22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

Je to příliš krásné

Kim a Mun se potkali, potřásli si rukama, dohodli se, že nebudou na poloostrově atomovky, a tím to končí? V roce 1950 začala válka. Byla to čistočistá severokorejská agrese. Armáda dědečka současného Kima smetla obranu Jihu a bez zásahu USA by dnes byl celý poloostrov komunistický. Jenže USA do války vstoupily a byla to první válka, kterou nevyhrály.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 29.4.2018 12:15

Re: To tady fakt dlouho chybělo,

Zvládám to i bez první věty :)).

R. Neveselý 29.4.2018 12:11

Re: To tady fakt dlouho chybělo,

Má to nespornou výhodu, po první větě lze čtení jeho "novinek" ukončit.

M. Mařák 29.4.2018 12:09

Re: To tady fakt dlouho chybělo,

No právě.

:-)

R. Neveselý 29.4.2018 12:09

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

Byly to režimy z našeho pohledu zločinné, ale to nám nevadilo. Nelze dělat v celičkém světě pořádek podle našich představ.

R. Stary 29.4.2018 12:03

Diskuze

Je zajimave, ze se tady diskutuje o exotech s kterymi jsme se nikdy nestretli a zapomina se na to, jak se divala nase politicka elita na Hitlera. Hitler se netajil svymi plany a kseft s nim bezel na plne obratky. I Stalin se s nim kamaradil. Ona neni zapotrebi zadna theorie. K pochopeni staci politika v praxi.

J. Schořík 29.4.2018 12:02

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

D h a r m a.

Z nějakého důvodu neprochází..

P. Vandas 29.4.2018 12:00

Karle, tohle mi nedělej. Já tady smolím první dnešní ..

..příspěvek a ty mne svým kravincem odkážeš na zbytečnou stránku 3. Sázej ty své lívance někam níže, ať nemusím přeskakovat.:-):-):-)

P. Vandas 29.4.2018 11:57

Re: Prosím nesvádět úspěch AB na důchodce.

Karle je to ještě mnohem horší. Ani 51% voličů není 51% občanů státu, neb jsou i děti a navíc je zde i 500 000 obyvatel, kteří občanství nemají ač obyvateli státu jsou, jsou zde i státní občané ČR , kteří žijí trvale v cizině a občanského práva volit nevyužívají. Takže když to shrneme, pro volební většinu stačí zmobilizovat cca 15% obyvatel. :-):-):-)

S. Lazárek 29.4.2018 11:54

Re: To tady fakt dlouho chybělo,

Člověk se aspoň dozví něco novýho, co nikdy předním nečet.....:-)

M. Mařák 29.4.2018 11:47

To tady fakt dlouho chybělo,

užívám si to a jsem velmi spokojen, že se vrátil Kajan. Chtělo by to ještě pana Jílka z Varů.

J. Franke 29.4.2018 11:46

Re: CO JE TO VZDĚLÁNÍ ?

Pokud chcete, aby platnost referenda schválila nadpoloviční většina oprávněných voličů, je zbytečné dodávat, že se referenda právě nadpoloviční většina musí zúčastnit.

J. Schořík 29.4.2018 11:45

Re: Prosím nesvádět úspěch AB na důchodce.

Nečetl jste kromě Hayeka nikoho, proto melete ty kraviny. Ani toho Hayeka jste totiž kvli tomu že nemáte žádný společeskovědní základ nepochopil..

J. Jurax 29.4.2018 11:43

Ne, naopak ty chytřejší ... :-)

K. Janyška 29.4.2018 11:41

Re: K ČEMU JE DOBRÉ VĚDĚNÍ O SKUTEČNÉ PODSTATĚ LIDSKÉHO SVĚTA,

Kompozitivní teorie, tato nejsložiitější vědecká materie ze všech, nám odpověď dává, a stále přesněji. Jeji výuka však není možná, neboť náboženské a politické předsudky tomu zatím brání a nejsou tedy ani učitelé, kteří by tuto složitou koncepci zvládali. Kandidát na post prezidenta České republiky, bývalý předseda Akademie věd Drahoš, je toho důkazem. Ani slovem se o tomto neodstranitelném fenoménu vesmíru a tedy i lidského světa nezmínil.

Doufejmě všichni, že jednou učitelé budou. Situace dnes nepoučeného lidstva kompozitivní teorií se tak rapidně zlepší. O tom není pochyb. Až rozdíl mezi tím, jak lidský svět funguje ve skutečnosti a mezi tím co si lidé o tom myslí naroste do kritických rozměrů. Snad tu hroznou srážku přežijeme... Dzp

K. Janyška 29.4.2018 11:41

Re: K ČEMU JE DOBRÉ VĚDĚNÍ O SKUTEČNÉ PODSTATĚ LIDSKÉHO SVĚTA,

Zejména se však zabývá řídící strukturou, a jiná není možná a nikdy nebyla, spontánním řádem civilizovaných a celého lidského světa. To je podstata a jediná možnost přežití lidstva a nelze ji zorganizovat. Je také jedinou možností, jak mohou jednotlivci a jejich organizace, sledovat nekonečný počet cílů a účelů svých jednání tak, aby nenaráželi do ostatních. Souběžně tato struktura vyvinula skrze interakci jednotlivců pravidla chování, která se stala obsahem souběžně se vyvíjející lidské mysli. Tedy spontánní řád lidského světa, tedy lidský svět, řídí nás, ne my jeho. Kdykoliv se pokusíme to zvrátit, a nepůjde to nikdy, přivoláme si na sebe katastrofu.

Tedy důvod existence kompozitivní teorie je, aby lidstvo vyvedla z toho strašného omylu, Myslí si, že je už tak chytré, že si může dělat co chce a že může řídit lidský svět. Nejde to a nikdy to nepůjde.

Lidská mysl je totiž vnitřní součástí tohoto supermechanismu, je složena z jeho pravidel chování a nemá žádnou možnost se dostat mimo něho a organizovat ho. Strašných příkladů takovéto nemožnosti je dost a dost, zejména v novodobých dějinách - SSSR a jeho světová socialistická soustava. Lidé však nevědí proč to dělají a nevědí ani proč jich u toho vždy tolik zahyne. Věčným pokusům zorganizovat nezorganizovatelné, tedy spontánní řád světa, tedy lidský svět sám, říkáme socialismus. Má nespočet podob. V poslední době například zejména rudočernými socialisty řízenou Evropskou unii.

K. Janyška 29.4.2018 11:41

Re: K ČEMU JE DOBRÉ VĚDĚNÍ O SKUTEČNÉ PODSTATĚ LIDSKÉHO SVĚTA,

V první řadě berou vědci do úvahy, samozřejmě za využití všech poznatků věd přírodních to, odkud se člověk biologicky vzal a jaké jsou jeho první jakési předlidské, pololidské a časem už lidské kroky na Zemi a jeho chování, které si už dovedeme představit a které umíme uchopit inteligenčním instrumentáriem našich myslí. Lidé svoji pouť vesmírem a po zemském povrchu začali ve smečkách a kmenech o velikosti zhruba 50 jedinců a žili v kmenové společnosti se vším všudy, drženi pohromadě altruismem a pudem sebezáchovy, tedy neosobními, genetickými a doslova přírodními principy, shodnými s ostatními druhy.

Kompozitivní teorie se však nezabývá genetickými a biologickými základy lidstva, ty si kdykoliv vypůjčí od věd přírodních, lépe řečeno, zahrne je v případě potřeby a jejich trvalé platnosti do výkladu, nýbrž kulturní evolucí a spontánnímí, tedy neosobními silami, které ji vyprovokovaly a vyprodukovaly. Zabývá se vznikem inteligence, rozumu, mentální výbavou člověka a zejména mezemi a mantinely, které nám souběžná souhra spontánních sil, které nás stvořily a dále nekonečně dotvářejí stran obsahu a výbavy našich myslí, doslova diktuje a klade.

Zabývá se tedy zejména objevem obchodu, coby základním hybatelem kulturního vývoje, neboť to on a důsledky z něho přinesl civilizaci, tedy přeměnu divocha v civilizovaného člověka a tento proces vyšší a vyšší subjektivizace a individializace jednotlivců probíhá stálem a je nekonečný.

.

K. Janyška 29.4.2018 11:41

K ČEMU JE DOBRÉ VĚDĚNÍ O SKUTEČNÉ PODSTATĚ LIDSKÉHO SVĚTA,

TEDY KOMPOZITIVNÍ TEORIE ?

Vědecká kompozitivní teorie, tedy suma informací získaná vědeckou kompozitivní, tedy skladnou, metodou společenských věd, navzájem provázaných a neodporujících si, viz slavná Kontrarevoluce vědy od nositele Nobelovy ceny A.F.Hayeka, je vždy nejvyšším, stále vědou aktualizovaným, věděním lidstva a přináší právě taková vysvětlení. Vždyť zkoumá a předkládá informace o samotné podstatě lidského světa a jediné možnosti lidstva existovat a jde do takové hloubky, že vysvětluje až samotnou lidskou mysl. Je to tedy vysvětlení lidské mysli jejím prostřednictvím.

Samozřejmě, výhradně bez pověr a mýtů a žádné náboženské nebo okultní předsudky nejsou povoleny. Jinak by přístup k tomuto zkoumání nebyl čistě vědecký a nebyl by prost jakýchkoliv zavádějících pseudovědeckých praktik, tedy by nebyl seriózní.

Co tedy relevatní společenští vědci zkoumají, když mají tak vysokou ambici lidstvu předložit hluboké a důkazy podložené vědecké informace, které, jak se ukázalo, zcela mění dosavadní představy lidí o svém původu a principech, které nám, lidstvu, umožňují být. Samozřejmě, imkdyž to nebylo původním záměrem, bylo to vědeckým postupem odhaleno a prokázáno. Okřídlené rčení, lidé si myslí o světě něco jiného, než by si měli myslet, tady dostává skutečně reálný a realistický průkaz.

I. Kellner 29.4.2018 11:39

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

..to ovšem nevysvětluje, proč šli výše jmenovaní sami vstříc oprátce.

K. Janyška 29.4.2018 11:39

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

Kecáš. Důkaz o mé pravdě je to, že se to stalo a muselo. Právě z popsaných důvodů. Marxáne.. Dzp.

A. Trick 29.4.2018 11:38

Re: Udělal jsem si "kolečko" autem po sil. I/13

Hlavně aby "nebili naše děti". Toho bych se obával.

I. Kellner 29.4.2018 11:38

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

To ovšem nevysvětluje, proč šli výše jmenovaní sami vstříc oprátce.

K. Janyška 29.4.2018 11:37

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

Kompozitivní teorie, kterou ovládám, je sumou samých světlých chvilek. To se nedá říci o vás, miliardi... Dzp.

K. Janyška 29.4.2018 11:36

Re: Prosím nesvádět úspěch AB na důchodce.

Kompozitivní teorie je vedeckým antimarxismem. A vy, socanské trdlo, mě nebudete poučovat o všech těch pitomcích, kteří mají na svědomí SSSR a Hitlera a ČSSR a EU a KLDR atd. Musíte, jinak zůstanete blbej, ke světově slavné Kontrarevoluci vědy od A.F.Hayeka, kde to máte na špičkové vědecké úrovni všechno vyloženo... Dzp.

J. Jelínek 29.4.2018 11:35

Re: Udělal jsem si "kolečko" autem po sil. I/13

To zas bude v álejích nablito.

J. Jelínek 29.4.2018 11:34

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

Tohle tedy blbost je, nicméně i pan Janyška má (ne ovšem v tomto případě) někdy světlé chvilky.

J. Schořík 29.4.2018 11:33

Re: Prosím nesvádět úspěch AB na důchodce.

Ne. Co třeba přečíst i diskusi dole. Vzdělaný inteligentní důchodče :).

J. Jelínek 29.4.2018 11:33

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

On ten plukovník z Libye čtvrtstoletí ani tak negazdoval jako spíše distribuoval semtex pomocí aerolinek. A Saddám ? Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet.

R. Neveselý 29.4.2018 11:33

Re: Kim nedocenil zkušenosti předchůdců

Kadle, teď jsi zase napsal pěknou kravinu, víš o tom?

K. Janyška 29.4.2018 11:32

Re: Prosím nesvádět úspěch AB na důchodce.

To je jedno kdo. Vždy to byla chyba, která dnes slouží jako precedent... Dzp.

J. Schořík 29.4.2018 11:31

Re: Prosím nesvádět úspěch AB na důchodce.

Když nemáte co říct, tak držte hubu Janyško :).O společenské smlouvě opět nevíte nic, protože jste nečetl ani toho základního Rousseaua, jenom papouškojete výhrady proti něčemu co neznáte. Navíc to nijak nesouvisí. To že důchodci rozhodují je fakt, je to i důvod proč byla dlouho tak silná socdem..