1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Hra o Petříčka

Čeření vody kolem ministra zahraničí Tomáše Petříčka je zajímavé proto, že v něm nejde o zahraniční politiku České republiky. Je to další zkouška síly Miloše Zemana a samozřejmě i komunistické strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Kočí 3.1.2019 12:34

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Zdříml si na PŠM a probudil se po 40 letech.Kdo? Forejt.

T. Kočí 3.1.2019 12:32

Re: Petříček na MZ=záchrana socanů.

Jak nesnáším socany, Petříčkovi fandím. Postoj (posed) hradního vožungra je třeba spojit s prodejem ruského dluhu (v řádu stomiliard).Nějak to zapadlo. Koupený šašek.

R. Brzák 3.1.2019 12:30

Re: Z dokumentu presidenta Bundestagu:

Ať Němci dělají, co musí. Hlavně to musíme dělat my sami u nás. Musíme myslet na sebe - a z této přijaté odpovědnosti pak vyjde i odpovědnost k sousedským vztahům. Bude-li například Německo jako stát rozvráceno a zdrojem reálného rizika (například šíření teroristických bojůvek na území mojí země, podobně jako v Sýrii či Afgánu), musíme být připraveni nejen se tomu bránit, ale být i připraveni zasahovat jakožto sousedé ve prospěch stabilizace v sousedství.

R. Brzák 3.1.2019 12:25

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

hm, tak jen doufám, že hysterie není příznakem komoušství...

J. Ráž 3.1.2019 12:25

Severák z Moskvy, vítr z Bruselu?

Mně osobně je úplně jedno, jaký vítr mává s Petříčkovým pláštěm, ale není mi jedno, že je naprosto špatný ministr zahraničí, který vůbec, ale opravdu vůbec nereflektuje to, co je pro občany České republiky skutečně dobré. A dobré pro českého občana není ani když se dělá politika podle toho jak fouká severák z Moskvy, ani podle toho jak vane vítr z Bruselu. Proč nemůže český ministr zahraničí dělat zahraniční politiku nezávisle na těchto větrech, to jest vykašlat se nato, jak pískají z Moskvy nebo z Bruselu? Proč to může dělat Rakouský ministr zahraničí a ne český?

Petříček byl jen kapric Hamáčka, když neprosadil Pocheho a o nějakou ministerskou kvalitou zde nešlo. Šlo jen o to, aby ministrem byl Pocheho klon a Hamáček zůstal v přízni pražských kmotrů.

R. Tesařík 3.1.2019 12:21

Re: Tak nám zde zatím od rána napadalo tak 10cm

Tak aut...Jedno to není.

J. Vobr 3.1.2019 12:21

V TESLE LITOVEL OBŠLEHLI ČÍŇANÉ VÝROBU GRAMOFONŮ

Na to nezapomínat !!!

________________________________________________

:-)))

-)))

V. Hájková 3.1.2019 12:21

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

HYSTERICKÝ ??? Takový je ale každý ODPORNÝ KOMOUŠ!

M. Moravcová 3.1.2019 12:19

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

To nevymyslíš. Hrabe vám?

R. Tesařík 3.1.2019 12:18

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Já taky.

J. Havelka 3.1.2019 12:17

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Hele potrefe, ten váš jásot a křepčení, když zvítězil Trampík si dobře pamatuji z Virtually, dokonce používáte moje označení kandidáta nasraných bílých mužů, to jsou kotrmelce! Vlastně, jen idiot nemění názory, že...ntssss, kucky...tož tak.

I. Dvořák 3.1.2019 12:16

Petříček na MZ=záchrana socanů.

Je velmi nepravděpodobné, že Babiš odvolá in Petříčka. S tím si momentálně nemusí dělat starosti. Nominace na křeslo MZ je v rukou socanů. Tak prý zní koaliční smlouva. Bude velmi zajímavé, jak si s tím socani poradí, zvláště pokud je evidentní, že Petříček sin vede dobře. Takže suma sumárum,některé postoje a činy našeho MZ ,vedeného Petříčkem, vadí Putinovi a tím pádem i Zemanovi. Takže žádný Petříčkův propadák, jak se národu snaží nabulíkovat Miloš Zeman. Jen Zemanova lokajská loajalit k Putinovi. Tento problém budou dozajista řešit socani. A nyní mají možnost si své renomé vylepšit. To pravé socanské však převálcovat převálcovat trio Foldyna, Hašan, Zimola.

M. Kolář 3.1.2019 12:15

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Jo, máte doma stohy zažloutlého "Ruďáku" ještě z dob Hořeního a přetiskujete sem ty anti-ami žvásty ? Máte to už všechno naskenované ? :::)))

J. Anděl 3.1.2019 12:13

Re: Z dokumentu presidenta Bundestagu:

I my se můžeme pokusit tradičním způsobem a sami zpacifikovat Němce ;-).

F. Doušek 3.1.2019 12:13

Petříček dost příjemně překvapil, jedná naprosto kompetentně

Někomu asi na kuří oko šlápl, že se stal stredobodom vesmíru.

J. Anděl 3.1.2019 12:12

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Jste hysterický.

F. Doušek 3.1.2019 12:11

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Ruští žoldáci v Africe a jinde po světě snad bojují zadarmo? Hloupý argument hloupého člověka jste přednesl.

R. Neveselý 3.1.2019 12:10

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Ale on to myslí vážně.

R. Neveselý 3.1.2019 12:09

Re: Tak nám zde zatím od rána napadalo tak 10cm

To je jedno, kolik bylo řidičů.

F. Doušek 3.1.2019 12:09

Re:

Jaký korouhvičky. Ruština byla povinná, dokonce i maturovat se z ní muselo.

V. Kotas 3.1.2019 12:07

Re: Tak nám zde zatím od rána napadalo tak 10cm

Asi třetina, ale většina z nich měla soudnost, což dnes také většině chybí.

R. Neveselý 3.1.2019 12:07

Re: Ještě širší pohled na situaci

Ano, takto lze samozřejmě pohledovou situaci rozšířit. Je ovšem bezpodmínečně nutné singularity svléknout, aby se nepřemisťovaly chaoticky, což jsem vlastně již naznačil v úvodu. Jeden odlitek je samozřejmě nutný, ne však postačující.

R. Tesařík 3.1.2019 12:05

Re: Tak nám zde zatím od rána napadalo tak 10cm

Kolik těch řidičů tenkrát bylo?

R. Tesařík 3.1.2019 12:02

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

To je blbej fór.

I. Dvořák 3.1.2019 12:00

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Forejte to máte ze své hlavy, nebo přišly dispozice z Kremlu?

P. Forejt 3.1.2019 11:56

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

zkuste nám připomenout ta ruská zvěrstva, ca, za posledních 20let. A já vám pak připomenu ta americká ....jóóó ́.

P. Forejt 3.1.2019 11:54

Re: Ještě širší pohled na situaci

copak Lazárek, ten prý se znal osobně i se Salvatorem Dalí, Marií Sklodowskou-Curie a Honzou Hinaisem .....prostě extratřída.

V. Kotas 3.1.2019 11:53

Re: špatný vtip, nebo ztráta soudnosti ?

Zadarmo to nedělala ani za 2.sv. války.

J. Jurax 3.1.2019 11:51

No, Váš komentář je vskutku špatný vtip.

J. Jurax 3.1.2019 11:49

Na tradiční způsob nemá dnes vojenskou sílu ani vojáky. Vždyť patrně hodlá založit vlastní cizineckou legii.

Ale tu vojenskou sílu Německo v roce 1933 nemělo taky. A stačilo šest let. Kde je vůle, tam je cesta ...