4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Ještě k referendu v ČSSD

Sobotka si vypiluje na pažbu další zářez, odstřelil návrhy, aby se vnitrostranické referendum týkalo i církevních restitucí a sektorové daně. Tato dvě témata navrhla skupina kolem lánského pučisty Jeronýma Tejce. Tajemně pak naznačoval, že se "někteří" bojí, jak by členové hlasovali, aby vysvětlil, proč témata padla pod stůl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novak 16.6.2014 18:14

Re: Dlouholetý korespondent Sunday Times, Mark Franketti.

Pravda je pravda, kozácký posluho - ale to kozáčtí posluhové, slépky a udajní nikdy nepochopí.

J. Jílek 16.6.2014 18:16

Re: Dlouholetý korespondent Sunday Times, Mark Franketti.

jasně, komouši gumáckej, já nemusím na rozdíl od vás fabulovat....a vy o pravdě :-)

V. Novak 16.6.2014 18:32

Re: Dlouholetý korespondent Sunday Times, Mark Franketti.

Rybílku, posluho kozácká - vy že nemusíte fabulovat?

A proč to tedy děláte, slepičí udajný kámoši?

J. Jílek 16.6.2014 18:37

Re: Dlouholetý korespondent Sunday Times, Mark Franketti.

to byste mě musel u nějaké fabulace nachytat, gumácký komouši...

J. Jílek 16.6.2014 17:42

Varadinkové "zdroje".....to je kapitola sama o sobě :-)))

M. Varadinková 16.6.2014 17:28

I toto sedí - i když bohužel ne na všechny

Průzkum agentury SANEP z minulého týdne ukázal, že veřejnost nehodnotí události na Ukrajině tak, jak by se z informací médií mohlo zdát. „Mínění české veřejnosti se posunuje, ale důvodem není nějaký obdiv k Rusku či Rusům, ale důvodem je nesmyslná a prolhaná kampaň, která se vede z kruhů části Evropské unie. Vybírají se jenom některé události, třeba vyhlášení národního smutku na Ukrajině proto, že tam bylo sestřeleno letadlo s vojáky. Pláče se nad muži v uniformách, kteří jeli do boje, ale nemluví se o nevinných upálených obětech v Oděse nebo o obětech protiteroristické akce, jak to nazvalo vedení Ukrajiny,“ říká pro ParlamentníListy.cz politolog Zdeněk Zbořil.

Upozorňuje také na to, že jsme z minulosti vycvičeni, že nesmíme věřit každému slovu, které nám někdo podsouvá jako politickou propagandu, že nemusí jít o nezvratnou pravdu, které musíme za každou cenu věřit.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Obrovsky-vyprask-Albrightove-i-jasna-hrozba-pro-Sobotku-Znamy-politolog-promluvil-323354

M. Varadinková 16.6.2014 17:33

Drzé přirovnání krvavé Madleny

....V té souvislosti se pozastavuje nad některými výroky bývalé ministryně zahraničí USA Madeleine Albrightové při její návštěvě v Praze. „Copak na Václáváku někdo střílel? Z toho je vidět, že tam nebyla, ani neměla informace od jejích zpravodajských služeb,“ podivuje se politolog výroku Albrightové, že letošní Majdan v Kyjevě byl totéž jako pražský Václavák v roce 1989.

„Když na přeplněném Václavském náměstí někdo omdlel, tak Václav Malý vyzval dav, v němž byl natěsnán jeden na druhého, aby udělal místo sanitce. A jeho slovo způsobilo, že se lidé rozestoupili a sanitka tam mohla vjet a zase odjet. Na Majdanu, když někomu podklesly nohy, tak ho spíš někdo zastřelil. A copak se na Václaváku stavěly barikády? Jako bývalá ministryně zahraničí by měla vážit slova, když ještě nevíme, jaká nová politická garnitura na Ukrajině bude. Aby se někdy neshledala se stejnými důsledky akcí, jaké dnes musí řešit irácká vláda a dokonce i americký prezident,“ varuje Zdeněk Zbořil.

J. Jílek 16.6.2014 17:38

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

evidovaný spolupracovník StB pod krycím jménem Houf, svazek 18082 varuje :-))))

M. Varadinková 16.6.2014 18:00

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Kádrovat, kádrovat a zase kádrovat.

Nějaký věcný komentář k jeho slovům by nebyl? Třeba zkusit je popřít, vyvrátit?

Nic.

J. Jílek 16.6.2014 20:36

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

jasně že "kádrovat", agentko Kremlu...

J. Jílek 16.6.2014 17:45

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Varadinková pláče nad muži v uniformách, kteří jeli do boje.....teroristy, které ovšem eufemisticky nazývá občany vykonávající občanskou nespokojenost... :-)))

P. Boublíková 16.6.2014 17:54

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Madléna už je asi dementní. Jinak by nemohla takhle urážet studenty z Národní třídy, kteří, ač dostali krutou nakládačku jako ti na Majdanu, na policajty zápalné láhve neházeli... uráží i Václava Havla, který byl jejím přítelem a zasadil se o to, aby protikomunistický převrat v roce 1989 byl nekrvavý... a nemluvím vůbec o tom, že plyšák odstranil čtyřicetiletou totalitu, ve které neexistovaly svobodné volby, kdežto na Ukrajině si jenom špatně zvolili a měli šanci za pár měsíců volit znovu. Majdanem to ovšem dokonale posrali.

S. Lazárek 16.6.2014 17:56

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Jestli je Václav Havel uražen, tak to se dá zjistit dosti těžko, že?

P. Boublíková 16.6.2014 17:59

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Pravda, mrtvý prd ví.

Ale Dagmar by se mohla zlobit.

S. Lazárek 16.6.2014 18:01

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Zatím tomu ovšem nic nenasvědčuje......

Docela by mě zajímalo, jaké stanovisko by k tomu všemu zaujal Havel.

P. Boublíková 16.6.2014 18:05

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Přesně tohle mě napadlo taky.

Že by neviděl rozdíly Praha 1989 - Kyjev 2014 a přirovnal Majdan k Listopadu, tomu nevěřím. Nicméně už se od něj bohužel nic nedozvíme.

S. Lazárek 16.6.2014 18:10

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Ale že Madlenka uráží, tak to víme naprosto přesně....:-)

P. Boublíková 16.6.2014 18:14

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Vám připadá normální, co ta bába mele?

Vzhledem k tomu, že se sametovky taky určitým způsobem zúčastnila, jako ostatně většina lidí tehdy v aktivním věku - minimálně tím, že jsem chodili na náměstí, tak mě srovnání s majdanisty uráží.

S. Lazárek 16.6.2014 18:19

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

Myslím, že s tím, co ta stará a dementní bába mele, já nemám nějaký zásadní problém.

J. Jílek 16.6.2014 17:59

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

neberte si ho do huby...

P. Boublíková 16.6.2014 18:02

Re: Drzé přirovnání krvavé Madleny

A proč, moderátore? Byl to můj prezident stejně jako váš.

Přicmrndávejte Luňákovi a mě laskavě vynechte.

V. Novak 16.6.2014 18:07

No... špatně zvolili...

Hlavně zvolili jinak, než se Madle líbilo...

Toho havla taky využila - nevěřím, že by obhajování "humanitního bombardování" Jugoslávie bylo z jeho hlavy. Byl sice absurdní dramatik - ale co je moc, to je cůmoc.

P. Pokorný 16.6.2014 17:34

Re: I toto sedí - i když bohužel ne na všechny

Ano, jako byste mi vzala z úst třetí část toho, co jsem pod Vámi napsal. A čas ukáže, že kyvadlo....

M. Varadinková 16.6.2014 17:47

Re: I toto sedí - i když bohužel ne na všechny

Oni vojensky dobudou zemi nebo podpoří (finančně, vojensky) nějaké povstalce, s jejichž pomocí dosadí svoji loutkovou vládu a pak se ukáže, že taková vláda svoji zemi vůbec nezvládá, začne tam bojovat každý s každým, spousta mrtvých, chaos a zmar, dokud se tam nějaká silná radikální skupina (např. fanatičtí islamisté) nezmocní násilím vlády a nezavede ještě tvrdší režim, než jaký tam byl před americkým zásahem.

A dělají to cíleně, postupně, v různých zemích. S plnou hubou keců o svobodě a lidských právech.

Jsou opravdu tak nepoučitelní nebo v tom je nějaký záměr?

J. Jílek 16.6.2014 17:52

Re: I toto sedí - i když bohužel ne na všechny

v Afghanistánu i Iráku byly volby, agentko Kremlu....

J. Jílek 16.6.2014 17:35

Re: I toto sedí - i když bohužel ne na všechny

pravdou se ohání certifikovaná lhářka šířící hoaxy :-)

S. Lazárek 16.6.2014 17:37

To sedí!.....:-))

http://www.youtube.com/watch?v=e5t4MJgPtxM

od čtvrté minuty naprosto!......:-))

P. Pokorný 16.6.2014 17:17

Pani Varadinková, jestli dovolíte, já to vidím jako několik

kombinací. Dlouhodobě. Zbrojení není novum. Ale zatímco do zbrojení tlačí USA administrativu více složky na zbrojení zainteresované ( a samozřejmě to má souvislost s dluhem), druhá větev jde energetickou cestou. Zdražit svět a zlevnit své. Jedině tak se může stát, který ještě před dvaceti léty byl sám pro sebe, zboží absorboval, ale mnoho nevyvážel, musel změnit strategii. Stačí vzpomenout, jak Japonsko mohlo neomezeně do USA vyvážet, opačně nikoliv a podobné smlouvy. A rakety kolem Ruska se domnívám, nemají nic společného s válkami kolem arabských zemí a plynovodů, či ropovodů. Také napětí kolem Ukrajiny nezvedlo cenu plynu ani ropy, přestože to makléři předvídali. Nyní ale Irák ano, cena jde vzhůru. Těžko se dá věřit, že ty kolotoče válek jsou mírové. Nesmysl. A také že jsou rozdmýchávány stylem, že jeden se utlumí (Sýrie), naskočí další, pak další, naposledy Irák a najednou zase drama. Prostě toto není výboch proti vládám, ale placená komanda dělají kolem ropných a plynových zásob masakry.

P. Pokorný 16.6.2014 17:25

Re: Pani Varadinková, jestli dovolíte, já to vidím jako několik

Rozklíčovat je to velice složité. Navíc na informace je vojensko-strategické embargo a to, co se uvolní, je přísně hlídáno. Jedině internet lze trochu více brát vážně se spojením dlouhodobých informací, které už se uvolnily. Například dohody Japonsko - USA. A nebýt Snowdena, asi by se USA dařilo stále držet vše v tajnosti. Jak nyní lze dohledat? Nejvíce z časových souvislostí, současně z tahů, které jsou předvídatelné a pokud USA vehementně ukazuje nalevo, pozorně sledovat napravo (prostorově) Jestliže je drama na Ukrajině, nesledovat Ukrajinu, ale upřít pozornost právě třeba na Irán. Dnes tam zase každý sleduje, co se děje, ale určitě během pár týdnů bude ohnisko jinde. Kde? To nevím, ale jsem si jist, že to brzo zjistíme. To je strategie staletá a funguje. Odvést pozornost a jinde zaútočit. Ale jsem si jist, že cena strategických surovin se roztočí a do toho spadá i odmítnutí výstavby jaderné elektrárny u nás, pád vlády, který byl směšný a dosazení naší loutkové vlády.

P. Pokorný 16.6.2014 17:31

Re: Pani Varadinková, jestli dovolíte, já to vidím jako několik

A poslední: občas je dobré sledovat lidi, jako je třeba Robejšek a jemu podobní. V každém státě, či části se někdo takový najde. A jejich informace jsou relevantní. Pokud si pak poskládáme mozaiku jejich pohledů, sladíme se strategií 20 let starou, podíváme se na konflikty v Africe, Asii a na jihu Evropy včetnhě finanční z vyššího nadhledu, lze pochopit, co USA administrativa sleduje. Prostě nedívat se monotematicky (nemyslím Vás), a zahrnout stovky událostí. Ai to byl důvod, proč já, nadšenec pro USA, jsem za posledních dvacet let od podezřívání přešel v otevřenou kritiku. Chtěl bych návrat USA před rok 1945, ale to už nikdy nepůjde. Hegemon se rozjel.