek o lančmítu a vy o Drahošovi?

Co mají tyto dvě věci společného? Nízkou kvalitu nebo co?

F. Šimek 4.2.2018 17:20

Re: NOVÉ VOLBY BY BYLY ZRADA NA VOLIČÍCH !!!

na voliče ODS-TOP 09-ČSSD-KDU-ČSL-STAN...URČITĚ ! Proto tydle strany dělají ffšechno proto, aby nový volby byly....!!!

D. Polanský 4.2.2018 17:15

Re: Ony ty volby byly v podstatě

Jenomže to elity nikdy nepochopí, pociťují touhu rozdávat rozumy nám blbečkům, tedy blbečkům podle nich.

D. Polanský 4.2.2018 17:13

Ten byl vždy pružný,

ten se neztratí. Funguje za všech vlád a všech režimů.

V. Kotas 4.2.2018 17:11

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Dej s tím pokoj ! Nastoupí mladší " vlčáci ".

L. Kolman 4.2.2018 17:05

Re: Možná

Jo, ten už je tam zabydlený, moc se mu tam líbí a nerad by se stěhoval. Tady to prý není ono.

M. Moravcová 4.2.2018 17:04

Re: Ony ty volby byly v podstatě

z předhozených asi ne (tam mě zajímá, kdo za tím stojí). Z těch samostatných egoistů možná ano.

M. Prokop 4.2.2018 17:04

Re: Možná

Pasoval by tam jak Jandák na hrnec.

J. Kombercová 4.2.2018 17:04

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Jj.- jezdíval na chalupu.

V. Pavelka 4.2.2018 17:02

Možná

má Pavel Telička slíbený post ve struktůrách Bruselu .

M. Moravcová 4.2.2018 17:01

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

to je pravda

L. Kolman 4.2.2018 16:59

Re: Ony ty volby byly v podstatě

Vy byste si z těch ostatních nevybrala? Já jo.

L. Kolman 4.2.2018 16:58

Re: Ony ty volby byly v podstatě

Nakonec on i ten Drahoš mohl při troše štěstí vyhrát, když čtu, kdo vyhrál v Americe. Tam to musí být opravdu země neomezených možností, jak se říká. Čímž pádem tam mohou být klidně lidé omezení a dotáhnou to daleko.

M. Moravcová 4.2.2018 16:57

Re: Ony ty volby byly v podstatě

jenže můžete volit jen toho kdo kandiduje. A to je ten, kdo má silné sebevědomí a ego, nebo ten, koho vám předhodí nějaká utajená skupina. Takže volba není jednoduchá.

J. Kombercová 4.2.2018 16:57

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Máte pravdu, ale čas přeje připraveným.

S. Lazárek 4.2.2018 16:56

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Nic, co bych Vám záviděl.

S. Lazárek 4.2.2018 16:54

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

S vámi každopádně, ale máte pravdu máme, co jste chtěli, přes to nejede vlak.

Klaus to řekl o vás Pražácích v docela zábavných souvislostech a o něm je všeobecně známo, že strávil celý svůj pracovní život u lisu v podniku ČKD polovodiče, je to muž prostý, žádnej elitní profesor, prostě člověk pošlý z dělnictva a možná i z rolnictva.....:-)

J. Kombercová 4.2.2018 16:53

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Po pravdě, to Kuberovo povídání o Drahošovi a ODS mi nepřišlo jako myšlenka, za kterou by si stál... jak šla řeč o pravičáctví (zde jsem taky na rozpacích) pana Drahoše, tak spíš šťouchnutí.

E. Erat 4.2.2018 16:52

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

z plakátu

E. Erat 4.2.2018 16:51

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Pomsta je sladká, já také lidem kteří mi podrazili neodpuštím. Proč taky, že.

L. Kolman 4.2.2018 16:49

Re: Když se to někomu hodí

Na Václavíkovou a Hájkovou nikdo nemá. Ty z toho mají doktorát a PhD.

E. Erat 4.2.2018 16:49

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Jak jste viděl, poslední hru sehrál skvěle. A jak správně řekl, už nic jiného vyhrát nemůže. A to ne kvůli věku a zdraví, ale více politicky vyhrát nemůže. Jako Klaus. Jo, a Klaus měl pravdu, když mluvil o tom, že Pražané nemakají rukama a tedy selský rozum některým chybí. V Praze dnes makají rukama převážně cizinci všeho druhu.

J. Kombercová 4.2.2018 16:48

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

...v začátku mi vypadl kus textu, doplňte si laskavě sami. Děkuji.

L. Kolman 4.2.2018 16:48

Ony ty volby byly v podstatě

vzdor venkova proti pražským elitářům. Blbé je, že jako prostředek k tomu musel posloužit Zeman. Aspoň co se mě týče. Kdyby tomu ti nejreprezentativnější z nás nechali volný průběh, mohlo to vypadat jinak.

J. Kombercová 4.2.2018 16:46

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Ano. to o Zemanovi, co už řekl před časem a moderátorka to chtěla slyšet znovu, že on, Kubera, se domnívá, že Zeman odstoupí z úřadu předčasně, zdravotní stav mu dál nedovolí zůstat, ale tím hlavním bylo, že si splnil to, co si uložil, tedy vyhrát i druhé volební období. Ale to psala paní Boublíková tady na Psu také. :)

M. Prokop 4.2.2018 16:46

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Vybral se sám a dost lidí se na něj nalepilo, aby se vytáhli na Hrad s ním.

S. Lazárek 4.2.2018 16:45

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

U některých jedinců je to skutečně až na doktora.

M. Prokop 4.2.2018 16:44

Re: Jak byl vybránm prezidentský kandidát Drahoš?

Ani ne tak až uplynou Klausova volební období, ale až bude přímá volba. Ví, že v nepřímé by jeho šance byly menší.

Podobně věčný kandidát Švejnar, ovšem s tím rozdílem, že s přímou volbou zmizel, jist si (správně) svou nezvolitelností.