Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Juncker v Praze
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Kolář 9.6.2017 10:53Re: Prosím některého Vraťte už se konečně na ty své kanální PL, tam se budete cítit dobře.. |
A. Trick 9.6.2017 11:01Re: Prosím některého Máte moóóc krátkou paměť. O Putinově ovlivňování voleb se v USA mluví dodnes. Kanální Mach na kanálních PL http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/EU-se-rozpadne-A-bude-to-takovy-otres-na-ktery-bude-cely-svet-vzpominat-staleti-Petr-Mach-licil-co-provadeji-v-Bruselu-kolem-imigrantu-a-jak-se-naklada-s-odpurci-lide-neverili-490336 |
A. Trick 9.6.2017 11:04Re: Prosím některého Já se velmi dobře cítím mezi uvědomělými diskutéry, kteří rozumí všemu a na vše mají ten jediný, opravdu správný názor. |
P. Vandas 9.6.2017 10:24Juncker přijel pro peníze. Poslouchám tu diskusi o "společném" vyzbrojování EU Armády. Krátce jde o to, aby z navýšení rozpočtu šly ty obrovské prachy zase do států EU. O našich zbrojovkách nepadlo ani písmeno, natož slovo. Naši výzbroj si, jak slyším, nekoupíme u nás, ale rozhodovat o tom bude Juncker a spol. :-):-):-) A ten blbec a kolaborant Sobotka u toho tančí, jak hlupák. |
I. Semrád 9.6.2017 10:29snad's mu žádné nedal ...! ;-) |
J. Vobr 9.6.2017 10:30Re: Juncker přijel pro peníze. Trump vypálil Němcům i Francouzům rybník v Saudské Arábii !!! _________________________________________________ NA TO NEZAPOMÍNAT !!! |
F. Vízek 9.6.2017 10:33Mýlíte se... Sobotka velmi správně a včas pochopil, že evropské problémy všeho druhu musí řešit Evropa. Jasné jako facka. Podle D.Trumpa je na prvním místě Amerika. Nic proti tomu, je to americký prezident. Bohuslav Sobotka - jak známo - není Američan, ale Čech a Evropan. Pro něho je na prvním místě Evropa, kde - jak známo - leží i naše vlast. |
P. Vandas 9.6.2017 10:37Re: Mýlíte se... Aha. To jste mi to tedy nandal. To si za rámeček nedám. :-):-):-) Jinak k věci. Sobotka je nebezpečný looser, který za koryto v Bruselu prodá naši budoucnost. |
S. Donát 9.6.2017 11:51Re: Mýlíte se... Pan Sobotka je nebezpečný volnější? Co tím chcete říct? Nemyslel jste spíš loser? |
R. Sorge 9.6.2017 10:39Vy se mýlíte ... Evropskou bezpečnost řeší NATO. EU armáda bez GB a USA to není a nikdy nebude schopna zajistit. |
P. Vandas 9.6.2017 10:18V Británii se nic zvláštního neděje, jenom novináři plaší.
|
I. Semrád 9.6.2017 10:27malá nevolnost ...za 20 minut budeme v LA. (viz Půlnoční kovboj, hlásil řidič, když Dustin "Ratso" Hoffman na sedadle autobusu tak nějak ZAKALIL). |
R. Tesařík 9.6.2017 10:59Re: malá nevolnost Režiser řek dobrý..Hoffman se zvedl a natočil ještě spoustu filmů. |
J. Nový 9.6.2017 10:15Vtip roku "Ale třeba se v něm probudí soudnost a svědomí a bude hůř spát." . Tak tenhle je dobrej, ten si zapamatuju :o) |
J. Vobr 9.6.2017 10:09KDO JE JEREMY CORBYN ? https://cs.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Corbyn __________________________________________________ A KDO HO ASI PODPORUJE ? |
J. Fialová 9.6.2017 10:24Re: KDO JE JEREMY CORBYN ? seznam.cz/zpravy: "Ve světě podle Corbyna Sovětský svaz „nepředstavoval žádnou vážnou hrozbu“ - na rozdíl od NATO. Režim v Severní Koreji není tak špatný a sankce proti němu jsou součástí komplotu, který má severokorejské obyvatelstvo vystavit skutečnému zlu – kapitalismu. Fidela Castra označil za velkého socialistického průkopníka, venezuelskému autokratovi Hugo Chávezovi se otevřeně obdivoval. Ještě v roce 2009 Corbyn hostil v Londýně své „přátele“ z hnutí Hamás." Bohuslav Sobotka na svém twitteru: „Mám radost, že se Jeremymu Corbynovi podařilo výrazně posílit pozici Labour Party. Faktickým vítězem britských předčasných voleb je on.“ |
J. Vobr 9.6.2017 10:28Re: KDO JE JEREMY CORBYN ? Ano, je to on !!! |
F. Šimek 9.6.2017 10:36Re: KDO JE JEREMY CORBYN ? Pan farář to říkal už minulej tejden a to neměl ani kapku pražskýho výběru. Ffšichni se mi smáli...tady to máte !!! |
J. Jelínek 9.6.2017 10:54Re: KDO JE JEREMY CORBYN ? A kurwa!!! |
J. Matuška 9.6.2017 9:48Aston to napsal dobře. Politicky nekorektně, tedy pravdivě. V Událostech, komentářích mě dokonce potěšily názory pánů Štěcha, Filipa, Fialy... Tu-ááá! |
F. Doušek 9.6.2017 9:21Kde vzít a nekrást? To budou dnes v Liberci řešit hejtmani ze všech krajů, které vládní ČSSD postavila před problém. Slíbila zvýšit platy řidičům, zdravotníkům, kulturním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách, což je sice líbivé předvolební gesto, ovšem udělala jen to A. Druhý krok - dodat finance, již jaksi neplní. Možná lídryně ČSSD v LK Marksová přijede a slibem nezarmoutí. |
J. Fialová 9.6.2017 9:23Re: Kde vzít a nekrást? Problém všech socialistů, i britských. "J. Corbyn ... Chybám sociálně necitlivé kampaně Theresy Mayové čelil pomocí velkých slibů. Například ohlásil zvýšení veřejných výdajů o neuvěřitelných půl bilionu liber, tedy asi o 15 českých státních rozpočtů. Velkorysost, za kterou by se nemusel stydět ani Hugo Chávez." (seznam.cz/zpravy) |
J. Vobr 9.6.2017 10:10SRAZ KOUZELNÍKŮ ??? :-))) :-))) |
F. Doušek 9.6.2017 9:15Bude jí i nadále prezident Zeman přemlouvat? https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/891353-kaderka-vyzve-valachovou-k-okamzitemu-odstoupeni-podvedla-nas-zuri-sef-tenisu.html#hp-sez |
T. Kočí 9.6.2017 9:152x souhlas |
P. Hlosta 9.6.2017 9:06Cosi o té solidaritě požadované Junckerem Rajman napsal, že naše neochota být solidární v problému přerozdělování je právem Junckerem kritizovaná a právem vyhrožuje tak sankcemi přes dotace. Předně si Rajman a nejen on, neuvědomuje význam slova solidarita. Solidarita není vynutitelná a má se to podobně jako třeba u charity. Ta také, když je vnuceně požadovaná, není pak charitou. Solidarita by to byla, pokud Česko by se soucitně zařadilo mezi toužící po imigrantech, po multikulturálních problémech terorismem "obšťastňovaných". Tedy jednoznačně - Rajman je mimo mísu, co do chápání možné solidárnosti a tedy i být solidární v přerozdělování migrantů do EU, tedy do její bohaté části, se hrnoucích. S Junckerem si sice může notovat o jakési morální povinnosti Česka, leč veřejnost v Česku je sice holubiččí povahy, ale ne úplně pitomá, aby podlehla pokusu direktivy od jakéhosi trhlého úředníka z EU, kterého naprosto nikdo nevolil v demokratické volbě! Představy o nutnosti se podřizovat centrálnímu řízení jsou pozůstatkem po socialismu. Demokraté rozhodně centrální řízení nepreferují jako nutnou povinnost a hodlají vždy protestovat proti jejímu zavádění a to už z prevence. Je to totiž prvek zásadní pro diktaturu, pravý to opak demokracie! |
J. Mrázek 9.6.2017 9:14Řízený úmyslný chaos nese plody novinky.cz/zahranicni/evropa/440286-v-unii-zvazuji-povinne-registrace-cestujicich-ve-vlacich.html Pak zrušení hotovosti a kontrola každého kdykoli a kdekoli je zaručena. Břídil Orwell ... |
I. Semrád 9.6.2017 9:04Kocovina z Brexitu ...má docela grády. Holt se to nějak zaseklo s těmi 350 milióny liber týdně do britského zdravotnictví. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/11/12/340824BA00000578-0-The_Vote_Leave_campaign_bus_pictured_boasts_the_slogan_We_send_t-a-10_1462964654628.jpg |
J. Mrázek 9.6.2017 9:00Sobotka se zbláznil už úplně? Několik let EU nic nedělá a on teď prohlásil "Lidé od nás očekávají, že posílíme bezpečnost a jsem rád, že tady EU začala rychle jednat, pochvaloval si Sobotka (Špičky evropské politiky se sešly v Praze na konferenci DESCOP.) |
M. Rubáš 9.6.2017 8:53Bilderbergovský globalista Juncker je bilderbergovský globalista a posluhovač Sorose. Nic dobrého se od EU pod jeho vedením nedá čekat. Bojím se, že se česká vláda podvolí a kvóty akceptuje. Tihle lidé mají naprosto šílené a zcestné názory. http://www.epshark.cz/clanek/90/jak-vypada-konference-bilderbergovskeho-typu |