27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Humanitární válka

Konflikty se dnes vyhrávají a prohrávají v mediální rovině. Vyslání konvoje s humanitární na Ukrajinu pomocí byl od Putina důmyslný tah s cílem zabít několik much jednou ranou. Počítá se zde s inteligencí na úrovni členovce: ta nejlepší humanitární pomoc Ukrajině ze strany Ruska by byla velmi jednoduchá a taky nejlevnější: stačilo by zastavit dodávky zbraní a munice a stáhnout vojenský personál z ukrajinského území.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Heusinger 13.8.2014 8:08

Jeho Jasnost

se nechala slyšet, že český tisk věnuje příliš mnoho prostoru dopadům sankcí. Pokud toužíme po svobodě, máme se uskrovnit.

Jak se bude uskrovňovat sama Jeho Jasnost sděliti neráčila.

J. Jílek 13.8.2014 8:08

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

pravičáka.... :-))) co z pravičáka má tenhle Putin?

P. Hlosta 13.8.2014 8:07

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

Proč bych mu měl tleskat? Je uznávám, že obsadil to, co už dávno měl. Asi cítil ohrožení svého vlivu v oblasti. Měl právo na svůj vliv v oblasti? Amíci tomu říkají "národní zájmy".

E. Heusinger 13.8.2014 8:05

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Putin je liška podšitá a všemi mastmi mazaná.

P. Hlosta 13.8.2014 8:04

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Jak píšu - vytknout počáteční bod se dá účelově, jak se to komu hodí.

O. Uživatel 13.8.2014 8:04

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 13.8.2014 8:02

Uživatel požádal o vymazání
V. Hajková 13.8.2014 8:02

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Dnes  tu   komouši  jako  je  třeba  HEUSINGER-  tvrdí   že  nacisté   pravého  sektoru   a  USA! :-))))))

P. Hlosta 13.8.2014 8:01

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

"Ríše zla" je klišé. Putin je především pragmatik jak se sluší na řádného pravičáka, který zná výhody kapitalismu. Jen způsob kapitalismu s omezenou demokracií a autokratickou vládou je rozdílné od jiných způsobů. Že má snahu obnovit sílu hegemonie Ruska? To přece patří k pragmatizmu pravicovosti. Pragmatické u něj je ovšem i to, že se snaží na svém území udržet sociální smír i za cenu porušení demokratických principů. Zlikviduje klidně konkurenci, aby se udržel.

Na Západě se pragmatizmus nenosí? ;-)

P. Hofman 13.8.2014 8:00

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Vašemu příspěvku jsem bohužel neporozuměl.

Nicméně o příčinách nemluvím, ty bývají v mediální válce nepodstatné. Prostí lidé, zažívající každodenní hrůzy, reagují na dějinné situace zcela jinak, než v teple obýváku sedící politologové či politici.

M. Moravcová 13.8.2014 8:00

Re: Astone, výjimečně

Souhlas. Nikdo neví, co se odehrává v hlavách vedeni Ukrajiny. Mimochodem, kde je humanitární pomoc USA a Eu?

O. Uživatel 13.8.2014 7:59

Uživatel požádal o vymazání
V. Hajková 13.8.2014 7:58

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Dokázal   byste  si  vzpomenout-   KDO  a  jak  začal   MAJDAN??   Na  tuto  otázku  bych   VELICE  RÁDA  SLYŠELA  ODPOVĚD!!!!

P. Hofman 13.8.2014 7:57

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

To je pouze akademická pravda, v reálu však nepřesná.

Británie existovala v prostředí (Evropa), které bylo kulturně a civilizačně velmi homogenní. Po rozpadu své koloniální moci usilovala o to, aby zůstala i nadále dostatečně silná a i to se jí podařilo dosáhnout dvakrát pouze díky pomoci USA. Na její hodnoty však ani Francie, ani Německo neútočily.

Rusko je obklopeno zeměmi převážně s úplně jinou kulturou a ono samo se evidentně k naší západní civilizaci hlásit nechce. Rusku nepomůže v nouzi nikdo, jenom oni sami. Žádné spřátelené USA za zády nemají.

Proto chápu jejich obavy ze ztráty "blízkého zahraničí", byť s jejich kroky zásadně nesouhlasím.

V. Hajková 13.8.2014 7:53

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

Další  naprostý  souhlas!

P. Hlosta 13.8.2014 7:52

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

A začátek toho všeho byl prosímvás kde? Před Majdanem, kdy se kradlo a mafiánsko korupčně vedlo stát Ukrajina, nebo ještě dříve, kdy se Ukrajina stala samostatným státem s garancí nejen Moskvy? Nebo ještě za časů komunistů, kteří dovedli psychologii lidí zavést až na úroveň ignorantů morálky?

Vytknout počáteční bod se dá účelově. Podle toho, jak se to bude komu hodit, že?! Prosťáček tak lehce uvěří, že problém je s Ruskem a ne se sociálním neklidem postkomunismu. Když se kdo ozve s varováním, že je třeba udržovat sociální smír, je ukřičen, že je socialista, nebo dokonce bolševik, případně agent Východu.

V. Hajková 13.8.2014 7:52

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

To  bych  mohla  -  ale  ve  vašem  případě  nějaké  zduvodnění  nemá  smysl!  Třeba   tedy  jednu  maličkost   z  vaší  DEMAGOGIE!   Klaus   a  Mečiar-    rozdělili  stát!   To  je   jedno  ze   stupidních  klišé-  které   tu  píší  naprostí  tupci!  Představa-  jak  by  tito  dva  muži  měli  tu  moc  sami  rozdělit  stát  je  jedna  z  největších   PTÁKOVIN!    ANO-  byli  to  dva  předsedové  vlád   -  dvou  federálních   státu-   kteří   byli  nejvíce  na  očích  veřejnosti-  když  dělali   RÁMCOVOU   DOHODU   - o  dělení!   Srovnávat  to,   s  Ukrajinou  je  další   zhovadilost-To  co  se  začalo  dít  na  východní  Ukrajině-  části   suverenního  státu-   byla   Kremlem  připravená   prach  sprostá  ANEXE !

I. Schlägel 13.8.2014 7:51

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

Problém je, že touto fixní ideou je postiženo odhadem 85% Rusů. To se to Putinovi vládne.

I. Schlägel 13.8.2014 7:50

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Pane Hlosto, Vaše názory jsou naprosto v pořádku. S tou argumentací bych to tak pozitivně u Vás vždy neviděl. Mám dojem, že chcete napravovat svět metodami, které mnohé části světa uváděly spíše do chaosu než k mírumilovnému soužití a tichému rozjímání.

P. Manda 13.8.2014 7:50

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

jak byste si referendum představoval. Slováci by hlasovali pro rozdělení, většina Čechů proti a co ? Oni s námi žít nechtěli a nežili by. Referendum je v tomto případě hovadina.

Klaus udělal to nejlepší co mohl.

O. Slavík 13.8.2014 7:47

ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

... touto fixní ideou je stižen ruský president Putin.Při tom je to stejná šílenost, jako by britský premiér volal zcela vážně po obnově BRITISH EMPIRE !!!

___________________________________________________________

ASI TAK.

P. Hlosta 13.8.2014 7:45

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Otočil jste to o stoosmdesát stupňů. Demagogie, dezinformace, překrucování slov a významů.... - staré metody bolševiků i nácků. Možná si to ani neuvědomujete.

P. Hofman 13.8.2014 7:44

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

V tom máte samozřejmě naprostou pravdu.

Nicméně ta akce není zajímavá z hlediska toho, že by Putin chtěl tamějšímu obyvatelstvu skutečně pomoci (tomu může věřit jenom prosťáček), ale on chce na svou stranu získat místní. A o to se tam celou dobu bojuje. Jestli si ti lidé řeknou: ona nám v té těžké situaci pomohla Moskva a ne Kijev či EU, tak jejich hlas při dalších volbách dostanou proruští separatisté. Lidé nebudou přemýšlet kdo to zavinil, ale kdo v nouzi pomohl. Tak funguje lidský mozek. A to Kijev i Západ naprosto projeli.

Myslím, že o příklonu východu Ukrajiny k rusku je pomalu rozhodnuto.

P. Lenc 13.8.2014 7:43

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Přesné, pane Slavíku.

P. Manda 13.8.2014 7:42

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

jo tak, kdo nejde s vámi..........pověsit !

P. Manda 13.8.2014 7:40

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

a bez citoslovců, hm...... :-)

P. Hlosta 13.8.2014 7:39

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Dnes jsem ve volnu. Po práci jsem byl včera. Možná že mám jen jiné názory na život, než vy. To asi nepochopíte. Nejste sám, kdo jiných názor odmítá pochopit. Je vás spousta a jste potíží demokracie.

V. Hajková 13.8.2014 7:38

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

KONEČNĚ  -  čtu  od  vás   příspěvek,  se  kterým  se  dá  na  100%   souhlasit  :-)

P. Hlosta 13.8.2014 7:37

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Vůbec jsem nepředpokládal, že byste byť jen odůvodnila svůj odsudek na můj názor. Šla byste totiž do diskuze se mnou a to vám dělá problém. Osobní problémy patrně řešíte jejich ignorováním. Tak mně propříště ignorujte úplně, aby nebyl dojem vaší duševní slabosti v diskuzích. To je má rada vám. Ale také ji můžete ignorovat, jako ignorujete jakékoliv argumentace a názory, které vám nejdou pod nos. ;-))

V. Hajková 13.8.2014 7:36

Re: Astone,

Proč  by  měl  mít  p.  Neff   nějaký  vztek-   hlupáku!   Že  se  vám  nelíbí  jeho  názor-  neoznačujte   to  takovou  to   STUPIDITOU!