26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Jde o nouzový stav

Opoziční strany mají obrovské štěstí,že jim jdou média na ruku. Ono je to na jedné straně dobře, představme si, jak bychom prskali, kdyby to bylo naopak a média hlavního proudu by se pohupovala po vládní vlnce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Z 25.3.2021 10:27

Ne.. obezni cukrovkar neni idiot.. a vi, ze ma problem... a upozornuju, ze nerikam, ze si za to muze sam... je 1000duvodu, proc byt nemocny, i kdyz o sebe pecuju...

Ale kdyz chytim covid na kafe u souseda.. tak dobre mi tak...

Kdyz si stoupnu pred jedouci vlak, tak co??? Povesime strojvedouciho?? Nebo jsem idiot ja??

M. 6S6. 25.3.2021 10:31

Jste.

J. Kejkrt 25.3.2021 10:37

Pak samozřejmě nevím, proč by se z veřejného zdr. pojištění měli léčit lidi, co lezou někam na skálu a spadnou, lidi co si rozbijou tlamu na lyžích nebo byciklu, lidi co si uříznou ruku pilou nebo zaviněj dopravní nehodu a polámou se u toho.

Ale klidně to zaveďte, já bych byl pro.

Z. Z 25.3.2021 10:48

Ano.. uznavam, ze je to rozporuplne..

Nadruhou stranu tu mame nouzovy stav.. omezeni pohybu, plne nemocnice covidovych... rok se tu nekdo snazi neco vysvetlovat, mame uz jako deti ve skolce zaracha a porad to je houby platne...

A pak je treba si jednoho dne rict.. ok.. uz se udelalo maximum a vic udelat nejde... v tomto pripade uz si jedete kazdy na sve triko..

A mimochodem.. kdyz polezu do Tater a poleti pro me vrtulnik, tak si ho taky platim sam... bud full cenu a nebo jsem si predplatil loterii v ramci pripojisteni...

U covidu je treba pochopit, ze pojistovna uz zkrachovala...

A. Hudec 25.3.2021 10:15

Při tomhle jak říkáte "utaženém systému" dojíždím do práce, byť s respirátorem. Jezdím vlakem, ranní vlaky jsou normálně plné každý den. Trávím s cca 50ti lidma 45 minutovou cestu. Zjevně všichni jedeme do nějaké práce. V práci se testujeme, pravda, ale pracuji s veřejností u které jeden neví. Opravdu si myslíte, že není možné se při současných opatřeních nakazit i když dodržujete nařízení? Mnohdy nesmyslná - respirátor na prázdné ulici a pod..

Z. Z 25.3.2021 10:24

Vzhledem k tomu, ze vsichni maji nasazeny respirator jak maji mit, 100% si vydesinfikovali ruce... a urcite se ke svrchnimu obleceni chovaji jako k infikovanymu... tak maji stejnou sanci to chytit, jako sestra v nemocnici, co skace pri ozivovani po chlapovi, co nutne potreboval na pivko s kamosem u stanku..

Navic urcite maji erousku, takze perfektne funguje trasovani. Takze uz jsme behem toho roku asli vsechny infikovane...

Takze zpet k tem pravidlum.. kdyz je nedodrzujem... tam mame vysledky..

A. Hudec 25.3.2021 10:31

Tak vzhledem k tomu, jak Vás čtu, jistě dodržujete, desinfikujete a sedíte doma, nemusíte mít vůbec žádný strach, že by jste snad onemocněl. A to Vám ze srdce přeju..R^

J. Kejkrt 25.3.2021 10:38

;-DR^

Z. Z 25.3.2021 10:50

A podle reakce soudim, ze uz jste covid mel i s celou rodinou a jen s teplotkou a nikdo kolem vas neumrel..

M. 6S6. 25.3.2021 10:07

Když jsme u přebíjení se názory odborníků. Tak zrovna včera jsem si přečetl, že rýma způsobuje podstatné snížení možnosti nakažení covidem 19. Nestačilo by tedy na lidi v zimě jen otevřít okno, nebo vypnout topení?

Prostě ten kdo bude mít nudli u nosu nemusí mít roušku.;-D

A. Hudec 25.3.2021 10:01

To je pořád řeč jako rozprávka. Seďte doma čísla budou logicky padat, jakmile vystrčíme nos, logicky se ty čísla zvednou. Na to nepotřebuju nikoho, abych si to dal dohromady. Ale to bude i za půl roku stejný. Budem doma, čísla spadnou, vylezeme ven, zase se to roznese. Dokud to nebudeme schopni účinně léčit, asi to samo nezmizí.

Ale nouzový stav? Ten je nutnej z jiných důvodů, předražený nákupy, výběr firem bez výběrka a podobný "malý domů", to už musí být desítky miliard. Na zbytek stačí pandemický zákon.

O co teda jde? Jde o to, na koho shodit zodpovědnost za kolabující zdravotnictví, na koho hodit zodpovědnost za neotevřené školy, za neschopnost proočkovat populaci a tím pádem zodpovědnost a další mrtvé.

Tato vláda to nejen očividně nezvládá, ale snaží se zbavit i zodpovědnosti za tento stav. Premiér kromě svých kšeftů řeší s prezidentem pudingy, místopředseda se dušuje že je všechno v pohodě a dvojitý ministr dělá to samý s tím že do toho tahá i svý děti. Ale to přece není řešení sedět doma na zadku. Kolik lidí přišlo o práci, o živnost, kolik dětí je přes rok zavřených v paneláku, půl dne bez dozoru? Jak se mají rozhodnout lidi, kteří si vybírají možnou nákazou nebo jistotu nezaplacených složenek a tím reálnou hrozbu exekucí?

Proč očkujeme lidi, kteří mohou sedět doma izolovaní, místo těch, kteří denně dojíždí do práce, aby a ekonomika jela? Proočkovaný hospodský klidně může točit pivo proočkovaným kadeřnicím, které mohou stříhat proočkovné zákazníky, nebo ne?

Zjevně je jednodušší zakázat zpívat, než vytvořit podmínky proto, aby se zpívat dalo.

J. Fráňa 25.3.2021 10:11

Vy jste se teď probudil ze zimního spánku? Očkování chrání pouze proti těžkému průběhu nemoci. Očkovaný může onemocnět a hlavně nemoc roznášet. To jste ještě neslyšel? Aby jste mi věřil, očkovaný musí po kontaktu s nakaženým do karantény. Člověk, který covid prodělal, po dobu 90 dní do karantény nemusí. Vše najdete na netu.

A. Hudec 25.3.2021 10:20

Pane Fráňo,

a proti čemu je nutné se tedy bránit? Proti tomu lehkému průběhu, který ani nemusíte zpozorovat?? Já myslel, že se ta nemoc řeší právě proto, že lidé při jejím těžkém průběhu umírají. Jinak by to myslím bylo každému šumák. Co myslíte? Týden rýmičky by asi nikdo neřešil, nebo jo?

A ano, všechno najdete na netu, jak píšete. Tak čtěte a hlavně přemýšlejte, halva není na parádu...)

P. Milan 25.3.2021 10:31

Očkování brání proti nemoci. Každé očkování.

U někoho více, u někoho méně.

Vše najdete na netu (umíte-li číst, porozumět čtenému a hlavně vyhodnocovat nalezené).

J. Fráňa 25.3.2021 11:46

Dobrá ,čtení vám nejde, tak koukněte na televizi, nebo zavolejte svému lékaři, nebo zavolejte na hygienu. Očkovaný člověk opravdu onemocní a opravdu to přenáší. I pan ministr Blatný to pochopil, i když pozdě a měl kvůli tomu ostudu. Tudíž vás nezachrání, když naočkujete hospodského.;-D

J. Fráňa 25.3.2021 12:11

Pro pana Milana. Princip mRNA vakcín funguje tak, že zabrání průniku viru do buňky. Takže vir je přítomen a množí se na sliznicích, proto je člověk infekční a má příznaky nemoci. Tím, že vir nepronikne do buňky zabrání vakcína poškození orgánů, hlavně plic a srdce. mRNA vakcíny používáme desetiletí, především proti chřipce. Nevýhodou je, že musíte reagovat každý na mutace viru. Takže vakcína ze své podstaty nemůže zabránit onemocnění. Už chápete,

P. Spáčil 25.3.2021 10:30

No, nákupy bez výběrka, myslím že to vyhovuje i hejtmanům. ;-D

J. Matuška 25.3.2021 9:58

"V dnešní době jsou dva aktuální apely: nesahejte na nouzový stav, když se situace zlepšuje. A taky nesahejte na Českou televizi a nesnažte se ji zničit, ona si to nenechá líbit a v době předvolební vypukne takový Majdan, jaký si dnes nedovedeme představit."

Mno... /Vakcíny - Léky - Promoření - Respekt - ne Děs/ [>-]:-)=pohoda

S. Lazárek 25.3.2021 9:54

Tak index Pes klesl na 3.stupeň, to by se mohlo rozvolňovat:-)

M. 6S6. 25.3.2021 10:06

Když jsme u přebíjení se názory odborníků. Tak zrovna včera jsem si přečetl, že rýma způsobuje podstatné snížení možnosti nakažení covidem 19. Nestačilo by tedy na lidi v zimě jen otevřít okno, nebo vypnout topení?

Prostě ten kdo bude mít nudli u nosu nemusí mít roušku.;-D

P. Spáčil 25.3.2021 10:40

Je třeba index PES přepracovat a zahrnout do něj počty hospitalizovaných. A jsme hned tam, kde jsme byli.

J. Matuška 25.3.2021 9:47

Luděk Hutař Před 16 hodinami

Opatřeníííííí.

V Texasu a Mississippi zrušili roušky a všechny omezení ze dne na den. Po 7 dnech se trend vrátil k poklesu nakažených i hospitalizovaných. Po 14 dnech v Texasu o třetinu, v Mississippi o pětinu nakažených i hospitalizovaných méně. /Z diskuse Novinky.cz/

Ja to pravda?

J. Matuška 25.3.2021 9:47

Lidé jsou ve stresu. Obavy z covidu-19 má i po roce 70 % lidí

M. 6S6. 25.3.2021 9:50

Těch 70% je hezké číslo a nemohlo by to být třeba 62,8%?

J. Anděl 25.3.2021 9:53

Vždycky je to sedmdesát. To je přírodní zákon.

M. 6S6. 25.3.2021 9:54

Jak je to od přírody, nemohu s tím nesouhlasit. Protože "Příroda" je mocná čarodějka.

H. Vogel 25.3.2021 10:27

Nikoli, je to 63,21120559%, to vím určitě.

R. Čtvrtníček 25.3.2021 9:43

nebudu argumentovat s tim, ze lock down pomohl sireni koronaviru zastavit,ale hlavni duvod snizeni infekce je , promorenost populace,prockovanost senioru a teplejsi pocasi, kteremu se virus zatim neprispusobyl.:-/:-/:-/

J. Anděl 25.3.2021 9:48

Píšete "hlavní". Jistě pro to máte čísla. Jako že 40 procent sluníčko, třicet očkování seniorů a jen dvacet tři lock down. Zbytek pánbůh, náhoda, statistická chyba.

P. Jirkovský 25.3.2021 9:53

A cyklisti! Na cyklisti se furt zapomíná.