30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Jaderná pře

Média přinesla informaci o tom, že Andrej Babiš vyvolal svým postojem k jaderné energetice v Bruselu údiv. Náš premiér trval na to, aby se černé na bílém jaderná energetika zrovnoprávnila s jinými bezuhlíkovými zdroji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ilsner 15.12.2019 17:40

Soukromý dopravce dotovaný ústeckým krajem. To je prča ;-D

O. Uživatel 15.12.2019 17:39

Uživatel požádal o vymazání
P. Forejt 15.12.2019 17:38

nojo no ....ale soukromí dopravci nemají každoročně přes 2 miliardy státní subvenci, depa, opravny a další vymoženosti z minulých dob.

M. Kolář 15.12.2019 17:38

;-D

V. Zadák 15.12.2019 17:35

Špajzák byl už asi vyžraný. Podobné je to na vlacích z Hamburku. Vyjede z Prahy a za Dresden se do špajzáku vrhnou Němci jako v březnu 1939.

J. Venc 15.12.2019 17:34

A viděl jste to? Spíše jsem zvědav, zda se pan dokonalý "profesionál" zmohl na oponenturu, či zda účastně přikyvoval. Bych tipoval to druhé - nechci mu ovšem křivdit.

:-)

I. Kellner 15.12.2019 17:34

Nebyl to Fortuyn? Nebo ten si uříz ucho a zabili tamtoho.. už si nejsem jist.. -)

F. Doušek 15.12.2019 17:34

K raportům dyšny Kylchapa:

Na tratích v Libereckém kraji je následující stav:

1) Na hlavní regionální lince z Liberce přes Turnov, Semily, Starou Paku do Lomnice n. P. jezdí vozy bez problémů a na čas.

2) Na lince L31 Tanvald – Železný Brod jsou, bohužel, od zhruba 8 hodin na trati výrazné problémy, které způsobují povětrnostní podmínky (husté sněžení) a jízdní doba se tak prodlužuje.

3) Linka R21 Praha–Tanvald je zasažena od rána poruchou zabezpečovacího zařízení SŽDC u Prahy, nyní se provoz postupně vrací do běžného stavu.

4) Linka R22 Kolín–Šluknov: linka funguje bez vážnějších problémů, dopoledne došlo ke zpoždění z linky R21, ale postupně čas klesá.

Co se týká odbavovacích zařízení, přes noční výpadky jsou zařízení ve vlaku již funkční. Zde žádáme cestující o trpělivost, personál některých dopravců se učí praktické ovládání doslova během provozu.

Hrůza, co?

O. Uživatel 15.12.2019 17:33

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 15.12.2019 17:33

Souhlas. :-):-):-)

P. Vandas 15.12.2019 17:32

No to máš pravdu. Avšak věz, že tam už musíš velmi vážit slova, neb ti sice kriminál moc nehrozí, ale to jen proto, že tam Teo Van Gogha rovnou na ulici podřízli, jako ovci a Gert Wilders a jiní musí už 15 let žít v ilegalitě. :-):-):-)

V. Zadák 15.12.2019 17:31

Kdopak v dodávkách nahradil SSSR od června 1941?

M. Němec 15.12.2019 17:31

Problém byl, že my, vyspělej stát , jsme se začali porovnávat s nějakejma Rumunskama nebo Bulharskama. Nedej bože Rusko, tuhle asijskou velmoc ani nechci jmenovat.

Máme se líp než v Rumunsku , to bylo heslo.

My se přece vždycky musíme poměřovat s Německem, Švýcarskem, Holandskem nebo Rakouskem, přičemž posledně jmenovaný stát nám v roce 1946 nekoukal ani na záda.

Šup, 40 let bolševismu, a jaký je pořadí ???

P. Forejt 15.12.2019 17:29

jo, jo ....však už to také tiskárny začínají v učebnicích dejepisu opravovat ........no toto....

F. Doušek 15.12.2019 17:29

Dálnice přes celý protektorát plánoval i Áda, a dokonce i začal místy budovat. Měli jsme ho nechat? Dnes by bylo dávno dostavěno.

V. Zadák 15.12.2019 17:29

A kdy se bude zlepšovat konkurence? ČD mají nejmladší vozový a lokomotivní park ze všech dopravců. To co dnes konkurence předvedla je k smíchu. Dovezla si přes třicet let staré motoráky z německých vlakových hřbitovů. Ale je to levné!!!

Ke zlepšení jsou potřebné finance. Konečně si stát začal železnice všímat.

Už naštěstí neplatí: Železnici budeme udržovat ve stavu trvalého chátrání - exministr Stráský (ODS) nebo železnice je relikt 19. století - exministr Říman(ODS)

Staronový Prokope, sundejte klapky.

I. Kellner 15.12.2019 17:29

To jsou pomluvy.

F. Doušek 15.12.2019 17:27

Špendlík třeba?

O. Uživatel 15.12.2019 17:27

Uživatel požádal o vymazání
I. Kellner 15.12.2019 17:26

Člověk už si neužije tolik srandy. Na studia jsem občas z Mostu do Brna jezdil "Brněnskym drakem", a to byl drak panečku, ve 3 vyjížděl a měl dojet někdy kolem čtvrt na jedenáct. Někdy dojel ve dvanáct, někdy v jednu, a jednou taky ve 4, t.j. po 12 hodinách, tak jsem si na dvě hoďky lehl mezi scanky na nádraží a šel rovnou na přednášku.. -)

J. Venc 15.12.2019 17:25

"Další Foldynovou mýlkou je tvrzení, že válku vyhrála Rudá armáda, ke které se přidali Spojenci teprve po úspěších u Stalingradu a Kurska, přičemž pravdou je pravý opak. Velká Británie válčila s Německem už od září 1939, přitom od června 1940 po celý rok prakticky sama, zatímco Stalin se v té době s Hitlerem dělil o východní Evropu a dodával Německu řadu komodit potřebných pro vedení války."

Atd ...

:-)

M. Němec 15.12.2019 17:24

Forejt se ve skutečnosti jmenuje Nešpor, chlastá tajně a podle toho pak při interview v TV vypadá :

kruhy pod vočima, mastný vlasy a výraz smutnýho orangutana.

Tady si vybíjí svoje frustrace a zhmotňuje svoje poluce.

J. Venc 15.12.2019 17:21

Show Jiřího Ovčáčka na TV Barrandov.

:-)

P. Vandas 15.12.2019 17:20

To tedy jo. Ale neměl jsem co do ní strčit. :-):-):-)

M. Němec 15.12.2019 17:19

Už měli ohlášky a zjara se budou brát.

V Puppu a pak líbánky v Osvětimanech.

P. Staronový 15.12.2019 17:19

Kde se ta hrůza vyskytovala?

P. Staronový 15.12.2019 17:18

Není-li konkurence, nic nenutí k nějaké snaze o kvalitu služby.

I ty ČD dohání k současnému občasnému zlepšení jen ta konkurence.

P. Vandas 15.12.2019 17:18

Samozřejmě, že tu bylo tisíce "fungujících" podniků, ale z 95 % vyráběli pro neplatící trhy v Rusku a okolí, nebo pro Libyi,Syrii, Egypt či Alžír. Všechno na dluh, který nebyl splácen. V Ekonomice není rozhodující vlastnit výrobní prostředek, ale mít platící trh pro svoje výrobky. A ten trh, především v EU, je ten nejpodstatnější. Ano, byli jsme na něj připuštěni za cenu zrušení spousty výrobních kapacit a za cenu otevření vlastního trhu. Tato část transformace proběhla výtečně. Však se toho EU zalekla a tak vymyslela Lisabon, abychom si tolik nemohli vyskakovat. Že. :-):-):-)

M. Němec 15.12.2019 17:17

Kotas, moc vzpomínám, jak jsem kdysi jezdil s ČSD ( Československé strašidelné dráhy ) přes celou republiku na vojnu do Trebišova.

Nic nefungovalo - v zimě zima, v létě se topilo. na hajzlech netekla voda, věwchno špinavý jak na cikánskym dvorku,a to urážim cikány, a personál ochotnej jak dozorci v Treblince.

Zaplaťpámbu za dnešní ČD.

M. Kolář 15.12.2019 17:15

Na ČSD před r. 89 si docela dobře pamatuji.. Jezdil jsem na Slovensko.. Totální humus.. Nebyly přistavené odpovídající vagony, třeba lůžkáče, sociální zařízení k poblití, jednání personálu na ránu mezi voči, mnohahodinová zpoždění, hnusná všechna nádraží, to se nedá zapomenout..