28.5.2024 | Svátek má Vilém


Diskuse k článku

Kalousek na mušce

Po dvou a půl letech se rozpomněl William J. Cabaniss, že ho exnáměstek z ministerstva obrany Martin Barták požádal o úplatek, a sdělil to novinám. Pak se ukázalo, že o věci ví i vojenská kontrarozvědka. Co se to stalo, že vše vyplavalo na povrch ať teď?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 14.11.2010 8:15

Re: DÁMY a PÁNOVÉ

Tak na takové malé ano ! Na to mají ! Dzp.

M. Martinovská 13.11.2010 19:41

Pan Ondrejkovič to trefil

Každopádně se Cabaniss chová divně. Klidně bych věřila na přirozené vysvětlení. Není proč hned podezírat. Je to, jako víra pana Janyšky, 50 na 50.

J. Kanioková 13.11.2010 20:17

No, nejvíc mě na tom štve,

že po té době se možná nenajdou různé důkazy, tak si fakt myslím - proč? Proč až teď? Nikoho se nezastávám, padni komu padni, jen ten časový odstup mi připadá podivný

M. Martinovská 13.11.2010 20:26

Re: No, nejvíc mě na tom štve,

Ano, přidá se to možná k takovým rozmlženým kauzám, které podporují pocit "všichni kradou" Hrabou si pod sebe" a tak.

J. Kanioková 13.11.2010 20:37

Ano, a zapomněla jste cílený "tuneling".

Přitom se dnes ví, že bývalou NDR stála privatizace ještě víc, než nás.

K. Janyška 13.11.2010 20:51

Re: Ano, a zapomněla jste cílený "tuneling".

Ta naše dopadla výborně ! Nejlépe ze všech ! Dzp.

V. Hajková 13.11.2010 18:40

PANE JANYŠKA

pokud jsem já VH tak se laskavě na mne vykašlete!! DÍKY!!

K. Janyška 13.11.2010 18:59

Re: PANE JANYŠKA

Ano, VH, s chutí ! Dzp.

K. Janyška 13.11.2010 18:35

Ta, tak ... Dzp.

Lidská inteligence a rozum se vyvíjí stejně, jako  palec u lidských nohou ! Evolučně ! Jen podstatně rychleji ! Kulturní evoluce je nazývána také šípem času ! Multiplikační efekty jsou v ní neuvěřitelně efektivní a silné !

Ale přesto zatím lidé nejsou schopni v rozhdujícím měřítku jezdit abstrakcí ! A lidský svět má jen abstarkní povahu, zejména pravidla chování, coby vodítka lidských osudů ! Lidé nejsou schopni si termín spontánní řád představit ! A přesto je to on, jemuž bezvýhradně podléhají a jenž svojí aktivitou bezděčně  vytvářejí ! Socialismus je jen odrazem lidské nedokonalosti a hlouposti ! Přesto je to skutečnému vývoji úplně jedno ! On je prostě spontánní a bude navždy ! Každý útok na tyto sebepořádací a sebezáchovné struktury je sebesmrtící nebo sebepoškozující ! Spontánní řád je hlavní vlastností vesmíru a lidský svět právě z ní  vyrostl ! Memohl nevyrůst ! Takový je zákon jsoucna, tedy vesmíru ! Dzp.

K. Janyška 13.11.2010 19:08

Re: Ta, tak ... Dzp.

Rak co je s Vámi. Popletové levicoví i tzv. pravicoví ? Dzp.

K. Janyška 13.11.2010 19:16

Re: Ta, tak ... Dzp.

Tak...

J. Kanioková 13.11.2010 20:22

No, socanská EU hodlá vší spontaneitě

zakroutit krkem. To by tak hrálo, abychom jednali tak, jak to je nejlepší v každé situaci pro nás. Je třeba zachraňovat, ochraňovat, předžvýkávat:))

P. Vandas 13.11.2010 19:51

Re: Ta, tak ... Dzp.

Máte pravdu pouze částečnou. Otázky zůstávají. Nuže,palce u mých nohou, nejeví nijaké projevy evoluce,Takže s rozumem, nebudu na tom o mnoho lépe. Budiž.Kulturní r..evoluce v Číně, byla asi šípem času a skutečně měla multiplikační efekty neuvěřitelně silné. Jezdit abstrakcí mi nepomůže, abych pochopil, jak si vysvětlit, že po konečném vítězství demokracie a kapitalismu musím sledovat, jak vyhrála na celé čáře, komunistická Čína. A včil mudruj, teoretiku.

M. Martinovská 13.11.2010 20:01

Re: Ta, tak ... Dzp.

Pane Vandasi, palce u mých nohou pouze lehce krní, jak se nehýbou, ale na patě zřetelně vidím, jak se mi tam vytváří kopyto (po pár generacích to máme jisté - navzdory broušení ) - a ušetří se za boty. Vývoj není v protikladu ke stvoření, vývoj vidíme sami na sobě v podobě vlastního růstu (i po čtyřicítce - cítíte to?) A třeba v Bibli - říká se mu tam dějiny spásy, určitý vývoj od původně kmenového Boha s příkazy jako "vyhubte je jako klaté" k odmítnutí pouhých obětí v chrámu a vyzdvihování správného jednání k cizinci, vdově, atd. třeba u Izaiáše. 

Podle Pierra Teilharda - a moc s ním souhlasím - vývoj je stvoření a stvoření je vývoj, neustálé tvořeni ("Hle, tvořím všehno nové,"  atd.)

A Čína? No, snad ještě nevyhrála až tak úplně?

J. Kanioková 13.11.2010 20:34

Vyhrává Čína....

no, kdyby dodržovala  VŠECHNY předpisy jako západ - ekologické, lidská práva, slušné minimální mzdy, bezpečnost práce, zdravotní péči, důchodové zajištění....kdyby měla tak bojovné odbory.... nevím, nevím... A dnes využívá zkušeností a kontaktů "navrácených" přímořských aglomerací, kolem nich se to rozvíjí neskutečným tempem...

Prostě Čína vždycky kašlala na své poddané a ti byli zmanipulovaní tak, že to žili bez reptání.. Takže čínský pokrok vzniká na úkor pracovitosti a obětí předcházejících generací a leckde ještě i té současné.

M. Martinovská 13.11.2010 20:40

Re: Vyhrává Čína....

No a když trochu zbohatne,  třeba budou místní otroci trochu požadovat zlepšení podmínek, třeba tam někdo začne chtět i čistší ovzduší, a třeba se to trochu vyrovná.

K. Janyška 13.11.2010 20:56

Re: Vyhrává Čína....

V Číně je institucionální socialismus ! To jste si vážně nevšimli ! Skutečný však ne !  To nejde ! Dzp.

P. Vandas 13.11.2010 21:07

Re: Vyhrává Čína....

No co se týče mých zkušeností, socializmus byl vždycky a všude institucionální a skutečný nikoli. Tudíž nejsem zaskočen. To co je naprosto nové, je fakt, že v soutěži s námi vítězí a to už o několik délek. Mne to znepokojuje, Vás ne?

K. Janyška 13.11.2010 20:53

Re: Ta, tak ... Dzp.

Ne, ne ! Šroub  EU  se nenápadbě jako vždy za socialismu utahuje ! Že to nevidíte je Vaše nedostatečnost ! Dzp.

J. Kanioková 13.11.2010 21:03

Nevím, komu tohle odpovídáte..?

O EU jsem psala já a já rozhodně vídím EU jen v tom nejhorším světle a budu ráda, když se to vrátí nanejvýš tak k EHS.

Takže když odpovídáte, oslovte, aby reagovali ti oslovení.

M. Martinovská 13.11.2010 19:54

Jo, jo, jo. Je to dlouhý a zamotaný, tak reakce chvíli trvá,

Zvlášť když u toho poctivě nesedím, ale vařim a tak, tak potom člověk jen občas zaběhne, štěkne, ale zase se vrátí. Navíc tohle je třeba promyslet.

O vývoji, také lidské společnosti od jednobuněčných tvorů a dál psal můj oblíbenec Pierre Teilhard de Chardin, jezuita, který odpověděl Darwinovi, a  jaksi smířil křesťanství s vývojem, pookud některé ještě nebylo smířeno. Lidská společnost se vyvíjí a přeci jenom vidíme, že v mezilidském chování platí jiné standardy než před tisíci lety. 

Během spontánního vývoje - tvořivého růstu živého organismu Země - skutečně některé větve, skupiny či jedinci projevují zvláštní sebedestrukční jednání. Zanikly celé civilizace, v Jižní Americe, v Přední Asii, Řím a tak. Tato evropská sebedestrukce socialismem by taky byla blízká autoru Krize Západní civilizace, která říká, že Západ sám sebe odmítá - ve snaze neomezit cizí myšlenky ty své schválně upozaďuje a haní(křesťanství). Patří k té sebedestrukci i nízká porodnost pod míru přirozené obnovy populace, toto v rámci vývoje různých druhů neobvyklé rozhodnutí k zániku?

P. Vandas 13.11.2010 20:07

Re: Jo, jo, jo. Je to dlouhý a zamotaný, tak reakce chvíli trvá,

 Máte pravdu, paní Martinovská. Jsme jak lumíci, kteří se už vydali na cestu, ke své záhubě v moři. Pokud se pokorně nesjednotíme pod praporem křesťanským, společným pro protestanty, katolíky i pravoslavné, včetně víry židovské, neobstojíme a dopadneme jako indiáni a právem.

M. Martinovská 13.11.2010 20:23

Re: Jo, jo, jo. Je to dlouhý a zamotaný, tak reakce chvíli trvá,

No jo, akorát si musíme přiznat, že pod ten biblický prapor nám v Čechách přijde tak... tak asi deset procent lidí, každý desátý. Ale zas tak špatný bych to neviděla, protože mi třeba přijde, že v naší "obci" jsou aktivní - myslím tím, že dělají pořád nějaké hudební, divadelní, oslavovací a spolčovací akce - hlavně místní křesťani, evangleíci a katolíci. Něco společného je k tomu žene a pudí. Prostě - chovají se překvapivě životaschopně, i ty děti nakonec ňáký roděj. Stalo se mi to víckrát, znám třeba cizí  lidi, který jsou ochotný se angažovat pro něco dobrého, časem je najednou potkám v nějakým kostele. Ale musím říct poctivě, že znám i takové naporosté agnostiky. Prostě ta životaschopnost někde je.

Chtěla jsem se vás zeptat, podle dřívějších zmínek jste architekt nebo projektant? Neznáte Informační servis OA?

P. Vandas 13.11.2010 20:34

Re: Jo, jo, jo. Je to dlouhý a zamotaný, tak reakce chvíli trvá,

 Už níže jsem vám odpověděl. Jsem to první, mé stránky www.vandas-building.com a infoservis České komory architektů jsou www.cka.cz

M. Martinovská 13.11.2010 21:12

Re: Jo, jo, jo. Je to dlouhý a zamotaný, tak reakce chvíli trvá,

To jsem přehlídla, ráda se podívám. Zatím hezký večer.

P. Vandas 13.11.2010 20:41

Re: Jo, jo, jo. Je to dlouhý a zamotaný, tak reakce chvíli trvá,

 Nejde tak, ani o to někoho nutit k víře, avšak platí, co řekl Masaryk, že státy mohou existovat pouze na ideích, na kterých vznikly. Pokud Evropa vznikla na základech kultury římské a řecké a později dosáhla dnešních výšin na základech křesťanství a židovství, implikuje, že opuštěním těchto základů zanikne a bude nahrazena islámem nebo asiaty.

J. Kanioková 13.11.2010 20:54

Tak já rozhodně nevěřím

ve zvýšený příklon k víře. Socialismus přehlušil všechny jiné ideály a odnaučil lidi spoléhat na sebe. Naučil nebo zvýšil příklon k sobectví a vychytralosti. No a dnešní doba přinesla drogy a neochotu k sebezapření. Přijde sebemenší průšvih a psychiatři mají plno. A drogoví dealeři odbyt. A taky poskytovatelé nebankovních půjček mají žně. Lidi si odvykli hledat racionální řešení. To není ani tak vírou, jako nevýchovou od dětství.

K. Janyška 13.11.2010 17:38

Tak co, Vzorní vojáci a bývalí, či současní komouši a socani nebo jejich děti, jak se máte ? Dzp.

Blbě co ? Dobře Vám tak ! Dzp.

J. Láníček 13.11.2010 18:09

Janyško, teď jste mě vážně urazil !

Já jsem nositelem odznaku Vzorný voják, a hodně si na tom zakládám. Velmi bolestně mě zasáhlo, když mi jej dcera někam zašantročila. Po celou dobu jsem jej udržoval v nejvyšším lesku. Sice kromě přijímače a střeleb už jsem na vojně hrál jenom  fotbal za jistou Duklu, ale i tak pro mě ten čestný odznak moc znamenal. A Janyško, zraďte se, že vy jej nemáte a závidíte  ? A jinak vás asi zkladu, mám se docela dobře, ale znám spoustu těch, co se mají o dost hůř, jestli vás aspoň to potěší !

K. Janyška 13.11.2010 18:15

Re: Janyško, teď jste mě vážně urazil !

Jaroušku, nemám ho ! Měl jsem na vojně 99 dní basy ! Vůbec mně nebavilo chránit socialistickou vlast !  Vždy jsem věděl, že vlast socialistická, tedy zločinecká, moje být nemůže !  Hájil jsem tu starou a tu novou, tenkrát fikrivní ! Tu vysněnou, která se nakonec stala skutečností ! Dzp.