1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Další úkol pro Ovčáčka

Jsme už opravdu na prahu blázince. když je stranická nominace ministra zahraničí pokládána za akt odvahy. Předsednictvo sociální demokracie se usneslo na pěti nominantech a je mezi nimi Miroslav Poche, kterého den před tím Miloš Zeman veřejně odmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 19.5.2018 12:16

Re: Proč se pořád řeší

No, jak jsem psal, chápu, že to vidíte jinak.

Co dělají druzí neovlivním nijak. Co dělám já, bych měl mít ideálně plně pod kontrolou.

Prezident spadá jednoznačně mezi ty druhé, ale tak volím ho, je to prezident země, jíž jsem občanem, je mi tak trochu blíž, než Mayová nebo Putin, proto tomu přikládám větší váhu, než jednání Mayové nebo Putina.

Celkově svět vnímám od středu ven, čím dále ode mě, tím menší na to mohu mít přímý volní vliv, přičemž mezi mnou a už třeba jen členy mé rodiny je první kvantový skok, mezi rodinou (kolegy v práci, přáteli, nejbližší "komunitou") a všemi ostatními pak další. Cizí státy z tohoto pohledu vnímám už jako vzdálené galaxie (z pohledu přímého volního vlivu).

Obecně celou kauzu považuju spíš za mlhu, takže sice reaguju na nějaké příspěvky, ale sám to nijak neřeším. Spousta jiných věcí je pro mě zajímavější nebo důležitější.

J. Anděl 19.5.2018 12:19

Re: Proč se pořád řeší

Mimochodem Boha vnímám ještě víc ve středu, než jsem já sám. Nečiním ho zodpovědného za to, co se děje venku.

Náboženství ho často vytahují ven a dosazují do vnějších událostí. To jen tak na okraj, asi vás to nezajímá, tak sorry :-).

L. Novák 19.5.2018 10:00

Moderní vzducholoď Zeppelin v Praze

https://www.novinky.cz/domaci/472156-do-prahy-priletela-nejvetsi-komercni-vzducholod-sveta.html

P. Hlosta 19.5.2018 10:09

Re: Moderní vzducholoď Zeppelin v Praze

Už před třiceti pěti lety jsem vzducholodě viděl v Německu a Švýcarsku a i tehdy se slibovalo, že nadchází jejich doba, protože jsou efektivní doprava. Dosud se tak nestalo, že by byly zavedeny nějak ve větším množství a pravidelně. Jsou stále stejně jen atrakcí, jako před lety.

V. Kotas 19.5.2018 10:25

Re: Moderní vzducholoď Zeppelin v Praze

Jsou praktické, vynikající pro přepravu nadměrných nákladů, zvlášť při dnešních technologiích k jejich ovládání. Problém je jejich " pomalá " rychlost, v dnešní době, kde má přednost rychlost ( kvalt ).

J. Fialová 19.5.2018 10:30

Re: Moderní vzducholoď Zeppelin v Praze

U nás jsou už dlouho k vidění reklamní vzducholodě, dělá je firma Balóny Kubíček.

F. Šimek 19.5.2018 11:02

Re: Moderní vzducholoď Zeppelin v Praze

475....znáš tydle Zeppelíny ?

https://www.youtube.com/watch?v=KwxMm70F4mg

P. Hlosta 19.5.2018 9:53

Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

Mě vadil Zeman vždycky a hlavně vizuálně. Proto vždy, když potřebuji vědět co říká, zavřu oči a poslouchám. Je to účinná metoda kdy se dozvím myšlenku nerozptylovaný nechtěným. Totéž dělám u dalších politiků a například Interpelace v ČT poslouchám výhradně se zavřenýma očima, ovšem i tak se z nich moc nedozvím a většinou to vypnu.

Vřele doporučuji mou metodu. Se budete divit s jakým klidem si poslechnete i to co se vám nelíbí. ;-))

S. Lazárek 19.5.2018 9:57

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

Já si k tomu ještě zacpu uši pane Hlosto, až pak je můj zážitek z intelektuálních hlubin presidentových myšlenek dokonalý.....:-)

L. Novák 19.5.2018 10:00

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

:-D 100% účinnost!

P. Hlosta 19.5.2018 10:03

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

Jen na vás, co chcete slyšet! Co nechcete ovšem nemůžete komentovat. Proto ta síla argumentu, že je nutno poslouchat osvobozený od rušivých vlivů. Ale není to rozhodně povinnost, jen doporučení. ;-))

S. Lazárek 19.5.2018 10:13

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

To je na mě moc filozofický pane Hlosto, v tom se moc neorientuju. Běžte se Zeman do Prčic, dneska by to koneckonců šlo.....:-)

K. Janyška 19.5.2018 10:09

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

No, jo, jenže není důležité to, co člověk říká, ale to, co tím chtěl říci. A tělo, dikce a ksichty prozrazují mnohé... Dzp.

P. Hlosta 19.5.2018 10:12

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

Co tím chtěl říct? To spíše, co se domníváte, že chtěl říct jiné, než říká. I tak se dá posuzovat myšlení, že vám neodpovídá vaší představě a názorům a proto je to myšlení špatně. Dojmy nejsou pojmy!

K. Janyška 19.5.2018 10:21

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

I vy to děláte. Každý. Když někomu řeknete, ty jsi ale vůl vážně, je to urážka. Ale, když vás někdo rozesměje, řeknete mu, ty jsi ale vůl, a smějete se u toho, je to pochvala... Dzp.

J. Anděl 19.5.2018 10:39

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

Nemusí to nutně odhalit, že chtěl říci jiné, než říká. Může to ovšem odhalit, jaký v momentě říkání (čehokoliv) je.

Jinak, je vidět např. v internetové diskuzi, jak těžké je pochopit tón sdělení v nějakém příspěvku, obzvlášť pokud diskutéra roky neznáte. Nejhůře odhalitelná je ironie či sarkasmus, ironicky plácnete "jo jo, nejlepší by bylo všechny postřílet" a hned máte vlákno o tom, jak jste agresivní jedinec :-).

Pokud alespoň posloucháte hlas, je míra porozumění větší.

J. Anděl 19.5.2018 10:20

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

Pane Hlosto, to je zajímavé, co píšete. Vážně. Já mám opačnou metodu - sleduji občas zpravodajství bez zvuku. Resp. dělával jsem to, když jsem se na to ještě díval. Nejsem tím rozptylovaný pečlivě připravenými myšlenkami a vidím to, co se dá hůře ukrýt (ačkoliv se to dá zamaskovat právě hezkými slůvky).

Obě metody mají zřejmě něco do sebe a dobře demonstrují, jak moc záleží na způsobu vnímání (a postoji při vnímání atd.).

Jen na okraj, jako teenager jsem kdysi na lavičce na Staroměstském náměstí pozoroval lidi hlavou dolů. Lehl jsem si na lavičku, zvrátil hlavu a pozoroval davy. Bylo to naprosto fascinující.

Každá změna obvyklého úhlu pohledu pomůže odhalit nové, dosud neviděné.

V. Kolman 19.5.2018 12:16

Re: Zavřete oči, poslouchejte. ;-))

A kruh se pane Hlosto uzavřel.

K informaci dnes bohatě postačí rozhlasový přijímač. V blízkém okolí vysílače to může být i stařičká krystalka se sluchátky.

J. Vobr 19.5.2018 9:47

VÝMLAT PRÁZDNÉ SLÁMY V PLNÉM PROUDU !!!

!!!

L. Novák 19.5.2018 9:50

Re: VÝMLAT PRÁZDNÉ SLÁMY V PLNÉM PROUDU !!!

Nutkání taky si přiložit? :-)

Zapršelo, bude nové obilí, budeme mít zase co... ;-)

P. Hlosta 19.5.2018 9:55

Re: VÝMLAT PRÁZDNÉ SLÁMY V PLNÉM PROUDU !!!

Svaly tuž, vlasti služ! ;-))

K. Janyška 19.5.2018 9:56

Re: VÝMLAT PRÁZDNÉ SLÁMY V PLNÉM PROUDU !!!

Ano, jen kompozitivní teorie není prázdnou slámou.

Je daleko složitější, než lékárnictví, jehož oboroví specialisté nevědí o tom, že organismus je druhem spontánního řádu a má tytéž 3 základní vlastnosti. Sebepořadatelnost, seberegulaci a sebezáchovnost... Dzp.

J. Václavíková 19.5.2018 9:44

Ano, Zeman nás přesvědčuje dnes a denně,

že se chová jako loutka Kremlu, tedy mocnosti, jež nás přímo označila za svého největšího nepřítele. Navíc jeho chování, kdy vznikající vládě odmítá ministra dle svého rozmaru je tak daleko za hranicí přijatelnosti, že to lze těžko komentovat.

Co se novičoku týká, je nošením dříví do lesa jej komentovat, ale přece jen malé shrnutí z pohledu činění českého prezidenta.

Poté, co Rusko ukázalo prstem na nás jako na možný zdroj jedu, jenž otrávil Skripalovy, byla možná jediná přijatelná reakce. Ostře se ohradit a tuto možnost, že jed pocházel od nás, striktně vyloučit. To, nakolik jsme připraveni s takovou látkou pracovat, je to poslední, co se má nepříteli věšet na nos, pokud prezident veřejně propírá toto tajné prádlo, už tím se zjevně staví proti našim zájmům. Aby splnil ruské zadání, musel navíc překroutit zprávu tajných služeb a vypustit mlhu kolem názvu novičok, zamlžit, že ten, s nímž se prý u nás pracovalo, není ten, který byl na Skripalovy použit. Tím poskytl nepříteli klacek, kterým mlátí do hlavy našeho spojence.

K. Janyška 19.5.2018 9:53

Re: Ano, Zeman nás přesvědčuje dnes a denně,

Je loutkou Kremlu pro mne a podle mne. Už jsem o tom přesvědčen pěkně dlouho. A VK na tom nebude lépe... Dzp.

V. Šťastný 19.5.2018 9:53

Re: Ano, Zeman nás přesvědčuje dnes a denně,

Kdyby byl na Skripalovy skutečně použit Novičok, nešli by z nemocnice přes vrátnici, ale přes márnici. Už tam začíná neskutečná série lhaní a šíření fejků.

K. Janyška 19.5.2018 9:57

Re: Ano, Zeman nás přesvědčuje dnes a denně,

To není žádným důkazem, prostě ho dali možná málo... Dzp.

J. Václavíková 19.5.2018 9:58

Re: Ano, Zeman nás přesvědčuje dnes a denně,

Jasně, taková OPCW se snadno nechá opít rohlíkem, když předložené důkazy shledala dostatečnými, aby potvrdila tuto verzi. Jen vy víte více a lépe!

P. Zinga 19.5.2018 13:44

Re: Ano, Zeman nás přesvědčuje dnes a denně,

Lžete schválně nebo jste hloupá? OPCW žádné jednoznačné stanovisko nevydala. Německéá média tuto fake news již korigovala, naše ne,protože pravda se nehodí.

Blbému nezbývá než věřit. Obzvláště tomu, čemu chce.

V. Kolman 19.5.2018 12:35

Re: Ano, Zeman nás přesvědčuje dnes a denně,

Neberete pane Šťastný vůbec do úvahy MNOŽSTVÍ! jedu.

Sám jsem před mnoha lety ze zvědavosti ochutnal muchomůrku zelenou (napatrné množství - vzápětí vyplivnuté) a dodnes bez jakýchkoli následků žiji.

Zkuste ale vypít naráz více než 100 šálků silné kávy, nebo pozřít bez zapití vrchovatou polévkovou lžíci obyčejné kuchyňské soli a bude z vás umrlec.

P.S.- Nechytejte mě za slovo. Vím, že srovnávání bojové otravné látky s muchomůrkou zelenou, i kafem a solí je podivné. O množství a účincích to ale leccos napovídá.

P. Hlosta 19.5.2018 10:01

Re: Ano, Zeman nás přesvědčuje dnes a denně,

Loutkou je kdekdo z politiků. Nejvíce loutek je mezi těmi, které vede na provázku firma Kellner. Myslet si, že loutka jedná dle své vůle, je nesmysl nonplusultra. Tedy jinak řečeno, loutky za své jednání nejsou odpovědné. Stává se i to, že loutkou se stane politik, co si myslí, že je podstatné se zalíbit davům, voličům. Stává se tak jejich loutkou a množství provázků ho vodících pak se zamotá a on padá jak shnilá hruška. Proto je v oblibě u politiků mít jen jednoho vodiče, jednoho miliardáře, případně jednu nadnárodní firmu. U takových vodičů mají jistotu, že jen tak nepadnou.

Ukažte mi jednoho jediného nezávislého politika, resp. dokažte jeho nezávislost. Podezření nestačí, protože podezření jsme všichni v této době strachu indoktrinovaného vodiči loutek.