19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Jinak je život, jinak film

Ve filmu je to jednoduché: agent v přestrojení se vmísí mezi padouchy a minutu před vyvrcholením padoušství znemožní. Život není žádné cinema. V životě je to tak, že policie je trestána za to, že koná. Obhajoba nejednoho mediálně známého případu se nezabývá podstatou věci, zločinem samým. Staví na tom, že policie je špatná, jelikož dělala svoji práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Semrád 23.9.2017 9:40

Nejlepší odbojové organizace

...za protektorátu

...zakládalo Gestapo.

Zvlášť to brněnské...

I. Semrád 23.9.2017 10:00

Re: Nejlepší odbojové organizace

Viz též Oldřich Sládek: "Zločinná role gestapa. Nacistická bezpečnostní policie v českých zemích 1938 - 1945", NV 1986.

J. Ráž 23.9.2017 10:02

Re: Nejlepší odbojové organizace

Totéž se dá říci o StB, která úspěšně zakládala buňky Charty 77, taky v Brně.

J. Vobr 23.9.2017 10:08

IVOŠ TO DNES ROZTLESKÁVÁ !!!

:-)))

J. Franke 23.9.2017 9:37

Dobré ráno ze zatažené Svobodné Republiky Králický Sněžník

Astone, ano. Ne ovšem ANO!!!

J. Vobr 23.9.2017 10:01

BABIŠ JE POLPOT !!! (c)Balzám

!!!

F. Navrátil 23.9.2017 9:33

Není to tak, jak to vypadá

Pokud s nadávkami skočíte policistovi na záda, pak si užijete použití mírnějších prostředků a skončíte za mřížemi. Pokud se prohlásíte za aktivistu, je to beztrestné. Pokud někomu vlezete do někomu do domu, uvelebíte se v obýváku a odmítnete odejít, odveze vás policie a skončíte za mřížemi. Pokud se prohlásíte aktivistou, můžete si s partou kámošů obsadit i kliniku a dostane se vám mohutné podpory sdělovacích prostředků. Jak řekla v televizní debatě zástupkyně zelených: "Pokud je objekt nevyužíván, veřejnost má právo ho obsadit a využít!" A včíl mluvte něco o právním státu.

J. Anděl 23.9.2017 11:15

Re: Není to tak, jak to vypadá

Slovo aktivista nám holt poněkud zkorodovalo. Je rozdíl mezi aktivním člověkem s otevřenýma očima, připraveným jednat, a člověkem, vyhledávajícím za každou cenu konflikty, zanechávajícím za sebou jen spoušť a zkázu.

Dneska je to bohužel obtížné rozlišit. Ke škodě nás všech.

Vysvětlím: člověk je až znechucen různými ekoteroristickými aktivitami. Řekněme, že bude volit někoho, kdo se vůči těm ekoteroristům vymezí. Vedlejší efekt však může být, že zvolený bude na životní prostředí záměrně okázale kálet a odneseme to všichni.

Je to jen příklad, na kterém jsem chtěl ukázat, že někteří ochránci lidských práv také mohou škodit - či škodí - lidským právům. Adekvátně pak někteří protiaktivisté (třeba ti za Národ) mohou škodit a škodí národu. Křesťané křesťanství. Feministky ženám. Atd.

J. Jurax 23.9.2017 14:02

Re: Není to tak, jak to vypadá

No jo - prostě všeho moc škodí ...

H. Malichová 23.9.2017 9:24

A proto

A proto volme ty, které jsme volili dosud, budeme vědět, co nás čeká :/-

J. Anděl 23.9.2017 9:32

Re: A proto

Všichni takzvaní ti, které jsme volili dosud, tu byli jednou poprvé. Posledním z nich je Babiš. Byli tu i tací, které jsme volili poprvé, aby byla změna, a už jsou (naštěstí?) pryč - jako Zelení nebo Věci veřejné.

No, tak holt někteří letos budou volit třeba Piráty. Ti jsou totiž mladí a neokoukaní, ergo zákonitě budou mnohem lepší, než byli ti předtím, co byli mladí a neokoukaní, to je přece úplně logické.

H. Malichová 23.9.2017 9:34

Re: A proto

Nezbývá zatím nic jiného, než metoda pokus - omyl.

R. Neveselý 23.9.2017 9:38

Re: A proto

Kolikrát ještě budeme mít příležitost? Vždyť i takový čtyřicátník bude volit ještě zhruba 10x a stran je jak maku. Metoda pokus-omyl není dobrý nápad.

H. Malichová 23.9.2017 9:39

Re: A proto

Jaký máte návod?

R. Neveselý 23.9.2017 9:46

Re: A proto

Žádný návod nemám. Oni nás potřebují jen jednou za 4 roky, a pak na nás kašlou, hlavně že jsou u koryta. Pokud nemám koho volit, nebudu volit...

H. Malichová 23.9.2017 10:41

Re: A proto

Ano, to je taky řešení.

J. Matuška 23.9.2017 13:57

Re: A proto

Paní Malichová, já to mám jedoduché. Nemohu dát svůj hlas stranám, které jsou pro vstup do eurozóny /teď nebo později/, které jsou pro hlubší integraci EU, které nedostatečně hájí české národní zájmy /co to jsou ony národní zájmy mně dostatečně osvětlil Petr Robejšek/. Není podstatné, jestli se Realisté dostatnou do PS. Podle svého nejlepšího svědomí/vědomí udělám maximum, abych si nemusel někdy v mé krátké ještě budoucnosti cokoli vyčítat.

Mrzí mě, že k návštěvě Nigela Farage v Praze jsem nenašel pod mým odkazem žádnou reakci. Jenom se potvrzuje známý fakt, že o vážných věcech se téměř nediskutuje, ale o prkotinách existuje výživná "diskuse". Mno, v říjnu si zvolíme takovou Poslaneckou sněmovnu a následně vládu, jakou si zasloužíme. Konce světa se bát nemusíme. Žádná říše tady nebyla na věčné časy, nebude to ani EU... Bunga bunga!

J. Anděl 23.9.2017 9:43

Re: A proto

Aby byla tahle metoda úspěšná, musí se člověk poučit z toho, jak vypadali ti předchozí mladí a neokoukaní, jakou měli rétoriku - a porovnat s dnešními mladými a neokoukanými.

Co se mě týče, u všech mladých a neokoukaných mám pocit, že už jsem je viděl mockrát. Takže je jedno, jestli budou mladí a neokoukaní, nebo někteří ze spektra těch, které jsme volili doposud. Náš stát funguje, podle mě, v mezích očekávání víceméně dobře. To znamená, že to s těmi starými a okoukanými nebude tak špatné, jak se ti mladí a neokoukaní (naposledy Babiš) snažili a snaží tvrdit.

J. Kombercová 23.9.2017 10:55

Re: A proto

...už jste je viděl mockrát. A to jste o generaci (nejméně) mladší mě. :)

J. Anděl 23.9.2017 11:05

Re: A proto

No, je to tak. "Mockrát" je relativní. Ještě je mockrát uvidím :-)

O. Uživatel 23.9.2017 11:02

Uživatel požádal o vymazání
P. Zinga 23.9.2017 8:56

Otázka zní:

jednali by tak, kdyby je "agent" nehecoval? Nebo je nehecoval? Jsem zásadně proti agentům-provokatérům.

Ústavní soud SRN před léty nevyhověl vládnímu návrhu zákazu nacionalistické strany (nacistické?) právě proto, že v té straně byli aktivní agenti Úřadu na ochranu ústavy.

O. Uživatel 23.9.2017 9:05

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 23.9.2017 9:07

Zase "zmateně pobíháte"?

Sledování je něco jiného než provokace.

O. Uživatel 23.9.2017 9:38

Uživatel požádal o vymazání
R. Neveselý 23.9.2017 9:40

Re: Zase "zmateně pobíháte"?

Jak jinak zjistit, že úředník je úplatný, než se o to pokusit?

R. Neveselý 23.9.2017 8:53

To je od ČT drzost, která nemá stropu !!!

"Při bližším pohledu třeba na obsazení zmíněných diskusních pořadů na ČT se však vyjeví, že po vzniku Realistů v listopadu loňského roku to není s cenzurou Robejška a jeho projektu tak horké. Lídr strany byl hostem Událostí, komentářů 30. prosince, kdy se střetl s prezidentským kandidátem Michalem Horáčkem. Ve stejném pořadu se objevil i letos 24. května, jeho protihráčem v diskusi byl Petr Štěpánek ze Strany zelených. Naposledy měli Realisté svého zástupce v ČT minulý týden, kde v pořadu Politické spektrum vystoupila jednička pražské kandidátky Michal Moroz."

Takže Realisté měli za 10 měsíců 3 své lidi v diskusích .... oproti nespočtu komoušů, socanů a anonistů. Šámal by se měl stydět!

J. Vobr 23.9.2017 9:21

TO JE NAPROSTO VYVÁŽENÉ, ÚĎO !!!

:-)))

I. Polák 23.9.2017 9:55

Re: To je od ČT drzost, která nemá stropu !!!

Skvěle napsáno, doufám, že tu statistiku máte správně. Je to totéž jako s těmi taxikáři: slyšeli jste v televizi taky někoho od Uberu? No, netvrdím, že to sleduji moc podrobně, třeba někdy tam něco málo bylo, ale tak abych to já přehlédl :-)

Nebo strana Piráti. Jo v TV jsou v besedách, to je OK, ale v "tištěných" mediích (jak se tomu má dneska říkat?) - porovnejte četnost výskytů slov Piráti nebo Realisté s četností třebas slova Okamura. Ne že by ho milovali, ale toho se nemusí bát, je a bude statisticky vždycky někde na okraji. Tak se hodí jako nálepka. Něco jako anti-hate-free - to by bylo moc dlouhé.

M. Malovec 23.9.2017 8:51

Jo, Jo, pne Neffe,

jde to všechno do prdele. My, jak jsem zde jednou četl, ctěme datum svého narození. Jinými slovy buďme rádi, že jsme staří. Ale co budoucí generace? Mají již jasno? Byla by to poplašná zpráva.