6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Hlas rozumu ze Štrasburku

Akční protiteroristický plán představila Evropská komise na úterním zasedání ve Štrasburku. Plán má tři pilíře (Brusel má rád pilíře, zní to tak hezky solidně, takže se míň pozná, že zpravidla jde jen o slova). Jde především o zjištění finančních toků, poté o odříznutí od zdrojů příjmů a nakonec o spolupráci s druhými zeměmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Klouda 7.2.2016 21:34

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

Me, too. Tohle vypadá na pořádně diletantskou, ale přesto šupárnu.

P. Lepew 7.2.2016 21:33

Re: Drobnost, možná související s včerejším divadlem

Dobře víte že za to bude moct jezevec :). Minimálně mediálně..

P. Lepew 7.2.2016 21:32

Re: Drobnost, možná související s včerejším divadlem

tak pak jedině bez šípů :))

Šacuju že dobře udělanej metrovej luk by šíp poslal neprůstřelnou vestou jak máslem..

R. Brzák 7.2.2016 21:31

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

To jsem rád, že jsem ten dojem vzbudil... záměrně proto nepíšu "smajlíky", byť si to někdy situace žádá.

Ale opravdu vážně beru jen lásku k bližnímu svému JAKO SOBĚ SAMÉMU jako základní filozofické východisko pro pochopení svého světa...

M. Vondráček 7.2.2016 21:31

Re: PEGIDA Praha

Ten jeho "oprávněný komplex méněcennosti " z jeho komentářů vyčnívá docela zřetelně ...

P. Klouda 7.2.2016 21:30

Re: Drobnost, možná související s včerejším divadlem

Jestli za tím opravdu byla nějaká manipulativní levota, a jestli to prosákne ~ což aktuálně vypadá, že by mohlo ~, pak si říkám, komu všemu by tím v naší politice odzvonilo. To video je na FB profilu, který má přes 2a30 tisíc příznivců, a oni se rádi podělí...

P. Lepew 7.2.2016 21:30

Re: London Calling pro dadaistu Vobra

Visáči jsou žijící klasici (HNF znám jen podle jména). Já mám teda o kousek radši Znouzi a pak méně známé, ale o to lepší V.T. Marvin.

http://bandzone.cz/vtmarvin

Měl jsem dřív rád i Wohnout, ovšem než stali slavnými.

R. Brzák 7.2.2016 21:29

Re: PEGIDA Praha

Víte, já spíše považuji za problém strach mocných - a ten se jako "vyklepanost" neprojevuje...

H. Balzám 7.2.2016 21:28

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

U vás jsem si jistej, pan Brzák někdy věci bere až příliš vážně :-) Ale na Reflexu na diskusích mi říkali "globální pacifista se sklonem k lokálnímu násilí" , tak nevím, nevím... :-)

H. Balzám 7.2.2016 21:26

Re: Asi něco nevím

Někdo se tady snaží plést z hovna bič.

R. Brzák 7.2.2016 21:25

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

Díky.

Tak jsem nahlédl do KN a podle toho, co vidím, to má stejné základní parametry.

Vzhledem k tomu, že maskovaní zcela evidentně mají budovu v majetku Ministerstva vnitra přinejmenším za "bezpečné území", je to opravdu ale opravdu na pováženou!

Dám to na FB.

P. Lepew 7.2.2016 21:25

Re: Asi něco nevím

To já nijak nezpochybňuji - dostal jsem na hubu už několikrát od nácků, romáků i independentů (anarchisti co nejsou až tak anarchisti, ale snaží se tak působit). Myslíte, že zničení transparentu protistranou (o napdaení nevím) je nějaký zásadní posun od standardního průběhu takových akcí?

H. Balzám 7.2.2016 21:24

Re: PEGIDA Praha

Potom je to čím dál jistější, plus ještě fakt, že policajti byli obyčejní pěšáci, ani neměli "montérky". Teď jde o to, jestli to byla fakt jen sehraná scénka určená k tomu, aby si "váleční dopisovatelé" mohli udělat v klidu a bezpečí dobré fotky a taky aby se potom floydům nepletli pod nohy na ostré demonstraci, nebo jestli to opravdu je součást větší akce spojené například i s tou Klinikou.

P. Lepew 7.2.2016 21:23

Re: Drobnost, možná související s včerejším divadlem

protistraně byli některé "zbraně" zjevně také ponechány. Asi je tam skutečně nějaký nový výklad.

J. Václavíková 7.2.2016 21:22

Re: Asi něco nevím

Ji nenapadli na demonstraci, ale až v metru. Pardon, nenapadli, vyprovokovali.

P. Lepew 7.2.2016 21:21

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

Já si dělal z mámy legraci. I když nepředpokládám že by to nebylo poznat. Doufám.

P. Lepew 7.2.2016 21:20

Asi něco nevím

Co se to teda včera stalo, že se objevují prohlášení o rasovém násilí atd?

Já to vážně nevím. Byl nějaký velký střet? Útoky demonstrantů?

Vím jen o tom, že dvacet nácků (ponechme stranou spiklenecké teorie) zaútočilo kameny a snad dýmovnicí/zápalnou láhví (nevím přesně) na anarchistické centrum. Takových útoků tady byli desítky i bez migrantů (osobně jsem to v Brně jednu dobu zažíval poměrně často na tehdejší Vaňkovce).

Paní Martinovské nějaká holá hlava zničila transparent. Určitě došlo v rámci demonstrace k útokům na lidi, kteří přišli protidemonstrovat. To si ale myslím že je obvyklé (Paroubek, Zemanovy demonstrace, ale taky komunistické demonstrace nebo dělníci).

Co tedy tak výrazně vybočilo z normálu, že je nutné o tom psát jako o nějaké výrazné změně?

H. Balzám 7.2.2016 21:19

Re: HLAVNĚ NEHÁZET DO JEDNOHO PYTLE !!!

Pláč neúspěšných šikanistů, že je někdo šikanuje, mne opravdu nechává chladným. Já jsem třeba tento týden byl svědkem toho, jak p. Václavíková jeden den kvílela jak profesionální plačka, jak se tu pořádají hony na chudáky typu necrové, abych druhý den po zapnutí diskuse zjistil, že tu několik hodin poměrně razantně stalkovala Tricka. Takové smutné příběhy jsou tu k vidění...

R. Brzák 7.2.2016 21:18

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

Nic takového si nemyslím o nikom, kdo zde diskutuje.

Výroky na netu navíc beru jen s velkou rezervou - podobně, jako řeči u piva...

Člověk,který měl tu smůlu, že někoho musel například služební zbraní ohrozit či nedejbože zabít, o tom ostatně na netu mluvit nebude...

P. Klouda 7.2.2016 21:18

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

Ano, je to Thunovská ulice na Malé Straně ~ taková ze začátku dost strmá ulice, která vychází z Tomášské. A ten rohový dům je Vinárna u Palcátu.

O. Kadlec 7.2.2016 21:15

Re: PEGIDA Praha

Ten tutově není vyklepanej z ničeho.

J. Václavíková 7.2.2016 21:14

Re: PEGIDA Praha

Paní Martinovská ovšem psala, že ji někdo napadnul. Evidentně se spletla a byla pouze provokována.

J. Kombercová 7.2.2016 21:13

Re: PEGIDA Praha

Psala jsem to už níž, ten člověk v hnědé bundě (policejní koordinátor v civilu) je na fotkách s různými skupinami policistů v blogu P. Cvalína na iDnes "Provokace s největší pravděpodobností ze státní sféry...".

H. Balzám 7.2.2016 21:13

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

Já vám jenom chci říct, že to tam vůbec neznám, tak ať se mnou nepočítáte :-) Pane Brzáku, rád bych uvedl naši ranní debatu na pravou míru, jednalo se samozřejmě o nezávazné plkání, nerad bych, abyste si o mně vyvodil, že jsem nějaký masový vrah :-) I když už jsem se přestřelky účastnil, nikdy jsem nikoho nezastřelil :-)

K. Berka 7.2.2016 21:13

Re: prosím o verifikaci - je zde někdo, kdo tu ulici zná a

Ten barák, z kterého vylezli ti maskovaní pobuřovači patří ministerstvu vnitra.

J. Václavíková 7.2.2016 21:12

Re: HLAVNĚ NEHÁZET DO JEDNOHO PYTLE !!!

Ano. Vy se tak, pane Brzáku, nevyjadřujete. Já to nepíšu proto, že bych si chtěla stěžovat, pouze chci poukázat na farizejství místních moralistů, kteří jsou na jedno oko slepí.

O. Kadlec 7.2.2016 21:12

Re: vypadá to na "vychytralý plán" - Merkelová jako Boldrik

No vidíte. I Balžám o tom ví. Kdo tedy ne?

R. Brzák 7.2.2016 21:12

Re: PEGIDA Praha

No, nevím, jak jej znáte - já trošku ano...

J. Kombercová 7.2.2016 21:11

Re: PEGIDA Praha

Včera tu paní Frankovýá psala, že v Praze byla, ovšem na jiné demonstraci, než paní Martinovská.

O. Kadlec 7.2.2016 21:10

Re: vypadá to na "vychytralý plán" - Merkelová jako Boldrik

Kam na ty pohádky chodíte?

To i v případě, že dostanete na silnici pokutu, si doma opakujete, že vás pokutovali vlastní zaměstnanci?

Jo a že nejste informován...tohle jsou bezpečnostní záležitosti a ty se všude nevytrubují. Nicméně o právních záležitostech tohoto problému, a přípravě na něj, jsem já četl. Takže informováni jsme už dávno, novináři nejsou tak hloupí aby tohle téma pominuli.