1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Donos na Hrad

Za nepatrného zájmu medií donesl Mirek Topolánek na Hrad seznam vládních kandidátů a za stejně nepatrného zájmu médií prohlásil, že v pondělí ve čtrnáct nula nula bude vláda jmenována.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
divana 3.9.2006 13:10

Re: Ha, Topolánek na Primě říká, že Paroubek svůj pokus nedostane :-)

dodejte, že taky řekl, že ho už využil: sestavování vlády s kalouskem. :-)

divana 3.9.2006 13:09

aby jste se tu v neděli nehádali, ...

je to jednoduché:  levice levituje a pravice pracuje :-D

Echo 3.9.2006 13:08

Re: Re: Re: Re: Re: mini Astone

Vaše typická reakce velké rozšafné moudré panimandy. Styl Vašich odpovědí je zde už pověstný a soustavná duchařina příznačná.Je vás podobných více, pak Pes vypadá, jak vypadá.Nesnížím se k nadávkám, občas se však ani nedivím, že je zde někdo používá. Krmit Vás už nebudu a omlouvám se za předešlý komentář.

LoBottom Heavy 3.9.2006 13:07

Re: Hezké poobědí všem :-)

Toto je velmi presny postreh. Stat se snazi oskubat lidi uplne stejne jako se lidi snazi oskubat stat. Ideologicke kecy o pravici ci levici jsou navysost smesne a pindy o plizivem komunismu ci dokonce totalite jiz hranici s psychickou poruchou. Priznam se ale ze rovnez zadne socialni davky nepobiram a ani nevim jestli na nejake mam pravo.

divana 3.9.2006 13:07

Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci

já myslela, že už je pozdě bavit se o havlovi, který se stal prezidentem díky bolševickým hlasům. a ono je to stále ještě pro některé živé.;-D

vlk svojpelešník 3.9.2006 13:06

Ha, Topolánek na Primě říká, že Paroubek svůj pokus nedostane :-)

Malý Aston 3.9.2006 13:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci,kteří nic nemají,chtějí svou ideologii jako státní program!

Toho,že jsem tam nezůstal jsem litoval až do roku 1989. Měl jsem tam příbuzné,začátek mi mohli pomoci překlenout. Jenže láska doma mě čekala,takže domů a pak nikam.Ani ta Jugoslávie mi nebyla dopřána. Nyní se mám báječně a bojuji proti bolševikům,končím jdu na hříbky.:-D

Andy 3.9.2006 13:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mini Astone

My dear downer, nemůžu navrhovat masivní lobotomizaci, protože hlavní korespondent dnešního Psa jsi ty a dělat opakované lobotomie je neefektivní. Prokristapána, co se staráš, kdo tu co žvatlá ? Už se chováš jak školník.

vlk svojpelešník 3.9.2006 13:01

Hezké poobědí všem :-)

Zaujala mne jedna věc - lidé, kterým hrdost nedovolí pobírat sociální dávky, když na ně dosáhnou.

S tím mám poněkud problém. Proč by proboha člověk neměl odebírat sociální dávky, na které dosáhne? Tenhle stát se se mnou bude soudit o (mé) poslední trenky, dospěje-li k názoru, že mu dlužím pár korun - namátkou třeba DPH z plnění, ketré jsem nikdy neobdržel, daň z takových příjmů... Dále mi předepíše kde co, třeba platby za veřejnoprávní cokoliv, ač mne to vůbec nezajímá, pro kde jakou profesní skupinu vyžaduje výpalné (OSA, dotace zemědělců...), neurčuje, co může použít z daní ale jejich výši určí podle svých přání, nutí mne do kde čeho...

Tento stát je můj nepřítel a nevidím žádný důvod, proč z něj nedostat cokoliv, co jde. Škoda, že na nic nedosáhnu. Neupejpal bych se :-)

Echo 3.9.2006 13:00

Re: Re: Re: Re: mini Astone

Promiňte andy, ale žádná, opakuji žádná vláda neměla odvahu sáhnout po typických cikánských vyžírkách. Rovněž není nikdo schopen jasně říci, že mladý a zdravý člověk si musí najít jakoukoliv práci bez ohledu, zda se mu jeví podřadná nebo ne. U zdravých lidí, kterým jsou sociální dávky přiznány by snad nebylo na závadu pracovat 3 dny v týdnu pro komunální a jinou politiku.Nezáleží zda budou sadit stromky nebo sbírat papíry a psí hovínka. Tohle však NIKDO neudělá, ani pravicová vláda. Sleduji Moravce a dárečky u něho, Bože jsem pro defenestraci.:-(

Andy 3.9.2006 12:58

Re: Re: Re: Re: mini Astone

vás se na nic, duchu, neptám. Znalosti Ley z oblasti soc. problematiky evokují tu otázku, nic zlého v tom není. A hlavně- Lea sama může napsat, že mi do toho nic není. Od ní to je v pořádku.

Malý Aston(pravicový volič) 3.9.2006 12:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci,kteří nic nemají,chtějí svou ideologii jako státní program!

Jistě Dul Jan Šverma, pod tento důl patřila malá šachtička Oderka v Přívoze. Dnes již není,je tam nějaká soukromá firma. Parcoval jsme tam jako havíř,od roku 1963 do roku 1969,kdy jsem využil nepokojů,které svým prohlášením že není potřeba uhlí a vše bude na plyn zapříčinil Lenárt a já jako brigoš jsem hned uprchl a nemusel vracet náborné. :-D

vlk svojpelešník 3.9.2006 12:55

Třeba tady byl doma...

Echo 3.9.2006 12:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci,kteří nic nemají,chtějí svou ideologii jako státní program!

Nechci být vlezlý, mužete jmenovat šachtu na které jste fáral?

Kantor 3.9.2006 12:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci,kteří nic nemají,chtějí svou ideologii jako státní program!

Takže se Vám žití v komunistické společnosti zamlouvalo, jinak byste se asi do té mizérie nevracel.:-)

Echo 3.9.2006 12:48

Re: Re: Re: mini Astone

Andy, nekorektní otázka, dejte pokoj.:-/

Malý Aston 3.9.2006 12:46

Re: Re: Re: Re: mini Astone

Ale já nejsem žádný  asociál. Jsou občané,kteří pomoc potřebují. Na ČT2 byl krátký film o nevidomých v Anglii. Než postižený došel domů,již ho čekala sociální pracovnice a nabídla mu řadu programů,placených i neplacených k překlenutí jeho nemoci.Tak si představuji pomoc potřebným. Moje matka má 83 let,ještě ji nikdo nenavštívil aby se jí zeptal,co potřebuje nebo nepotřebuje. Pro léky ji chodím osobně,aby to blaho Ratha nepoznala,měsíčně více jak 1200,00Kč. Strašák na občany,že jim pomůže jen sociální demokracie nebo bolševik,to přeci není pravda. Pomoc má být poskytnuta cíleně, individuálně a v potřebné výši aby mohl v klidu žít. Pokud má někdo drahé auto,chatu a ještě jde na sociálku,tak mi to připadá hodně a hodně divné. Takových lidí,kteří jezdí na zahraniční dovolené a přitom jsou na sociálce znám ze svého okolí hodně a normální občan,který pracuje je jim pro strandu.

Heavy LoBottom 3.9.2006 12:43

Re: Re: Re: Re: Re: mini Astone

I beg to differ. Tvuj navrh na masivni lobotomizaci mi pripada mnohem zabavnejsi.

Prokristapana proc tady furt zvatlate vo tom ze politici sou pazgrivci? Kdy jste pristali na ceste z planety Zork?

Malý Aston 3.9.2006 12:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci,kteří nic nemají,chtějí svou ideologii jako státní program!

Děkuji,že jste to připoměl. Bylo to v roce 1967,pracoval jsem na šachtě v Ostravě jako horník.Doma král v Paříži jako chudák.Tam jsem poznal,jak žije pracující v zahnívajícm kapitalismu a jak jsem žil já v Ostravě. To temno a temnota při překročení hranic z lágru socialismu  do zářivého kapitalismu,to je to proč na stará kolena tady sedím a píši. Komunismus a bolševici to je program jen pro vládnoucí elitu,vždy na to doplatí normální občan.:-D

Andy 3.9.2006 12:31

Re: Re: Re: Re: mini Astone

je to jednoduché. Levice roztrubuje, že pravice pokládá skupinu jedna za skupinu dvě, pravice, že levice považuje skupinu dvě za skupinu jedna. Polarizace vzkvétá a maníci, co se nakonec vždycky nějak domluví ( viz Tvrdík a Železného podnikatelské aktivity, Mrázek, ČKA atd.) z toho mají prakticky neomezený profit. Voliči, zahnaní do kouta extrémních voleb, nehledí ani tak na program nebo schopnost vládnout, jako na to, aby se jejich favorit co nejvíce odlišoval od toho, kdo je jejich srdci a rozumu vzdálenější. Hrozby Dickensem nebo naopak zástupem  nenažraných pobíračů dávek jsou jen podstavec pro malé, hloupé hitlery. Takže ať na to koukám jak chci, pořád mi vychází demokracie jako nejhorší z dobrých řešení.

Malý Aston 3.9.2006 12:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to víc než hrozné, víc - než si dovedeme představit

V první části je malý problém u nás není ještě žádná politická kultura.Když je politik přistižen,že lže nic se neděje. Tento problém se přenáší na celou společnost. Když není kultura politická,nemůže být ani občanská. Poslanci,které volíme se ihned stávají majetkem politických stran.Jsou zbaveni svéprávnosti a musí hlasovat,jak jim přikáží ti,kteří je vybrali a kteří jim platí předvolební výdaje.Takže chyba je v systému i v občanech,kteří si to nechají líbit.Nejprve musí dorůst ke svobodnému myšlení občan a podle občanů se začnou chovat i politici.Jenže 17 let je velmi krátká doba k občanskému poznání,já platím daně a Vy nám sloužíte.Zatím je to naopak. Trend ale ukazuje,že i poslední volby mění politickou orientaci občanů. Vývoj nelze zastavit,poznání občanů,že politici potřebují občany a ne naopak bude stále větší a větší a dle toho se budou muset začít chovat i ti naši zatím Vyvolení.

Kantor 3.9.2006 12:27

Re: Re: Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci,kteří nic nemají,chtějí svou ideologii jako státní program!

Onehdy jste psal, že jste se za komoušů dostal až do Paříže.:-(

loula 3.9.2006 12:23

Re: Re: Re: mini Astone

Astone, souhlasím, že asi většina občanů udělá maximum pro to, aby si pro toho Škromacha nemusela chodit, protože to považuje za svoji hanbu. Vidím však dvě skupiny charakterizované asi takto:

- bez toho Škromacha se neobejde, protože prostě z řady důvodů spadla na dno a snaží se z toho dna vyhrabat. Někdy to ale principielně nejde (nemoc, stáří, atd). Myslím, že tito lidé se za to stydí, ale prostě jim nic jiného nezbývá.

- toho Škromacha berou jako samozřejmost, ba povinnost státu se o ně starat, a velice dobře znají řadu fíglů, jak další a další Škromachy získat. A nějaké výčitky svědomí prostě absolutně nemají.

Bohužel tato druhá skupina vrhá odsuzující světlo i na tu první skupinu. Bohužel nevím, jak tuto druhou skupinu od těch Škromachů odstřihnout, aniž by se to dotklo situace té skupiny první.

loula 3.9.2006 12:10

Re: Re: Re: Re: Re: Je to víc než hrozné, víc - než si dovedeme představit

Astone, nedělá mi nejmenší problém souhlasit s vašimi vývody, vidím to podobně, přesto však jednu vážnou výhradu mám. Zásadně se bráním tomu, abych byl nucen podle vlastního rozumu rozhodovat, který politik lže a který říká pravdu. to má nebezpečně blízko nekritickému fanouškovství. Já bych si velmi přál takovou atmosféru, ve které by politik usvědčený ze lži jednou a provždy končil jako politik. Samozřejmě problém lhaní politiků se tím zcela neodstraní, ale - pod dojmem důsledků v případě odhalení - by určitě věrohodnost jejich prohlášení stoupla.

Víte, já si myslím, že republika potřebuje řadu dlouhodobých programů, namátkově dopravní a energetickou koncepci, důchodový systém, systém zdravotní péče, daňový systém. atd. To všechno jsou akce daleko předsahující volební období, a proto musí vzniknout konsensem, aby byly minimálně závislé na momentální vládnoucí partaci. Jestli - viz Slovensko - jedna vláda něco zavede, druhá ji to zruší,  třetí to zase zruší té druhé, tak tím žádnou koncepci nelze vytvořit. A já jsem získal dojem, že partajím o toto vůbec nejde, ale že jim jde o to vytvořit nesmiřitelné tábory modrých a oranžových. A cíle takto vytvořených "rowdies" není fotbalová krása, ale nedunciace protivníka.

Jinak proti výsledku voleb také nic nemám, mám ale dost proti tomu, jak tento výsledek uchopili právě politické representace.

Malý Aston 3.9.2006 12:06

Re: Re: mini Astone

Normální občan vezme dvě nebo tři zaměstnání aby uživil svou rodinu a hanbou by se propadl,než jít pro žebračenku ke Škromachovi a předvádět svou chudobu. Jistě máte pravdu v tom,že je výhodné v  Mercedesu,doma chatičku,nebo státní byt jít odírat stát a využívat výhod,na které jiní musí platit. Pomohly tyto úplatky socanům? Vyhráli?

Malý Aston 3.9.2006 11:59

Re: Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci,kteří nic nemají,chtějí svou ideologii jako státní program!

Každý nemohl emigrovat a je dobře,že ještě žiji a se mnou další občané,kteří ještě mohou podat svědectví o báječném životě pod vládou Gottwalda,Zápotockého,Novotného,Dubčeka,Husáka,Jakeše a jiných komoušů jejichž potomci se zase derou k moci. Než v roce 2006 emigrovat k vůli Paroubkovi a Filipovi,tak raději navrhuji použít starou českou tradici a vyhazov oknem na nádvoří Strakovky.:-D

Andy 3.9.2006 11:59

Re: Re: mini Astone

děláte na sociálce ? Učitelka, doufám, nejste.

Lea 3.9.2006 11:56

Re: mini Astone

nevím,zda si pro pastelkovné nelítají taktéž pravičáci,kteři tvrdě bojují proti dávkám státu.Na úřadech se dveře netrhnou,přičermž někde je už vyplaceno z 90%. Nárok na pastelkovné má dítě,které jde do první třídy a rodina nepřesáhla trojnásobek životního minima.U plné rodiny s jedním dítětem tento trojnásobek činí 30 030,-Kč. A jaká propukla panika,když se začalo mluvit o škrtech  v rozpočtu.Každý se hned poptával,zda zůstane rodičovský příspěvek. Dotazy pršely zprava,zleva.Vaše nazírání na levici,jako na bandu chudáků,je krajně zkreslené.

Malý Aston 3.9.2006 11:49

Re: Re: Re: Re: Je to víc než hrozné, víc - než si dovedeme představit

Víte tady je jeden problém. Ze svých zkušeností preferuji silou pravicovou stranu,levicovou stranu a ještě malé politické strany,které dávají občanům výběr dle svého zaměření. Doba,kdy budou jen dvě silné politické strany na levici a pravici potřebuje ještě čas.To co říká pan Kalousek,tomu nevěřím. Po celou dobu,kdy byla KDU ve vládě s ČSSD byla hodně ponížována právě panem Paroubkem. Pokud by byl tak čestný a zásadový,mohl včas odejít ale ty stovky příslušníků KDU,kteří zastávali dobře placené funkce ve vládních úřadech měli přednost. To že nám lžou,to je pravda ale od toho máme svůj  rozum .Já pořád zastávám názor,že volby dopadly dobře.Občané nejsou stádo,jak  politikové předpokládají.Mladí volili Zelené, KDU za kolaboraci tak,tak prolezlo, ODS dostalo hodně hlasů, ČSSD také a KSČM málo. Takže jen spojení ČSSD+KSČM po volbách vytvořilo naprosto zbytečnou protikomunistickou náladu na kterou doplatí v příštích volbách právě ČSSD. Naopak KSČM posílí,část levicových občanů bude volit právě KSČM. Možná nemám pravdu a pokud ji nemám,budu rád.

Heavy LoBottom 3.9.2006 11:40

Re: Re: Re: Nic se neděje,jen levičáci,kteří nic nemají,chtějí svou ideologii jako státní program!

Skutecne nechapu proc invokujete ideologii pokud ji nechcete invokovat. To ze jste prozil X let za ostnatymi draty byla vase volba. Mohl jste s tim bud neco udelat nebo se odstehovat nekam jinam. Pro skuhry ohledne toho co komu udelal komunismus nemam moc pochopeni, zvlast ne pro od tech kteri svou necinnosti komunistickou totalitu de facto podporovali.