3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

I zrodil se problém

Demokracie má mnohé výhody i nevýhody. Mluvme o nevýhodách, sluší se to. Zde jedna podstatná: jakmile někdo chce bojovat na barikádě a stát se Lutherem Kingem, musí si tu barikádu nejdřív vybudovat. To se děje dnes a denně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 14.9.2014 10:59

Re: Proč volí Češi Babiše?

AMK byly základem českého kapitalismu za komoušů a já jsem pyšný na to, že jsem v nich v době, kdy vy jste byli v KSČ nebo u lidovců, to bylo jedno, byl a prvních krůčků trhu se účastnil. Autodílny a autocampy byly něco úplně jiného, než vaše stranické schůze... Dzp.

J. Slanina 14.9.2014 10:58

Re: Slavík se určitě splet

Tak to tutově není milka, ta vařit neumí. Jinak ovšem nebezpečná - to tedy je.

S. Netzer 14.9.2014 10:58

Re: Jakou roli hraje americká angličtina v politice? Žádnou?

Hlupáku.

S. Netzer 14.9.2014 10:57

Re: Toto je nejlepší článek - který vydává svědectví

Kdybych chtěla něco vědět, tak byste byla asi ta poslední osoba, na kterou bych se obrátila, svazarmovče.

Lapidova soudružka nejsem, ačkoli mi je ideologie jeho strany blízká.

O. Uživatel 14.9.2014 10:56

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 14.9.2014 10:55

Re: Proč volí Češi Babiše?

Já jsem jen jezdil z kopce s dětmi na minikárách. Vy, lidovci však, jste nás s komunisty vlastnili. Úplně. Až na ty duše. Kolaboranti zasraní... Dzp.

O. Uživatel 14.9.2014 10:54

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 14.9.2014 10:53

Re: Proč volí Češi Babiše?

Co to plkáte ? Jde o to moje nejvyšší možné vzdělání. Více lidstvo neví. No, a vy tady i jinde ? Ani desetinu. Proto se stále snažíte mě nějak nakopat do hader. Ale ono to nejde. Nemáte na to... Dzp.

K. Janyška 14.9.2014 10:50

Re: Jakou roli hraje americká angličtina v politice? Žádnou?

Trpíme kvůli rozpínavosti Německa. Západní Evropa už mu nestačí. Ovládá ji a také euro. A tyje z nich. Bez růstu a s mohutným přebytkem. Kde se asi bere ? Dzp.

K. Janyška 14.9.2014 10:47

Re: Z opavského blázince utekl nebezpečný chovanec

Nevíte. Ano, jsem tady ve Vrbně doma. Opaváku z cvokárny... Dzp.

F. Šimek 14.9.2014 10:47

Slavík se určitě splet

Na radiu Faktor říkali, že z Kostomlat utekla nebezpečná osoba, která tvrdí, že se učila vařit na lodi u samotnýho Babici.....:-( Prej se nemáme bát - nikoho neznásilní, ale prej jí nemáme pouštět do kuchyně!

J. Anděl 14.9.2014 10:47

Re: Proč volí Češi Babiše?

Hele je mi jasné, že jakákoliv diskuze s panem Janyškou už dávno ztratila rámec racionality, že je to jen taková hra.

Ale stejně mi pořád nejde na rozum, proč se všichni tak obouvají do toho Svazarmu. Já na něm nic tak strašného nevidím, ani nevidím nic strašného na tom, že někdo stavěl a jezdil v nějakých motokárách. O co jde? O onu Janyškovu proklamovanou ideologickou čistotu?

M. Ilsner 14.9.2014 10:46

Re: Toto je nejlepší článek - který vydává svědectví

Tak to se velmi mýlíte, troubo.

J. Matuška 14.9.2014 10:46

Jakou roli hraje americká angličtina v politice? Žádnou?

Canberra - Austrálie rozmístí své vojáky a bojové letouny ve Spojených arabských emirátech, aby pomohli mezinárodní koalici v boji proti radikálům z hnutí Islámský stát /IS/. Informoval o tom dnes premiér Tony Abbott.

Kanadský premiér Stephen Harper oznámil, že jeho zem zavádí dodatečné ekonomické sankce vůči Rusku v souvislosti s událostmi na Ukrajině a Krymu.

Obama a Cameron prosazují zpřísnění sankcí proti Rusku

Robert Fico: Trpíme kvůli GEOPOLITICKÉ VÁLCE. Nesmyslné sankce nic nezměnily

J. Kombercová 14.9.2014 10:45

Re: hm, to o čem se tu píše

Tomský v tom článku také píše, že ty enklávy s ruskojazyčným obyvatelstvem jsou poměrně malé... tak nedělejte čáru, jinou, zbytečně daleko od Moskvy.-

M. Ilsner 14.9.2014 10:45

Re: Proč volí Češi Babiše?

Vy jste svoji duši zaprodal komoušům prostřednictvím Svazarmu. A praví nefalšovaní lidovci nikdy s komouši nespolupracovali, jako vy s armádou ČSSR. To jen někteří lidovečtí zrádci, ale ti byli záhy vyobcováni.

K. Janyška 14.9.2014 10:45

Re: Toto je nejlepší článek - který vydává svědectví

Existuje lidský svět, coby spontánní řád a množina jednotlivých lidí a jejich subjektů. Ani já, ani vy nemáme nic společného s černochem v zapadlé vísce v džungli v Africe, s Australanem na poušti, či kýmkoliv jiným, který není v našem dosahu, například s cikánem z Chebu nebo Eskymákem ze sněžných plání... Dzp.

M. Ilsner 14.9.2014 10:41

Re: Astone, ani vy se bez kompozitivní teorie neobejdete.

Pozor na ty hrábě, Ráž ! :-)))

K. Janyška 14.9.2014 10:39

Re: Proč volí Češi Babiše?

Není to okecávání. Vy lidovci s komunisty jste měli všechno pod palcem a tak nezbývalo, že kupovat váš chléb ve vašich sámoškách, hrát fotbal ve vašich Sokolech a motoristický sport provozovat ve vašich AMK. Všechno tu patřilo vám. Jen moje duše ne... Dzp.

M. Ilsner 14.9.2014 10:39

Re: Z opavského blázince utekl nebezpečný chovanec

Ano, jste tam doma. Vím.

M. Ilsner 14.9.2014 10:38

Re: Toto je nejlepší článek - který vydává svědectví

"Žádná tzv. světová společnost neexistuje"

to je blbec, co? :-)))

K. Janyška 14.9.2014 10:35

Toto je nejlepší článek - který vydává svědectví

Ano, rozumím. Co byste potřebovala vědět, jejich soudruž ? Dzp.

M. Ilsner 14.9.2014 10:35

Re: Proč volí Češi Babiše?

Chápu, nějak to musíte okecat, vy ostrůvku.

P. Rajman 14.9.2014 10:34

Re: Proč volí Češi Babiše?

Přestanou, ale až se zbaví pokryteckého pohledu na vastní dejiny tak jak jim je nabízí politici provenience domácí. A to může trvat dost dlouho.

K. Janyška 14.9.2014 10:33

Re: Z opavského blázince utekl nebezpečný chovanec

No, vidíte, jak to z vás leze. Já ani nevím, o kterém blázinci mluvíte. Já jsem doma. Bodejď, s takovým vzděláním... Dzp.

S. Netzer 14.9.2014 10:31

Re: Toto je nejlepší článek - který vydává svědectví

Jo, jo, vy tomu rozumíte.

K. Janyška 14.9.2014 10:31

Re: Proč volí Češi Babiše?

Změnu chtějí nespokojení kverulanti vždy. Žijí v představě, že to oni jsou zdrojem dobra a kdo jim nabídne takovou šanci, využijí ji. S tím se nedá nic dělat... Dzp.

J. Boleslav 14.9.2014 10:30

Re: Proč volí Češi Babiše?

Ať žijí takové změny. Totéž platí o opáleném tlučhubovi ve Státech či Hollanďanovi ve Francii. Oba jsou pro svou vlast holým neštěstím a lidé už to tam pomalu chápou, leč pozdě.

K. Janyška 14.9.2014 10:28

Re: Proč volí Češi Babiše?

AMK byly v roce 1986, odkdy jsem tak já dělal minikárový sport s dětmi, první ostrůvky kapitalismu za komoušů, svými autodílnami autocampy. Ale lidovci, ke kterým patříte, byli sprostými kolaboranty s nimi, dokonce i ve vládách... Dzp.

S. Netzer 14.9.2014 10:28

Re: Z opavského blázince utekl nebezpečný chovanec

Vy jste zrovna tak vzdělaný, jako jste skromný.