14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Kalousek na tahu

Prvním čtením ve sněmovně prošel návrh zákona o fiskálním paktu. Aby naše země k paktu přistoupila, je třeba ústavní většiny a tu Sobotkova sestava nemá. Komunisté nepodpoří nic, co by Česko přiblížilo Západu, ODS si udělala z odporu vůči Bruselu stéblo, jímž se snaží ubránit před utonutím. Míč je tedy u kopačky TOP 09.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Gellner 15.5.2014 9:02

Re: K debatě o zdravotnictví

Stálo by za to, motivovat lidi, aby umírali bez potřeby čerpat péči na léčbu v posledním roce (autonehoda, sebevražda....)  .. -))

M. Ilsner 15.5.2014 9:02

Re: Zdejší diskuze

Tak přestaňte tupě a odporně pindat, ju?

P. Boublíková 15.5.2014 9:00

Re: Zdejší diskuze

Myslím si, že v tomto má paní Hajková pravdu. Ne snad světová, ale evropská špička určitě - a to za poměrně levný peníz především díky tomu, že platy ve zdravotnictví nejsou nijak závratné.

S. Lazárek 15.5.2014 8:59

Re: Zdejší diskuze

Ještěže tu jsou chytré tetky.

I. Gellner 15.5.2014 8:59

Re: Ranní rozcvička

Nachtigall, HOP !! HOP !! Tu - ááá.

________________________________________________

:-)

M. Ilsner 15.5.2014 8:58

Re: pane HLOSTA

Ano, znám vás už moc dobře. Krávo nebeská.

P. Boublíková 15.5.2014 8:58

K debatě o zdravotnictví

http://www.novinky.cz/domaci/302904-nejdrazsi-pacient-vzp-prisel-loni-pojistovnu-na-54-milionu.html

No, s šedesátkou na krku a dospělými dětmi bych už asi ani nechtěla, aby do mě pojišťovna vrážela desítky miliónů.

Tyto pacienty asi netrápí poplatky v nemocnicích...

Jinak jsem ještě četla, že statisticky nejvíc zdravotní péče spotřebuje každý člověk v posledním roce svého života - celkem logicky.

I. Gellner 15.5.2014 8:58

Re: Zdejší diskuze

Vemeno.

M. Ilsner 15.5.2014 8:57

Re: Kalousek je hlavním viníkem

Ano, vaše slinty jsou idiotské, souhlas !

V. Hajková 15.5.2014 8:57

Zdejší diskuze

se  nedá  nazvat   jinak-  než  na   neskutečné  žvanění   hloupých   strejcu   bez  skutečných   informací!   Tupé   a  odporné  pindání   v  zemi,   která  má   -  za  neuvěřitelně  malý  peníz  oproti    záp.  zemím   EU  -   ZDRAVOTNICTVÍ    na  světové  špičce!

S. Lazárek 15.5.2014 8:56

Re: pane HLOSTA

Myslel jsem, že je to z kontextu toho, co jsem napsal jasné. Pletete se ve svých závěrech a já uvedl příklad, to je celé. O tom, že bych používal nějakou anomálii opravdu nevím, doufám, že s tím nemusím k doktorovi.....:-)

P. Čech 15.5.2014 8:55

Re: Paní Hájkové k těm poplatkům v nemocnicích

Vodu spotřebovávám zadarmo, hygienické potřeby si do nemocnice musíte přinést, na přípravu jídla (a o tom je zde řeč) spotřebuji elektřinu (elektrický sporák) za 4 Kč. Jak jsem řekl, veškeré náklady nemocnic na hospitalizaci a léčení pacientů má platit zdravotní pojišťovna a tomu má být uzpůsobeno také zdravotní pojištění (pokud není).

V. Hajková 15.5.2014 8:53

Re: pane HLOSTA

v  ČEM  SE  PLETU,  ŽE  TU   POUŽÍVÁTE   TUTO   ANOMÁLII?

V. Hajková 15.5.2014 8:52

Re: Kalousek je hlavním viníkem

Opět  jen  stupidní  slint   -  naprostého  IDIOTA!

V. Hajková 15.5.2014 8:51

Re: pane HLOSTA

IDIOTE-   vy   mě  znáte,  že   tento   odsudek    hovado???

V. Hajková 15.5.2014 8:50

Re: pane HLOSTA

http://www.marsov.cz/zivotni-situace/zmena-vyplaty-duchodu-3887.html#zs_obsah

M. Ilsner 15.5.2014 8:49

Re: pane HLOSTA

Pane Hlosto, ta kráva nebeská nikdy v životě nepracovala, to je zřejmé z jejích příspěvků. Jak můžete od takové hlupačky chtít, aby chápala ?

M. Ilsner 15.5.2014 8:46

Kalousek je hlavním viníkem

našeho obrovského zadlužení. Vždyť v r. 2009 navrhoval rozpočet, který byl nakonec 192 miliard v mínusu. "Finanční krize se nás nedotkne" tvrdil Kalousek, tento slizký sviňák.

P. Hlosta 15.5.2014 8:46

Re: pane HLOSTA

Ani z tisíciny jsem vám nebyl schopen popsat to, co kolem nás pozoruji. Vy žijete ve skleníkovém světě. Kdyby jsem vám vypsal tu až tragikomickou situaci v soukromo sektoru, tak mi to stejně neuvěříte a já bych se ani nedivil. Sám jsem před takovými patnácti lety nebyl vůbec připravený na to, co čeká ten tzv. spodek, tedy skutečně pracující pracovité poctivce. Ne ty tzv. úspěšné, ale ty v naprosté většině, tedy doživotně pracující. Před lety jsem z legrace říkal, že u té práce zhebnu a až se tak stane, ať mně chlapi odstrčí a pokračují v práci, aby se ten kapitálismus konečně dobudoval. To ještě byly naše reálné mzdy nad průměrem o několik tisíc. Dnes jsou naše mzdy od těch časů stagnující a proto v hlubokém podprůměru. Množství práce vzrostlo OSMINÁSOBNĚ! Vás netrápí můj oddálený důchod, stejně jako zničená záda, kolena, křeče svalů ve spánku. Vy jste v pohodě, protože vy NEJSTE pracovitá pracující!

Tolik k té vaší námitce na mé stupidní pindy. Můžete do noci opět zhnilačit u kompu!

M. Moravcová 15.5.2014 8:40

Re: Paní Hájkové k těm poplatkům v nemocnicích

tak zase propálíte elektřinu, spotřebujete vodu, spotřebujete hygienické potřeby atd, atd.

Není to jenom rohlík a margarín.

S. Lazárek 15.5.2014 8:40

Re: pane HLOSTA

A to se velmi pletete, paní Hajková, viz. například protonová léčba. S tou špičkou bych to moc nepřeháněl, jsou obory, kde to platí a pak jsou ty, kde opravdu ne.

M. Ilsner 15.5.2014 8:39

Re: pane HLOSTA

KLAUS-KOCOUREK-TLUSTÝ, s vámi je to hustý :-)

V. Hajková 15.5.2014 8:37

pane HLOSTA

Neustále  zde  píšete    o  vyjímečných  situacích  -   a  já  už  Vám  nevěřím,  že  popisujete  skutečnost!    V  této   naprosto  levicově   zaměřené  zemi-  se   nikdo   nedočkal   odmítnutí   i  té  nejdražší    lékařské  pomoci!   Naše  zdravotnictví-   je  na  špičce    evropské  urovně-  Jediné   -  co  snad   je  v  problémech  je   nejdražší   léčba    rakoviny    krve  dětských   pacientu  !    Kolik  jste   poslal  na  "" KAPKU   NADĚJE"-    NA   IKEM?   Najděte    si  kolik   z HDP- naši  země  je určeno  pro  zdravotnictí    o=proti    Německu  -  a  jaké  výsledky  za   neskutečně  menší   peníz   máme!    Už  mám  těch  vašich   stupidních  pindu   plné  zuby!

M. Moravcová 15.5.2014 8:37

Re: VČEREJŠÍ VYJÁDŘENÍ - BABIŠE- BUREŠE

Bývalého?  Myslím že ta parta jede dál, akorát nemají hlavičkový papír a stanovy.

K. Drobková 15.5.2014 8:36

Re: Paní Hájkové k těm poplatkům v nemocnicích

To byla ovšem zásadní chyba.

Z. Švrček 15.5.2014 8:33

Aston už mne fakt sejří.

Fiskální pakt, že nás má přiblížit západu? Snad nás má namočit hlouběji do těch srraček, v kterých už eurozóna díky euru a nedodržování základní rozupočtové kázně vězí!

Že je to pakt na omezení dluhů a udržení rozpočtové kázně? Kolikpak že zemí si z toho dělá trhací kalendář! A to přec není vše! Hlavní "západoevropskou solidární výhodou" je to, že bychom měli platit dluhy jiných. Rozpočtovou kázeň si má každý udržovat sám a za své. Tak to prosazovala i bývalá koalice! Byl přece na stole zákon o vyrovnaném rozpočtu a byl bez dodatečných povinností a pastí a Nečas s kalouskem se toho drželi. Schodek stále klesal.

Kromě toho se s fiskálním paktem zbavujeme další ne nevýznamné části státní suverenity, protože polírem má být EU, nikoliv český pralament, to je ta past, další krok k eliminaci národních suverenních států a vzniku evropskému suprstátu.

A že je podmínka TOP 09 o dodržování fiskálního paktu komická - jistě, ale proč by si tuhle krásnou ťafku Kalousek  vůči Dluhoslavu Sobotkovi měl nechat ujít?

P. Hlosta 15.5.2014 8:32

Re: Do nemocnice se důchod dá přeposlat

Pošta na tuto žádost nereflektovala.

P. Čech 15.5.2014 8:31

Re: Kalousek -

Ono totiž tomuto článku naší ústavy je podřízeno veškeré dění ve státě. To nelze nevidět. Čl. 4 minulé ústavy, který hovořil o vedoucí úloze KSČ byl mistrně jistými lidmi (vesměs "bývalými" komunisty) sice zrušen, ale lépe řečeno nahražen čl. 5 ústavy dnešní, který hovoří o volné soutěži politických stran. O soutěži, jejímž výsledkem je    v  ž  d  y    vítězstí některé ze stran a tedy i její moc nad veškerým děním ve státě na 4 roky. Výsledkem této "volné soutěže" ve spojení s čl.18, odst.1 ústavy je absolutní moc koaličních politických stran nad mocí zákonodárnou, zčásti výkonnou a soudní, v přímém rozporu s čl. 2, odst.1 dnešní ústavy. Jak vidíte, moc velkou změnu čl.5 ústavy oproti čl.4 ústavy minulé nepředstavuje. Osobně jsem prosazoval zrušení čl. 4 minulé ústavy bez jakékoliv náhrady. Ptal se mne však někdo na můj názor? Bylo vyhlášeno referendum občanů k této otázce? Ptal se někdo na Váš názor? Mají občané v demokratickém státě právo přímo hovořit k nově tvořené ústavě, která se jich bude do budoucna přímo týkat?

P. Hlosta 15.5.2014 8:31

Re: to: HLOSTA

Milá zlatá, já například teď jsem po čtrnáctihodinové šichtě a v pět odpoledne začínám novou. Máme tam kolem třicetipěti stupňů a jsme celé hodiny na nohách. Tady se bavím jen po ránu, protože nemůžu hned usnout. Vy jste asi poněkud v jiných sférách, než většina pracovitých. Když mám přes den volno, čas, pak pracuji kolem baráku a na zahradě, aby byla obživa a střecha pevná, z čehož státu musím taky odvádět z nemovitostí. Máme co dělat my pracovití, aby se udržela naživu ta část obyvatelstva, která má tu smůlu a dlí v nečinnosti. Takže skype neposkytnu, protože na to už fakt čas a nervy nemám. ;-)

E. Heusinger 15.5.2014 8:30

Ranní rozcvička

Kdo neskáče, ten je Rus

http://www.youtube.com/watch?v=xrlTx4J2oKo