16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Dokument hanby

V turbulenci kolem Jiřího Bradyho by se nemělo zapomenout na podstatný problém, totiž na kapitulantské prohlášení čtyř ústavních činitelů, kteří se nahrbili před Číňany ještě hlouběji, než byl donucen Hácha v Mnichově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Břízová 26.10.2016 21:13

Re: Koniáš Herman fabuloval

V tom případě, Hermanovi to vyšlo trochu lépe než těm z Hradu.Řekla bych.Nějak to špatně promysleli.

M. Mařák 26.10.2016 21:13

Re: Ano, je třeba založit NP,

To byl jen pokus o srandu, vím, že "funguje"...

:-)

P. Lepew 26.10.2016 21:09

Re: děkuji pánům P.Lepew a J.Anděl, kteří v diskuzi

Díky a zdravím pane Brzáku,

taky Vás tady moc nevídám (jen jsem četl).

P. Smutný 26.10.2016 21:09

Re: Náhodou

Ano, lidovci jsou nasraní a odešli by z koalice jako v r.1997.

K. Berka 26.10.2016 21:08

Re: Náhodou

Bernd Poselt by ho zaangažoval!

R. Brzák 26.10.2016 21:08

děkuji pánům P.Lepew a J.Anděl, kteří v diskuzi

na vrcholně důležité téma "co zas ten Zeman proved" vyjadřují (jakkoliv jsou i vzájemně v rozepři) moje náhledy (a já se tudíž do té trapnosti pouštět nemusím)..a vítejte zpět, pane Lepewe!

P. Smutný 26.10.2016 21:08

Re: Koniáš Herman fabuloval

Ještě je možnost, že si někdo udělal prču a volal jako Forejt. Ale to by se lehce zjistilo, podle čísla, ne?

I. Břízová 26.10.2016 21:06

Náhodou

Docela by mě zajímala reakce pana premiéra, kdy fakt Herman podal demisi. Vláda by se mohla otřást v základech.

K. Berka 26.10.2016 21:06

Re: Koniáš Herman fabuloval

Myslím si, že nešlo primárně o tu "medaili", ale že Pražská kavárna + Herman s lidovci hrají o naprosto něco jiného.

P. Lepew 26.10.2016 21:04

Re: Koniáš Herman fabuloval

Podle mého nejsou tak hloupí (nebo teda jsou, ale takovým zvláštním podlým způsobem). Forejt mu volal, aby ten příslib zapůsobil na Hermana (ve smyslu prezident plní co slíbil). Ve skutečnosti mu to ale stejně dát nechtěli (nejspíš by to už nestihli)..

Herman je nicméně podrazil, takže hop hop a voila - oboustranný podraz.

I. Břízová 26.10.2016 21:01

Re: Koniáš Herman fabuloval

Čili žádné vyznamenání předat nechtěli. Co tam teda ten Forejt pár dní před 28.říjnem vlastně oznamoval, nebo indikoval, nebo co?

J. Kombercová 26.10.2016 21:00

Re: HRADNÍ VÝMLUVY V NEDBALKÁCH !!!

..kruciš, Pepe, teď to až zadunělo, jak jsem žuchla dolů. :)

Se omlouvám, nedalo mi.

J. Kombercová 26.10.2016 20:59

Re: HRADNÍ VÝMLUVY V NEDBALKÁCH !!!

Přijímá demisi ministrů taky pan prezident? V tom případě by mu jistě ukápla.. slina.

J. Fialová 26.10.2016 20:58

Re: HRADNÍ VÝMLUVY V NEDBALKÁCH !!!

Mně to fakt žíly netrhá, ale je citace na LN:

„Slyšeli to ještě dva ministři (Mládek a Ťok) a slovenský velvyslanec Weiss, kteří u toho byli,“ psal strýci ministr. Celé znění e-mailu má server Lidovky.cz k dispozici přímo od ministra kultury.

P. Smutný 26.10.2016 20:58

Re: Ano, je třeba založit NP,

už dávno funguje

http://www.np-diskuze.cz/

P. Vandas 26.10.2016 20:57

Re: Ano, je třeba založit NP,

Ta už je založena. Na Lišce. :-):-):-)

P. Smutný 26.10.2016 20:56

Re: Představte si, mně jako bývalého neposlance

Ty jako kominík bys tam všechno zašpinil, vole :-)

K. Berka 26.10.2016 20:56

Koniáš Herman fabuloval

Kanada má do detailů propracovaná pravidla pro udělování vyznamenání, řádů nebo medailí jiného státu vlastním občanům. Tyto podmínky doslova obsahují, že s udělením vyznamenání musí vláda Kanady vyjádřit souhlas.

Žádost o souhlas s udělením vyznamenání má být kanadské vládě doručen prostřednictvím diplomatické mise daného státu v Kanadě. V případě Jiřího Bradyho by muselo české velvyslanectví v Ottawě oficiálně požádat tamní vládu, aby Brady mohl české státní vyznamenání převzít. Jenže česká ambasáda pro letošní rok nic takového nevyřizovala, z čehož plyne, že Hrad nikdy o takový souhlas nežádal.

P. Lepew 26.10.2016 20:53

Re: Tož totok už se nedá..

Jsou to jen gesta (význam získávají až při převratech a válkách). Pak se přetavují ve vznik "bojovníků za svobodu, samostatnost, právo na národní sebeurčení atd."

A nechápejte mne špatně, pokud by byla naše oficiální politika jiná, setkávejme se s kýmkoliv. Pokud ale deklaruji nějakou politiku (dlouhodobě), pak ji mám držet, nebo jsem za šaška.

P. Smutný 26.10.2016 20:53

Re: HRADNÍ VÝMLUVY V NEDBALKÁCH !!!

Pokud vím, tak Herman řekl, že u toho byli, ale není si jist, zda to slyšeli, nebo taknějak. Nechápu, proč by takto nesmyslně lhal a zároveň chápu ty "svědky", že se do toho nechtějí zaplést. Na Hermanově místě bych podal demisi na protest proti lžihradu.

P. Vandas 26.10.2016 20:52

Re: A prosim vás, nestěžujte si, že kvalita příspěvků klesá!

" Jak lvové bijem o mříže. Jak lvové v kleci jatí. My bychom vzhůru k nebesům a jsme zde s zemí spjatí. Nám zdá se, z hvězd že vane hlas: "Nuž pojďte páni blíže, jen trochu blíže, hrdobci, jímž hrouda nohu víže." :-):-):-):-) ( poznámka pro Kajana: Hrdobec není hovnivál!")

K. Janyška 26.10.2016 20:52

Představte si, mně jako bývalého neposlance

na Hrad nepozvali a zedníka Vandase, který tam byl úplně na howno, pozvali... Dzp.

P. Lepew 26.10.2016 20:51

Re: A prosim vás, nestěžujte si, že kvalita příspěvků klesá!

Teď jsem si všiml, že co jsem se zapojil, to jde dolů ještě rychleji :))

M. Mařák 26.10.2016 20:50

Ano, je třeba založit NP,

nezávislou diskuzi...

:-)

J. Fialová 26.10.2016 20:50

Re: HRADNÍ VÝMLUVY V NEDBALKÁCH !!!

:)))

J. Vobr 26.10.2016 20:48

Re: HRADNÍ VÝMLUVY V NEDBALKÁCH !!!

Vy něco píšete ??? Já nic nevidím !!!

:-)))

:-)))

P. Lepew 26.10.2016 20:47

Re: Tož totok už se nedá..

Já přece o žádném politickém partnerství nemluvím. Proklamujeme dlouhodobě, že uznáváme jednotnou Čínu včetně Tibetu. Důkazem, že tyto proklamace myslíme vážně je nesetkávat se oficiálně s představitelem Tibetu (neoficiálně klidně můžeme).

Je to jen gesto..

Dalajláma může být, bez ohledu na jeho vlastní proklamace, vnímán jako vůdce svobodného Tibetu a oficiální setkání s ním jako legitimizace Tibetu jako samostatného státu.

J. Vobr 26.10.2016 20:46

Re: A prosim vás, nestěžujte si, že kvalita příspěvků klesá!

Jde to dolů !!!

:-)))

J. Fialová 26.10.2016 20:46

Re: HRADNÍ VÝMLUVY V NEDBALKÁCH !!!

Je mi sice úplně šumafuk komu dajli medajli nebo nedajli, ale jako čtenář detektivek si říkám, jestlipak pan ministr Herman tak trochu... nefantazíruje?

Ministr Herman: "Slyšeli to ještě dva ministři (Mládek a Ťok) a slovenský velvyslanec Weiss, kteří u toho byli.“

Pan Mládek pravil že nic takového neslyšel, pan Ťok že neposlouchal, a pan Weiss že on už vůbec neposlouchal.

M. Prokop 26.10.2016 20:45

Re: Tož totok už se nedá..

Někde byl oficiálně, jinde polooficiálně, někde soukromě.

A nestalo se nic a Tibet je (bohužel) stále okupován.