29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Johnson se stává britským premiérem

V britské tragifrašce došlo k jedné změně: Theresa May odchází z Downing Street a vystřídá ji Boris Johnson. Vše ostatní zůstává při starém, zejména je to složení britského parlamentu. Evropský parlament se pozměnil, alkoholem umírněného eurofederalistu Junckera vystřídala eurofederalistka von Layen zocelená drilem Bundeswehru, a tudíž hra na kuře nabývá na věrohodnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 24.7.2019 7:21

Re: " Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

Chudáci Britové jsou v nezáviděníhodné situaci - mají volbu mezi morem a cholerou.

P. Hofman 24.7.2019 7:19

Re: " Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

Celosvětový úpadek tzv. tradičních stran je neuvěřitelný. Takovíto šašci (Doník, Borisek) by se ještě před deseti, dvaceti lety do nejvyšších pozic ve významných demokraciích dostat nemohli.

Něco je špatně!

M. Varadinková 24.7.2019 7:19

Re: Globální choroba

Pokud budete dál psát jen svazáckou propagandistickou agitku jako doposud, tak se ode mne kladného ohlasu nedočkáte, na to můžete vzít jed.

P. Jirkovský 24.7.2019 7:18

Re: Globální choroba

Mám úplně stejná "diskusní" vodítka; nejen ona, ale i další zde jsou zřetelnými majáky na klikaté cestě osvojování si světa.

M. Malovec 24.7.2019 7:17

Přesvědčivá věta hlasatelky ČT

47 procent Britů je zděšeno. Bravo ČT, bravo Danielo, jak přesvědčivé a pravdivé. Prostě ČT.

P. Zinga 24.7.2019 7:17

Re: Migrace je důsledkem

Vole.

S. Netzer 24.7.2019 7:16

Re: " Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

:-))))

J. Fridrich 24.7.2019 7:16

Re: " Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

To stvoření Netzer s námi snad jen žertuje, pane Frank. Že by to stvoření bylo tak hloupé, aby nevědělo, že v demokraciích volí občané zástupce do Parlamentu a v něm strana se ziskem většiny staví premiéra země se mi snad ani nechce věřit..

To bude takové ranní " špásování " s námi na NP.

P. Jirkovský 24.7.2019 7:15

Re: " Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

Panejo. Pokud by človk tuhle úvahu dotáhnul do konce, je pak většinou i jeden člověk. Skvělý!

P. Zinga 24.7.2019 7:15

Re: " Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

Milko, kde se píše, že těch 92 tisíc konzervativců jsou "většinou Britů"?! Seš tak plná hnisu, že už ani nevidíš.

M. Malovec 24.7.2019 7:14

A hlasatelé

ČT a tradičně spříznění popletologové a komentátoři z řad laické vřejnosti už se z toho opupínkovali.

J. Fridrich 24.7.2019 7:12

Re: Globální choroba

Souhlas pane Zikmund, on ten pan Kučera je náš takový všeználek, který ví, kdo je šašek a kdo státník.. Mezi šašky zařadil tento děd vševěd i presidenta Trumpa, který má velmi dobré a hmatatelné výsledky za krátkou dobu dvou roků v čele Ameriky - a to doma i ve Světě, v hospodářství-ekonomice, ale i v tom pro každou zemi nejdůležitějším, tedy v bezpečnosti své země - on brání svou zemi a občany proti přívalu nebezpečných nelegálních okupantů země, která je nechce, protože má s nimi - několika miliony velmi špatné zkušenosti..

Je to vzor pro Evropu a její lídry, jak mají chránit své země a jejich občany..

M. Frank 24.7.2019 7:09

Re: " Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

Ano, jsou, protože zastupují většinu voličů, kteří jim dali hlas. Je to těžké pochopit?

S. Netzer 24.7.2019 7:07

Re: " Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

92 513 spolustraníků jsou snad "většina Britů"?

P. Kučera 24.7.2019 7:05

Re: Globální choroba

Paní Varadinková, už před časem jsem zjistil, že kdybych se od vás dočkal kladného ohlasu, musel bych se nad sebou opravdu vážně zamyslet. Takže zatím vám děkuji.

J. Fridrich 24.7.2019 7:04

" Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento

" Johnson bude premiérem, většina Britů ho nesnáší " - tento neuvěřitelný odsudek a negace v den, kdy byl Johnson teprve zvolen - a to velkou většinou - " Johnson si od začátku volby stranického lídra udržoval pozici jasného favorita a do finále, ve kterém o dvojici kandidátů mohlo hlasovat 160 tisíc členů strany, ho doprovodil šéf diplomacie Jeremy Hunt. Podporu mu nakonec vyjádřilo 92 513 spolustraníků, tedy 66,4 procenta hlasujících. Huntovi odevzdalo hlasy 46 656 voličů." Takto píše ta mediální svoloč, v tomto má president Zeman pravdu - je to žumpa..

P. Kučera 24.7.2019 7:04

Re: Globální choroba

Pane Zikmunde, vaše psaní bohužel zapadá do postpravdivého věku, který už nerozlišuje pravdu od nepravdy či dokonce lži a tím umožňuje vládu emocí a chaos.

M. Varadinková 24.7.2019 6:58

Re: Globální choroba

Od Vás, jakožto člověka velmi naivního, naivně věřícího, jehož postoje jsou dány převažující propagandou, vypadají ta slova o rozumu spíš jako šaškovství. To, že Johnson je možná taky šašek (i když jiného typu), na věci nic nemění.Johnson je velkohubý, možná ne dost seriózní bavič, ale uvažuje správným směrem a já mu držím palce, ať se mu brexit povede.

P. Rajman 24.7.2019 6:48

Migrace je důsledkem

globálních klimatických změn. Řešení jejich důsledků (nacionalismus)bez příčin (především energetické a ekologické proměny ve vztahu k průmyslu i zemědělství, ve kterém nacionalismus sveřepě lpí na "tradici") bude stále dražší a jen její důsledky oddálí a prohloubí (viz opěvované, bohužel poněkud přiblblé Maďarsko). Naopak investice do proměny hospodaření včetně energetické dříve nebo později sníží závislost na benzinových pumpách světa a tím umožní Euroameričanům mít větší vliv, protože menší závislost a tím řešit efektivněji nikdy však zcela, protože jistá migrace je stále přirozenější, její důsledky.

M. Zikmund 24.7.2019 6:43

Re: Globální choroba

Nepochybně vy jste ten rozum a Johnson s Trumpem ti šašci. To je nakonec patrné z té vaší každodenní místní snahy... Jen se zkuste zamyslet, zda celá ta vaše hra na vlastní rozum není ve skutečnosti jen souborem snů, iluzí, předsudků a priomitivního zjednodušení (což je zase moje iluze, že to uděláte).

O. Uživatel 24.7.2019 6:37

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 24.7.2019 6:35

Uživatel požádal o vymazání
P. Kučera 24.7.2019 6:35

Re: Johnson je obrovskou nadějí

Pánové, vy tu mluvíte, jakoby ta naše současná politika byla něco lepšího než kdekoli jinde v Evropě. Já mám při pohledu na Babiše, Zemana, Okamuru a Filipa dojem zcela opačný.

A řeči jako "... a naše peníze už tam (v EU) už jsou" je jen nepravdivý bonmot: dobrovolně jsme v 90. letech prodali velké fabriky a banky na Západ, takže ano, peníze tam tedy jsou, ale už nejsou tak docela naše. "Takže si dnes nedám doutník - a nebrečte, sami jste si to zavinili", jak říká Cimrman svým zlobivým žáčkům.

P. Kučera 24.7.2019 6:26

Globální choroba

Když se podíváme na typ nových vůdců nejen velkých zemí, není možno nemít pocit, že se světem šíří nová varianta sociální choroby: kdykoli proti sobě stojí rozum a šaškovství, vyhrává to druhé.

Naposledy tedy Johnson versus Hunt. Přečetl jsem si Borisův (původně byl křtěný Alexander) životopis a nemohl nepojmout podezření, že je to od dětství velmi inteligentní sociopat, vnímající jen a jen sám sebe, který na otázky doby neodpovídá a problémy neřeší, vše jen obaluje do svého neodbytného humoru, nemajícího ale v daném čase vůbec místo. Takže když se v parlamentu nad Temží mluví o brexitu, celé ctěné auditorium se řehtá, rozum však zůstává schoulen v předsálí. Můj názor na B.J. je bohužel nejpodobnější tomu Pexovu.

A Johnson (rodina je původem turecko-francouzsko-německo-švýcarská) není sám. Totéž, i když bez humoru, vidíme u Trumpa nebo u nás u Zemana. Ten poslední, prosím, všimněte si, nemá humor, jen sarkasmus, a místo úsměvu jen naučené bonmoty a vysmívání. Nejsou zařaditelní vlevo nebo vpravo, vidí jen sami sebe a svůj "úspěch" u publika. Čekat od nich rozumné řešení čehokoli je zcela marné. Přitom, jak píšu v úvodu, lepší alternativa je na stole vždy. Vyhrála ale naposledy jen na Slovensku, v maličké zemi bez formálního významu, která se však může svými iniciativami stát mnohem významnější než několik podobných dohromady. V každém případě však vidíme, jak demokracie jako taková vždy naráží na svoje limity a čím dál častěji je překračuje: když rozhodují emoce místo rozumu, nečeká lidi nic dobrého.

Dobrý den.

P. Dvořák 24.7.2019 6:25

Re: JOHNSON JE I AMERIČAN !!!

A londýnský starosta muslim. Na to také nezapomínat.

Tu-ááá-ááá.

P. Hofman 24.7.2019 6:25

Borisek

je především ukázkový lhář a podvodník, navíc politik, který má lví podíl na Brexitu. Vůbec ale nelze tušit, co teď bude předvádět. Je schopen otočit o 180 stupňů, a to bez mrknutí oka.

Pokud Pirát Peksa tuto pravdu řekne na plno, čímž si vyslouží dehonestaci majitelem tohoto webu, je jasné, kde zůstalo máslo na hlavě.

K. Salajka 24.7.2019 6:24

Re: Johnson je obrovskou nadějí

To my Češi jsme úžasně kompatibilní s Germány a Galy. Nezadržitelně se řítíme do federace těchto dvou jediných evropských národností. Naše peníze a kvóty už tam jsou. za chvíli si pro ně budou chodit plaváčkové rovnou k nám. Těším se až právo za české nevzdělance bude nalézat nějaká nestranná arbitráž složená z nikomu neodpovědných nýmandů. To bude nezávislost.

P. Dvořák 24.7.2019 6:23

Re: Johnson je obrovskou nadějí

Souhlasím. Totéž bych lépe neřekl o jakémkoliv členu EU. Celý projekt je omyl z jiného světa.

Tím vůbec nepopírám velice úzkou a aktivní spolupráci jednotlivých zemí podle hesla "Já pán, ty pán."

K. Salajka 24.7.2019 6:06

Maličkost

- podle těch kdo vývoj sledují, bylo to "odmítnutí" nikoli dobrovolné. Reagovalo na poměr sil uvnitř konzervativní strany - i u jejich špiček převažovalo odmítnutí brexitu. Kvůli voličům ve svých volebních obvodech to nemohli deklarovat, jen podle toho rozhodovali, kdo je povede. Aktuální volba Johnsona je důsledek toho, že rozhodovaly hlasy těch dole.

J. Vobr 24.7.2019 5:59

JOHNSON JE I AMERIČAN !!!

Na to nezapomínat !!!

_______________________________________________

Tu-ááá.