8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

Jako z chlupaté deky

Německá média hlavního proudu mlčela až do pondělka o masivním sexuálním harašení, k němuž došlo v Kolíně nad Rýnem a Düsseldorfu. Co není v novinách se nestalo. Jenže informace se rozšířila po sociálních sítích a věc už nebylo možné ututlat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 8.1.2016 21:14

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

To,co jsem napsala, je prostý fakt. A protože jsem asi v té prostřední třetině, Vaše velké myšlenky mi bzučí kol hlavy jak hejno much, ale ani jedna neusedne. Prostě jsou moc velké. Na mojí malou hlavu.

K. Janyška 8.1.2016 21:13

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

Ano, měli strach z nákazy Klausem a jeho vědění. No, není všem dnům konec. Naopak, bohužel zase začátek. A zase poteče vinou rudočerných socialistů krev... Dzp.

R. Brzák 8.1.2016 21:12

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

zřejmě jste si nenastudoval základní znaky fašismu. Pan Švik Vám níže učinil tu službu, že Vám píše takto -

"Ve skutečnosti celé směřování EU začíná fašismem smrdět na sto honů- základní práva občanů jsou potlačována ve prospěch nejrůznějších skupin (kolektivismus), dotační protěžování vybraných odvětí na úkor svobodného trhu (korporativismus), neustále zvětšování moci úředníků, špiclování a fízlování všude a všemi dostupnými prostředky, totalitní moc nad finační svobodou občanů (společná měna, ECB, směřování k plné elektronizaci peněz) a samozřejmě potlačení role národních států a směřování k "federalizaci" Evropy, tedy plnému převzetí moci nad našimi životy...TOHLE je fašismus Rajmane."

S. Lazárek 8.1.2016 21:12

Re: Ano, prachsprostá lež, tedy tzv. politická korektnost,

Jdi už s tím svým spontánním řádem do prdele, ty magore.

J. Kombercová 8.1.2016 21:11

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

To jsou paradoxy, že? Nicméně, proč ho to vlastně napadlo? Nějaký háček v tom bude.

K. Janyška 8.1.2016 21:10

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Lidé nejsou hloupí, jen ohlouplí školskými systémy světa. Bohužel však v posledku je to v hlavním vědění o lidském světě, tedy o tom, jak on funguje a určuje naše místo a šance, jedno. Konstruktivistický racionalismus, ne kritický, doslova zalil lidstvo. Tento neuvěřitelný omyl se šíří dále a každý den do hlav miliard lidí ve školách a ve sdělovacích prostředcích. Pro mě jsou tom ruka, sledovat ten proud pitomostí z úst i uznávaných lidí, kteří prostě melou v této věci doslova pátépřesdeváté... Dzp.

S. Netzer 8.1.2016 21:09

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

Asi z něj měli strach. Ale nekomunista Klaus je přitom miloval jako své bližní.

:-P

P. Rajman 8.1.2016 21:09

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Zato jde o svobodu a fašismus.

P. Rajman 8.1.2016 21:08

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Nemcov a Putin, Tusk a Kaczynski,Kyska a Fico. Tady apriori o pravici a levici nejde.

R. Brzák 8.1.2016 21:06

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

Není nutné, aby se někdo s řečníkem shodl. Ale neochota si na takové platformě někoho vyslechnout, to vypovídá o aroganci. A arogance je jen produkt strachu...

P. Rajman 8.1.2016 21:04

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Nechápu, proč mi nabízíte místo v režimu, který svým příspěvkem také kritizuji.

I. Mertl 8.1.2016 21:04

Re: Mírové soužití nemuslimů s muslimy

Spíše je to regrese. Ale, konec konců, i křesťanství taková období znalo. Ale nepochopila jste mne zcela, nezastával jsem se extrémního islámu, argumentoval jsem k blábolům Veselého 894.

R. Brzák 8.1.2016 21:04

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

To ovšem nevypovídá o kvalitě řečníka, ale schopnosti posluchačů naslouchat...

R. Tesařík 8.1.2016 21:04

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Kváky o pravicovém extremismus jsou nesmyslné. To jsou levičácké kecy na odedení pozornosti.

K. Janyška 8.1.2016 21:03

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

Antilidím, to je pěkné. A já neznám kvalifikovanějšího antikomunistu, než je právě VK. A jeho názor na tuto věc mě dokonce ani nezajímá. Antikomunismus neznačí nepozdravit souseda-komunistu, ale nedovolit tzv. antikomunistům, aby spolu se socialisty, tedy také spolu s komunisty, podporovali socialismus, bohužel vždy z nevzdělání a osobní pitomosti... Dzp.

R. Tesařík 8.1.2016 21:02

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

A teď něco k silvestrovským událostem?

K. Janyška 8.1.2016 20:58

Ano, prachsprostá lež, tedy tzv. politická korektnost,

se stala hlavní politickou metodou socialismem nového typu, on stále metamomorfózuje, zblázněných lidí na západě, zejména v EU. Protože je socialismus nerealizovatelný z důvodu nezdemontovatelnosti rostlého spontánníhio řádu lidské interakce a lidského světa, musí se při nových a nových pokusech o jeho institucionální realizaci říkat něco jiného, než se ve skutečnosti děje v naději, že ono se to nějak spraví samo. Ano, má se to tendenci spravit samo, ale úplně obráceně, než rudočerní socialisté, pěstující v kostelích a ústředních výborech společně zločin zločinů lidstva na sobě samé, tzv. sociální spravedlnost, zamýšlejí. A to znovu a znovu ke spontánnímu řádu lidského světa. Jiné uspořádání není totiž ani možné !!! U černých z kostelů je to o to více zarážející, protože je-li Bůh, pro mne 50 na 50, pak jeho nástrojem pro organizaci lidského světa může být jen a jen zmíněný spontánní řád, který je podstatou všeho, to je prokázané, tedy i Božího. Je to přece jeho dílo... Dzp.

S. Netzer 8.1.2016 20:57

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

Jasně, ukázal jim to těm antilidím, nesoudruh nekomunista.

P. Rajman 8.1.2016 20:54

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Skutečnost, že reagujete podrážděně na nezodpovězenou otázku svědčí o tom, že si ani sám sobě nejste ochoten otázky klást. Přiďám li k tomu váš způsob oslovení (o vulgaritě ani nemluvě) v minulém režimu by jste byl ideální důstojník PTP. Nebo se mýlím?

J. Kombercová 8.1.2016 20:53

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Neměla jsem na mysli politické strany, ale lidstvo jako celek. Prostě jedna třetina blbci, jedna průměr, třetí ti lepší a až na jejich špici ti nejlepší.

I. Mertl 8.1.2016 20:51

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

A tady to máte! Tak nechci diskutovat, pane Berko. Diskuze je prezentace názorů, ne nadávek.

K. Janyška 8.1.2016 20:50

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Nesvádějte to na strany. Vy všichni, kdo neznáte teorii spontánního řádu lidské interakce a lidského světa, jste debilové. To neva, že to nevíte. Prostě jimi v tomto smyslu jste a hotovo. Nevědět co s vámi cloumá a co vás řídí je směšné a příšerně tragické zároveň. Ale nezoufejte, nejste v tom v tomto smyslu sama. Byl jsem jím i já a jsou vás stále ještě miliardy... Dzp.

J. Svoboda 8.1.2016 20:49

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Pane Rajmane, dlouho jsem přemýšlel, co k tak nejapnému příspěvku přičinit.

Našel jsem jen to, že Putinovi natáhl brka ředitel GRU a s vámi by mohl ono místo úspěšně zaplácnout. Nešlaprte si po štěstí a zkuste to.

I. Mertl 8.1.2016 20:47

Re: .

Zatím snad ne. Zatím se nebojím, jen se mi do té břečky mechce.

P. Rajman 8.1.2016 20:46

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

Nechová se zásadně jinak než se choval v celém období po 2. světové válce.

J. Kombercová 8.1.2016 20:46

Re: Mírové soužití nemuslimů s muslimy

Poslední věta je to nejdůležitější, pro současnost,co jste napsal.

K. Janyška 8.1.2016 20:45

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

Neměl vůbec a to byl jeho velký úspěch. Ještě, aby se tak ti rudočerní soécialističtí s ním dacani shodli. To by byla pro něho skutečná ostuda... Dzp.

J. Svoboda 8.1.2016 20:44

Re: Nikdo z našich prý nevystoupil proti EU v EP. Václav Klaus

Snad se soudružko nedivíte, že většina poslanců opustila sál? Je přece známo, že mýlit se s většinou je výhodnější, než mít pravdu s menšinou.

J. Kombercová 8.1.2016 20:43

Re: Fašizace východní Evropy už není tabu

No, je dokázáno, že každá strana má své debily.

Hlavně, pane Janyško, když to nejste Vy nebo já. Nebo někdo blízký. Nebo kamarád. Nebo, proboha, někdo, koho milujete.

K. Janyška 8.1.2016 20:43

Re: Na Hurghadě

Ano, vám muslimákům, ano. Hovno děláte, přišli jste krást a zabíjet a socialističtí lotři a pradvdaláskovní dacani vás sem pusdtili... Dzp.