19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

Hovězí válka

Evropská komise se vložila do sporu o polské hovězí a nařídila Česku ukončit nepřiměřené kontroly polského masa. Česká strana zatím nařízení odmítla, postoj vyjádřil ředitel Státní veterinární správy Semerád.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jelínek 1.3.2019 14:25

Re: BLOK EU PROTI FRANKONĚMECKU

No jo, žeň vola do Frankrajchu a vrátí se ti hovado. Nebo Matuška.

J. Pospíšil 1.3.2019 14:24

Re: ANO

Jo, akorát, že Marvanová nebyla proti. Dneska říká, že byla proti a to je něco zcela jiného.

J. Schořík 1.3.2019 14:23

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

Jenže to si mylně vykládáte slovo "socializace". Společnost nezaplatila za Doníka ani cent, jenom ti co musvěřili peníze jako investici o ně přišli. Kapitalismus..

J. Venc 1.3.2019 14:22

Re: BLOK EU PROTI FRANKONĚMECKU

HOVADINA/vyslov hovadina/

:-)

L. Kolman 1.3.2019 14:21

Mně jsou duševně nejbližší mírotvůrci

Co vybojovávají a nastolují po světě mír, demokracii, svobodu a lidská práva. I za cenu vlastního zadlužení. Proto mi vždycky srdce radostí poskočí, když jen zaslechnu něco o válce, boji či bitvě. Toliko zla po světě, že ten spravedlivý boj snad nikdy neskončí. Někde se ten mír a demokracie vybojují, hned aby se začalo o kousek dál. Nebo někde úplně jinde. Hezky to popsal v novinách Keller: "Výzva k bitvě (tentokrát z úst Netanjahua), která konečně zajistí trvalý mír, není tak úplně původní. Už Alexandr Veliký se svěřil svému učiteli Aristotelovi, že musí táhnout od jedné bitvy ke druhé. Poté, co dobyl Thrákii, byl nucen zajistit její bezpečnost obsazením Persie. Aby Persie nemohla získat spojence, musel si podrobit Egypt a na východě obsadit území až po Perský záliv. Zajistit mír v těchto državách nebylo ovšem možné bez obsazení území Médů na severu a bez východního tažení do Indie..."

J. Matuška 1.3.2019 14:19

BLOK EU PROTI FRANKONĚMECKU

... Je nepochybně předčasné očekávat nějaké institucionální uspořádání států uvnitř EU, které vnímají vznik Frankoněmecka spíše jako nepřátelský, než přátelský krok. Ale diskuze je na pořadu dne a kde se jedná, tam se může i zrodit nová dohoda. Navíc lze seriózně předpokládat, že Frankoněmecko v Evropském parlamentu po květnových volbách výrazně oslabí a volba nového šéfa Evropské komise (EK) zdaleka nebude jen výsledkem dohody Francie a Německa, kterému ostatní povolně přitakají. Odcházející šéf EK J.C.Juncker je ukázkově špatným předsedou a brexit je hlavně jeho neblahá zásluha, byť už se špitá, že tak činil záměrně na pokyny z Německa.

https://pravyprostor.cz/blok-eu-proti-frankonemecku/

FRAGERMÁNIA /vyslov frágrmánia/

J. Venc 1.3.2019 14:18

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

Optejte se jeho nasraných investorů.

Kuriosně existuje i studie, která praví, že kdyby vůbec nepodnikal a své obří dědictví jen konzervativně investoval - byl by na tom dnes lépe. A už bych pana Brzáka fakt netrápil.

:-)

J. Schořík 1.3.2019 14:16

Re: ANO

S kontinuitou socialistického práva to nijak nesouvisí. MOhla se klidně udělat dekomunizace.

A jiněk než uznat do té doby platné za stále platné až do novelizace (což je ta Vaše kontinuita) to nejspíš udělat ani nešlo.. Jak byste to dělal jinak? Napojil se na legislativní stav první republiky?

I. Kellner 1.3.2019 14:16

Re: ANO

Pane Derat, nic ve zlym, ale protože si události před 30 lety pamatuju, mám už plné zuby těch ex post mouder, jak a co se mělo dělat důsledněji.

Statečných hrdinů a vševědů je dneska plná prdel, ale těch, co jsou ochotni a schopni převzít odpovědnost nikdy není a nebylo navíc a kór tehdá, po totalitě.

M. Prokop 1.3.2019 14:14

"bych musel být na hlavu"

Jo. Musel.

J. Schořík 1.3.2019 14:12

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

Vážně nerozumím. Jak je socialisoval?

J. Pospíšil 1.3.2019 14:12

Re: Jenom dotaz pro panikáře

Poláci umí vyrobit i naprosto špičkové potraviny. Jen jestli ti čeští nákupčí neberou maso co nejlevnější, to, co zbylo, to co leželo a narůstala v něm ta mrška salmonela, které přibývá na mase s časem.

Také nevíme, jak dlouho leželo to maso u nás, kolikrát bylo děleno, přebalováno a v jakých podmínkách. To vše mohlo přispět ke kontaminaci salmonelou a jejímu pomnožení.

Já si myslím, že jakou kvalitu a za kolik si v Polsku objednáte, tak takovou kvalitu a láci dostanete.

Polská vajíčka prodávaná jako česká byl také náš průšvih, protože byla zabalena v Česku do krabiček, tak byla jako český výrobek prodávána.

J. Schořík 1.3.2019 14:11

Re: Je nová doba,

Reaguji na prohlášení pana Kolmana. Nic víc, nic méně.

E. Derat 1.3.2019 14:10

Re: ANO

No, oni Rumuni popravili pouze ty dvě kreatury. A to byla ta chyba, ne samozřejmě popravovat živelně v ulicích. Ale, něco jako Norimberský proces. Tedy zákonná cesta k očištění společnosti. U nás tomu zabránili soudruzi Rychecký, Jičínský atd., kteří prosadili kontinuitu socialistického práva. Proti byla Hana Marvanová, ale byla příliš mladá a slabá proti těm komoušům z Charty 77, kteří se báli že by také byli potrestáni. Tedy kdo vraždil na hranicích, hlavně ten kdo k tomu dal rozkaz, pokud postupoval podle soc. práva nemohl být potrestán. A tak je tomu i v případě dalších zločinů.

A. Trick 1.3.2019 14:09

Re: Je nová doba,

Dědeček a babička ujídají z chlebíčka. :)

J. Schořík 1.3.2019 14:08

Re: BUDU

Nazakecávejte, tykáte všem bez ptaní. Vaše věc. Jen pak nepište o hulvátsví proboha..

J. Schořík 1.3.2019 14:07

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

Takže ani číst neumíte. Chápu..

V. Kotas 1.3.2019 14:07

Re: BUDU

Ta osoba si vykání nezaslouží.

S. Lazárek 1.3.2019 14:06

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

Zajímavé, v tom odkazu se ale píše, že bankrot odvrátil, tedy nezbankrotoval, jak píšete výše.

J. Venc 1.3.2019 14:06

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

Své ztráty socializoval nadmíru úspěšně.

:-)

J. Schořík 1.3.2019 14:06

Re: Je nová doba,

No tak třeba my co Vám to platíme a sami žádný důchod nebereme, se na to koukáme trochu jinak. :)

J. Schořík 1.3.2019 14:05

Re: Tak , Žvanivý Slimejš

Díky. Vaše představa, že si zasloužíte z a Vaše výkony zde jakékoliv ohledy je ještě zábavnější než Vaše představy o tom jaká jste dikutérka..

M. Varadinková 1.3.2019 14:05

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

https://books.google.cz/books?id=FLlZDwAAQBAJ&pg=PT14&lpg=PT14&dq=Ba%C5%A5a+bankrot&source=bl&ots=JuP1wLGEDK&sig=ACfU3U0cqfpYMMEO6errUh4Id-RrU6W10Q&hl=cs&sa=X&ved=2ahUKEwjWtqiTgOHgAhUO36QKHdM9BCI4ChDoATAJegQIChAB#v=onepage&q=Ba%C5%A5a%20bankrot&f=false

L. Kolman 1.3.2019 14:04

Je nová doba,

je třeba uvažovat tak nějak materialisticky. Když mi někdo dá zadarmo koblihy a ještě slušně zvedne důchod, bych musel být na hlavu, abych ho nevolil. Jen blbci musí volit někoho jiného!

B. Hančl 1.3.2019 14:03

Boha

to se tady zase sešla parta. Rychle do hospody.

J. Schořík 1.3.2019 14:02

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

Osobní bankrot nemá se socanstvím společného nic. Ty ztráty se nesocializují. Jestli to na něco ukazuje, tak na to, že je Doník hochštapler extratřída, najít po těch bankrotech další investory :). Holt USA je vážně země neomzenených možností :)).

L. Kolman 1.3.2019 14:02

Re: Tož to jsem ani já nevěděl

Je to velmi vděčný objekt pro srandování. A že bych kvůli němu nespával....?

I. Kellner 1.3.2019 14:02

Re: ANO

Takže byste byl raději za Rumunsko, kde jedni komouši odpráskli druhé a sedli si do jejich židlí?

E. Derat 1.3.2019 14:00

Re: ANO

Jo, to bylo jak z akčního filmu. A pak poprava kulkou do čela. Bohužel u nás byl ten samet, a i proto dnes komoušům, a jejím pohrobkům narostli křídla. Řečono klasikem - Zločin a trest, to druhé nenastalo.

J. Venc 1.3.2019 13:59

Re: Dva skvělí vůdci se nedohodli?

Měl byste k němu chovat sympatie, neb náš Doník jest vlastně duší socanem.

Kapitalizace zisků a socializace ztrát naplněna mírou vrchovatou.

A už bych raději pana Brzáka netrápil.

:-)