27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Hra na prezidenta

Karel Janeček spustil na internetu anketu Prezident 21. Lze na ní nominovat osobnosti a hlasovat kladně, ale i záporně pro ty, které už nominované jsou. Každý může hlasovat pro tři kandidáty a jednoho odmítnout. Hra potrvá až do voleb: tři dny před prvním kolem ale zavře vrátka a po uzavření kandidátek budou vygumováni ti, kdo se aktuálních voleb účastnit nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Balzám 23.12.2016 21:42

Re: Ten italský nováček policista,

Já na nikoho neukazuju prstem, ale v různých těch takynovinářských kompozicích to často "zvonku to tak vyzerá"...

M. Mařák 23.12.2016 21:40

Re: Student gymnázia dostal tři roky

Ano, to je fakt, ještě, že to Němci zvládli s tradičním německým perfekcionismem.

M. Mařák 23.12.2016 21:38

Re: Çoban kavurma, minutka tureckého pastevce

Cokoliv, každý to dělá jinak. Původní recept na kavurmu je jen olej, maso, sůl a pepř. Používá se pak jako příloha do pide, nebo se zeleninou jako hlavní jídlo. Já ji dnes večer dělal na sádle s vepřovým, tyhle rychlovky jsou na celém světě stejné...

H. Balzám 23.12.2016 21:37

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty...

Inu, shodněme se, že se neshodneme :-):-):-)

P. Smutný 23.12.2016 21:37

Pozdě

to snad chápete. Tato lavina se už nedá ve F a D zastavit.

Je třeba se soustředit, aby mulikulti vás frantíků a německých hovad u nás nezakořenilo. Vy jste příkladem, že to půjde těžko.

J. Fialová 23.12.2016 21:36

Re: Student gymnázia dostal tři roky

No, ale nejhledanějšího Francie poněkud prošvihla...

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/jak-se-amri-dostal-pres-kontroly-bez-komentare-zni-z-francie_410960.html

P. Smutný 23.12.2016 21:33

Re: Çoban kavurma, minutka tureckého pastevce

Neser, vole. Já ted' žeru studenou čočku s okurkou, jak ten bezdomovec. Ba hůře ... baoni ollisoi avanto gestacci !

M. Mařák 23.12.2016 21:32

Student gymnázia dostal tři roky

natvrdo za propagaci terorismu na sociálních sítích, feysbuk. Až to bude v Německu bouchat jako ve Francii, účinnost policejních a justičních státních složek se tomu zcela jistě, dofám, přizpůsobí.

http://www.20minutes.fr/france/1985767-20161223-lyceen-condamne-trois-ans-prison-ferme-apologie-terrorisme

M. Prokop 23.12.2016 21:31

Re: Çoban kavurma, minutka tureckého pastevce

Česnek, pažitka ...

P. Smutný 23.12.2016 21:29

Stejně k tomu dojde

dříve či později !

M. Mařák 23.12.2016 21:26

Çoban kavurma, minutka tureckého pastevce

olej,cibule, maso, paprika, rajčata, sůl pepř a vlastně co vás jako koření a příloha napadne. Dobrá rychlovka na grilu, kterou můžete dělat i v kuchyni v pánvi a pokud máte čas, tak třeba i po zatáhnutí masa na malém ohni dlouho dusit pod pokličkou.

http://www.oktayusta.net/coban-kavurma-tarifi-yapilisi/

P. Lepew 23.12.2016 21:25

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty

Přesně tak to myslím. Stodolovi, Roubal..

J. Jurax 23.12.2016 21:24

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty

No, ono snad třeba takový Breivik, u nás manželé Stodolovi etc. po mém soudu už dávno měli viset. Tady není pochybností.

K. Berka 23.12.2016 21:23

Re: Inovativní návrh

V naší dědince nemáme kostel, to by byla náhrada za něho.

J. Jurax 23.12.2016 21:20

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty

Ale fuj, betonová krychle - tak porušovat lidská práva vězněného, to se přece nesmí ... bohužel.

P. Lepew 23.12.2016 21:20

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty...

Já vím. Jenže ten nemocnej nezabil pár dalších lidí, abychom se potom o něj postarali.

Podle mýho měli Breivika jednoduše zabít, jeho život v jakýchkoliv podmínkách je zbytečně vysoká cena za lidskost. U teroristů které chytí živé bych trest smrti viděl takřka automaticky + ostatky sežrat prasatům - ať je jasné, že se tím činem do ráje nedostali.

U jasných kauz, kde je to důkazně jednoznačné, bych prostě trest smrti povolil. Klidně ať je tam ještě další posouzení třeba Nejvyšším soudem (sebemenší pochybnost = doživotí).

Na jakousi pózu civilizovanosti a úrovně kašlu :))

M. Prokop 23.12.2016 21:18

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty...

Jo, to bych byl pro. Ovšem, kdo a kde by mu to dopřál?

J. Jurax 23.12.2016 21:17

Re: Ten italský nováček policista,

No, když toho grázla odstřelili, ušetřili výdaje s jeho soudem a následně s jeho doživotním opatrováním v kriminále.

Osobně za něj slzu neuroním a myslím, že v Evropě ho bude oplakávat málokdo - leda snad někteří jeho bratří ve víře.

M. Prokop 23.12.2016 21:17

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty...

Já bych trest smrti ponechal pro nouzové situace (něco dalšího spáchá odsouzenec k doživotí, který je takhle prakticky beztrestný) a právě pro terorismus. Oni mají teroristové takový nepěkný zvyk, že když někdo z nich "sedí", ostatní jímají rukojmí a snaží se ho zachránit. To promptně vykonaná poprava účinně omezuje, alespoň časově.

J. Franke 23.12.2016 21:17

Re: Inovativní návrh

Bacha na to! Ještě za mlada jsme ukecali kamaráda pingla, aby na Štědrý den otevřel o půlnoci, že mu přivedeme hosty rovnou ze mše. I stalo se a on pak svítil jako sluníčko, že se mu ta štrapáce opravdu vyplatila.

Takže i ten Váš hospodský by se měl dobře, protože by bylo fuk, jestli tam jdou lidi z kostela či bez něj.

P. Smutný 23.12.2016 21:14

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty

Mučení bych připustil, protože on je/byl jeho stoupencem. I s celým příbuzenstvem ... aby si to teda užili, že ano? :-)

M. Prokop 23.12.2016 21:14

Re: Ten italský nováček policista,

Tak člověka to napadne, že by výslech mohl být zajímavý, ale není to kritika policajta v konkrétní situaci, alespoň z mé strany ne.

P. Smutný 23.12.2016 21:11

Re: Ten italský nováček policista,

Ale copak ... jediná obrana je - šmik !!!

H. Balzám 23.12.2016 21:08

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty...

Ta ekonomická stránka je IMHO něco, co nás odlišuje od zvířete nebo od kromaňonce. Je to stejné jako nákladně udržovat při životě neživotaschoného člověka například s genetickými poruchami. Je to nákladné a v drtivé většině to platí lidi, kteří s tím nesouhlasí, ale je to pro mne znak civilizace. Jsem ovšem ochoten přijmout riziko, že se neskonale mýlím :-)

K. Berka 23.12.2016 21:08

Inovativní návrh

Dnes jsem čekal v hospodě asi půl hodiny, než přijedou pekaři s rohlíky (přece nebudu stát u obchodu) a dávaje si pivko, tak u stolu padl návrh : u nás na dědině nemáme kostel a tak štengrovali hospodského, že by mohl otevřít o půlnoci na Štědrý den, namísto kostela.

P. Lepew 23.12.2016 21:01

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty...

Já to chápu. Ale já tam vidím prostě (a rozumím že je svým způsobem úchylné) pořád i tu ekonomickou stránku. Pokud někdo dneska dostane doživotí, znamená to, že ho budeme držet v detenci na naše náklady do konce jeho dní. To mi prostě přijde jako nesmysl..

Zneužití je samozřejmě riziko vždycky, ale zrovna v této době bych se toho prostě nebál. Až přijde doba, kdy se toho bude třeba důvodně obávat, tak si rpostě ten trestní zákon změní..

H. Balzám 23.12.2016 20:56

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty...

...zúčastněnou...

H. Balzám 23.12.2016 20:55

Re: Ten italský nováček policista,

Přesně tak, a hlavně, mezi svými by byl za hrdinu a mohl by dál šířit ten mor. Není ho škoda.

P. Vandas 23.12.2016 20:54

Re: V Miláně teroristu

Určitě udělí vyznamenání IS. :-):-):-)

H. Balzám 23.12.2016 20:53

Re: Dovolil bych si na dnešním příkladu zpochybnit argumenty...

Víš, že jsem zas.anej radikál :-) , kterej rád řeší věci větší či menší mírou násilí, ale moje svědomí mi vždycky bude radit postoj spíš proti trestu smrti než pro něj. Přijde mi to tak nějak zvláštní, institucionalizace zabití jiného člověka nějakou neosobní mašinérií. Jediné, co bych snad akceptoval, by bylo provedení trestu zůčastněnou osobou, pozůstalým příbuzným nebo tak. Proti zastřelení při útěku nebo zatýkání ovšem nic nemám :-)