3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Jde o společný fond

Na Pražském hradě se setkali prezidenti zemí visegrádské čtyřky, Rakouska a Slovinska. Je to dobrá společnost! V podstatě se setkali představitelé někdejšího Rakouska-Uherska. Nejde tedy o uměle vymyšlený slepenec, je to soubor společenstev, které mají hlubokou historii a jsou propojeny více vazbami, než by se zdálo na první pohled.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 21.1.2015 11:11

Re: Lavrov: Trváme na zvláštním statutu Doněcka a Luhanska

Zdá se mi ovšem, že mé úvahy jsou v rozporu s jeho tvrzením. Něco bude zřejmě jinak, než to na venek vypadá.

J. Tolman 21.1.2015 11:08

Re: Lavrov: Trváme na zvláštním statutu Doněcka a Luhanska

Jako vždy jste myslel naprosto správně, pane Lazárku.

S. Lazárek 21.1.2015 11:08

Re: Jak prosté drahý Astone,

Tady je na železniční dopravu expert zababa, nám ostatním je dovoleno jen platit její přídadné ztráty.

J. Jílek 21.1.2015 11:08

Re: Jak prosté drahý Astone,

rokem a půl činnosti jediného člověka vysvětlíte stav železnice, komoušku? :-)))))

A. Zajícová 21.1.2015 11:08

Re: Lavrov: Trváme na zvláštním statutu Doněcka a Luhanska

ale jo, věřili...jsou to pořád ti samí hajzlové...rus a ještě politik, to je kombinace:)

S. Lazárek 21.1.2015 11:07

Re: Lavrov: Trváme na zvláštním statutu Doněcka a Luhanska

Vida a já si vždycky myslel, že Lavrov je ministr zahraničí RF.

J. Jílek 21.1.2015 11:04

Re: Odboráří železnici udrželi proti pokusům

najděte....

J. Tolman 21.1.2015 11:04

Lavrov: Trváme na zvláštním statutu Doněcka a Luhanska

Moskva trvá na zvláštním statutu východní Ukrajiny jako podmínce pro politické urovnání ukrajinské krize, řekl Sergej Lavrov.

Lavrov: Ukrajina o sobě musí rozhodnout sama, bez vnějších zásahů

Věřili byste tomu, že tyto dva výroky řekl jeden a tentýž živočich?

J. Jílek 21.1.2015 11:03

podle něj?

Podsunutý argument (straw man)

Podstatou klamu je najít velmi slabý až hloupý argument, který by mohla zastávat protistrana (ale zpravidla jej nezastává). Ten demonstrativně rozcupovat na cucky a budit při tom zdání, že se všemi argumenty protistrany se lze takto snadno vypořádat.

J. Jílek 21.1.2015 11:02

Re: Jak prosté drahý Astone,

Jak jednoduché!

V. Novák 21.1.2015 11:00

Re: Rusko vede 2.světovou naruby

Jak by se asi stala ČSR svazovou republikou SSSR, kdyby v srpnu 1939 uzavřel Západ s SSSR smlouvu o vzájemné pomoci v případě napadení?

Nemluvě o tom, že v srpnu 1939 už ČSR ("díky" západním "spojencům") neexistovala a o žádném osvobozování, natož rušení Mnichovské dohody se nejednalo?

K. Janyška 21.1.2015 10:59

Tak, tak, tak je to, je mi vás líto, Astone... Dzp.

Kolikrát budu říkat, že EU není jen pitomostí, ale zejména zločinem socialistů, poschovávaných ve všech politických stranách Evropy, včetně ODS. Doslova klasickým socialistickým příkaznickým způsobem zamezuje jednotlivcům a jejich různým organizacím, včetně firem a států, adaptovat se svými vlastními, co možná nejefektivnějšími, prostředky a zásobami na rostlý spontánní řád Evropy. Právě to je faktor, který vede k úpadku ekonomickému i morálnímu. Nikdo z vás tady ani jinde to však není schopen pochopit dříve, než by pochopil teorii spontánního řádu. Jenže takový tu ani jinde není a tak se v tom problému, který se samozřejmě prohlubuje, protože generuje další a další zmatky a zločiny, čímž vyvolává přesvědčení, že šroub, který je příčinou zmaru je nutno naopak utáhnout, motáte a plácáte. A západoevropský SSSR je na světě se vším zlem, které známe... Dzp.

E. Heusinger 21.1.2015 10:58

Re: Odboráří železnici udrželi proti pokusům

Najděte si "Římanovy krvavé mapy".

E. Heusinger 21.1.2015 10:57

Re: Jak prosté drahý Astone,

Diplomovou práci na téma "Šašek a jeho šaškování" jistě ne.

E. Heusinger 21.1.2015 10:56

Re: Rusko vede 2.světovou naruby

Máte značné mezery v historii. Začněte od Versailles a Locarna.

O. Uživatel 21.1.2015 10:56

Uživatel požádal o vymazání
V. Novák 21.1.2015 10:55

Re: Jak prosté drahý Astone,

Ntvrdím, že čelili automobilismu.

Čelili nesmyslné politice ODS a jejích ministrantů dopravy, najmě Římana.

F. Šimek 21.1.2015 10:55

Re: Rusko vede 2.světovou naruby

tak teť promluvil muuudrc! Už neprodává žehličky, ale je kámoš s jakýmsi banem-ta sedne!

O. Uživatel 21.1.2015 10:54

Uživatel požádal o vymazání
V. Novák 21.1.2015 10:54

Re: Rusko vede 2.světovou naruby

Nemám skleněnou kouli - tam se podívejte sama.

Já říkám, že těžko vytýkat SSSR odmítnutí spolupráce se Západem, když ve skutečnosti kolektivní obranu prosazoval od přijetí do SN (1935) a když bylo jasné, že kolektivní obrana nebude, prosazoval aspoň spolenou vzájemnou obranu s Francií a Británií. Francie i Británie ovšem jasně předvedly, že nestojí o to zavázat se k pomoci SSSR při jeho napadení.

Spolupráci odmítly Francie a Británie.

P. Rajman 21.1.2015 10:53

Re: Jak prosté drahý Astone,

Nejprve dovolte, abych Vám pogratuloval, jak jste se tu rozpovídal (to nemyslím ironicky , ale vážně). A nyní reakce na Váš postřeh (všiměte si bez zbytečných otázek-to už ironické je). Byl to raketový nástup automobilismu po roce 1989, který upozadil železnici a kterému nebyli nějací odboráři absolutně schopni čelit.

O. Uživatel 21.1.2015 10:53

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 21.1.2015 10:53

Re: Jak prosté drahý Astone,

Ano, Vaše úvaha je velmi jednoduchá.

E. Heusinger 21.1.2015 10:53

Re: Odboráří železnici udrželi proti pokusům

Za Římana byl jízdní řád sestavován tak "geniálně" aby vlaky na sebe nenavazovaly a přípoje si ujížděly. Potřebovalo se dosáhnout snížení počtu cestujících a důvodu k rušení.

L. Severa 21.1.2015 10:52

Re: Nejde o to, co ano, ale co dřív.

Ale také úplná pitomost. Vždyť nejsme schopni dostavět kousek dálnice, protože tam zelení objevili např.vzácného brouka pytlíka. Nechápu, že odborníci Zemanovi tu jeho "myšlenku" nevyvrátili.

O. Uživatel 21.1.2015 10:52

Uživatel požádal o vymazání
A. Zajícová 21.1.2015 10:52

Re: Rusko vede 2.světovou naruby

ano, potřebuji. Ptám se totiž, jak by svět, Evropa, ČSR vypadala, kdyby byl ten pakt uzavřen...kolikrát to potřebujete vy vysvětlit? Mně se totiž sice jeví druhá světová jako hrozná věc, ale ČSR coby další svazová republika typu Ukrajina v roce 1933 taky nebyla zrovna pěkná představa.

E. Heusinger 21.1.2015 10:49

Re: Rusko vede 2.světovou naruby

Hitler by dostal na budku o pár let dříve. Potřebujete další vysvětlení?

P. Rajman 21.1.2015 10:49

A jsme u Mnichova

a spojenectví s USA, které pro západní Evropu na rozdíl od Hitlera a Stalina byly zcela elementární.

F. Šimek 21.1.2015 10:49

Re: tý EU už fakt jebe!

ty komunistický prase! Nauč se konečně selou morse! Hlavně neprď se svojí s. starou v kině! Pašíka si viděl jen za komunistů! Bylo to tehdá-když si tu pakáž volil-já nikdá!!!