Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Donos na Hrad
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
1231 1231 345 345 2.9.2006 11:30Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ještě IP adresy podvodníků a zlodějů nicků... a jednoho úchyla. Az na par vyjimek, vymrdky exhibujici sve liluputstvi zde na tomto foru zvladnouhovno. |
![]() |
Honza tm 2.9.2006 11:26Re: Re: Re: Re: Ještě IP adresy podvodníků a zlodějů nicků... a jednoho úchyla. Žakokote,udával už Váš fotr gestapu a pak komunistům,přebral jste živnost i bolševické taktiky,jsem rád,že jste tady,takovej lidskej odpad se jen tak nenajde.Už se blížíte k vrcholu,před Vámi je jen Paroubek,tak jen do toho chlapče |
![]() |
Pobavený pravicový volič® 2.9.2006 11:25Re: dopis (díky R.) Síla. |
![]() |
Miláno 3000 2.9.2006 11:25Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ještě IP adresy podvodníků a zlodějů nicků... a jednoho úchyla. tady to zvládne i méně zdatný Tanzbär |
![]() |
Pobavený pravicový volič® 2.9.2006 11:20Re: Re: všem babám ruplo :-))) Amen. |
![]() |
Pobavený pravicový volič® 2.9.2006 11:18Re: Re: Astonku |
![]() |
1231 1231 345 345 2.9.2006 11:15Re: Re: Re: Re: Re: Ještě IP adresy podvodníků a zlodějů nicků... a jednoho úchyla. Nicky pouze pro narocne: Hint: K odhaleni nicku potrebujes rudimentarni znalost solfege. |
![]() |
divana 2.9.2006 11:06dopis (díky R.) http://lidovky.zpravy.cz/dopis-jirimu-paroubkovi-08z-/ln_noviny.asp?c=A060902_000004_ln_noviny_sko |
![]() |
Miláno 2500 2.9.2006 10:57Re: Re: Re: Re: Ještě IP adresy podvodníků a zlodějů nicků... a jednoho úchyla. nicky zcela ztratily svůj význam a pokud dotáhne psí komentátorstvo projekt k dokonalosti, vyřeší tím problém škatulkování, který kdysi nastartoval dnešní rozklad. Nikdo nebude vědět, co kdo psal a tak nebude moci správně zareagovat- buď vysvětlit, že autor je kretén, nebo ho pochválit za bravurní úvahu. Nicky jsou kaput a v poslední době se rozmáhající móda různých teček, čísel, výkřiků se mi vysloveně líbí. Anarchie má půvab. A projekty ze spřátelených webů : " Ono Ti to stejně nedá... občas si do těch blbečků, co čokla ovládli, zase rejpnout... oni tak krásně kvičí... jak podsvinčata " budou mnohem zábavnější. |
![]() |
Lájoš B. 2.9.2006 10:54Re: Astonku Proč ne slučovací sjezd socanů a komunistů ? |
![]() |
mik 2.9.2006 10:37Re: O sprostotě Bohužel, až příliš pravdivé |
![]() |
Malý Aston 2.9.2006 10:31Re: Astonku Kdo je hnusný,to záleží na úhlu pohledu a na tom,kdo koho má rád a koho ne.Já například nemám rád Filipa a Jakeše. Jsou oba z jedné politické strany,kterou skutečně nemám rád.Ostatní mi vcelku nevadí,více méně jsou to demokratické strany. ODS ani ČSSD nepotřebuje ke svému vládnutí jen jednoho odpadlíka.ODS nemá ráda KSČM ale ČSSD je miluje. Takže toho jednoho odpadlíka potřebuje ČSSD a proto je také tak hnusná,jako to KSČM. |
![]() |
. 2.9.2006 10:27Re: Re: Re: Ještě IP adresy podvodníků a zlodějů nicků... a jednoho úchyla. Žalování? To by pro tebe byla urážka, to ne, ... my víme, že si plníš jen svou vlasteneckou povinnost, jak za starých časů ... a o tom to je. |
![]() |
franta 2.9.2006 10:23Re: Ivan Langer už avízoval ponechání žáby na ptameni, tedy policejného prezidenta, který nedodržuje zákona této země, ve funkci. Atˇjde d o p r d e l e i s Římanem a Topolánkem ! Dzp. Mě jen udivuje Vaše obrovská naivita, Kajane. A co jste čekal ? Maximálně se vyhodí nějaký subalterní úředník, aby se neřeklo a to bude všechno. Jestli jste si všiml, tak v zaběhnutých demokraciích obvykle změna vládnoucí garnitury obvykle neznamená otočení kormidla o 180 stupňů, jak očekávala většina modrých ptáků |
![]() |
1231 1231 345 345 2.9.2006 10:18Re: musím na NP číst Necti clanky, to jsou povetsinou naproste sracky. Cti komentare ktere odhaluji nejhloubejsi zakouti mysli ceskych volicu, vcetne ruznorodych deformaci jejich singularnich psyche - od komplexu z maleho pindika pres tajne prani byt lobotomizovana pred spojenim s puchejrem spekackem az po enumeraci toho co ovce puvodne originalniho pastyre dnes sezraly a kolik z nich se ztratilo v dusledku ukradeni odpornymi bolsevicko-komunistickymi sockami (o kakanismu-hejkalismu nemluve). |
![]() |
franta 2.9.2006 10:16Astonku pokud píšete "Byla by to ale hodně hnusná vláda (Paroubkova) - s podporou aspoň jednoho odpadlíka...", myslíte si, že kdyby Topolánkovu trojkoalici hned na začátku podpořil jeden poslanec ČSSD, tak by jeho (Topolánkova) vláda byla méně hnusná ? |
![]() |
Lájoš B. 2.9.2006 10:13musím na NP číst články, které jsou převážně jen hulvátské výlevy a demagogie ? |
![]() |
Andy 2.9.2006 10:05Re: všem babám ruplo :-))) to písnutí Dagmar Havlové se mi tenkrát moc líbilo. Udělala baba to, co měli udělat všichni posranci : měli toho zmetka, co promlouval stylem Urválek, vypískat a naházet mu na hlavu svačiny, až by s brekem utíkal ze stupínku. |
![]() |
grrr 2.9.2006 10:00všem babám ruplo :-))) "Nakonec budu muset do té vysoké politiky jít. Začnu ale v komunální, říká vdova po Josefu Luxovi Věra Luxová." Tak ta nám tady ještě chyběla. Domívám se, že by měl být zřízen zvláštní terapeutický seminář v odlehlé lokalitě pro bývalé i současné ženy bývalých i současných politiků. Řídit by ho mohla Havlová, tj. hrát jim tam dvakrát denně královnu Kristinu a učit je pískat. |
![]() |
jirka.s. 2.9.2006 9:49Re: Moc řečnických otázek najednou soudruhu Za to soudruh Vízek má všech svých 13 vnoučat dobře zakopané. |
![]() |
loula 2.9.2006 9:46Re: Aston asi mířil cíleně Já bych se rád při té příležitosti zeptal: Platí ještě heslo "učit se, učit se, učit se" nebo bylo zavrženo jako bolševický přežitek ? |
![]() |
jirka.s. 2.9.2006 9:45Po deváté!!! Tak soudruhu Vízku!!! Ptám se tě již po deváté: Jaký je "tvůj" názor na článek soudruha Kojzara v Haló novinách z 5. května tohoto roku. Dozvím se konečně něco konkrétního? A teď snad něco k tvým stupidním otázkám:Osm let vládnoucí ČSSD šikanovala až likvidovala opozici? Zavládla v Česku cenzura? Volby zařídila jenom tak "naoko"? Zásadně odmítala refrendum? Manipulovala veřejným míněním při vstupování do NATO, do Evropské unie, což bylo vskutku hnusné? Bránila některé opoziční parlamentní straně realizovat se, alespoň "poměrně" k výsledkům voleb? Soudruh Kléma se z počátku také jenom ožíral u Kaštanu, Pinochet byl také nejdříve jenom obyčejné ucho, soudruh Stalin u Carycinu také nebyl ještě generalisimus, na rozdíl od bradavičnatého prasete, které se už nyní cítí být povoláno vyšší mocností, aby vše, na co se ptáš, tady co nejdříve zařídil. A naprosto úchvatný je recept "prý" poslaneckého klubu socanů, jak to zařídit, aby se z jednoho každého individua stala banda vlezdopRdelů, kteří jsou použitelní pouze jako stafáž našeho trojjediného, vyšší mocí nám darovaného. |
![]() |
Andy 2.9.2006 9:42Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ladislave jestli to nebyl Paroubek - a toto podezření, které mám od samotného začátku celé pitomé kauzy, ve mně den ode dne sílí a sílí. |
![]() |
Lea 2.9.2006 9:41Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mislaed |
![]() |
Marta 2.9.2006 9:38Re: Re: Re: Re: Moc řečnických otázek najednou soudruhu Honzo, máte pravdu! To jen socanští primitivové si nechtějí přiznat , že Paroubek je největší svoloč, co tu kdy byla. I se svejma šibalama, neboli zlodějema! |
![]() |
loula 2.9.2006 9:38Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ladislave Ano, byli prostě netrpěliví, aby už u těch koryt byli. Pokud si vzpomínám, tak nejviditelnější postavou v té kampani byl právě nejčestnější Kalousek, který ve stejné kauze prohlásil, že o financování svého bytu nikomu nic neřekne, i když za těmi financemi bylo mafiánské pozadí jeho příbuzného dokonce i s vraždou. Opravdu myslím, že kdyby si Grosse chovali jak v bavlnce, tak dneska ČSSD možná ani není ve sněmovně. |
![]() |
1231 1231 345 345 2.9.2006 9:35Re: Re: Re: Ještě IP adresy podvodníků a zlodějů nicků... a jednoho úchyla. Pokud mas problem s absenci vlastni identity zkus psychologa. Pokud te trapi svedomi protoze jsi jako estabak udaval, obrat se na mistniho kneze. |
![]() |
Lea 2.9.2006 9:33Re: Re: Moc řečnických otázek najednou soudruhu naprostý souhlas,loulo. |
![]() |
loula 2.9.2006 9:31Re: Moc řečnických otázek najednou soudruhu Milý Honzo, člověka za zločince můžete označit v okamžiku, kdy jej soud odsoudí za nějaký trestný čin. Tedy zločincem je např. Svoboda z ČSSD, odnedávna Krejčíř, ale i takový Lízner a nepřehledná řada dalších. Nemůžete ale za zločince označit např Grosse (i když jeho vytáčky s financováním bytu byly naposto nevěrohodné) stejně jako Tlustého nebo Kalouska (ti s financováním bytu byli chytřejší, prostě řekli, že nic neřekou a basta). Tvrdík nená zločincem, třebaže aeroinky pod jeho vedením prodělaly 500 milionů, stejně jako není zločincem bankéř roku Salzman, pod jehož vedením byla banka za aktivní účasti jeho podřízených oloupena o 8 miliard. A tak by šlo pokračovat, souhlasím, že hodně dlouho. A jsem přesvědčen, že na začátku této řady je politika prosazená ODS, totiž že morálka je nepotřebná veteš a že ekonomové musí mít náskok před právníky. Tady někde ten marasmus začal, a ČSSD je velice učenlivým a pilným žáčkem. Myslím, že fanatismus, který tady předvádíte, neprospívá ani pravicovým stranám, protože partaj - jakákoliv - nepotřebuje zaslepené fanatiky - ale kritické lidí, kteří dovedou popsat chyby odpůrců a vyvarovat se jich, ale stejně kriticky působí do vlastních řad. |
![]() |
Mislead 2.9.2006 9:25Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Mislead IMHO by tohle za normálních okolností nestačilo......a navíc to je krátkozraké |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=8JWPL96FkGR9CCb&p=Q8zBBDEH%7c6KT3LiOF9A%7c_GB937YOH9%7cIzDDKPHnOB4A3y7AFP%7c_OJG8NgKH%7cP8VGCGLOh1&x=wyOz_V)