1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Dobré důvody

Některé trestní kauzy jdou natolik proti základnímu lidskému uvažování, že podrývají důvěru v právní řád. Namátkou uvedu nedávné rozhodnutí ve věci povinného písemného vyjádření postoje ve věci okupace Krymu ruským uchazečům o ubytování v hotelu. Kauza takzvaných politických trafik je také na hraně příčetnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 8.8.2019 9:57

Václav Klaus ml. na FB: Myšlenka pro tento týden

Sexuální orientace hodnotu člověka nesnižuje, ale ani nezvyšuje.

J. Mikeska 8.8.2019 9:56

Re: Docela zajímavý a obávám se, pravdivý rozhovor

Já bych začal velmi opatrně několika drobnými, víceméně kosmetickými změnami: 1. Zrušit Evropskou Komisi, 2. Rozpustit Evropský Parlament, 3. Zrušit veškeré dotace, 4. Zrušit veškeré platby do rozpočtu EU, 5. Zmrazit bankovní účty všech "evropských" institucí.

To by myslím pro začátek stačilo, o zbytek už by se postaral páně Janyškův "spontánní řád lidstva" či jak se ten jeho zázrak jmenuje....

E. Pawlica 8.8.2019 9:54

Re: Je reinkarnace do psa pravděpodobnější?

Až na to, že Neff své námitky neprezentuje nejvhodnějším způsobem, což je proti slepým ideologiím ta nejúčinnější argumentace, ale raději živí antiideologii.

Škoda toho, při Neffově formátu ...

P. Jirkovský 8.8.2019 9:54

Re: Myslím, že nejde o spiknutí

To je dobrý, Kotas, myslím, že to tady pochopil skoro každej hned napoprvé.

P. Jirkovský 8.8.2019 9:52

Re: Soudnictví pro osobní potřebu

Většina soudců, kteří nastupovali po těch jmenovaných Havlem, študovala před rokem 1989? Není to náhodou blbost?

E. Pawlica 8.8.2019 9:51

Re: První část dnešního Neffa u mě dobrý.

Kdo se hrabe v h*ov*nech, nevoní po vanilce, pane Vaníčku.

Stejně jako krmičům prasat nevyčítám, že nevoní po fialkách, nevyčítám estébácké špíně, že je estébácká špína, ale to, že si zamanula plést se do mého života a otravovat mě svým vstupem do politiky, aby zaklekla a chtěla schlamstnout celou republiku.

Kdyby jednal jako politik s vizí a státník, řekl bych si: "Amen, amen, pravím vám, že na nebesích zavládne větší jásot nad jedním napraveným, nežli nad sto spravedlivými ...", zatím ale mám pouze řadu důvodů k pojmenovávání věcí takovými výrazy, které objektivní skutečnost jen popisují.

V. Kotas 8.8.2019 9:49

Re: Myslím, že nejde o spiknutí

SA BO TÁŽ !

V. Kotas 8.8.2019 9:48

Re: Soudnictví pro osobní potřebu

Nebudu proti.

M. Prokop 8.8.2019 9:47

Re: Soudnictví pro osobní potřebu

Za 5 litrů dovedou jezdit i jiná auta, než hybridy. Takže těch vašich 20% je jaksi "v luftu".

J. Mikeska 8.8.2019 9:47

Re: Ta uhlíková stopa je neřád! ;-))

Ad 1. odstavec: Máte naprostou pravdu, určitě se některé materiály (určitě ne všechny) dají vytěžit zpět. Leč skutečnost je taková, že většina skončí na skládkách nebo v moři, v lepším případě ve spalovnách. Ale o tom já nepíši, já nastoluji otázku, jakou ta "zpětná těžba" zanechá "uhlíkovou stopu" a kdo to zaplatí. Že to nebudou "solární baroni" je nabíledni.

Ad 2. odstavec: Opět máte naprostou pravdu, Čína technologicky už dávno předběhla Evropu a nejvíce právě v elektrotechnickém průmyslu. Čína si přechod na technologie náročné na el. energii může dovolit aniž by zvyšovala "uhlíkovou stopu"; má 46 jaderných reaktorů a staví 11 dalších, zatímco v Evropě se JE pomalu ruší. Takže je evidentní, že náskok Číny v elektrotechnice se bude i nadále zvyšovat a navíc čím dál rychleji.

Byla kdysi taková anekdota: Které jsou tři etapy budování socialismu? 1. Dohnat a předehnat! 2. Udržet krok! 3. Neztratit stopu... No a zrovna ta Nová hedvábná stezka by nám mohla pomoci "neztratit stopu", jinak bude za pár desítek let z Evropy skanzen, kam se budou jezdit bohatí čínští turisté dívat, jak umíme vyrábět hliněné džbánky a plést košíky...

J. Vobr 8.8.2019 9:47

BRUSEL ZAKLEKL NA PSA !!!

:-)))

J. Matuška 8.8.2019 9:46

Re: Ekonomika zelené revoluce je přísně střežené tajemství.

Kamarád Petr Pokorný se před časem pídil po nákladech na "obsluhu" DOTACÍ - marně...

V. Kotas 8.8.2019 9:46

Re: Myslím, že nejde o spiknutí

SABOTÁŽ !

M. Prokop 8.8.2019 9:44

Re: Je reinkarnace do psa pravděpodobnější?

Technický pokrok se pochopitelně nezastaví a Neff to ani nechce, to jste jen něco nepochopil.

Neff má jen, celkem logicky, námitky proti vnucování zatím nedotažených technologií.

R. John 8.8.2019 9:44

Klucí nešťastný...

...to... že ho máte již na "baterky" , neznamená, že i auto na baterky je také na houno... fakt ne...zeptejte se ženskej... ty jsou z baterek nadšený....:-)))

J. Matuška 8.8.2019 9:44

Ekonomika zelené revoluce je přísně střežené tajemství.

Tečka cé zet.

J. Vobr 8.8.2019 9:43

NENDE TO,JE TO POKAŽENÝ !!!

:-)))

M. Prokop 8.8.2019 9:42

Re: Myslím, že nejde o spiknutí

Nějak to blbne, dost.

J. Vobr 8.8.2019 9:41

NETZER SPUSTILA ZÁPADONĚMECKÉ RUŠIČKY !!!

:-)))

J. Vobr 8.8.2019 9:41

NETZER SPUSTILA ZÁPODONĚMECKÉ RUŠIČKY !!!

:-)))

M. Prokop 8.8.2019 9:40

Re: Všechno špatné je pro něco dobré

Ani ne elektromobily, ale (ne)způsobem jejich vnucování. Zatím se nové technologie proti starším prosadily prostě tím, že byly lepší (levnější, pohodlnější). Což elektromobil zatím není, tak je zvýhodňován, limity pro výrobce aut až vnucován.

EU se to vnucování daří, ovšemže na úkor občanů.

M. Pivoda 8.8.2019 9:40

Je reinkarnace do psa pravděpodobnější?

Neff uzavírá: "... Ekonomika zelené revoluce je přísně střežené tajemství. Jak to řekl Andrej Babiš, cesta do bezemisního ráje nás bude stát „několik miliard“. Teď jde o to, aby ne každýho."

Ekonomika dnešní zelené revoluce se dopředu vyčíslit nedá. Záleží totiž, mimo jiné, i na objevech a inovacích, které se ještě nekonaly. Tak daleko dopředu vidí jen Bůh, nikoliv člověk. Nicméně, asi by se dala dohledat data o tom, kolik stál někdejší přechod z koňských povozů na automobily.

První automobil vznikl před 120 lety. Karl Benz požádal 29. ledna 1886 o patent na svůj automobil. V listopadu téhož roku mu byl udělen patent číslo 37435a, ve kterém je popsána tříkolka poháněná výhradně spalovacím motorem.

Uzavřeme naši úvahu následovně. Budoucí reinkarnace Ondřeje Neffa do psího těla se jeví jako mnohem pravděpodobnější jev, než že se dnešní i budoucí technologický pokrok zastaví - protože majitel Neviditelného psa už zde pomalu končí a nemá proto zájem o další investice a inovace. Něco takového je pro něj za hranicí sci-fi. Bohužel.

E. Pawlica 8.8.2019 9:40

Re: A hergot... shazuje mě to příspěvky fest...

Nelze vynechat ani Partu hic - práce nic!

:-D

E. Pawlica 8.8.2019 9:39

Re: Soudnictví pro osobní potřebu

Netvrdím, ale psal jsem o plivání na Havla (zbytečném) za věci, za které které nemohl, protože postupoval, jak mu to přikazovaly zákony.

Že dnešní soudnictví postupuje formalisticky a pomalu není ani tak kvalitou soudců (či právnckých fakult, na nichž studovali) jako totálním zamořením českého právního řádu.

I když i u soudců hraje významnou roli i jejich osobní etické niveau ...

M. Prokop 8.8.2019 9:38

Re: Nekoncepční (až impotentní) plácání.

Alespoň pětkrát to příspěvek prostě neukázalo.

L. Písařík 8.8.2019 9:37

Re: Cena elektrovybavení

Někteří tvrdí, že odebrali vlhkým severozápadním větrům energii a tím zavinili změnu klimatu ve střední Evropě. Větry nemají dost energie aby zanesly srážky až k nám.

Sic tomu nevěřím, ale jsem přesvědčen, že dokud nebude vynalezen systém akumulace, tak to nebude fungovat. A proč vlastně Německo kupuje eektřinu od nás?

P. Bk 8.8.2019 9:36

Všechno špatné je pro něco dobré

Nemohl jsem si nevšimnout, jak Aston plíživě opovrhujete elektromobily. Mám pocit, že tam někde hluboko tuší, že to není zas tak špatný koncept a bojem se snaží tyto myšlenky vytěsnit. Ano, zatím to má spoustu much, ale ty se časem vychytají. Ostatně rozvoj (ekonomika) nejvíc šlape po válce. Takže je potřeba současný spalovací koncept zbořit a začít znovu na nových technologiích. Nejen v automobilovém průmyslu se to EU zatím daří.

R. John 8.8.2019 9:35

To je ta....

...co podporovala usilovnou řečnickou prací RVHP ?... tak to si musím přečíst...vo kapitalismu bude vědět hodně, zejména transformačním...sice jsou k tomu potřeba amnestie presidenta republiky, ale to je jen takový malý kazíček na budování kapitalismu v Čechách, pod moudrým vedením prognostického ústavu...

M. Prokop 8.8.2019 9:35

Re: Nekoncepční (až impotentní) plácání.

Jo a k těm elektroautům - baterka bude u ojetiny hlavní problém. Drahý díl, s neznámou životností (zatím). A elektroauto má jakž takž význam pro majitele domku s garáží a dost silným přívodem elektřiny a jističem. Přes noc nabije, během dne jezdí, zatím, než stát zdaní i to, relativně levně (pokud do km nerozpočítá nákupní cenu).

Pokud někdo bydlí v činžáku, třeba i s podzemní halovou garáží, má dost smůlu. Dojet k pumpě a během pár minut natankovat "elektrika" neumí.

M. Šejna 8.8.2019 9:35

pane Forejte

v tunelu Valík byla nesmyslně v minulosti maximálka 80km/h a měřily to tam kamery. Běžně tam tedy stovkou jezdili jen nadšenci, kteří chtěli furt platit pokuty.