28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Dejte aspoň Veseckou

Nedáte-li Kopřivu, dejte aspoň Veseckou, koleduje ministr vnitra Radek John. S vnitrem si očividně neví rady a patrně si rady vědět nemůže - takto složitý a vnitřně provázaný organismus nezvládne bývalý televizní moderátor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Brousková 6.9.2010 12:56

Re: nechat se veřejně vydírat

Kupodivu existují i státy, které nemají většinový systém a přesto jsou funkční. Ergo kladívko demokracie je taková jací jsou občané. A žádný zázračný systém, který by z blbců vyrobil moudré neexistuje. Švýcaři jsou stát trochu vyjímečný.Už třeba tím, že neznají vnitřní šovinizmus. Dovedete si představit jak by u nás vypadala politika, kdyby zde žily čtyři národnosti? Když si vzpomenu na pomlčkovou válku, mám o tom alespoň částečnou představu. Jinými slovy řečeno, ani většinový systém by v současnosti u nás v politice  nic nevyřešil.

K. Janyška 6.9.2010 12:50

Tzv. politická levice je intelektuální nonses ! Dzp.

Je to pokus o kvadraturu kruhu a lidský zmar ! Dzp.

J. Láníček 6.9.2010 12:49

Geroji, vidím, že máte modrou mlhu před očima !

A které televizní noviny a které tištěné noviny vy sledujete ? Kromě sem tam nějakých pindů o Paroubkovi ( jaksi furt ještě ze setrvačnosti), se hádají jen pravičáčtí zloději, kdo toho nakradl víc a kdo má za pazoury větší špínu. Takže se zorientujte v problematice a pak tady rozdávejte rozumy !

Z. Válek 6.9.2010 12:49

Re: Prase praseti nesmrdí

Ano, více takových Kožených, Pitrů, Mrázků, Kopřivů a mohli bychom těch chytrých jmenovat stovky. Za nimi zůstává rajská zahrada v které je radost žit.  

K. Janyška 6.9.2010 12:41

Re: Lidovci

Ne, Novák je komouš ! Dzp.

J. Anděl 6.9.2010 12:18

Re: můj odhad je, že VV si buď zvolí nového

No, to už mi došly slova... :-)

R. Tesařík 6.9.2010 12:09

Re: Komárku, vy disponujete

jasně jaroušku, jenomže bilion na v dluzích za podinvestování. Ku.va, všechno bylo rozpadlé a vy jste měl holou zadnici.

R. Tesařík 6.9.2010 12:07

Re: Lidovci

mezi námi, jestliže považujete intrikána, lháře a zajebávače za výborného politika, nezbývá mi nic jiného, než si myslet,že jste ze stejně odporného hnízda. Vrána k vráně...

R. Tesařík 6.9.2010 12:02

Re: Komárku, vy disponujete

když slyšíte v poslední době kolik se děje zlodějen...před tím se nekradlo?, a od koho to slyšíte?? Povídáte si o tom v hospodě ?,

M. Komárek 6.9.2010 12:01

Láníčku, na to asi nemá smysl ani reagovat

to je taková hromada lží a mně už se nechce ten váš hnůj neustále přehazovat a hledat v tom zrnko reality ..

P. Vandas 6.9.2010 11:59

Re: můj odhad je, že VV si buď zvolí nového

 Beránek Boží, který snímá hříchy světa?

R. Tesařík 6.9.2010 11:59

Re: Lidovci

no jistěééé. Lux byl výborný politik...jauvajz.

P. Vandas 6.9.2010 11:56

Re: Komárku, vy disponujete

 A o které zemi mluvíte, pane Láníčku? Kde že ti Vaši tak šikovní socialisti zanechali takové pěkné výsledky?

J. Anděl 6.9.2010 11:55

Re: můj odhad je, že VV si buď zvolí nového

To, co jsem psal, byla nadsázka. V tom duchu vysvětluji: politiky si nevolíme, aby hledali viníky, nýbrž abychom je mohli vinit z toho, že se nemáme dobře.

J. Láníček 6.9.2010 11:44

Komárku, vy disponujete

obdivuhodnými myšlenkovými pochody i vývody. Z vás když něco vypydne, tak to má vždy znaky oné abnormální bystrosti. Když vidím a slyším, co se poslední dobou děje ohledně velezlodějen všeho druhu, tak mám takový nedobrý pocit, že těch ukradených procent je poněkud víc než 10. A z toho množství je i těch 10 nějak hodně, nemyslíte ? Za daleko menší cifry se na okresní úrovni jde za katr ! A dogmata pravičáků jsou dle vás nejspíš nezáludná. A co se týká toho co zbylo po socialistech, tak bych vás jen rád upozornil, že když socialisti končili, byli jsme spolehlivě pod maastrichtskými kritérii a ještě měli rezervy 146 miliard. A to už neměli socialisti  možnost vysávat peníze z privatizací a nevykrádali přebytkové důchodové fondy !

Z. Novák 6.9.2010 11:32

Lidovci

Vážení! Škoda lidovců - dokázali držet na uzdě ty founi z pravice i měli na háku levici. Dokázali v 90tých letech sestřelit i Klause s tím jeho gründerským kapitalismem,stále se jim nadávalo, ale byli užiteční a produkovali výborné politiky jako byl Lux, ale bohužel taky lumpy viz Kalousek.Od té doby co zemřel Lux není na scéně politik státníckého typu.

A můžete na něj kydat hnůj tak jediný stačil na Klause, který tady teď škodí a nikdo na něj nemá.

Teď zeje uprostřed politického spektra díra, která nás bude všechny mrzet.Nikdo nebude krotit ty manažéry a na scéně chybí státník.

M. Komárek 6.9.2010 11:31

Praha je skvělé město

zaznamenala obrovský rozvoj. Co konkrétně z realizovaných projektů vyčítáte Bémovi?

M. Prokop 6.9.2010 11:31

Re: můj odhad je, že VV si buď zvolí nového

Já bych to spíš nazval cizopasení než vydírání. Pospíšil už řekl, že Veseckou odvolá, tak John nyní chce, aby to vypadalo jako jeho zásluha.

M. Komárek 6.9.2010 11:30

takže nemusím na kolonoskopii?

nechceš dát hlasovat kolik lidí si přeje tvůj odchod a kolik můj?

M. Prokop 6.9.2010 11:29

Re: varianta "poctivý blbec"

Komunista?

M. Komárek 6.9.2010 11:28

Re: varianta "poctivý blbec"

no původně asi poctivý byl ...

P. Vandas 6.9.2010 11:26

Re: můj odhad je, že VV si buď zvolí nového

Vážený pane Čechu, byť můžete mít dílčí pravdu a skutečně lid přímo prostřednictvím voleb nikoho do funkcí konkrétně nevolí, přesto to nemusí být špatně. Lid, by podle mého názoru volil stejně nedokonale, ať už by volil přímo či nepřímo. Nakonec, příklady z historie usvědčují lid z fatálních omylů. Myslím, že mnohem důležitější pro lepší budoucnost, je tlačit na elity, aby upřednostňovali do popředí reprezentanty,pokud možno čestné a s pozitivním programem.

P. Čech 6.9.2010 11:12

Re: můj odhad je, že VV si buď zvolí nového

Politiky nevolíme proto, aby hledali nejaké viníky čehokoliv. Nehledě na to, že nevolíme politiky žádné, ale politické strany. Pokud (ve většinovém volebním systému) občané politiky volí, pak jedině k tomu, aby je zastupovali ve věcech zákonodárných. Výkonná moc, tedy vláda, volena není, je jmenována prezidentem. Ten ovšem také není občany volen. Je to všechno jako "pes jitrničku sežral". Prezident je volen zákonodárci, kteří jej ovšem žádným zákonem do funkce neustavují. Do funkce nastupuje na základě ústavy. Ústava však nebyla nikdy občany jakkoliv potvrzena. Byla pouze schválena poslanci, kteří přímo zvoleni nebyli. A tak stále dokola. Smysluplný závěr učinit nelze, stále chodíme kolem horké kaše a zmítáme se v kruhu.

P. Vandas 6.9.2010 10:43

Re: můj odhad je, že VV si buď zvolí nového

 Zatím vidím Vaši glosu, pane Anděli, jako nejhodnotnější příspěvek do zdejší diskuze.

R. Tesařík 6.9.2010 10:36

Re: Poctivý blbec

mohl byste nějak konkrétněji.? Jenom ne prosím agenturu JPP.

P. Čech 6.9.2010 10:16

Re: nechat se veřejně vydírat

Mám za to, že se zde nejedná o žádné veřejné vydírání. Je to stav, který sebou nese a vždy ponese systém, který nutí politické strany uzavírat povolební koalice. Systém, který nikdy nemůže vygenerovat přirozenou většinovou podporu, nutnou ke vládě v zastupitelské demokracii. Volební systém podle poměrného zastoupení k tomu vede. Žádná politická strana, ani ta "vítězná" nikdy většiny dosáhnout nemůže. Proto, aby některé z nich mohly vládnout musí koalice uzavírat. Představy politických stran o způsobu vládnutí jsou však vždy natolik odlišné, že jakýkoliv kompromis je opět vždy horší, než představy kterékoliv ze zúčastněných stran. To je onen základní problém, který může odstranit pouze většinový volební systém a nic jiného.Pokud toto nepochopíme, budeme se neustále plácat v nic neřešících, lépe řečeno špatně řešících kompromisech. Je ovšem ještě jedno řešení. Vsadit na skutečnou demokracii, podobně a nebo lépe stejně, jako na ni vsadili ve Švýcarsku. Systém všeobecných referend k zásadním a hlavním otázkám fungování státu. Švýcarům se to zatím daří.

M. Prokop 6.9.2010 10:11

Re: Věštecké schopnosti pana Astona

Jen bych tak odhadl, že v Johnově případě se Astonova spekulace potvrdí.

Kecálista.

M. Prokop 6.9.2010 10:10

Re: Je chybou

Proto ji Němec s Paroubkem instalovali?

J. Václavíková 6.9.2010 10:09

Re: Kdy se dovíme pravdu?

U nás je obvyklé, že si lid pro lepší pocit hledá fackovací panáky, kopat do nich je náš národní sport. Proč si lámat hlavu souvislostmi, když je tak jednoduché si kopnout a sám se tím ,,povznést".

M. Prokop 6.9.2010 10:09

Re: varianta "poctivý blbec"

U Vlčka bych také vynechal to "poctivý".