29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Je to prosté?

Je to jako z detektivky se Sherlockem Holmesem v hlavní roli. Opět je zde scéna v oblasti Salisbury, opět pár, tentokrát somrák a somračka, nikoli tedy double agent a ženský přívažek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 8.7.2018 10:47

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

To můžete. Ale kdo jsou to ti "sluníčkáři" podle Vás - když Martin zjevně tento pojem dezinterpretoval?

J. Schořík 8.7.2018 10:50

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Viz. níže. Váš byznys. Vaše pojmy. Vaše volba.

V. Klepetko 8.7.2018 10:58

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Viz. níže. Váš osud, Váš pojem, Vaše cesta! :-))))))

J. Schořík 8.7.2018 11:02

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Holt Vás člověk nesmí precenit. .

V. Klepetko 8.7.2018 11:08

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Ano, to by byla zhoubná taktika :-))))

J. Schořík 8.7.2018 11:16

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Nemusíte se bát, po té diskusi o Dublinu už se to nestane.

V. Klepetko 8.7.2018 11:23

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Schoříkofobie mi nehrozí :-)))))))))

R. Tesařík 8.7.2018 10:00

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Zjednodušit...Sluníčkář=dobroser...

V. Klepetko 8.7.2018 10:14

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Ještě více. Je to "Dob":-)

V. Fenzel 8.7.2018 10:23

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

To nesedí. V noci tu byla diskuze, kdy někdo napsal, že sousedovi umřel pes. Okamžitě vyletěl pan Mařík (asi ožralý jako...člověk), že pes nemůže umřít, ale jen chcípnout, zdechnout. Když jsem se ohradil, že každý to má jinak, byl jsem Mařákem označen za zeleného sluníčkáře a fanatického vegana. Tak nevím. V životě jsem porazil hodně prasat, ovcí, koz, o králících a všemožné drůbeži nemluvě, nadělal jsem metráky prejtů, tlačenek, ovarů, klobás a podobných, asi veganských pochoutek. Vegan určitě nejsem a co je sluníčkář opravdu nevím, ale když mi umře pejsek, kterého jsem měl rád a já použiji slovo umřel, tak se nějaký bláznivý \Kelt posere. Asi vývojem zůstal v keltské minulosti tři tisíciletí zpět. I myšlením. Je dobře, že takový exot žije daleko odtud.

J. Schořík 8.7.2018 10:36

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Pan Marak si v poslední době užívá trolleni, zda se mi. Podstata věci byla u vás každého jina. Kelt nechápal ze je trestné nechat chcípnout štěňata (bez pochopeni ze usmrtit je není problém, ale nechat je umírat několik dní na slunci na poli ano) a Vy jste nechápal proč by někdo nemohl říct o mile zvířeti ze zemřelo ( v tom jsem s Vami)..

V. Klepetko 8.7.2018 10:45

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Nebavíme se zde o tom včerejším tématu.

Jde o to, kdo je to SLUNÍČKÁŘ. Měl právo Martin označit takto pana Fenzela? A pokud neměl - jak byste definoval sluníčkáře?

J. Schořík 8.7.2018 10:48

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Já ano. A definovat slunickare, nebo "kavarnu" je Vase práce pane Klepetko. Vy jste volil lidi kteří proti těmhle vystupovali Třeba Vám pomůže Varadinkova.

Mne se to netýká.

V. Klepetko 8.7.2018 10:56

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

K dismusi musí být ale minimálně dva lidé. A já mám pocit, že pan Fenzel má v etických otázkách, pokud jde o vztah k zvířatům, celkem jasno a nechce to řešit. A že ho spíše naštvalo že byl označen za SLUNÍČKÁŘE.

Když někdo s nějakým pojmem v dskusi operuje, měl by ho umět definovat. Já jsem jej v diskuzi za poslední rok nepoužil ani jednou, takže ta otázka směřuje

NA VÁS. :-)

J. Schořík 8.7.2018 11:00

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Pochybuji že bych použil slovo "slunickar". Ale Vy jste volil jejich odpůrce (zejména skvělého Zemana), tak jistě víte kdo to je. Nebo Vám to Ovčácek ještě nedefinoval? Pošlete dotaz ;).

V. Klepetko 8.7.2018 11:07

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Narozdíl od Vás já vůbec nevím, co to je ten "sluníčkář" - a lze doložit že toto slovo ve svých příspěvcích používáte, narozdíl ode mě -

ale hlavně, zareagoval jste na můj příspěvek, takže se s tímto slovem i nějak identifikujete:-))

Od Ovčáčka ani Zemana žádné definice nepotřebuji - nejsou to totiž "sluníčkáři" v žádném myslitelném smyslu. Chtěl jsem dostat definici "sluníčkáře od sluníčkáře".

Nestyďte se pane Schroříku! "Coming out" je bolestný, ale osvobozující! :-)))))))))))

J. Schořík 8.7.2018 11:10

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Takže obsah nálepky má definovat ten na koho byla přilepena? Nikoliv její autor? Hluboké. A mýlíte se, já se se "slunickarem" nijak ne identifikuji, reagoval jsem klasický pouze na to (a už jsem to nahoře napsal) ze volič Zemana a Babise píše "smirujici" příspěvek. To je směšné.

V. Klepetko 8.7.2018 11:22

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Vnímáte to slovo jako nálepku, kterou na Vás někdo věší? Zajímavé... Proč třeba já takový pocit nemám? Proč se necítím být dotčen, když někdo šije do údajných "sluníčkářů"? Nezařazjete se Vy sám svými protesty mezi ně?

A ne(spolu)definuje ten pojem svými příspěvky?

A kdo vlastně tu "nálepku" vymyslel? Jak říká Jindra Anděl : "Ptám se, opravdu nevím"...

J. Schořík 8.7.2018 11:25

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Nevím. Na mne moc ne, tak asi nebudu spoluautor (slunickare ze mne nikdo nedělal už dlouho). A vy se necítíte dotčen protože mezi slunickare zjevně nepatříte. Jinak je to Vaše téma, své jsem řekl. Končím.

V. Klepetko 8.7.2018 11:36

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

V pohodě. Možná že nám význam toho slova časem vysvětlí někdo jiný - nějaký "autentický sluníčář" Vy budete asi neautentický :-))))))

A ještě nekončíte. Bude líp!

V. Klepetko 8.7.2018 11:00

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

"k diskusi". Sám se sebou diskutovat nemůžete a pan Fenzel se zlobil kvůli něčemu jinému než podsouváte!

J. Schořík 8.7.2018 11:04

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Nechte reakci na panu Fenzelovi. Já podstatu věci vnímal takto. Vy jste se chytil až invektiv v rámci hroceni věci.

V. Klepetko 8.7.2018 11:15

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Ne. Věc je jednoduchá. Martin Mařák zcela nesmyslně včera označil pana Fenzela za "sluníčkáře". Toho to nazlobilo, protože je to zjevná blbost. A o jeho tom se bavíme, pokud jde k psy, tak máme s panem Fenzelem dost jasno.

Zaujalo mě to, protože já vlastně nevím co to ten sluníčkář je. Takže se na to ptám Vás, jako místního vzdělance, a vy se z té otázky snažíte vyklouznout, jako by to slovo bylo pro Vás prašivé, ale současně Vás nějak bytostně charakterizovalo. :-)))))

J. Schořík 8.7.2018 11:19

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Definovat má ten, kdo to lepí na ostatní. Já nevím. Vy byste měl.. A

V. Klepetko 8.7.2018 11:33

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Jenže to já právě nejsem!

Pokud jsem to dobře pochopil, tak to Martin Mařák navěsil na psna Fenzela nálepku - SLUNÍČKÁŘ! A ještě k tomu zelený, zdivočelélýa já nevím jaký.

No a protože svými příspěvky - i v tomto vlákně - zjevně lepíte tu nálepku sam na sebe - tam je má otázka legitimní i podle Vašeho vlastního názoru!

Nechci odpověď hned. Promyslete to, večer napište. Já jdu sekat trávník, pít medovinu a rozdávat rozumy rodině. Mějte s tu hezky, máte poslední slovo! :-)))

A přeji rychlé uzdravení - říkám to bez ironie, pevného zdraví, pane Schoříku! Loučím se, zdar a sílu!

J. Schořík 8.7.2018 11:35

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Ta nálepka se mne netýká. Nejsem Vás pejsek, ukolujte si jiné ;). A svou účast si nechte, ještě se mi po Vašich přáních přitíži..

P. Jirkovský 8.7.2018 11:35

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Tak. A máte domácí úkol na celou neděli. A jestli večer nepřinesete, bude následovat trest.

J. Schořík 8.7.2018 11:39

Re: I. Sluníčka v diskursu zápasu o odkaz neživých psů:

Za trest napíše Klepetko tři rozsáhlé příspěvky o vesmíru, životě a tak vůbec ;).

I. Břízová 8.7.2018 9:32

Velký hrdina

Nejdříve počká, až je zhasnuto. Pro některé lidi typické. Proti komunistům bojují až když je to dovolené a názor vykřikne jenom za tmy

P. Hlosta 8.7.2018 9:39

Re: Velký hrdina

Musíte ocenit to přemáhání, aby hrdina potlačil hluboce zakořeněný strach a vykřikl do tmy. Pak vyjde na světlo a všechno v něm jásá, jak tím výkřikem změnil svět. Tedy sám sebe, ale on to tak nevidí, protože vždy viděl svět jako sebe. On se cítí být centrem vesmíru a ve výkřiku si ho konečně změnil. ;-))