30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

K lidu blíž

Nejvíce generálů se vyrojí po bitvách. Míněny jsou bitvy válečné i neválečné, ve významu obrazném. V politice je to trochu jiné. Samozřejmě, že po vyhraných volbách bude každý vysvětlovat, proč ta dotyčná strana vyhrála a po prohraných volbách bude každému nad slunce jasnější, kde byla chyba. Specifika politiky je v tom, že generálové vědí už před volbami, v čem je ta či ona kampaň špatná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pV. 12.4.2006 17:16

Andy, hezky napsáno :-)

Nemá to logiku, ale to je přeci smysl. Demokracie v nalinkovaných mantinelech :-)

Ne, nemám na výběr spoustu jiných stran. Ošidné hry pseudodemokratické mne nenadchly. A píšu - pokud bude hrozit vítězství ČSSD. Těch se začínám bát...

Nebude-li můj hlas potřeba, budu absentovat, nechť mohou všechny (parlamentní) strany moji důvěru poměrove transformovat v naprostou podporu...

Kdybyste byla ODS a měla tento sympatický postoj, pravděpodobně bych zase já s ní neměl problém. Jenom by nebyla v parlamentu  :-)

šimon klein 12.4.2006 17:24

pV,

ještě můžete - vééélmi limitně -  s tím u ODS (obecně u každé partaje) zahýbat ve smyslu 4 preferenčních hlasů - upozorňuji, že naprostá a drtivá většina zdejších kritiků se vyjadřuje tak, že by snad jako možná, asi jo, atd. tu ODS brala, ale nesměl by tam být: a následuje různě dlouhý seznam. Ba i bytostní levičáci tady tak blouzní ( kde jsi ,racku chechtavý ???)

Pokud to tak někdo cítí, má možnost, i když to znamená aplikovat  tento postup masověji a je to běh na hodně dlouhé tratě.....hodlám se ho ale také zúčastnit.

pV. 12.4.2006 17:30

Ano, při vší té bídě alespoň takový intimní pokus o vzpouru...:-)

šimon klein 12.4.2006 17:35

Re: Ano, při vší té bídě alespoň takový intimní pokus o vzpouru...:-)

no jestli chcete stavět barygády - váše dělo... já už jsem se za různých srpnových dožínek (to jsem si ale ještě naivně myslel o vendovi hejvlovi samé dobré věci) dříve v antonu povozil, takže se k vašim intimnostem nepřidám....

Ale skutečnost je taková, že ve větším rozsahu to může (trošku, lokálně) pomoct a vzpourou bych to nenazýval, je to moje, vaše, kohokoliv legitimní právo, dané volebním zákonem.

pV. 12.4.2006 17:49

Vždyť to byla ironie... :-)

Také jsem svého času něco schytal, ale byl jsem mladý a byla to sranda... Aby mne dostali na barikády, to by mne museli nasrat o hodně víc než jenom blbou politikou a manipulací. Ale legitimní právo, dané volebním zákonem - to zní tak vznešeně, až tomu skoro nevěřím (což je zase pokus o ironii, proboha!)

šimon klein 12.4.2006 17:57

Re: Vždyť to byla ironie... :-)

vy teda musíte mít vo mně mínění......to už se blížím bédovi ???

P.S. vznešenost je moje přirozenost - to jste si nevšiml ? A ještě absolutní skromnost:-)))

pV. 12.4.2006 17:59

Ach ne, omlouvám se...

...jen jsem si všiml, že mne občas někteří berou mnohem vážněji než já sám :-)

Béda 12.4.2006 17:17

Re: Re: Víte, a tenhle postoj je přesně to, co odhání lidi od ODS.

Taky nevidím logiku v postoji "volím nejmenší gaunery."

STEM 12.4.2006 17:25

Re: Re: Re: Víte, a tenhle postoj je přesně to, co odhání lidi od ODS.

Bédo, když hodíte hlas Socanom, taky Vám přejede myšlenka nevím jestli je to dobře, ále ti druzí jsou ještě horší no apak jsou ti socani pro Vás ti nejmenší gauneři:-)

pV. 12.4.2006 17:23

Jo a o prachy mi pochopitelně jde :-)

Jarda C. 12.4.2006 16:30

Proč vadí KSČ u Tlustého a nevadí u Škromacha?

Nebo u dalších prominentů ČSSD? A že jich tam je!!

pV. 12.4.2006 16:32

Snad proto, že si o ČSSD nedělám žádné iluze?

Béda 12.4.2006 16:34

Re: Proč vadí KSČ u Tlustého a nevadí u Škromacha?

Vadí všude. Ovšem, u pravicové strany jaksi z pochopitelných důvodů více. Z KSČ do ČSSD to zase není takový kotrmelec jako do ODS. Tož asi tak.

pV. 12.4.2006 16:39

Z čeho usuzujete, že je ODS pravicová strana?

Čumil 12.4.2006 16:41

Re: Z čeho usuzujete, že je ODS pravicová strana?

Sakra, pV., důvěřujeme přece tomu, co o sobě říká!

pV. 12.4.2006 16:43

I Vy, Čumile?

Při Vašem věku, přehledu a zkušenostech... :-)

Čumil 12.4.2006 16:59

Re: I Vy, Čumile?

Když já jsem, pV., musel řešit strašlivý rozpor: Na jedné straně úderná konzervativní teze, že neexistují bývalí komunisté, jako neexistují bývalí černoši (že by (c) pan Langer?), na druhé straně kajanovsko-aerokarlovská teze o polepšeném hříšníkovi. Tak jsem si ten konflikt vyřešil tak, že je to jedno z velkých, prostému čumilovi nesrozumitelných tajemství pravice. Teď se mi to sice ještě jaksi komplikuje ekonomickými nápady pana Tlustého, které mi cosi neodbytně připomínají, ale tady mne místní odborníci jako např. pan Nový přesvědčují, že jsou naprosto v pořádku. Takže další tajemství. Jinými slovy, tajemná ODS musí být pravice z nejpravicovatějších, jinak to snad ani není možné... Je to výsledek dlouhého duševního boje, prosím, ponechte mne mým těžce vybojovaným jistotám...

 

Béda 12.4.2006 17:03

Re: Re: I Vy, Čumile?

Čumile, na ty teze o mizení komunistů v ODS (Bermudský záhadný trojúhelník) prostý selský rozum nestačí. Je třeba využít kompozitivních teorií a současně spontánních řádů. Pak je vše jasno, a to ihned. :-)

Béda 12.4.2006 17:07

Re: Re: Re: I Vy, Čumile?

Mám na mysli, že Tlustého kompozitivno vstoupilo spontánně do KSČ, stejně jako následně do ODS. Stejně tak by spontánně vstoupilo do NSDAP. Tedy, s největší pravděpodobností, limitně se blížící spolehlivosti 100 procent. :-)

pV. 12.4.2006 17:10

Tak to potom chápu :-)

Na polepšení, zmoudření či prozření věřím, jest to ostatně jeden z největších darů (druhé půlky) života; může však být nevyužit. Ne nadarmo jsou dnes všude potřeba mladí a progresivní :-)

Varianta, že by své pokusy skutečně uvedli v praxi je sice ještě děsivější než to, že pouze předvolebně plkají, ale v dobách, kdy zde ještě mělo smysl psát vážně jsme to již probrali. Pravděpodobně to nehrozí :-)

V žádném případě nechci rušit Vaše kruhy :-)

AeroKarel 12.4.2006 17:12

Mne do toho Čumile nepleťe,

já jsem se o Tlustém nikdy jako o polepšeném hříšníkovi nevyjadřoval. Některé jeho nápady oceňuji, jiné ne, lidsky blízký mi není. Najděte si k polemice v této věci někoho vhodnějšího pls.

huhu 12.4.2006 16:41

Re: Z čeho usuzujete, že je ODS pravicová strana?

tyhle jalové diskuze tu frčely před pár lety...:-D

pV. 12.4.2006 16:42

No hlavně že padl pádný argument :-)

Sice zde již pár let jsem, ale nějak si na něj nevzpomínám... Můžete mi připomenout?

Béda 12.4.2006 16:46

Re: Z čeho usuzujete, že je ODS pravicová strana?

No z čeho, Kajman to tvrdí. A ten zná Hájka, čili mu věřím na slovo. :-)

huhu 12.4.2006 16:40

Re: Proč vadí KSČ u Tlustého a nevadí u Škromacha?

on ten Tlustý nevadí. Příznivci ODS vědí, že si Tlustý svoje odpracoval a ti kteří ODS nikdy volit nebudou melou o komunistovi a přitom bud volí nebo umožňují vládu těch echt komoušů...(Y)

Béda 12.4.2006 16:48

Re: Re: Proč vadí KSČ u Tlustého a nevadí u Škromacha?

Jo, odpracoval, to se chudák nadřel, než postavil ty baráky.

huhu 12.4.2006 16:57

Re: Re: Re: Proč vadí KSČ u Tlustého a nevadí u Škromacha?

pokud udělal Tlustý něco špatně a socanská policie a FÚ je neschopná ho chytit, další důvod aby šli socani od válu...Rv

STEM 12.4.2006 17:03

Re: Re: Re: Proč vadí KSČ u Tlustého a nevadí u Škromacha?

Bédo , začínáte mi připomínat "prototyp" malého ubohého a závistivého "čecháčka".Proč?

Stojí Vám ta politika za to? Nediv te se potom, že Brouk Vás hodnotí v  jedné rovině  zrcadlově s Honzou.Jako "bijce".

AeroKarel 12.4.2006 16:44

Re: Proč vadí KSČ u Tlustého a nevadí u Škromacha?

Jednak u pravicové strany jsou bývalí komunisté opravdu trochu chucpe.

A o Tlustém se toho dá vyplodit tak akorát glosa.

Kdyby někdo chtěl glosovat "bývalé" v ČSSD, nestačil by na to rozsahen článek. To jsou Zlaté (rudé) stránkly.

kritik 12.4.2006 16:56

Re: Proč vadí KSČ u Tlustého a nevadí u Škromacha?

Pan ing. Tlustý je mladý perspektivní člověk, který ví, co je správné pro naši republiku. V

Naproti staří levičáci v ČSSD  znají jen politiku, která  zlikvidovala celÝ PAKT  VÝCHODNÍCH PROLETÁŘŮ.  !!!!!!

DIKTATURA,  je již  dávno překonána, která nevede jinam než k ožebračení lidí.. !!!!!!