22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

Důvod k znepokojení

Zatímco se doma bavíme z nedostatku lepší zábavy nesmyslem kolem gay parády a trávíme čas mediální přestřelkou, jestli je homosexualita levicová nebo pravicová, anarchie londýnských britských ulicích je skutečný důvod ke znepokojení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Spáčil 10.8.2011 15:01

Re: Všeobecné volební právo

A proč zrovna důchodci?

J. Anděl 10.8.2011 14:56

Re: jak jsem si všiml

(to spíš patřilo pod tu "oslavu mládí")

J. Anděl 10.8.2011 14:53

Re: jak jsem si všiml

Na toto téma jsem viděl i propagační video (myslím, že vážně míněné, i když člověk dneska neví): youtube

S. Lazárek 10.8.2011 14:41

Re: jak jsem si všiml

Zdravím Ludmilo, vyprdněte se už na ten pochod nebo co to je a mrkněte raději na tohle, dobrý ne?......:-)

http://www.youtube.com/watch?v=lM_G8FuQ1LU

O. Uživatel 10.8.2011 14:32

Uživatel požádal o vymazání
M. Varadinková 10.8.2011 14:28

Re: Všem zastáncům exhibicionistů

Vy se ale nenavěšujete na "moje bejkárny", ale na mne jako takovou.  Teď jste se například navěsil na citát z dopisu jednoho homosexuála Mackovi. Žádnou "moji bejkárnu" jsem já k tomu nepřidávala,  pouze ten citát a odkaz na celý text. A Vy jste přesto nepřekonal nutkání připojit tu svoji bejkárnu k mému příspěvku. Vsadím se, že kdyby sem stejný odkaz a stejný citát dal někdo jiný než já, zůstal byste v klidu:-))))

K. Křivan 10.8.2011 14:24

Všeobecné volební právo

není zrovna rozumná věc.  Odjakživa platilo, že kdo hodil muzice zlatku do talíře, ten si poručil co budou muzikanti hrát. Rovněž se mi nelíbí, když v otázce zda stavět JE přehlasuje 10 hajzlbáb (nebo jihočeských mutrlí)  9 jaderných fyziků.

Volební právo by měli mít pouze plátci daně z příjmu a důchodci. Ti se už naplatili dost.  Myslím, že to už kdysi bylo. Za císaře pána.

Dále by hlas vysokoškolsky vzdělaného člověka měl mít větší váhu, než hlas Fera Lakátoše, který s bídou odseděl devítiletku. 

J. Anděl 10.8.2011 14:23

Re: Jsem levicový gay

Pane Jílku, jste kluzký a mažete schody. Kdybych s Vámi byl v této při já, už bych si dávno rozflákal hubu. Tohle není diskuze. Paní Boublíková má můj obdiv.

O upocenosti mám v souvislosti s průvodem homosexuální hrdosti svůj názor.

P. Boublíková 10.8.2011 14:23

Re: Jsem levicový gay

Viz odpověď výše panu Jílkovi - ano, vystřídání mnoha sex. partnerů během jednoho večírku je opravdu deviace.

Exhibicionionismus bývá také obvykle (zejména v souvislosti se sexem) považován za deviaci, to fakt není můj výmysl. Jsem ráda, že už se mnou zase hrajete, někdy příště snad více... mějte se.

P. Boublíková 10.8.2011 14:18

Re: Jsem levicový gay

Ano, promiskuita  tohoto typu, který měl být provozován na "večírku naháčů"- tedy vystřídání mnoha sexuálních parnerů během několika hodin - je deviace, bez ohledu na to, zda jde o sex homo nebo hetero.

Vidím, že jsou to pro vás všechno úžasně objevné věci, tak zas někdy příště, ju? :-)

J. Anděl 10.8.2011 14:16

Re: Všem zastáncům exhibicionistů

Ne, neuráží. Podle mě ani zvlášť neprospívá a je to reklama na Avon. Ale to není podstatné. Ostatně psal jsem to panu Lazárkovi, tak se tím netrapte :).

P. Boublíková 10.8.2011 14:15

Re: Jsem levicový gay

Ale houbeles. Pořád mi něco nepodsouvejte a nevysvětlujte, co píšu a jak jsme to myslela (ve skutečnosti většinu věcí vůbec nechápete). S Hájkem souhlasím v tom, že považuje za nevhodnou záštitu primátora pro festival Prague Pride, a to především z toho důvodu, že na programu festivalu byl až do včerejška veřejně přístupný "Večírek naháčů", tj. homosexuální gruppen sex, což je aktivita jednak deviantní a druhak nebezpečná z hlediska možnosti dalšího šíření viru HIV. S Hájkovým označením všech homosexuálů za devianty pochopitelně nesouhlasím.

Pochod skutečně pokládám za exhibicionistickou akci, podobně jako jiné aktivity různých aktivistů - radar, Temelín, kůrovec.. btw všichni účastníci se tam zpravdila exhibicionisticky chovají (pozor zase na rozdíl "exhibicionistické chování" a "exhibicionismus").

A už se tu mějte, nemíním tady donekonečna doplňovat resty ve vašem vzdělání ani donekonečna obhajovat svůj názor, že promiskuitní homosexuál je deviant.

P. Hofman 10.8.2011 14:13

Re: Jsem levicový gay

Promiňte, paní Boublíková, vy ale chcete tvrdit, že promiskuitní jedinec je deviant, či exibicionista je deviant?

Vždyť v mládí jsa nezadaní jsme byli promiskuitní až hrůza. A exibicionisté jsou všichni herci, umělci, politici, mnozí novináři a jiní bez rozdílu profese. To je deviace?

M. Varadinková 10.8.2011 14:10

Re: Kolektivista rovná se levičák. Pochod buzerantů za navýšení jakýchsi svých kolektivních práv nad ostatní je levičáckou prasárnou levičácké tzv. občanské společnosti... Dzp.

Přesně tak. A navíc je to sexuální exhibicionismus.

L. Brabencová 10.8.2011 14:10

Re: jak jsem si všiml

To je Facebook.

M. Varadinková 10.8.2011 14:08

Re: Všem zastáncům exhibicionistů

Rakovina, pokud už by u někoho propukla, se pochopitelně toho průvodu nelekne a neuteče, ale bude-li odhalena včas, je větší pravděpodobnost, že se ji podaří vyléčit. A upozornění na problém může zlepšit prevenci, například se díky medializaci toho problému nějaká žena rozhodne nechat si udělat preventivní vyšetření, což by jí jinak nepřišlo na mysl. Taky mohou lidé finančně přispět na výzkum rakoviny nebo na pomoc těm, které ta nemoc postihla a potřebují se s tím vyrovnat fyzicky i psychicky.  Ale i kdyby to nakrásně nepřineslo vůbec nic pozitivního, tak to přece nikoho neuráží, nebo Vás snad ano? Když bude název pochodu ten Váš pozitivní, tak je to příliš obecné a těžko to někoho "nakopne" k nějaké akci.

J. Jílek 10.8.2011 14:05

Re: Jsem levicový gay

...a exhibicionistický Macek (viděla jste fotky), je také devianz? :-)))

J. Jílek 10.8.2011 14:04

Re: Jsem levicový gay

homosexuál není najednou deviant? To promiskuitní homosexuál je deviant? A co je promiskuitní heterosexuál? Deviant? Čím dál lepší, paní Boublíková....

P. Hofman 10.8.2011 14:03

Re: jak jsem si všiml

Zkouknul jsem to a asi mi něco uniklo. Nebýval ten Čtyřlístek časopisem pro malé dětí?

J. Jílek 10.8.2011 14:03

Re: Jsem levicový gay

...ale celou dobu to tu hájíte... :-)))) celé to vzešlo z toho, jak Hájek nazval homosexuály devianty...a toto tu upoceně už týden relativizujete. Do toho pytle je strkáte vy, účastník pochodu nemusí být exhibicionista a vy to za exhibicionistickou akci pokládáte...

L. Brabencová 10.8.2011 14:00

Re: jak jsem si všiml

Ten pochod bude oslava mládí. :))

J. Anděl 10.8.2011 13:57

jak jsem si všiml

výbušnému tématu se věnuje i čtyřlístek

P. Boublíková 10.8.2011 13:55

Re: Jsem levicový gay

Bohužel tvrdíte něco, co jsem nenapsala, a pak s tím polemizujete. Není to ostatně poprvé.

P. Hofman 10.8.2011 13:54

Re: Jsem levicový gay

Zdravím vás, paní Netzer.

Ten Jörg Haider je pro mně zajímavý úkaz. Ultrapavičák obdivující i Hitlera a útočící nejen na cizince ale i na homosexuály, sám homosexuálem! Byl bych snad nevěřil. Jednou jsme ale byli s manželkou v Klagenfurtu a on šel proti nám s nějakými chlapy do hospody. A já říkám ženě, ten na mně působí jako homosexuál (no řekl jsem to víc nehezky), kdybych ovšem nevěděl že proti nim vykřikuje ty své pindy.

Tak si říkám, vždyť o tom Velkým Klaunovi na Hradě se taky ledacos říká. Nebude tam nějaká shoda?!

P. Boublíková 10.8.2011 13:53

Re: Jsem levicový gay

Ale já jsem, pane Jílku, nikde nenapsala, že homosexuálové jsou devianti.

Psala jsem, že promiskuitní homosexuálové jsou devianti (pro ně byl určen ¨"večírek naháčů") a že exhibicionističní homosexuálové jsou devianti. Jestli je to na vás příliš složité (stále strkáte všechny homosexuály do jednoho pytle), tak to neřešte....

J. Jílek 10.8.2011 13:52

já to četl takto:

Buzerantismus je stejně nebezpečný, jako narcismus... Dzp.

J. Jílek 10.8.2011 13:51

Re: Soudruhu hoteliére.

no ne, zvládl jste napsat signifikantní....

J. Jílek 10.8.2011 13:49

Re: Jsem levicový gay

ty pojmy vám "šly" dobře ve 13:32....

J. Jílek 10.8.2011 13:47

Re: Kolektivista rovná se levičák. Pochod buzerantů za navýšení jakýchsi svých kolektivních práv nad ostatní je levičáckou prasárnou levičácké tzv. občanské společnosti... Dzp.

to jste konzultoval s Nečasem, nebo je už hozen přes palubu a chystáte jako zkušený Svazarmovec sklad uniforem a holínek pro stranu nového typu? :-)

A. Fritscher 10.8.2011 13:46

Re: Kolektivista rovná se levičák. Pochod buzerantů za navýšení jakýchsi svých kolektivních práv nad ostatní je levičáckou prasárnou levičácké tzv. občanské společnosti... Dzp.

Něco na tom bude, nacismus dokázal "natrhnout prdel" celé Evropě vyjma Britů a Rusů, protože ti ji měli tak zmrzlou, že nešly rozevřít půlky :o))