23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Jedenácté přikázání

Kolem Panama Papers je hodně rozruchu. Jedenáct milionů dokumentů poradenské firmy Mossack Fonesca, to už je pořádný balík! Pošimrat nám může ledví i ta informace, že mezi zákazníky jsou i Češi, miliardáři Kellner a Křetínský a stovky dalších. Mrak je to ohromný, bouřkový. Zdali z něho sprchne zůstává otázkou

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fialová 5.4.2016 10:12

Re: Novinka z EU

Kdo tam tahá za špagátky? V článku to napsáno není... http://www.welt.de/politik/ausland/article154000871/Europaeische-Union-will-Asylverfahren-an-sich-ziehen.html

S. Ševeček 5.4.2016 9:39

Dvanácté přikázání.

jedenácté přikázání je Kalouskovo a zní:

Neusvědčíš.

J. Balcar 5.4.2016 12:09

Re: Dvanácté přikázání.

Nenapráskáš!

J. Vobr 5.4.2016 9:16

V ZOO PRAHA SE NARODIL JUMBÍČEK

http://www.novinky.cz/domaci/399500-v-prazske-zoo-se-narodilo-slune.html

___________________________________________

Fešák !!!

J. Anděl 5.4.2016 9:43

Re: V ZOO PRAHA SE NARODIL JUMBÍČEK

Zrovinka dneska se mě dcera ptala, jestli už píšou, kdo se letos narodil v ZOO. Jsem rád, že pro ní budu mít dobrou zprávu :-).

J. Kernal 5.4.2016 9:14

Zklamání nebo naivita?

Po ovoci je poznáte praví Písmo.Křesťan není ten, kdo si tak říká, ale kdo je v Kristu je nové stvoření a vede život hodný Kristova evangelia. To je problém dnešních církví a duchovních kazatelů, místo aby hlásali evangelium, tak dělají světské věci. Pokoj a požehnaný den.

J. Růžička 5.4.2016 9:09

K mezinárodní dohodě

o zákazu daňových rájů v horizontu několika let jistě nedojde. Přes velké optimalisty, i ty české, pere se takové množství peněz politckých stran, že ani omylem ne. Iráčtí křesťané, tak dlouho a pečlivě předem vybíraní, znovu ukázali nesmyslnost kvót a vůbec jakékoliv vstřícnost Evropy vůči muslimům. Ony ty sociální dávky v Německu jsou sakra větší, než u nás.

J. Anděl 5.4.2016 9:29

Re: K mezinárodní dohodě

Hele čistě kvůli logice a pochopení, jste si jistý, že příběh s iráckými křesťany (!!!) ukazuje nesmyslnost vstřícnosti Evropy vůči muslimům? Jak?

Chápal bych, kdybyste napsal, že ukazuje nesmyslnost vstřícnosti Evropy vůči Arabům, taková věta by smysl dávala.

A. Trick 5.4.2016 9:30

To se opravdu povedlo!

"Iráčtí křesťané .... vstřícnost Evropy vůči muslimům"

To by ani Rajman nenapsal.

J. Růžička 5.4.2016 9:45

Tak tedy po lopatě, pane Tricku

Když ani iráčtí křesťané nejsou schopni nebo ochotni přizpůsobit se, tím méně to dokáží milióny muslimů, kteří díky vstřícnosti evropských politiků zaplavují Evropu.

A. Trick 5.4.2016 13:33

Re: Tak tedy po lopatě, pane Tricku

Teď už to neožvaníte.

J. Vobr 5.4.2016 9:06

WAY OF LIFE NEROVNÁ SE CIVILIZOVANOST !!!

WAY OF LIFE NEROVNÁ SE CIVILIZOVANOST !!!:

Autor: J. Vobr Datum: 5.4.2016 8:37

To si může plést vrbenský pastevec Kajan ... ale vám to Franke uznat nemohu.

Ne každý Němec se snadno začlení do společnosti anglické.Při tom Němci i Angličané jsou křesťani a bezpochyby aproximovaně stejně civilizovaní !!!

ČEMYŠLOVAT !!!

J. Vobr 5.4.2016 9:10

Re: WAY OF LIFE NEROVNÁ SE CIVILIZOVANOST !!!

How to be an Alien (1946) poked gentle fun at the English, including a one-line chapter on sex: "Continental people have sex lives; the English have hot-water bottles."

________________________________________________

Česky vyšlo pod názvem "Jak být cizincem",autor George Mikes.

J. Anděl 5.4.2016 9:33

Re: WAY OF LIFE NEROVNÁ SE CIVILIZOVANOST !!!

Souhlas. Ačkoliv jsem (ještě) nečetl příspěvek pana Franke, na který reagujete, takže nevím, je-li to reakce adekvátní.

Ovšem takový Němec má statisticky větší pravděpodobnost začlenění se do společnosti anglické, než například ... hm, třeba žába.

I když to je moc dada i na vás, tak řekněme než třeba africký muslim nebo Ostravak.

J. Anděl 5.4.2016 9:00

Tak jsem dnes četl

komusi přes rameno titulek myslím v Dnes zhruba ve znění - "Někdo iráckým křesťanům do Německa pomohl. Mohou za to konvičkovci?"

Že by se v MF chopili mé včerejší konspirační teorie? :-) Za chvíli jí uvěřím i já ;-)

J. Fialová 5.4.2016 9:30

Re: Tak jsem dnes četl

Kdo jiný by za to mohl, že :) Museli jim prozradit, že v německé tělocvičně je život lepší než v jihlavském bytě. J. Fialová

J. Anděl 5.4.2016 9:38

Re: Tak jsem dnes četl

Nečetl jsem článek, tak nevím. Má včerejší konspirační teorie vycházela z odpovědi na otázku - komu se aktuální vývoj nejvíc hodí. Nezmiňoval jsem konkrétně konvičkovce, nýbrž různé "Vobry a spol", ale to je sotva postřehnutelný rozdíl :). Navíc jsem včera z opatrnosti napsal, že tomu nevěřím. Ale když už i světoznámý deník pana Babiše takovou možnost v titulku naznačuje (a v titulku je vždy přesný významový extrakt z obsahu článku, že? ;-), tak začínám pochybovat :-).

J. Fialová 5.4.2016 9:48

Re: Tak jsem dnes četl

Včera jsem tu citovala co píšou na konvičko-webu: "IVČRN vždy stála za zájmy blízkovýchodních křesťanů. Vládu jsme v létě r. 2014, dlouho před všemi těmi nenažranými neziskovkami, vyzvali k poskytnutí azylu nemuslimským uprchlíkům (viz http://www.ivcrn.cz/pomoc-syrskym-a-iraskym-krestanum-pripadne-jinym-nemuslimskym-mensinam/ ). Chceme ale jasně říci, že pokud o naši zemi někdo nestojí, tak si ji prostě nezaslouží."

J. Anděl 5.4.2016 10:23

Re: Tak jsem dnes četl

Ano, to jsem četl. Nevím, zda v odkazu od vás, ale asi jo.

Vzhledem k tomu, že nevím, co píšou v tom článku (na internetu na idnes jsem ho nenašel), beru to spíš jako vtípek.

Co se týče "konvičkovců", nedělám si iluze, že by a) někdo časem tuto úspěšnou obchodní značku nezkusil zneužít ke svým obchodně politickým či karierním cílům (už jsem slyšel o Bártovi), b) byli tak čestní, že by některé věci nedělali alibisticky, ale ve skutečnosti mohli mít jiné záměry.

Závěr? Uvedenou konspirační teorii stále ještě považuji za vtip, který možná někoho rozčertí. U trademark "konvičkovci" věřím do jisté míry v naivní zásadovost pana Konvičky, ale nevěřím tomu, že si jí tato možná budoucí strana udrží. V tomto směru jsem opravdu cynik a není mi z toho stydno.

P. Vaňura 5.4.2016 10:29

To víte, že jim někdo pomohl, třeba jenom

najmout ten autobus. A další otázka, proč právě Essen...

Z. Švrček 5.4.2016 8:50

Add 1 i 2

1. Pokud je stát takový otesánek, byrokrat a všeobecně penis, že se vyplatí uniknout do daňového ráje, či použít daňovou optimalizaci, pak marný pláč. Snížit daně a zpívat se smí, to by bylo jednoduché řešení, kdyby ovšem vládcům šlo skutečně o stát a o lidi. To si však asi nikdo z dnešních mocných nedovolí, královská sekera je zaťata do futer až po topůrko a ruce v kapsách daňových poplatníků až po lokty..

2. Není třeba nadávat našincům, že zahlížejí na Iráčany. To se jen skrze jejich příběh ukázalo, oč vlastně jde a že to nebezpečí a válečné útrapy nejsou tím prvním a největším důvodem k putování na západ. A že si přitom islámští konquistadoři přihřívají svůj hrnac skopového guláše, to se samo sebou rozumí.

V. Kain 5.4.2016 8:55

Re: Add 1 i 2

Snad si nebudou ukládat prašule do nějakého spořícího fondu České spořitelny? To by pane dopadli.

J. Laták 5.4.2016 8:39

Kauza Panama Papers a politické dopady?

Na východ od Rozvadova až po Vladivostok žádné ani omylem.

V opačném směru možná, ale jen aby se neřeklo.

P. Hlosta 5.4.2016 8:43

Re: Kauza Panama Papers a politické dopady?

A ještě mi prozraďte, kým že to uniklo. KÝM! Ono totiž že na tom pracovali novináři celý rok, je taková nijaká informace. Myslíte že to pohrobci KGB vyšťourali a předhodili novinářům? ;-))

P. Novák 5.4.2016 8:55

Re: Kauza Panama Papers a politické dopady?

Naopak. Je to akce CIA, a to za účelem očernění Vladimíra Vladimíroviče a jeho přátel.

J. Vobr 5.4.2016 9:02

Re: Kauza Panama Papers a politické dopady?

No jistěěěěě !!! To dá rozum !!!

:-)))

J. Laták 5.4.2016 9:30

Re: Kauza Panama Papers a politické dopady?

Proč by to měl vědět zrovna Laták, když to neví ani Hlosta? Ale vidím co se děje s Babišovými preferencemi a v jeho hnutí "ANO" po kauze Čapí hnízdo.

J. Laták 5.4.2016 9:38

Re: Kauza Panama Papers a politické dopady?

Bezpečně můžeme předvídat jen to, co už se stalo, takže z toho vycházím.

J. Ptáček 5.4.2016 8:35

Je u nás v módě převést firmy do daňových rájů

Ano, je u nás v módě převést firmy do daňových rájů a daně neplatit buď vůbec nebo jen malé v tom ráji. Pro stát a jeho obyvatele to ale má devastující účinky a stát by se měl tedy bránit. Stát by měl těm majitelům firem co neplatí daně a podnikají v naší republice vyčíslit zvláštní daň za to, že jsou pod ochranou policie, armády, záchranných složek, že jezdí po veřejných komunikacích, jezdí dotovanými dráhami či autobusy a užívají desítky dalších služeb, poskytovaných jim státem. Možná někdo namítne - jak ale sledovat jejich přítomnost v republice? O tom by mohli vyprávět naši tenisté mající rezidence v Monaku, jak tam podrobně monitorují jejich přítomnost, která musí být tuším aspoň půlroční během roku. Monitorují je dokonce kontrolou odběru elektřiny apod. Vyplatilo by se to státu i občanům.

J. Franke 5.4.2016 8:59

Re: Je u nás v módě převést firmy do daňových rájů

Zkuste se podívat na znění daňových zákonů. Možná budete překvapen, co vše zde musí zahraniční firmy, podnikající u nás, platit. Samozřejmě všechny odvody za své zaměstnance včetně daní, také DPH, spotřební daň, daň z nemovitosti, i tu daň ze zisku.