5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Jan Fischer si oddychl

Ústavní soud se v pátek vyjádřil ke stížnostem prezidentských kandidátů. Nejdůležitějším výrokem byl ten, že volba prezidenta republiky se bude konat v původně stanoveném termínu, tedy příští pátek a sobotu. Hned po tomto výroku si ve své volební kanceláři na Žižkově zhluboka oddechl Jan Fischer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 5.1.2013 17:27

Re: Nekrolog Václava Klause

Ne, to je vaše teze, originální, až alternativní.

J. Václavíková 5.1.2013 17:29

Re: Nekrolog Václava Klause

Ale kdepak. To je pouze parafráze toho, co pořád omíláte.

M. Prokop 5.1.2013 17:30

Re: Nekrolog Václava Klause

Budiž vám to přáno, nenajdete-li jiné klapky.

S. Lazárek 5.1.2013 17:29

Re: Nekrolog Václava Klause

Nevím, o jakých místních pomatencích mluvíte, já nejsem psychiatr, v tomhle se neorentuji, ale pokud někdo o jeho život a dílo bude jevit zájem, ať si ho má, ale už to bude názor občan Klause a ne mého presidenta. Jeho názory (a těch dvou jeho dobrmanů) dle mého soudu čím dál víc patří do nějakého Institutu, než na pražský hrad, coby symbol české státnosti, ale Vy to vidíte samozřejmě jinak. No jo, no.

S tím zdůvodňováním je to taky trošku složitější, protože třeba současná krize, před kterou nyní tak varuje, byla před nedávnem sedmidenní neškodná rýmička. Já ty jeho předpovědi (vlastně i počasí)  vidím přece jenom trošku s odstupem.

M. Prokop 5.1.2013 17:37

Re: Nekrolog Václava Klause

Tak se trochu porozhlédněte, u kterých diskutérů zde za vše může Klaus, neboť nastavil, zřídil, povolal, neviděl, viděl  a co já vím jaké ještě  fantasmagorie dokáží vymyslet.

Ano, vidíme to trochu rozdílně. Nepovažuji to za nic neobvyklého, když někdo o věcech přemýšlí místo nadávání, je to i dobrý podklad k diskusím i úvahám.

Jako třeba podívat se, o čem kdysi prohlašoval, že je to rýmička a jak se to liší od současné krize - není to totiž jedno a totéž, tehdy ani s odstupem.

S. Lazárek 5.1.2013 17:47

Re: Nekrolog Václava Klause

Nechci být osobní pane Prokope, protože jinak bych teď musel napsat pár jmen, kvůli kterým bychom se tu zase zle posekali.

Nevím, o jakých diskuzích hovoříte, když jste tu nedávno napsal, že opravdová diskuze na Psu skončila před půltuctem let. Pokud jste to myslel vážně, pak tu nediskutuje nikdo ani Vy ne a je to tu jen taková žumpa (to jsou taky Vaše slova) ,které jsme součástí úplně všichni, tedy i Vy. Jestli je toto opravdu žumpa, pak nezapomínejte, že jste tu zcela dobrovolně, pokud Vás do ní tedy někdo násilím neuvrhl, což si nemyslím.

M. Prokop 5.1.2013 17:53

Re: Nekrolog Václava Klause

Ano, máte pravdu. Nijak se to nevylučuje s tím, co jsem napsal. Trochu mi to vadí, naštěstí vím, kde jsou ti odešedší.

Sem se povětšině chodím pobavit, sem tam se nějaký diskutér stále ještě najde (namátkou pánové Vandas, Franke, Anděl, Rys, pí Boublíková, nějaké jsem jistě zapomněl) a co se žumpy týče, držím se onoho Werichova, o boji, který nelze vyhrát, ale nemá být vzdáván.

E. Heusinger 5.1.2013 17:32

Místní pomatenci na něj budou ještě pár desetiletí svádět každý problém

Jojo, jako dnes jistí pomatenci každý problém svádějí na socany.

M. Trhlík 5.1.2013 17:37

Re: Nekrolog Václava Klause

Pane Prokope, asi stejní pomatenci, kteří budou všechny problémy svádět stále na komunisty. A hodně lidí bude vzpomínat na Klausovy názory, které pořád zůstanou jen názory, které sice obratně vysvětluje, ale nic nepřináší, snad ještě déle budou vzpomínat na jeho amnestii, stejně tak jako na Havlovu.

M. Prokop 5.1.2013 17:41

Re: Nekrolog Václava Klause

Ty drobné rozdíly, zvící Eifelovky, byste asi nepochopil.

M. Trhlík 5.1.2013 18:04

Re: Nekrolog Václava Klause

Na chápání jste určeni pane Prokope jen Vy a pan Boleslav, jiní jsou nepochopové. Vaše neschopnost, uznávat jiné názory než jsou Vaše, je obrovská a od toho Vás nezachrání ani Vaše rádoby "moudrost". Ale to asi také nechápete, protože to není totožné s Vašim názorem. Vy chápete jen to.co se Vám hodí a to bohužel hodně málo i v demokracii.

P. Hofman 5.1.2013 17:59

Re: Nekrolog Václava Klause

Pane Trhlíku, kdysi jste mi doporučoval s podobnými božími hovádky nediskutovat. Jen vám to připomínám.

P. Hofman 5.1.2013 17:22

Re: Nekrolog Václava Klause

Taky to tak vidím. Jen v těch okolních vilách bych bydlet nechtěl.

J. Václavíková 5.1.2013 17:22

Re: Nekrolog Václava Klause

.... dvojčatech, Ládinovi, homosexualismu.... uf, to by byla fuška všechno vzpomenout!

J. Ryba 5.1.2013 17:30

Re: Nekrolog Václava Klause

napadlo mě založit na Facebooku skupinu "Pošlete mu žárovku" :-) ....v tom institutu se zcela jistě šetřit nebude...

P. Vandas 5.1.2013 17:23

Re: Nekrolog Václava Klause

Nevím, proč pan Stránský (je to doufám ten, co na Klause s Hnízdilem chtěl poslat Chocholouška) je tak překvapen. Kdyby se tak , jako my zde obeznámil s myšlenkami a dílem Kajana, tak by už dávno věděl, že na korupci a rozkrádání státu hledí i pan prezident se značným porozuměním.

M. Prokop 5.1.2013 17:26

Re: Nekrolog Václava Klause

Že by? To tvrdil Kajan?

P. Vandas 5.1.2013 17:31

Re: Nekrolog Václava Klause

 Ano. Měl jsem s ním mnoho střetů na toto téma. Korupci považoval za integrální součást systému, ba tvrdil že korumpování voličů stranami je přirozená a neodmyslitelná od politiky. Též Předražování zakázek považoval za blahodárné, neb koneckonců stejně ty ukradené částky dostanou ti občané prostřednictvím těch předražovatelů.

M. Ilsner 5.1.2013 17:33

Re: Nekrolog Václava Klause

On to dobře ví, akorát ze sebe dělá blba (nebo spíše už je).

P. Hofman 5.1.2013 17:36

Re: Nekrolog Václava Klause

V jeho provedení se to nedá dělat, to musí mít v genech.

M. Prokop 5.1.2013 17:44

Re: Nekrolog Václava Klause

Že to tvrdil Kajan, to vím, ale u Klause to slyším prvně.

S. Lazárek 5.1.2013 17:49

Re: Nekrolog Václava Klause

Tak to je zajímavá informace, já jsem od Klause na toto téma neslyšel nikdy nic.

J. Ryba 5.1.2013 17:34

Re: Nekrolog Václava Klause

Kajan vždycky korupci hájil do poslední kapky krve. A VK ji nikdy neviděl: "Je úplně směšné nálepkovat ODS slovem klientelismus"

J. Tolman 5.1.2013 17:01

Velká část amnestovaných bude brzy zpět ve vězení, říká kriminoložka.

Řada lidí posuzuje amnestii Václava Klause s tou, kterou v lednu 1990 vyhlásil Václav Havel. "Srovnávat je ale nejde. Jediné, co mají podobné, je, že se velká část propuštěných do vězení opět vrátí. Stalo se to v roce 1990 a stane se to i nyní," odhaduje kriminoložka Alena Marešová, která o první Havlově amnestii napsala i studii. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/amnestie-vaclava-klause-a-vaclava-havla-d9g-/domaci.aspx?c=A130104_153104_domaci_jav

Ta nejdůležitější část lumpů, kvůli které amnestie byla vyhlášena, se už nevrátí. Čeká je užívání plodů jejich práce. Amnestie splnila účel. Drobní zlodějíčci se vrátí do cel během pár měsíců, ale před tím musí někoho zase okrást. Gauneri a kamarádíčci prezidenta zůstanou na svobode.

M. Prokop 5.1.2013 17:05

Re: Velká část amnestovaných bude brzy zpět ve vězení, říká kriminoložka.

Mimochodem, víte některého toho "kamarádíčka" jmenovitě, když už holdujete té propagandě?

J. Ryba 5.1.2013 17:08

Re: Velká část amnestovaných bude brzy zpět ve vězení, říká kriminoložka.

třeba hásystémáci, díky nimž byl dva roky odposloucháván

J. Ryba 5.1.2013 17:13

Re: Velká část amnestovaných bude brzy zpět ve vězení, říká kriminoložka.

obecně jsou to přece ti, furt se jaksi nedostává toho kýženého judikátu, že kvůli průtahům má být na obžalované pohlíženo jako na nevinné a řízení se má zastavit. Nebo kvůli tomu vyhlásit amnestii, kvůli kterým Klaus podle Jakla svou amnestií mimo jiné reagoval na judikát soudu pro lidská práva ve Štrasburku.

"Kvůli kterým byl tlak na Českou republiku považovat za nevinné lidi, u kterých se jejich kauzy táhnou víc než šest let...a kvůli kterým "je povinností státu ukončit stíhání rozhodnutím o vině, nebo nevině podle této judikatury do šesti let."

J. Ryba 5.1.2013 17:15

Re: Velká část amnestovaných bude brzy zpět ve vězení, říká kriminoložka.

obecně jsou to přece ti, kvůli kterým Klaus podle Jakla svou amnestií mimo jiné reagoval na judikát soudu pro lidská práva ve Štrasburku.

"Kvůli kterým byl tlak na Českou republiku považovat za nevinné lidi, u kterých se jejich kauzy táhnou víc než šest let...a kvůli kterým "je povinností státu ukončit stíhání rozhodnutím o vině, nebo nevině podle této judikatury do šesti let."

P. Vandas 5.1.2013 17:19

Re: Velká část amnestovaných bude brzy zpět ve vězení, říká kriminoložka.

Milý Jiří. Obecně píšeš dost, obsáhlé statě, s tučným tiskem, to vše ti odpouštím, ale když to mám ještě dvakrát, tak to je opravdu, ale opravdu k povytažení obočí. Že. :-):-):-)

J. Ryba 5.1.2013 17:22

Re: Velká část amnestovaných bude brzy zpět ve vězení, říká kriminoložka.

bylo to napoprvé nesrozumitelné díky pasáži, co mi tam vpašovali skřítci :-) ale může tě potěšit, že se díky tomu navěsí Prokop, aby "mi to zase nandal" :-)