22.6.2024 | Svátek má Pavla


Diskuse k článku

Druhý výzkum

Po Medianu přišlo s výzkumem veřejného mínění i CVVM a také ukazuje, že vládní krize uškodila ANO méně než sociální demokracii. Zajímavý je pozvolný, nicméně stálý vzestup ODS, která teď dýchá Sobotkovým socialistům za límec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Balzám 27.5.2017 22:56

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

Nemyslím, že váš pohled je správný. Dle mého nemůže přijít odpuštění bez trestu a úlevy bez pokání. Pokud jsou i dnes komouši tak nesoudní a nestoudní, že nesedí někde v koutku a nestydí se, pokud namísto toho drze touží dostat se znovu k moci, potom je to pro mne stále nepřítel a stále živý...

R. Brzák 27.5.2017 23:33

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

Ano, odpuštění musí být zaslouženo pokáním a trestem. Ale to se týká konkrétního poškozeného, za kterým by měli přicházet s prosbou o odpuštění. Já, pokud jsem nebyl přímo intenzivně konkrétními činy komunistů poškozen, mohu jim odpustit minulost. To je přínosné pro mne samotného. To však neznamená, že budu považovat komunistu za hodnotného pro spolupráci se mnou, natož pro vládu nade mnou. Protože abych jim mohl odpustit, musím je pochopit. Ale s tím pochopením nutně přijde i poznání, co vše od nich mohu očekávat - a na to se musím vzhledem ke svým zájmům připravit.

M. Prokop 27.5.2017 23:35

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

Ano. Dokážu odpustit, ovšem tomu, kdo se kaje. Což není případ místních komoušů (čest vyjímkám, třeba Bartošek).

M. Prokop 27.5.2017 23:34

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

O POTOMCÍCH komunistů jsem nenapsal lautr nic. Psal jsem o komunistech jako takových. Buďto neumíte číst, nebo nechcete porozumět celkem jednoduchému textu. Mnoho současných komunistů škodilo před těmi necelými třiceti lety, viz třeba jistý Vondruška, ale nejenom. V té partaji jich ještě je jak nasráno.

L. Kolman 27.5.2017 21:56

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

Prokope, když vás tady denně poslouchám, začíná mi být líto, že vašeho tatíka místo Rusáků neosvobodili Němci. O kolik jste na tom mohl být dnes líp! Nebo taky jste dnes nemusel mít starosti vůbec žádné.

S. Lazárek 27.5.2017 22:09

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

Tak Vy pousloucháte Psa Láňo? Tak to jste taky slušnej tydýt.....:-)

M. Prokop 27.5.2017 23:38

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

A proč se domníváte, že mého tatíka osvobodili Rusáci? Je přece tolik jiných možností (a to nemluvě o tom, co bylo po tom "osvobození").

H. Balzám 27.5.2017 23:04

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

Nejde o jednotlivé Sudeťáky, kteří byli tenkrát prostě tak hloupí, že se nechali povodit na provázkách a významně pomohli rozpoutat válku. Jde o ten vykurwenej Landsmanšaft, který je stále nositelem myšlenky, že viníci jsou vlastně oběti a že poválečný odsun, splnění jejich touhy bydlet v říši, byl zločinem a ne a)nejlepším možným politickým krokem podpořeným mezinárodně, b)adekvátní odpovědí za válečná zvěrstva, na kterých se podíleli.

M. Prokop 27.5.2017 23:44

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

Jistěže jsou mezi nimi i lidé dle vašeho popisu. Domníváte se, že převládají? A i pokud ano, že to znamená, že je správné vyhnat všechny?

Ad nejlepší možný politický krok etc., já chápu, že mnoho poválečných svinstev lze omluvit, ač je většinou páchali spíš osoby kriminální, než postižení a jejich příbuzní (viz třeba jistý Pazúr).

Ale nemohu si pomoci, trestáni mají být zcela konkrétní a osobně vinní, ne na základě jazyka nebo politické příslušnosti.

Protože pak bychom taky mohli vyhnat všechny komouše a to by asi nešlo ...

J. Jelínek 27.5.2017 23:41

Re: Milí krajané, ač v mládí ministrant

Jó milej zlatej, a to ještě víš úplný prd o tom, jak ta církev,náboženství či katolíci, chceš-li, vlastně v celé historii fungovala. Nějaké žehnání zbraním, to je prkotina proti inkvizici, pálení čarodějnic a já nevím čemu ještě. Jo, flanďáci také prznili malý kluky. A nejenom prznili , ale i przní a przniti budou. A nedělej si iluze o protestantech, to je také vykutálená čeládka. Ale co s tím má společného Bůh, kromě toho, že se všichni dovolávají a očekávají od něj služby jako od nějakého pojišťováka? Tuším, že to byl Cromwell, kdo vyzval své vojáky, aby důvěřovali v Boha, ale prach si udržovali v suchu. V tom je celá teologie.

A. Trick 27.5.2017 20:48

Diskuze je zablokována

Desítky Romů uctily v Chomutově smrt muže a nadávaly policii

Několik desítek lidí se sešlo v sobotu večer v Jirkovské ulici v Chomutově, kde byl v noci zastřelen místní Rom. Místo činu hlídali policisté.

J. Kombercová 27.5.2017 20:56

Re: Diskuze je zablokována

Píšu už potřetí, moje poznámky neprošly, protože jsem psala, co je hlavním úkolem autora článku Patrika Bangy na iDnes.

M. Prokop 27.5.2017 21:12

Re: Diskuze je zablokována

Je to jednoduchý: Když se cikáni stříleli v Brně sapíkem mezi sebou, nikomu, hlavně policii, do toho nic nebylo.

Když je střelený cikán, tak dyzgrymynace. :-P

J. Vobr 27.5.2017 20:07

ZDAR FUCKÉŘI !!!

Tomu říkáte bloody fucking too much petrol ???

___________________________________________________

Coooo ???

L. Kolman 27.5.2017 19:57

Ta holá fakta

a co jsou všichni siláci jen doma, jak tady o tom kdosi vedl řeč. Když já vzpomenu jen nedávnou minulost. Velký bojovník za lidská práva - Václav Havel. Meditoval s dalajlámou, nit nenechal na Číně suchou za nedodržování lidských práv. Při každé příležitosti se zaštiťoval lidskými právy. Přijel na návštěvu do Saúdské Arábie - o lidských právech ani bék. Nějaký čas po něm tam zavítal i kníže Švarcnberk, též velký bojovník za lidská práva a kritik Číny. Co on v Saúdské Arábii? Též o lidských právech ani bék. A co teď úplně ten největší ochránce demokracie a lidských práv? Prodal zbraně za sta miliardy tam, kde o lidských právech ještě ani neslyšeli a kde je přímo podhoubí a zdroj živé síly terorismu a kdo je také nejvíc financuje. Místo toho tam sehraje divadlo s Íránem, aby se zavděčil Saúdské Arábii, když tolik zacálují za americké zbraně a pochopitelně též uspokojil Izrael. Tam je to přímo povinnost.

M. Berka 27.5.2017 19:51

A je u islamistů jasno...

Věřící je z principu debil...

--------------------------------------

https://vtm.zive.cz/bleskovky/ateiste-jsou-inteligentnejsi-nez-verici-muze-to-byt-tim-ze-dokazou-sklonu-k-nabozenstvi-odolat/sc-871-a-187834/default.aspx

I. Mertl 27.5.2017 20:00

Re: A je u islamistů jasno...

Kdejaký debil ani není být věřící.

J. Kombercová 27.5.2017 20:09

Re: A je u islamistů jasno...

Vy být věřící? :)

M. Prokop 27.5.2017 20:58

Re: A je u islamistů jasno...

On věřit v EU velice velmi. :-P

K. Němec 27.5.2017 20:21

Re: A je u islamistů jasno...

Znám mnoho věřících pane Berko, kteří jsou inteligentnější než já ateista. Tyhle studie jsou jen neprůkazné dohady a konstrukty.

J. Anděl 27.5.2017 20:36

Re: A je u islamistů jasno...

Inteligentní věřící ovšem lépe odolá svodům náboženství ;-)

R. Neveselý 27.5.2017 20:57

Re: A je u islamistů jasno...

Inteligentní nevěřící ovšem ještě lépe :-))

K. Němec 27.5.2017 21:53

Re: A je u islamistů jasno...

Všichni na něco věří. Neexistuje nevěřící. :-)

J. Franke 27.5.2017 19:28

Zavřete oči, odcházím

Na hřišti je žranice, moje oblíbená kapela a kácení májky. To zase bude v álejích nablito...

A buďte tu na sebe hodní!!!

R. Neveselý 27.5.2017 19:35

Re: Zavřete oči, odcházím

Jděte ve jménu Páně.

F. Doušek 27.5.2017 19:13

Bělobrádek v TV nabízí lidem nespokojeným

s touto vládou ALTERNATIVU. Co tím myslí, je záhadou, když na této vládě nese lví podíl i on.

R. Neveselý 27.5.2017 19:20

Re: Bělobrádek v TV nabízí lidem nespokojeným

Opravdu lví ??

J. Franke 27.5.2017 19:24

Re: Bělobrádek v TV nabízí lidem nespokojeným

Má podíl. Bez lidovců by koalice vůbec nevznikla, ale víc mi vadí, že po zkušenostech s Babišem by se případné koalici s ANO nebránil...

R. Neveselý 27.5.2017 19:35

Re: Bělobrádek v TV nabízí lidem nespokojeným

Bez lidovců by nikdy nevznikla, stalo se jen jednou, když byla uzavřena nestoudná oposmlouva.

A jak víte, že by se koalici s ANO nebránili?

F. Doušek 27.5.2017 19:34

Re: Bělobrádek v TV nabízí lidem nespokojeným

Já myslím, že "lví" je dostatečným vyjádřením.