12.6.2024 | Svátek má Antonie


Diskuse k článku

Další zelená zlodějna

Drtivá většina našich poslanců včera přehlasovala veto prezidenta Klause a schválila další zločinný zákon o podpoře takzvaných obnovitelných zdrojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tesařík 10.5.2012 14:46

Re: rytíř smutné postavy ,

abych dodal...to je ukázka vaší posedlé zběsilosti, kdyx musíte něco dokazovat  a blbě. Zamotáte se do toho...prostě znovu, když to pískne soudce.

J. Anděl 10.5.2012 14:53

Re: rytíř smutné postavy ,

já bohužel tomu všemu nerozumím, jen mě zaujala ta jedna část o násilí: jeden jediný zákon o násilí má snad jenom budhismus, a to ještě jen teoreticky. V legislativě asi všude rozlišují mezi  násilím vůči tomu člověku, tamtomu člověku, ženě, dítěti, zvířeti...

Tak mě napadá, je umělá jaderná fúze násilím na atomech či genetika násilím na DNA?

:)

J. Ryba 10.5.2012 14:56

Re: rytíř smutné postavy ,

meritum věci byl chybějící akční plán prevence, blbísku! O žádných zákonech tu nepadlo ani slovo, leda tak od vás! :-))))

J. Ryba 10.5.2012 14:51

Re: rytíř smutné postavy ,

Autor: J. Ryba Datum: 05.05.2012 16:52 zase lžete, můj první příspěvek k té debatě byl, když ho pískne sudí. Nicméně jsem POZDĚJI poznamenal, žže v některých sportech má možnost hráč se přiznat, nebo je tu záznam a pak sudí může svůj výrok korigovat

Autor: R. Tesařík Datum: 05.05.2012 16:56 nebyl.. byl to tenkrát pan Kadlec..vy jste začal rozvíjet teorie o tom, že se nějaký hráč přiznal k nečistému hraní a ten sudí to zrušil ...jenomže , zase sudí...zase jenom sudí..to je meritum, ne jestli se přiznal nebo nepřiznal. Vy jste totiž jako malý umanutý dítě.. na kurtech se taky hádáte a zatloukáte každej out?

Autor: J. Ryba Datum: 05.05.2012 17:04 jednoduše lžete, přišel jsem k debatě, která byla dávno v běhu, vůbec jste nediskutoval se mnou, můj první příspěvek byl na váš úvodní dotaz kdy platí gól, protože ten byl logicky vpředu. A já napsal, když ho uzná sudí. A proč je vaše "analogie" debilní? Protože "hráč" může dosáhnout odvolání v soudní soustavě.Že může doložit video, svědky, soudní znamlce atd. A že rozhodnutí jednoho člověka nemusí být konečné.

J. Ryba 10.5.2012 14:52

Re: rytíř smutné postavy ,

Autor: R. Tesařík Datum: 05.05.2012 17:12 ale hovno, blábolil jste tu . Ta analogie je naprosto přesná...když soudce řekne vinen, tak vinene. byla to tenkrát diskuze a nadbytečnosti mnoha zákonů, víme. Když se sudí na hřišti bojí písknout faul, je to stejné jako když se soudce připosere a tvrdí, žže na to není zákon, přestože na to je plno dalších zákonů. to je oč tenkrát ššlo. Už mě nebavíte , jste zoufalec, zoufalec a zase zoufalec. netvrdím , že jste blbec. Jenom jako malý dítě.Blblo je vaše přichcávačka nohavic Drobková.

Takže jsem si to našel, Tesaříku. Ta debata vůbec nebyla o nadbytečnosti mnoha zákonů. Ta debata začala 26.2.2011 v 15:02 Janyškovým: V Česku prý chybí akční plán proti domácímu násilí ! Kurwa, kde to jsme ? Socani už zase lezou do cizích ložnic... ! Dzp.: http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A110225_223831_p_cirkus_wag&razeni=&strana=31

J. Ryba 10.5.2012 14:52

Re: rytíř smutné postavy ,

A vy jste začal naprosto mimo mísu nesmyslnou "analogií" v 15:54 "...leč abychom se v diskuzi dostali dál, rád bych věděl, kdy si myslíte, žže platí ve fotbale gól.".........já jsem dorazil později a můj vůbec první příspěvek je hned pod vámi: 16:58 když rozhodne jeden člověk...a to je ta chyba......pak vám pan Hofman připomněl, žže jste mimo mísu: Autor: P. Hofman Datum: 26.02.2011 15:55 Kdybyste napřed četl a až poté reagoval ušetřil byste si podobné ztrapnění. Akční plán nemá nic společného s tím, žže by se měly schvalovat další zákony. ....a takto to pokračovalo několik dalších dnů.....Autor: R. Tesařík Datum: 27.02.2011 12:11 co to melete pořád o nějakém článku?? Autor: J. Jílek Datum: 27.02.2011 12:27 sedíte si na kabelu a jste asi poslední, kdo to nechápe. Janyška vycházel z nějakého článku, ve kterém se konstatovalo, že nemáme Akční plán prevence a boje proti domácímu násilí, který by vycházel ze zahraničních doporučení a zároveň reflektoval situaci v ČR. A vy tu mimo mísu melete o zákonech a o mičudě. ........

J. Ryba 10.5.2012 14:53

Re: rytíř smutné postavy ,

Autor: J. Jílek Datum: 27.02.2011 12:16 teda musím říci, žže prohrabat se výpotky vašeho duševního úsilí mě moc neba.....leč, jednak jste mluvil o zákonech jenom vy, už vám to tu opakuje pan Hofman druhý den. Za druhé, pan Hofman reagoval na článek, který četl pan Janyška "V Česku prý chybí akční plán proti domácímu násilí ! Kurwa, kde to jsme ? Socani už zase lezou do cizích ložnic... ! Dzp.: Autor: K. Janyška Datum: 26.02.2011 15:02" prostě to sudí nepískne není analogie, protože proti upísknutí sudího není odvolání. Zatímco proti "upísknutí" soudce odvolání je a lze a má smysl předkládat důkazy a uvádět svědky. Zase musím připomenout, že o zákonech o hraní předloktí, zápěstím atd se tu bavíte akorát vy.... Autor: P. Hofman Datum: 27.02.2011 12:26 Nejzajímavější je, žže ani po dvou dnech jste tady nebyl schopen vysvětlit, co jste vlastně tím vašim fotbalem chtěl říci, či v čem ta poznámka mohla být relevantní k nedostatečně vypracovanému akčnímu plánu proti domácímu násilí. Jde o plán, ne o zákon. Takže? Autor: J. Jílek Datum: 27.02.2011 12:23 jděte do háje s vaší mičudovou "analogií"....může snad UEFA zvrátit výsledek zápasu? Nemůže. Soud vyšší instance může zrušit rozhodnutí soudu nižší instance. U soudu můžete doložit videozáznam. U sudího je vám to prd platné....atd atd http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.asp

iddiskuse=A110225_223831_p_cirkus_wag&razeni=&strana=16

J. Tolman 10.5.2012 14:28

Akce se solárními elektrárnami

byla akce ČEZu a pro ČEZ a lidi kolem něho. Má se zato, že zákon dělali lidé z ČEZu. Lidé z okolí čezu také slízli veškerou smetanu. Není možné, aby Klaus nebyl informován, o co jde. Všechno ostatní jsou už pouze tanečky.

ke Klausově vetu mám pouze větu z fejetonu Ivana Hoffmana - úplně

jednoduše řečeno nemá smysl šetřit, dokud se krade.

L. Walichiewicz 10.5.2012 14:35

Re: Akce se solárními elektrárnami

Tak to to ČEZu moc nevyšlo, když má podíl cca 6% z celkového instalovaného výkonu FVE.

V. Hajková 10.5.2012 14:27

to: p. BOUBLÍKOVÁ

Vím-  že  jste   velice   slušná  dáma.   Ale  řekněte   mi- proč    reagujeme    na  něco  tak   stupidního  jako  je   zn:   DROBKOVÁ???  Já  blázen   jsem  i  nabídla   rozhovor  přes  Skype!   Reakce  byla  -  pro  mne    očekávaná-   a  přesto  jsem   se  o  to  pokusila!   Musím    se  vrátit    -  k  přesnému   označení  této   značky  p.  PROKOPEM-     je  to  Jílkova    přištěkávačka! 

P. Boublíková 10.5.2012 14:31

Re: to: p. BOUBLÍKOVÁ

No jo, když kromě těchto moralistů s falešnými identitami tady dohromady nikdo není:-)

K. Drobková 10.5.2012 14:32

Re: to: p. BOUBLÍKOVÁ

  :-))

J. Tolman 10.5.2012 14:09

Nevím sico o co jde

"Kupodivu ani šéfík z penzionu ani p. Tolman - si nedovolili oponovat!" ale když p. Tolman si nedovolí oponovat, tak to může být i tím, že momentálně není.

J. Ryba 10.5.2012 14:11

Re: Nevím sico o co jde

paní Boublíková, pevná to součást byrokracie si to vysvětluje jinak. Vy snad nevíte, co to je právní fikce doručení? :-) Prostě Boublíková odeslala, tak se to bere, že jste obdržel :-)

P. Boublíková 10.5.2012 14:14

Re: Nevím sico o co jde

Pan Tolman ovšem cituje příspěvek paní Hajkové... jste poněkud roztržitý.

J. Ryba 10.5.2012 14:16

Re: Nevím sico o co jde

...k němuž jste podala nějaké vysvětlení...jste poněkud roztržitá

J. Ryba 10.5.2012 14:21

nejen roztržitá, navíc i lhářka

Autor: V. Hajková Datum: 10.05.2012 11:35 Moc se mi líbil Váš příspěvek o Biometanu- z 8.40- Kupodivu ani šéfík z penzionu ani p. Tolman - si nedovolili oponovat! Což je v případě "šéfíka" nevídané :-)))))))

Autor: P. Boublíková Datum: 10.05.2012 11:41 Tak ono jednoduchým faktům se oponuje těžko a chemie (mikrobiologie) není ekonomika, tudíž si tam nemůže každý navymýšlet ptákovin, až bůh brání:-) Ale mrzí mě, že mým příspěvkem debata o schválení zákona v PS skončila, Klaus totiž ten zákon týkající OZE vetoval možná hlavně kvůli bioplynu, protože s omezením zbytečně tučné podpory ostatním OZE už se toho asi moc nedá udělat. Nebo bych možná mohla považovat mlčení za souhlas - že ten zatracený Klaus měl zase pravdu:-)

Autor: P. Boublíková Datum: 10.05.2012 11:52 Ne. mě naopak potěšilo, že zelení kvíkalové jaksi nemají co dodat:-)

P. Boublíková 10.5.2012 14:22

Re: nejen roztržitá, navíc i lhářka

Takže vy slyšíte nejen na "šéfíka z penzionu", ale i na "zeleného kvíkala". Jen tak dál:-)

J. Anděl 10.5.2012 14:39

Re: nejen roztržitá, navíc i lhářka

Já bych chtěl být taky šéfík z penzionu, nejlépe s nějakou červenou lucerničkou a spoustou děvčat. Rozdávají to někde? :)

P. Boublíková 10.5.2012 14:43

Re: nejen roztržitá, navíc i lhářka

Naštěstí nerozdávají, to byste pak sem už nechodil vůbec,což by byla škoda.

J. Anděl 10.5.2012 15:01

Re: nejen roztržitá, navíc i lhářka

Děkuji. Možná jste to trefila více než dobře, Freud by Vás pochválil a říkal by při tom něco o sublimaci :).

F. Doušek 10.5.2012 14:44

Re: nejen roztržitá, navíc i lhářka

Nerozdávají. Musíte si poctivě vydělat, jako ostatní šéfíkové.

J. Anděl 10.5.2012 14:46

Re: nejen roztržitá, navíc i lhářka

Dávejte si pozor, kvůli takovýmhle drzým poznámkám vypukla vřsr :-))

P. Boublíková 10.5.2012 14:21

Re: Nevím sico o co jde

Mám pro vás jednu dobrou radu zdarma: přestaňte si hrát na moderátora diskuse a určovat, kdo smí či nesmí na koho reagovat a co je na tom špatně.

V. Hajková 10.5.2012 14:17

Re: Nevím sico o co jde

Není  roztržitý -   je  to   dobytek  křivý!

E. Heusinger 10.5.2012 14:20

Paní Boublíková,

takže mně eura budou vyměněna za hajzlpapír? Jste geniální. Tohle by ani Hajková nevymyslela. Nebo jste ji snad žádala o radu?

P. Boublíková 10.5.2012 14:23

Re: Paní Boublíková,

Ne,nežádala - ještě nějaký dotaz?

E. Heusinger 10.5.2012 14:26

Re: Paní Boublíková,

Ne, další dotaz není. Ale jsem velmi potěšen, že jste na to přišla úúúplně sama. Čeká Vás sqělá budoucnost.

K. Drobková 10.5.2012 14:26

Re: Paní Boublíková,

Telepatie. Stejná mysl .....

J. Anděl 10.5.2012 14:41

Re: Paní Boublíková,

Možná bych někde v hlubinách našel souvislost, ale teď jí nevidím... eura za hajzlpapír? Nedělají to v každé druhé drogérii za našimi hranicemi?