23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Díky Sobotkovi

Bohuslav Sobotka se na fotografii z jeho výletu do Texasu tváří s kovbojským kloboukem na hlavě tak přirozeně, jako kdyby mu nasadili šaškovskou čepici. Asi by se cítil lépe v tubetějce nebo kozácké papaše. Nicméně, všechna čest, v Americe, kam ho pozvali na odhalování Havlovy busty v Kongresu, se hrdinně snaží odpředstíral prozápadní orientaci České republiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rudolf 21.11.2014 6:22

Re: Havlovo amnestie byla 10x horší

Havlova amnestie reagovala na prohnilost bolševického režimu. Pokud vím, radil se o jejím rozsahu s kdekým. Zda šla udělat lépe (třeba i tím, že nijak), nevím.

Kritizovaná část Klausovy amnestie reagovala na rozkrádání z období jeho vlády. A v mnoha z nás zanechala pachuť české varianty Mečiarovy amnestie: "Odchádzam. Něublížil som. Něublížil som."

F. Dobrota 21.11.2014 6:22

Re: Lže Zeman nebo "jen" blouzní?

ODVOLAT !!!

P. Rajman 21.11.2014 6:20

Re: Sobotka-klidná síla levice

Je politická nula práve proto, že ji nevymyslel. Včera to nepřímo potvrdil i jeho blízký spolupracovník pan Jakl, který prohlásil, že oposmlouvu vymyslel Havel. Ne je to Zemanův úplatek Klausovi, který Klaus přijal.

J. Huml 21.11.2014 6:20

Re: Mít svobodu, to je pro srandu - ukazuje světu národ "Švejků"

Je to tak, pane Jurax. Ceska populace dokazala dost, diky svobodne sanci, navzdory moralni zatezi 40 let zhoubne komunisticke diktatury.

P. Boublíková 21.11.2014 6:17

Re: prozápadní orientace

EU je "mensi zlo", nic víc. Ale nechtejte po nikom, aby z toho byl buhvijak nadsenej.

P. Rajman 21.11.2014 6:16

Lže Zeman nebo "jen" blouzní?

To je otázka víceméne pro jeho osbního lékaře. Pro další výkon funkce hlavy státu je tak či onak vyřízený.

J. Huml 21.11.2014 6:14

Re: Lidi tady mají pořád takovej silnej pocit,

pravdu di pan Jaromir...

J. Babička 21.11.2014 6:14

Re: prozápadní orientace

A není to krásné co chtějí. Svobodný a nezávislý český stát, který s velmocemi bude jednat jako rovný s rovným.

P. Rajman 21.11.2014 6:12

Re: Problém není v nejednoznačnosti orientace naší společnosti

Naprosto souhlasím. Bagatelizace je pro blbce. A pánové Zeman a Klaus takový pohled na svet nabízejí. Havel se nebyl schopen z vlastní vůle od funkce odpoutat a konzervoval tak politické zločiny Klause a Zemana, kteří mezitím posilovali svůj antihavlismus.

F. Dobrota 21.11.2014 6:08

ZEMAN byl na Národní asi jako Klaus na barikádě

Pokud byl Miloš Zeman v inkriminovanou dobu na Národní třídě jako účastník demonstrace, pak jenom jako tajný účastník, kterého tam nikdo neviděl. Musel tam tedy být v přestrojení. Pak bych se pana prezidenta chtěl zeptat, proč se na výzvu obou komisí jako účastník demonstrace nepřihlásil, aby mohl podat své svědectví? Protože jste tam nebyl, pane prezidente! Proč teprve po 25 letech nám sdělujete, že jste také účastníkem této slavné demonstrace a že jste se nebál? Nejednáte tedy stejně jako ti „hrdinové“, o kterých jste mluvil, kteří se po Pražském povstání v květnu 1945 vyrojili v nebývalém množství, aby všichni vyprávěli, jak bojovali proti nacistům na barikádách? Je paradoxní, že o těchto „bojovnících z barikád“ mluvíte spolu s tvrzením, že jste na Národní byl také. Byl jste i Vy jedním z těchto falešných barikádníků ?

Aniž bych mířil na pana prezidenta, „bojovníků“ z Národní bylo skutečně více. Znám takové, kteří tam opravdu byli – seděli dne 17.11. 1989 večer ve Filmovém klubu v paláci Adria – na Národní třídě. (c)Milan Hulík

P. Boublíková 21.11.2014 6:04

Re: prozápadní orientace

O ničem takovém nesním, milý pane Čepku, pouze jsem si dovolila pripomenout, ze Západ dnes kulantne řečeno není to, co býval, nýbrž bruselská karikatura svobody a demokracie.

F. Dobrota 21.11.2014 5:57

Jest nezbytné odvolat Zemana !!!

O TOM NEBUDIŽ POCHYB !!!

J. Mrázek 21.11.2014 5:55

Havlovo amnestie byla 10x horší

A nikdo se jím nezabývá. Stejně tak jeho schvalováním bombardování v Jugoslávii, rozdáváním majetku kamarádíčkům, neschopností stát na svých po požití a dalším. Tak nechte i ty ostatní být .... měřte stejným metrem !

F. Dobrota 21.11.2014 5:55

Re: prozápadní orientace

Jedná se o produkt značně pokročilé senility .Diskuse nemá smysl. Zkrátka takový Šáňa z nezralých malin !!!

F. Dobrota 21.11.2014 5:55

Re: prozápadní orientace

Jedná se o produkt značně pokročilé senility .Diskuse nemá smysl. Zkrátka takový Šáňa z nezralých malin !!!

O. Uživatel 21.11.2014 5:52

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 21.11.2014 5:51

Uživatel požádal o vymazání
J. Mrázek 21.11.2014 5:51

Tak to už je moc !

Pučisté masakrující vlastní lidi a ničící jejich města si pozvali " na kobereček" velvyslance Čr do Kyjeva k podání vysvětlení výroků presidenta Zemana k situaci na Ukrajině !!!

P. Rajman 21.11.2014 5:49

Sobotka-klidná síla levice

nehecuje, neprovokuje, občas begatelizuje (zlehčuje a zjednodušuje). Je to takový Brit ze sedmi statečných. Tedy žádný přítelíček Calverovy bandy. Zeman je naopak prvotřídní politický pletichář a úplatkář, který oposmlouvou nabídl Klausovi nejvetší politický úplatek jaký byl od paktu Ribbentrop-Molotov v Evrope učinen. Klaus je v tomto úhlu pohledu uplacená politická nula.

B. Rudolf 21.11.2014 5:46

Problém není v nejednoznačnosti orientace naší společnosti

Naopak "seshora" se nám často snaží vnutit zjednodušené ideologické postoje, jako třeba, že "peníze jsou až na prvním místě" na straně jedné, nebo, že "lidská práva jsou naší výkladní skříní" na straně druhé (v jistém smyslu oba tyto postoje splývají).

Pokud jde o Miloše Zemana, bojím se, že je něco pravdy na úvahách o tom, že je loutkou na provázku. Zda je na druhém konci toho provázku nějaký typ závislosti či onemocnění těžko říci. Ani s Václavem Klausem jsme neměli štěstí (mne jako mnoho jiných vytočila jeho amnestie). 

Obhajoba lidských práv by pro nás měla být na jednom z prvních míst, ale neměla by vycházet z ideologie, ale z obyčejné lidskosti a pravdivosti.

O. Uživatel 21.11.2014 5:32

Uživatel požádal o vymazání
P. Boublíková 21.11.2014 5:23

prozápadní orientace

dnes znamená orientaci probruselskou, takže čemu se, milý Astone, divite?

Z. Jaromír 21.11.2014 5:17

Lidi tady mají pořád takovej silnej pocit,

že ti Rusové o nás jaksi více stojí. Že ten Západ nad náma ohrnuje nos. No ale neukázal zrovna teď Washington, jak nám na něm záleží? Ocenění od něj bylo plné obdivu, rady vlídné jak od staršího bratra.

Když jsem dočetl diskusi, naskočily pod ní upoutávky Lidovek, nu a tam vidím fotku našeho pana prezidenta s popiskem : "Zeman vrací úder. Zvěřejněte Riot porno!"

To se tedy se vůbec se nedivím, že o stát s takovým pokušitelem v čele je ve světě taková rvačka...

B. Brousková 21.11.2014 5:10

Re: Bodejt by Cesi nebyli hodne pro Kreml.

Takže se domníváte, že kdyby se komunisti přejmenovali na dejme tomu Sjednocenou stranu pracujících, že by se něco změnilo? V NDR ani v Polsku žádná strana se slovem "komunistická" v názvu nexistovala ani před převratem. Myslíte si, že to u nich vypadalo lépe než u nás? A co na Slovensku? Tam jim Havel také komunisty nezakázal a kolik jich tam mají v parlamentu? To není o názvech, ale o počtu idiotů, kteří by stále chtěli rozhodovat o tom, jestli ten sousedův spratek se dostane školu,nebo kdo bude dělat mistra, případě jestli smí jet  ten blbec od vedle na dovolenou do Jugošky. To je to po čem se jim stýská. U nás je jich bohužel stále tři čtvrtě milionu. To je asi to naše "špecifikum".Ve dvacátých letech volilo u nás komunisty milion lidí. Havel tehdy ještě nebyl ani na světě. Čím to asi bylo?

J. Babička 21.11.2014 3:57

Re: Nevím jestli internetové diskuze představují

Pan Ulč není protiamerický, kritisuje co se mu nelíbí na zemi, kterou má rád. A kritisuje i česko a není protičeský.. A dobře si uvědomuje nebezpečí komunismu a i ruského imperialismu.

J. Babička 21.11.2014 3:53

Re: Také souhlasím, jsme více "východní" než "západní"

Ten stesk po dobách,,kdy gayové byli pod kontrolou a muslimové se u nás učili jak bojovat, V česku vždycky bude

S. Prosek 21.11.2014 3:45

v tomto konceptu je

naprosto lhostejne kdo je Putin, pan profesor Klaus nebo ja!

http://www.buzzfeed.com/daves4/the-universe-is-scary

B. Brousková 21.11.2014 3:43

Re: V tom je možná jádro pudla,

Takže se domníváte , že když celý večer místo "meditací s dalajlámou" pozvedá stakany s vodkou na ruském velvyslanectví, že nás to zachrání od smrti? A "přivede nás tím k vítězství" ? A nad čím ? Nad deliriem ?

I. Procházková 21.11.2014 3:25

Sobotkovi

to nejlíp sluší tady:

http://jdem.cz/22kf9

J. Jurax 21.11.2014 3:07

Re: V tom je možná jádro pudla,

A nejen v tomto národě, i když bych si neodvážil říct, že zrovna v polovině ... a multikulti a politkorektnost a bezpáteřnost demokraticky žvanících, leč nejednajících politiků tomu jen napomáhá ...