2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Je to snad sci-fi?

Liberečtí vědci patří ke světové špičce v oboru výzkumu nanotechnologií. Díky nim je Česká republika citována spolu se Spojenými státy a Japonskem. Na světovém setkání vědců zkoumajících nanotechnologie oznámila liberecká firma Elmarco, že tenká vrstva solárních článků vyrobených z nanovláken bude už v blízké době zdrojem technicky použitelné elektrické energie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Kunetka, sileny zlocinec 18.3.2009 0:06

Re: pro Kunetku

No jo, ale to je prace... ;)

AndyO 18.3.2009 0:05

Re: pro Kunetku

přitom je škoda, že se to hoši nenaučí hledat, mohli by se vypracovat ve znalostech SEO a konečně být v balíku i bez státu.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 18.3.2009 0:04

Re: pro Kunetku

A uz fakt dobrou. Mate posledni slovo ;)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 18.3.2009 0:03

Re: pro Kunetku

Ale podstata je v tom, ze u Kavana mela parovaci dohodu CSSD s KSCM, tudiz fakt, ze Patrik keca nevyzaduje zadne hlubsi pamatovani hlasovani.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 18.3.2009 0:02

Re: pro Kunetku

Kdybych nahodou neco takoveho za pet let napsal, klidne mi to pripomente. Ja ale nezvyknu psat nepravdive informace, takze s tim nemam az takovy problem.

Ve skutecnosti se stalo to, ze CSSD odmitla vyparovat, tudiz bylo hlasovani odlozeno (to neznamena, ze nevyparovala). Dle vsech priznaku odmitne vyparovat pri hlasovanio duvere, a to se pamatuje dobre. I po 5 letech.

Petr 17.3.2009 23:59

Re: pro Kunetku

Jsem zvědav, zda za 5 let si budete pamatovat, při čem ČSSD koalici nevypárovala.

Madoff 17.3.2009 23:58

Propagator RADARU byl pred chvili v Udalostech a komentarich.

Zesmesnoval praci o citlovosti krav na magneticke pole zeme - vysla v PNAS a prace stejnych autoru vysly take n Nature a dalsich renomovanych zurnalech.

Pikantni je, ze tento zastance RADARU ja dlouholety agent StB:

Tajný život Luďka Pekárka

http://www.ludekpekarek.ic.cz/stb.htm

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:55

Re: pro Kunetku

Jo, ja taky asi zmizim. Toto uz ani neni zabavne ;)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:54

Re: pro Kunetku

Pravda. Inu... nic to nemeni na podstate ;)

AndyO 17.3.2009 23:54

Re: pro Kunetku

;-) no, většinou to končí jekotem o modrých sáčkohlavách.

A já jdu spát ( to je info pro Petra, že v 1:30 tu nebudu a klidně o mně může psát nějaké sžíravé komentáře, tak aby zbytečně neponocoval).

Dobrou noc, doufám že se mi nebude zdát o Kato.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:53

Re: pro Kunetku

Vzdyt to rikam... Matne pamatuji... Nekdo to rikal... Nekde jsem to cetl... Ale urcite to bude pravda!

Jak to bylo ve skutecnosti jsem napsal vyse. Zda jste ochoten si to overit u primarniho zdroje, anebo ne a dal budete verit "matne pamatuji", je to Vase rozhodnuti.

Dana 17.3.2009 23:53

Re: pro Kunetku

dva...dva poslanci vládních stran leží v nemocnici...

Petr 17.3.2009 23:51

Re: pro Kunetku

Já si to matně také pamatuji, vic mě to ale nezajímá, protože se neživím politikou na zapadákově.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:51

Re: pro Kunetku

Mne se libi, ze temer vzdy, kdyz najdu nejaky vyrok, ktery se mi nezda, skonci to nejak takhle ;)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:50

Re: pro Kunetku

Ale, jak pisi, skutecne opozice nema zadnou povinnost chovat se k vladni koalici vstricne. Vlada se dle toho zaridila, a chovani opozice je jeji karma. Jestli se rozhodnout shodit vladu, protoze prave jeden vladni poslanec lezi v nemocnici, je to jejich rozhodnuti.

Volici - snad - vidi.

Dana 17.3.2009 23:49

Re: pro Kunetku

určitě.... :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:48

Re: pro Kunetku

Ano, urcite ma pravdu a basta fidli.

Nakonec ten rozdil oproti teokracii neni tak velky, ze, Andy? ;)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:47

Re: pro Kunetku

Ono, je to takovy hezky vystrel do tmy, kdyz nemam nic konkretni. Alternativou je "je to na netu", anebo "najdete si to sam".

Ono realita je takova, ze vetsinou parovala KSCM (jak spravne pisete), akurat narazili u zakonu, ktere prosazovala CSSD ve shode s KSCM...

Petr 17.3.2009 23:46

Re: pro Kunetku

Kdo by si to měl pamatovat, při jakém hlasování to konkrétně mělo být. Každý nemá tak geniální paměť jako Marcela Urbanová ani si to nepíše do zápisníku. Určitě má ale Patrik pravdu a parlamentní tisky kvůli tomu studovat nemíním. 

AndyO 17.3.2009 23:45

Re: pro Kunetku

proboha, archiv PS je takového rozsahu, že odkazovat na něj a ne na konkrétní hlasování může jen ....někdo, kdo nikdy v životě nic nehledal.

Nebo ten, kdo nechce, aby se něco našlo.

Já nevylučuji, že ODS nepárovala a jak jsem psala, je mi jedno, zda bude párovat ´ČSSD, tohle protlačování zákonů pomocí jednoho hlasu sem a za měsíc zase zpátky mne strašně štve, ale když něco napíšete, tak to snad krucinál víte...a víte k tomu něco víc než dupydupnajdětesito.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:43

Re: pro Kunetku

No, kolega zjevne mysli, ze ho melparovat nekdo z ODS i z KSCM...

AndyO 17.3.2009 23:42

Re: pro Kunetku

vždyť ho pároval Ransdorf ( to ještě zřejmě nehlasovali ve 100% shodě, marťani)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:42

Re: pro Kunetku

Konkretni odkaz na hlasovani, pri kterem nebyl Kavan se mi v archivu PS nepovedlo najit. Vam ano?

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:41

Re: pro Kunetku

Dolozte, prosim, jediny priklad hlasovani, pri kterem nebyl Kavan vyparovan, prosim.

Patrik 17.3.2009 23:40

Re: pro Kunetku

archiv PS

Patrik 17.3.2009 23:39

Re: pro Kunetku

zkuste archiv PS. a zjistíte kolikrát musel Kavan letět na schvalování zákonů.Raději se na to vykašlete,protože vy asi o pravdu nestojíte.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:38

Re: pro Kunetku

No, mam spise pocit, ze Vam nejak dosly argumenty... ;)

Tak dobrou.

Patrik 17.3.2009 23:37

Re: pro Kunetku

Já jsem si to myslel,že Vám něco vysvětlovat nemá cenu a proto se vám omlouvám.Dobrou noc.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:35

Re: pro Kunetku

Pri kterem konkretne hlasovani?

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.3.2009 23:35

Re: pro Kunetku

Musel, nemusel... ptam se na konkretni hlasovani, pri kterem nebyl vyparovan.