18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Den poté

K demisi vlády se během středy vyjádřil skoro každý, kdo má v téhle zemi s politikou sebeméně společného, s jedinou výjimkou. Touto výjimkou je Bohuslav Sobotka. Zachoval se trochu jako sebevražedný atentátník, který vběhne do obchoďáku, zařve Allah Akbar a zatáhne za šňůrku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 4.5.2017 22:44

Re: Pro pana Kolmana.

Nelíbí se to ani mně - a to jsem volič Svobodných, který pro Kalouska či Sobotku (o lidovcích nemluvě) nemá pěkného slova. A tygr? Vzhledem k tomu, že je pan Babiš se svým Agrofertem přisátý na stát jako pijavice, navrhuji vám spíše jiné zvířátko - jmenuje se Upír obecný, je to ten netopír z Jižní Ameriky - řekl bych, že i podoba by se našla...

V. Čermák 4.5.2017 22:52

Re: Pro pana Kolmana.

Běžte se vycpat s tím přisátím. Bere legitimní dotace, protože je někdo dává, on je nevymyslel a byl by blbej, kdyby je nebral. Kritizujte ty , co dotace dávají a né Babiše. Oni by vám možná vysvětlili na dvě doby, PROČ je dávají.

R. Brzák 4.5.2017 22:55

Re: Pro pana Kolmana.

Je velikánský rozdíl mezi tím, když někdo využívá dotací (od státu či nadstátu), které mu tento přidělí, či když někdo je představitelem toho státu a ony dotace si tak přiděluje sám...přičemž dotace považuji za zlo obecně.

V. Čermák 4.5.2017 23:10

Re: Pro pana Kolmana.

Jste snad natvrdlej? Ty dotace si nepřiděluje ON sám, ale EU a bral je dávno předtím, než šel do politiky. TO Vy a Vám podobní ho z té politiky chcete odstranit ještě dřív, než by mohl ukázat že UMÍ. A já si myslím, že opravdu UMÍ a je potřeba , aby dostal šanci zo dokázat. Kdo jste, že mu to nepřejete?

R. Brzák 4.5.2017 23:22

Re: Pro pana Kolmana.

Já jsem možná natvrdlej. Protože pro mne chlapík, který už léta lobuje za své zájmy v nejvyšších patrech politiky, díky čemuž se mu podařilo zrekvírovat (neb peněžní prostředjky na své akvizice neměl) obrovské majetky, je typicky "kozel zahradníkem". Protože borec, který se bije v prsa, jak je hrdý, že se mu podařilo v parlamentu prosadit (a to dříve, než začal politiku provozovat jako politik a ne "jen" jako šíbr) řepkový nesmysl (a tak si zajistit ziskovost svých podniků) pro mne není podnikatel, ale lobista. Protože frajer, který mává před očima zpitomělých svých obdivovatelů rozsudkem soudu, který jej osvobodil (z podezření ze spolupráce s STB) na základě svědectví !jeho styčného důstojníka STB!, je pro mne prostě otrlý estébák. A takovému (přede všemi ostatními, co jich jen v politice nejen u nás je) rozhodně nepřeji šanci dokazovat, čeho všeho schopen skutečně je!

V. Čermák 4.5.2017 23:52

Re: Pro pana Kolmana.

Přece vás nikdo nenutí ho volit. Nemáte ho prostě rád, hledáte na něm vši a máte na to právo. Prostě ho nevolte, ale jiným lidem nebraňte, aby ho volili. Oni prostě mají JINÝ názor než vy.

J. Anděl 5.5.2017 0:02

Re: Pro pana Kolmana.

Jak by probůh mohl pan Brzák někomu "zabránit" v tom, aby volil Babiše? Pokud ho tedy nepodezíráte z toho, že si na někoho počká před urnou s baseballovou pálkou.

L. Kolman 4.5.2017 22:16

Nějak vám z toho komentování vypadl

intrikánský lhář Babiš, mám ten pocit. Asi jste konečně přišli na to, že je to náš nejlepší porevoluční financmajstr a jako takový má nárok na průserovou imunitu.

P. Vandas 4.5.2017 22:24

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Mám už ve své e-poště celý materiál na Babiše, co nesl žalobník Sobotka dnes na Hrad. A co s tím? Je vidět, že na tom musel pracovat celý tým analytiků a je zmapován Babišův život a podnikání od narození . Můj dojem je ten, že Sobotka a jeho tým se ničím jiným celou dobu vlády nezabýval. Nemám žádné srovnávací informace, abych mohl posoudit pravdivost materiálu a spoléhat na to, že není cinklý nemohu. Takže jsem znechucen, jak je možné, že takto se chová předseda naší vlády ke svému koaličnímu partnerovi. Je to hnus, nikoli ve faktech, ale v samé podstatě.

V. Klepetko 4.5.2017 22:28

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Akce "Olovo"?

P. Vandas 4.5.2017 22:34

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

No obojí je postaveno na pomluvách. Od souzení a stíhání a šmírování kohokoli snad nejsou sekretariáty politických stran, ani předsedové vlád, ale ve slušném státě je od toho policie, státní zastupitelství a soudy. Sobotka porušuje Ústavu překračováním svých pravomocí. Tohle udávání bez důkazů se mi hnusí. Nenacházím pro něj omluvy.

K. Němec 4.5.2017 22:45

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Když oni si snadno zvykli, že policie, státní zastupitelství, zpravodajci a soudy jsou jen pobočky jejich sekretariátů. Teď se toho těžko zbaví.

V. Klepetko 4.5.2017 22:46

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Tříska v oku bratra svého? Nemám čas studovat ty třísky, takže to nebudu soudit, z mého pohledu bylo hrozné to ignorování pravomocného rozsudku soudu.

To byl vlastně pokus vládní strany zničit právní stát. Tu demisi měl podat tehdy...

P. Vandas 4.5.2017 22:55

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Souhlasím. To je pohrdání mocí soudní. Neb ve slušném státě platí stará zásada z dob Říma: "Lex dura, sed lex!"

V. Klepetko 4.5.2017 23:06

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Mimochodem - že se ta demise neprojednává ve Sněmovně je pohrdání mocí zákonodárnou, na tom si trvám.... Dobrou noc. Jdu na pasovou a snad doletím ještě do parlamentní demokracie :-))))

J. Anděl 4.5.2017 22:31

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Njn. Babiš má taky určitě svoje materiály. Sám to říkal.

Teda pokud to byl on. Ale zase pokud to on nebyl, tak nebyl odposloucháván, tudíž není koho za co žalovat.

P. Spáčil 4.5.2017 22:32

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Když je to tak závažné, tak proč nepodali trestní oznámení?

Připadá mi to že jen chystali kompro materiál který by vypustili těsně před volbami. Stejně jako to má asi připraveno Babiš na socdem. Systém Kubiceho zpráva vydaná těsně před volbami kdy už s tím nic nejde dělat se osvědčila.

L. Kolman 4.5.2017 22:39

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Vždyť říkám, že vám z toho všeho vypadl Babiš. Asi se Sobotka dověděl, že se Babiš chystá na socdemáky vytáhnout kompra, tak na něčem podobném zapracovali taky. Něco jako dřív odéesáci, Kubice a pedofil Paroubek. Správně načasováno, těsně před volbami, aby nebyl čas na vyvrácení ani smyšlených snůšek pitomostí.

V. Fenzel 4.5.2017 22:38

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Já pořád ještě uznávám právo a presumpci neviny. Ani premiér, ani Sněmovna nemají právo cokoliv vyšetřovat! Od toho jsou tu orgány činné v trestním řízení a soudy. Proč Sobotka, nebo i kdokoliv z vás, ještě nepodal na Babiše trestní oznámení? Ať se toho ujme kriminálka a koná! A podle výsledků ať zapojí Státního žalobce a jde k soudu. Kecat může kdokoliv, třeba i Kolman, ale přinést nezvratitelné důkazy o vině, nebo nevině, to už je jiný level.

P. Spáčil 4.5.2017 22:45

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

jen poznámečka, sněmovna může zřídit vyšetřovací komisi a vyšetřovat.

V. Fenzel 4.5.2017 22:50

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Ano, ale nemá právo trestně zasahovat. Vyšetřovat může i soukromý detektiv, nebo kdokoliv z nás. Ale co s tím dál?

J. Vobr 4.5.2017 22:45

LYBIJEC DNESKA DOBRÝ !!! SOUHLAS !!!

Tu-ááá.

L. Kolman 4.5.2017 22:54

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Proč by měl podávat trestní oznámení Sobotka? Ten Babiše slušně požádal, aby vznešená podezření na sebe patřičným způsobem vyvrátil. A pokud vím, policie jisté věci řeší, tak proč se jí do toho montovat? Mně to může být u prdele úplně, já jsem Babišovi v mnoha věcech fandil, jenže on je to i docela velký podvraťák. A pak docela mě nasírá, když se dělá blbec ze Sobotky a prolhaný intrikán Babiš je vydáván za geroje.

J. Anděl 5.5.2017 0:17

Re: Nějak vám z toho komentování vypadl

Presumpce neviny. To bych bral, kdyby Babiš nestavěl svojí kampaň na tom, jací jsou všichni neuvěřitelní zloději.

P. Rajman 4.5.2017 22:10

Sobotka navrhne vyhození Babiše

před svou vlastní rezignací a přinutí Zemana, aby ukázal svou závislost na Babišovi.

P. Vandas 4.5.2017 22:14

Re: Sobotka navrhne vyhození Babiše

Tak, to je opravdu objevné. Vždyť nic jiného nedělá a pořád prd. :-):_):-)

P. Rajman 4.5.2017 22:19

Re: Sobotka navrhne vyhození Babiše

Protože ví že Zeman bez problému obejde ústavu tím,že překroutí její význam, aby se vyhl schvalování vlády parlamentem, což je základ české demokracie obsažený v ústavě. Ale to jsme to už dnes řešili.

P. Vandas 4.5.2017 22:27

Re: Sobotka navrhne vyhození Babiše

Ano řešili. Zatím se ani nevyhnul, ani neobešel, takže je to o ničem.

P. Rajman 4.5.2017 22:42

Re: Sobotka navrhne vyhození Babiše

Jdte dost inteligentní, aby jste věděl, že tohle není konec ani začátek konce, ale ... vždyť to znáte.

V. Čermák 4.5.2017 22:14

Re: Sobotka navrhne vyhození Babiše

No zdá se že tomu všemu velíte Vy a Sobotka...