29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Jakákoli vláda

Není tomu tak, že by se občan probouzel ze sna děsem z toho, že nemáme dosud vládu. Život teče svým normálním korytem - a o jeho čistotu a proudnost se stará převážně soukromý sektor: prakticky vše, co je v zemi dobrého, je dobré zásluhou soukromého sektoru a prakticky nic, o co se má starat stát (prezentovaný vládou), pořádně nefunguje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Cesilko 30.12.2006 4:26

Tak pokud nepovesili jednoho z cetnych

naklonovanych dvojniku, Saddam to ma za sebou. ...

A. Kofroň, veterinární pedagog 30.12.2006 5:35

Re: Tak pokud nepovesili jednoho z cetnych

Mužíku zelený, radioJerevan hlásilo, že těch Sadámu pověsili vedle sebe celkem sedm. Proto prej byla poprava neveřejná, aby mohli ty nepravý Sadámy na záznamu vystříhat ;-P

Fany (on) 30.12.2006 6:06

Re: Re: Tak pokud nepovesili jednoho z cetnych

Všechny nepopravili. Ten osmý žije na Floridě a devátý někde v Moskvě. Šeptem jdou hlasy, že desátý je někde v Číně. Mezi sebou se přou, kdo je ten pravý;-)

A. Kofroň, veterinární pedagog 30.12.2006 7:44

Re: Re: Re: Tak pokud nepovesili jednoho z cetnych

Ten z Floridy to není.  O pravým Sadámovi se ví, že nemá hudební sluch.:-D;-);-P

Kudrna 30.12.2006 8:24

Re: Tak pokud nepovesili jednoho z cetnych

Jo, teď vypuknou mohutný oslavy .. petardy a prskavky už vděčnej národ chystá ve sklepích dlouho.

I-Worm 30.12.2006 8:39

A kdybychom padli všici...

teď se vynoří celá řada LžiSadámů ... to bude šrumec!

divana 30.12.2006 2:40

je zajímavé,

že každá jakákoli vláda má heslo reformy. pernamentně dělá reformy. ale asi to slovo se vstupem do strakovky získá jiný smysl. při těch pernamentních reformách je stále větší dluh a stále větší bordel ve státní správě. nyní jen přibudou nějací meziúředníci, co budou dohlížet, aby obyčejný úředník byl apolitický a nedopadly na něj politické čistky. moc hezká reforma ;-D

K. 30.12.2006 2:35

Co takhle vladu privatizovat ?

 Vlada by se stala akciovou spolecnosti a podle antimonopolnich zasad by vladu mohl zalozit kazdy. Vlady by nadale fungovaly z dani obcanu, ti by vsak meli pravo rozhodnout, ktere vlade sve dane daji. Podepisovani mezinarodnich dohod, jmenovani do diplomatickych funkci, vedeni policie  apod. by mohl navrhovat pouze rezortni ministr s nejvyssim danovym prijmem. V oblastech, v nichz si lze predstavit pluralitu moznosti, by pro  kazdeho obcana by byla zavazna jen rozhodnuti te vlady, ktere by tento obcan rozhodl sverit sve dane.Volby by nebyly nutne,nebot obcane by volili svymi danemi.Obcane by take mohli zadat snizeni dani na zaklade potvrzeni, ze tu ci onu z funkci a sluzeb, ktere dnes plni bezne statni sektor, obcan sveril primo soukrome firme nebo ji resil svepomoci.  Predehnali bychom i ty nejvyspelejsi zapadni demokracie ! Ze to je blbost ?Nikoli, je to cesky neffismus-astonismus. Z clanku prece vyhodnost takoveho modelu logicky vyplyva !

divana 30.12.2006 2:44

Re: Co takhle vladu privatizovat ?

nápad hezký...leč jsme v EU a ta nepřipustí žádné "blbnutí". jednou nastoupila unie třetí socializující cestu a časem možná budou takovéhle nápady trestné. zatím místo nápadů si nakupujte toaletní papír, protože v rámci unie, která vylepšíla spolupráci rvhp k dokonalosti, zase přestane papír být a budeme ho vozit z maďarska či polska.:-)

loula 30.12.2006 7:12

Re: Co takhle vladu privatizovat ?

Ale to není nic nového pod sluncem. Takovou organisaci měl ve stanovách Spolek přátel kyseliny (uhličité), založený v roce 1966 na matfyzu v Praze. Členem se mohl stát kdokoliv, každý mohl sám sebe jmenovat do libovolné funkce v tomto spolku a vystupovat jako mluvčí (proto také spolek měl více mluvčích než členů, protože někteří se zaregistrovali ve funkcích několika mluvčích, aby nevznikl zmatek, když měnili názory). Členové měli spoustu povinností, ale základním právěm bylo nedodržovat žádné povinnosti, velikost příspěvků a jejich adresáta si každý určoval sám.  Prostě liberalismus až na půdu v hluboké totalitě. Tady někde se rodili Pražské jaro 1968.

A. Kofroň, veterinární pedagog 30.12.2006 8:29

Re: Re: Co takhle vladu privatizovat ?

Nebyli to náhodou taky matfyzáci, co si pozvali na majáles z USA Allena Greenberga?

jirka.s. 30.12.2006 8:35

Re: Re: Re: Co takhle vladu privatizovat ?

No, jestli ho pozvali matfyzáci, to nevím, ale zato vím, že se jmenoval Ginsberg!

Kudrna 30.12.2006 8:38

Re: Re: Re: Re: Co takhle vladu privatizovat ?

A pak se prospamoval až do federální banky ;-)

A. Kofroň, veterinární pedagog 30.12.2006 8:44

Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle vladu privatizovat ?

No, tak to byl Allan Greenspan, ten v teniskách moc nechodil a poesii moc nepsal.

A. Kofroň, veterinární pedagog 30.12.2006 8:40

Re: Re: Re: Re: Co takhle vladu privatizovat ?

No jo, prstíček se sešmyknul,

a už jsem to stejně opravil;-P

A. Kofroň, veterinární pedagog 30.12.2006 8:37

Re: Re: Re: Co takhle vladu privatizovat ?

Oprava: Allena Ginsberga

loula 30.12.2006 9:33

Re: Re: Re: Co takhle vladu privatizovat ?

Ano, byli, a na ten majáles vzpomínám se slzou v oku.

Kudrna 30.12.2006 8:39

Re: Re: Co takhle vladu privatizovat ?

A co Strana Pevných Zásad (KOH)?

Cesil 30.12.2006 1:51

o

vlk 30.12.2006 1:44

aido, nikde ani na

chytrých serverech jsem nenašel nic, co by označovalo tohle jako nebezpečí... Doporučuji ještě podívat se na oficiální stránky Vašeho antiviráku, do sekce FAQ nebo nějaké technické diskuze, jestli něco nenajdete, ale zatím bych nic nemazal...

vlk 30.12.2006 1:59

Laďan byl rychlejší,

je to sice trojan, který monitoruje klávesnici, ale bývá součástí mnoha standardních programů a považuje se za bezpečný (nikam nic neodesílá). Pravděpodobně je součástí nějakého nainstalovaného freeware...

Ladislav N. 30.12.2006 1:05

Re: ...výsledkem je chaos vedoucí k ustavení "jakékoli vlády", která snad bude sloužit zájmům klientských skupin, ale rozhodně ne rozvoji země

Co bude (předčasné volby?), na to si počkáme. Jinak samozřejmě žádná vláda za stavu 100:100 nemůže být reformní, ale jenom "přečkávací". Podojit daňové poplatníky, když se to zrovna hodí do vlastní kapsy, umí každý, ať Klaus, ODS, Lidovci, Zelení, o rudých (KSČSSD) ani nemluvě, je to neoddělitelnou součástí jejich programu (jakéhokoli a kdykoli).

Máme se na co těšit. :-(

StandaT 30.12.2006 1:12

Re: Re: ...výsledkem je chaos vedoucí k ustavení "jakékoli vlády", která snad bude sloužit zájmům klientských skupin, ale rozhodně ne rozvoji země

Kdo přežil Indru, Biľaka a Husáka, přežije i Paroubka, Ratha a Škromacha. Praxi máme, ne? A mladí ať si s náma vyříkají; přespříští rok bude mít symbolické číslo.

Ladislav N. 30.12.2006 1:20

Re: Re: Re: ...výsledkem je chaos vedoucí k ustavení "jakékoli vlády", která snad bude sloužit zájmům klientských skupin, ale rozhodně ne rozvoji země

Jenomže mně už není 20 - a sledovat trubce příliš dlouho, jak oblbují voliče svými kecy, to je na ztrátu důvěry v Český stát a způsob  jeho řízení...

jonáš 30.12.2006 1:29

Jo, důvěra že bude stát

ta když se jednou ztratí .. ;-)

StandaT 30.12.2006 1:35

Re: Re: Re: Re: ...výsledkem je chaos vedoucí k ustavení "jakékoli vlády", která snad bude sloužit zájmům klientských skupin, ale rozhodně ne rozvoji země

mě taky není dvacet, ale trubcum zachvíli dojde med. Jak jsem koukal na vývoj, "výtěžnost" OSVČ a malých (=českých) firem měsíc od měsíce klesá. Bohužel to platí i pro charitu - ta se dneska přesunuje k sbírkám na chodnících a drobcích z domácností + sem tam někdo velký, kdo to může předat v televizi. Čeští podnikatelé už nechodí nad 2% a to se do roka, dvou projeví hodně bolestně. S pocitem dojné krávy se dá překousnout hodně, ale ne všechno. Přespříští rok se to po se re.

Ladislav N. 30.12.2006 1:41

Re: Re: Re: Re: Re: ...výsledkem je chaos vedoucí k ustavení "jakékoli vlády", která snad bude sloužit zájmům klientských skupin, ale rozhodně ne rozvoji země

Škromachovo (KSČSSD) a Štěchovo dědictví... Čert aby je vzal, blbce jedny...

František 30.12.2006 9:38

Re: Re: Re: Re: Re: ...výsledkem je chaos vedoucí k ustavení "jakékoli vlády", která snad bude sloužit zájmům klientských skupin, ale rozhodně ne rozvoji země

Naštěstí pro nás, řídí vláda jen okrajové záležitosti. Ministerstvo financí ovládá zlomek peněz, které ve skutečnosti protečou ekonomikou ( OSVČ s hrubým obratem 0,8 mil, má zisk ke zdanění 20 tis. ( pokud má schopného daňového poradce a modernisuje, čili vše na leasing ), a tedy odvede cca 8 tis na daních, což je 1%. Cílem všech ekonomicky aktivních lidí je minimalizovat tok peněz do černé díry zvané státní rozpočet. Privátní ekonomické subjekty je zhodnotí lépe. Podnikatelské kruhy dosud věří, že by to mohla zařídit ODS, pokud bude mít dostatečnou převahu v parlamentu.  ODS v této situaci mnoho nedokáže a předčasných voleb se evidentně bojí stejně jako ostatní. Je to zralé na průvan a defenestraci na Jánském vršku.

jirka.s. 30.12.2006 8:38

Re: Re: Re: ...výsledkem je chaos vedoucí k ustavení "jakékoli vlády", která snad bude sloužit zájmům klientských skupin, ale rozhodně ne rozvoji země

Potíž je v tom, že oni dnešní mladí už nechtějí jenom přežívat! A tak pokud od nich dostaneme přes hubu, nemá cenu se divit!

vlk 30.12.2006 1:12

Nic ve zlém Laďo,

ale to tady říkalo od začátku hodně lidí a podle mínění pravověrných se dopouštěli kapitalismuzrady a byli zralí na utracení...