7.7.2024 | Svátek má Bohuslava


Diskuse k článku

Jak dopadne vláda

Předpověď si odpustí málokterý pozorovatel politické scény – dostane vláda důvěru v parlamentu nebo nedostane? Dojde k tvrdému střetu postojů a zásad, meče ukované z politického přesvědčení o sebe zazvoní, až jiskry budou lítat?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Drobková 28.10.2012 9:58

Re: Čuba byl borec za socializmu. Avšak borec se stává borcem, až když se osvědčí i za krize.

 Čuba je jenom dobrý marketingový tah Zemana, který se ujal jenom v jeho kraji. NIc víc. V parlamentních volbách by mohl takto nasadit třeba Štrougala. Bylo by to Zemanovi podobné.

M. Varadinková 28.10.2012 10:06

Re: Čuba byl borec za socializmu. Avšak borec se stává borcem, až když se osvědčí i za krize.

V jeho kraji totiž lidé vědí, jak to opravdu bylo. Proto ho kroužkovali. Zatímco Vy, zdejší plivači, víte jedno velké houby, plivete jen to, co znáte zkomolené a překroucené z druhé, třetí,  čtvrté nebo desáté ruky. Z dehonestační mediální kampaně. Ale hlavně že plivete.

S. Lazárek 28.10.2012 10:10

Re: Čuba byl borec za socializmu. Avšak borec se stává borcem, až když se osvědčí i za krize.

I Rath má své věrné hostivické, ti taky přesně vědí, jak to bylo.

Čuba byl v tom rozhovoru pro Týden velmi sdílný a to přesně do okamžiku, než se ho zeptali na jeho údajnou dohodu s 1.správou Stb, to mu bylo velmi, ale opravdu velmi nepříjemné a na tuto otázku neodpověděl.

V. Novák 28.10.2012 10:16

Na tuto otázku odpověděl,

že je to novinářský nesmysl.

S. Lazárek 28.10.2012 10:17

Re: Na tuto otázku odpověděl,

A jak to víte pane Nováku?

V. Novák 28.10.2012 10:25

Protože jsem ten rozhovor četl,

pane Lazárku.

S. Lazárek 28.10.2012 10:29

Re: Protože jsem ten rozhovor četl,

Zajímavá reakce, ale asi jste nepostřehl souvislost, mezi příčinou a následkem, tedy pokud něco tvrdím(te), mohl bych(byste) to nějak doložit. Já se jen ptal, jak to víte. Prostě to víte. OK. No nic, pěknou neděli.

V. Novák 28.10.2012 10:40

Nikoli, já jsem odpovídal na vaše (nepravdivé)

tvrzení. Jen na ně. Nevyjadřoval jsem se k tomu, jestli Slušovice měly dohodu s civilní rozvědkou, to samozřejmě netuším, ale jen a pouze k vašemu tvrzení, že Čuba neodpověděl.

Odpověděl.

Stručně, jasně, srozumitelně.

S. Lazárek 28.10.2012 10:52

Re: Nikoli, já jsem odpovídal na vaše (nepravdivé)

otázka: družstvo mělo být pod ochrannou rukou Státní bezpečnosti, prý jste uzavřeli smlouvu s I.správou Stb, tedy s rozvědkou?

odpověď: Tohle jsou nesmysly, které šíří novináři, proto hrozně nerad poskytuji médiím rozhovory. Vy si tam v té televizi můžete říkat samé dezinformace.

otázka: Nepracuji v televizi. Jen se ptám na to, co se o Vás říká. Co se ještě šíří za dezinformace?

odpověď: Nemíním to komentovat.

Podle mne neodpověděl, ale možná to opravdu vidíte jinak. Jak by taky měl jinak reagovat na tyhle novinářské výmysly že, každý přece ví, že TO TAK NEBYLO......:-))

V. Novák 28.10.2012 10:59

Ano, vidím to jinak. Já vidím odpověď,

že to jsou novinářské nesmysly. Pokud žumpalista chtěl pokračovat, měl se vytasit s něčím, čím by svou (IMHO pitomou) otázku podložil.

Otázka "Ja to tak?" Odpověď "Ne, není." - podle mě to je odpověď.

P. Hofman 28.10.2012 10:17

Re: Na tuto otázku odpověděl,

Co taky mohl říct? Pravdu?!

S. Lazárek 28.10.2012 10:27

Re: Na tuto otázku odpověděl,

On ale ani neřekl, že je to lež, řekl, že to jsou novinářské nesmysly a po opakovaném dotazu v tomto smyslu prohlásil, že to nehodlá komentovat. Chtěli komanče bez přívlastků, tak ho mají. Kdo prohlásí, že kapitalismus nevytváří dostatečné podmínky pro podnikání, by měl dostat buď léky na hlavu nebo se vrátit na ten sekret KSČ, z kterého kdysi spadl.....nebo vyhrát volby, tam, kde mají lidé dodnes slzu nostalgie a radostných vzpomínek u oka......:-)

No nic, můj sultanát to není, ať si tam toho soudruha kapitalistu místní užijou dosyta. Možná se za čas podaří obnovit po jeho vedením Slušovicím lety na Měsíc, v tom rozhovoru to koneckonců i o starém JZD naznačil......:-)

J. Boleslav 28.10.2012 10:32

Re: Na tuto otázku odpověděl,

Čuba je člověk už poměrně dávné minulosti, jeho resuscitace je stejně jako v případě Zemana umělá a nesmyslná.

S. Lazárek 28.10.2012 10:36

Re: Na tuto otázku odpověděl,

Ano, přesně to si na rozdíl od slušovických myslí i já. Starej soudruh v novém kabátě, nic víc.

P. Hofman 28.10.2012 10:36

Re: Na tuto otázku odpověděl,

Lidé na Zlínsku mají Baťův komplex - jsou hrdí na Baťu a přesvědčeni, že jeho úspěch byl vlastně jejich úspěchem. Proto se tak identifikovali i se Slušovicemi a tak jejich pád nesli těžce. Mnohým z nich ani dnes nevymluvíte, jaký to byl podvod. Budiž jim přáno.

J. Boleslav 28.10.2012 10:44

Re: Na tuto otázku odpověděl,

Ano, ten Baťův duch v tom byl taky.

V. Novák 28.10.2012 10:36

Přesně tak - na tuto otázku odpověděl,

že to jsou novinářské nesmysly a dál ty nesmysly odmítl komentovat. Proč by taky komentoval? Může mluvit jak Jan Zlatoústý, ale dokázat, že novináři lžou, samozřejmě nemůže. Dokažte, že jste před 20 lety během několika let neznásilňoval... kohokoli. Už to zná z osobní zkušenosti. Jako Čunek.

Nechtěli komanče bez přívlastků. Chtěli Čubu - člověka, který "dokázal že to dokáže". Na rozdíl od jiných, kteří o tom jenom žvanili a dovedli zem do naprosto zbytečné recese.

S. Lazárek 28.10.2012 10:45

Re: Přesně tak - na tuto otázku odpověděl,

Kladl jsem si otázku, proč tu tehdy nemohl být ani jeden opravdový živnostník a proč někde v prdeli ve Slušovicích měli regulerního gubernátora samostatného státu JZD Slušovice, který měl svoje letadla, která létala pro věci do JEHO tuzexů, vyráběl počítače, jezdil dostihy a když mu zbyl čas, pěstoval kukuřici a obilí. Mám jen jednu logickou odpověď a to je to, že Čuba byl tehdy cosi jako kapitalistický skleník v socialistické ZOO. Tam si ten kapitalismus soudruzi zkoušeli na nečisto a testovali si různé modely toho, co viděli (oni, my ne) na západě. Čuba byl jen v tom skleníku školník, který se staral o jeho chod. Nic víc.

Kdyby chtěli, rozmáčkli by ten slavný slušovický Ltd. kdykoliv stejně tak, jako cokoliv jiného. Jenže oni nechtěli......

K. Drobková 28.10.2012 10:12

Re: Čuba byl borec za socializmu. Avšak borec se stává borcem, až když se osvědčí i za krize.

 Kdo v jeho kraji vyhrál ? Kolikátý byli Zemanovci s jeho Čubou ? Hloupě a blbě kecáte.

V. Novák 28.10.2012 10:14

Halt na ty, kteří vědí ze zkušenosti, presstituti

nemají takový vliv. Proto taky prošel Čunek. Jako senátor v malém, jednomandátovém "svém" obvodu. Tam, kde ho lidé znají a žumpalistům nevěří.

Kouzelný byl jeho rozhodvor v HydeParku, který zahájil rozborem mediální manipulace úvodní upoutávky. Moderátor čuměl a jen se pokoušel bránit - dost nepřesvědčivě.

Bohužel, tohle klesá s kvadrátem vzdálenosti a dál už platí presstitutská goebbelsovská "pravda".

K. Drobková 28.10.2012 10:24

Re: Halt na ty, kteří vědí ze zkušenosti, presstituti

 Halt, máte pravdu. Čuba a jeho bojs získali v krajských volbách, kde ho lidé znají a žumpalistům nevěří krásné šesté místo.......

V. Novák 28.10.2012 10:30

Hlasy dostal Čuba a žádní bojs.

Lidi vykroužkovali Čubu z posledního místa na první, protože volili Čubu a ne Zemanovce. Ano - od Zemana to byl dobrý marketingový tah. Až moc dobrý, možná.

Na to, aby nějaký marketingově použitý xicht táhnul, musí být populární a lidé mu musí věřit. Čubovi věří natolik, že ho volili i na kandidátce, která je jako celek nezajímala. Musím přiznat.že mě překvapilo, že na něj za těch přes 20 let nezapomněli.

K. Drobková 28.10.2012 10:38

Re: Hlasy dostal Čuba a žádní bojs.

 V tom případě udělal Čuba a Zeman jednu zásadní chybu. Měl kandidovat na senátora. Porazil by Čunka ?

K. Drobková 28.10.2012 10:45

Re: Hlasy dostal Čuba a žádní bojs.

Pardon, Okamuru.

V. Novák 28.10.2012 11:08

Co by kdyby nechám na ostatních.

Já jsem matfyzák a co by kdyby nemám rád - a nechápu, co na tom kdo vidí.

Prostě Zeman připsal Čubu na svou kandidátku jako maskota - a jsem přesvědčen, že jeho samotného překvapilo, jakou to mělo účinnost.

To, že tam lidi zvolili Čubu a Okamuru ukazuje, že touží po lidech, kteří něco dokázali. Nejen žvanit v poslaneckých lavicích, ale poprat se s nepřízní a prosadit se, resp. svou firmu. Že je přestali bavit baviči, a jdou po pracantech.

Chcete jedno co by kdyby? Co by se stalo,kdyby Čuba nekandidoval za nějaké obskurní Zemanovce, ale za ČSSD? Odpovídat si ale budete sama - já to nevím a fantasie produkovat nebudu. "Hypotheses non fingo", jak napsal jistý Newton.

M. Varadinková 28.10.2012 11:14

Re: Hlasy dostal Čuba a žádní bojs.

Jak Okamura, tak Čunek, jsou v jiném obvodě. V Čubově obvodě se letos do senátu nevolilo, ale je pravděpodobné, že kdyby se volilo a on kandidoval, že by to vyhrál.

Ale já osobně si myslím, že senát není jeho parketa, on je spíš manažerský typ, který chce řídit a ne hlasovat tam, kde má jen jeden hlas proti 80 blbcům. Takže si myslím, že by nekandidoval.

M. Varadinková 28.10.2012 10:44

Re: Hlasy dostal Čuba a žádní bojs.

Ve skutečnosti by Čubu volilo ještě mnohem víc lidí, třeba i já, kdyby nekandidoval za Zemanovce. Kdyby šlo kroužkovat napříč stranami (jak to jde v komunálních volbách), tak mu kroužek dám. I Čunkovi. Ale Zemanovce ani lidovce kvůli nim volit nehodlám. Jinak na té kandidátce Zemanovců byl Čuba skutečně až poslední, takže se ani nevešel na první stranu. Kdo ho chtěl kroužkovat, musel si ten lístek otočit a najít si ho tam. Byli tam tuším na té zadní straně už jen dva. Kdyby ti Zemanovci kandidovali o dva lidi méně, mohlo si ho na lícní straně všimnout ještě víc voličů a oni mohli dostat ještě víc hlasů. Protože každého nemuselo napadnout ten lístek otáčet.

J. Kombercová 28.10.2012 10:31

Re: Halt na ty, kteří vědí ze zkušenosti, presstituti

Zlínští také svého času znali Železného - z televize - tak ho volili. No a Okamuru také znají - z televize - tak ho volili.

V. Novák 28.10.2012 10:55

Čubu rozhodně neznají z televize.

Kdy byl Čuba naposled v televizi před svým vykroužkováním na první místo? Když ho někdy v 91. vedli v klepetech kvůli slušovické "bance"? On to byl systém vnitropodnikového účetnictví, ˇale říkali tomu banka - a v tu chvíli se hodilo po Čubovi jít.

Nebo když mu v Česku odmítli dát živnosťák - a v Bratislavě si dovolili (lumpové jedni) Prahu neposlechnout?

BTW - ten Železný, nebylo to spíš Znojmo?

J. Kombercová 28.10.2012 11:04

Re: Čubu rozhodně neznají z televize.

Bylo. V podstatě to nic nemění.